Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: donderdag 12 juli 2012, 11:29
|
|
|
Mijn bezemsteel roept...maar het lijkt(lees goed)of ik het niet begrijp... Ben de opstuigformule kwijt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: donderdag 12 juli 2012, 14:00
|
|
|
Vrouw zijn Ik ben een vrouw, en da's heus geen pech, Heb geen last van agressie als ik rijd op de weg
Ik laat tenminste geen lampen aan voor nop En ruim al mijn rotzooi achter me op
Als ik iets zoek, vind ik het in 1 keer! Kan tegelijkertijd bellen, koken en nog veel meer!
Van een griepje is bij mij niet veel te merken Ik neem een aspirine en ga gewoon werken
Ik hou me bezig met echt belangrijke vragen In plaats van te jammeren om de voetbaluitslagen!
Al is vrouw zijn dan een enorme zegen, Helaas houdt 'De Man' onze ontwikkeling tegen!
Hem aan zijn lot overlaten is misschien een makkie Maar wie strijkt dan zijn overhemden en kookt zijn prakkie?
Dat is niet het ergste in dit geval Wat echt irritant is bij mannen: hun gebral
Ze denken zelf de beste te zijn Vooral spotten met vrouwen vinden ze fijn
Uiteraard laten we ze in de waan Want de waarheid kunnen ze psychisch niet aan:
Mannen zijn eigenlijk nog een kind Dat spelen met auto's het einde vindt,
Die een potje gaat vechten als hun club verliest, Computerspelletjes speelt en maar aan knoeit als ie piest.
Nee, mannen willen de waarheid niet horen: ZONDER EEN VROUW ZIJN ZE VERLOREN!
Laatst aangepast door
|
ERIKA129
|
op donderdag 12 juli 2012, 14:01
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ROELANDE345
|
|
Geplaatst: donderdag 12 juli 2012, 14:04
|
|
|
Ja zo ist Erika Niets nieuws onder de zon. toen God in genesis zij dat Hij voor een hulp ging maken die bij Adam paste, gaf dat meteen al aan wie van de twee het meest hulpbehoevend is
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
INGE721
|
|
Geplaatst: donderdag 12 juli 2012, 14:05
|
|
|
ROELANDE345 schreef: | Ja zo ist Erika Niets nieuws onder de zon. toen God in genesis zij dat Hij voor een hulp ging maken die bij Adam paste, gaf dat meteen al aan wie van de twee het meest hulpbehoevend is |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: donderdag 12 juli 2012, 14:06
|
|
|
HOE VINDEN JULLIE DEZE?????????
Hangt bij mij op...in de kamer...
Ik ben de Glazenwasser en de Wasserij, Ik ben de tuinman, ik hou het netjes bij. Geloof me : Heel dit rader werk staat stil, wanneer mijn moeie arm eens niet meer wil.
Ik ben gepromoveerd in de Psychologie. Gewoon aan huis kreeg ik de Theorie, Soms is het mij alsof ik droom , want ik ben ook nog Pedagoog en Econoom.
Ik ben de schouder om op uit te huilen Ik ben de keeper , ik vang alles op. En alle misser vallen op mijn kop. Ik ben de Gezinshulp in mijn eigen huis, Ik ben de all- round Verpleegster zonder kruis.
Ik ben de strijkmachien en de poestmachien en de naaimachine, ik ben de Zoek-es - op -ik -zie het - niet -machien Ook ben ik kok en kook met variatie Maar niemand vindt dit eigenlijk een prestatie
Je staat verbaasd, waar een mens nog tijd voor vindt. Want ik kreeg zo nu en dan ook nog een kind En paste weer in het programma in, Want ik werd babysitter en de Min.
Ik ben de huiswerkbegeleider (onbetaald) Dus heb ik al mijn talen opgehaald. En soms moet ik een vlotte spreekbeurt maken, dat zijn dan meer de insteressante taken.
U hoort het wel : ik ben me goed bewust van de unieke verantwoordelijkheid die op mij rust. Ik ben " uniek" , meneer en nimmer te vervangen, achter BEROEP vul ik dus voortaan in keurig netjes "MANAGER van een GEZIN' in plaats van 'ZONDER' om me nek te hangen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
YES356
|
|
Geplaatst: donderdag 12 juli 2012, 14:57
|
|
|
Ik lees reakties als: oeps zou die ons door hebben?
geloof niet in sprookjes
het lijkt(lees goed)of ik het niet begrijp...Ben de opstuigformule kwijt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Niets nieuws onder de zon. toen God in genesis zij dat Hij voor een hulp ging maken die bij Adam paste, gaf dat meteen al aan wie van de twee het meest hulpbehoevend is Hangt bij mij op...in de kamer...
Ik ben de Glazenwasser en de Wasserij,……………..
Daar zitten hele mooie tussen!!!! Kom ik wel op terrug!!1
Maar er stond ook een reactie: Vrouw zijn Ik ben een vrouw, en da's heus geen pech,……………………………………Ik
Ik ken dit verhaal en had hem ooit als ringtoon!
Maar die ging verder het was een dialoog tussen man en een vrouw nl:
Ik ben een man en dat is een geluk Ik doe niet hysterisch al heb ik het druk Ik verspil niet mijn leven met 'wat moet ik aan' Kan zonder depressie van de weegschaal af gaan Ik gooi dingen weg, heb geen spullen teveel En als iets kapot is dan maak ik het heel Parkeren is easy; gewoon in 1 keer En we doen wel hetzelfde, maar ik verdien meer
Ik ben een man en denk logisch na Ik leef niet op light-drank en drie blaadjes sla Als ik ergens heen loop weet ik de weg terug Ik maak van een olifant in no time een mug Als ik zeg dat ik klaar ben dan kunnen we gaan! En tijdens het plassen kan ik blijven staan!
Ik ben een man ja, dat doet me plezier Ik wordt niet dronken van 10 glazen bier Ik weet wat 'buitenspel' is, daarom geef ik een brul want voetbal is passie en de scheids is een kul Publiekelijk huilen dat doe ik dus nooit He,ik kan het vangen als iemand iets gooit En ik hoef niet te baren dus geen centje pijn IS HET NIET GEWELDIG OM EEN MAN TE ZIJN !!!
Laatst aangepast door
|
YES356
|
op donderdag 12 juli 2012, 14:58
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: donderdag 12 juli 2012, 15:36
|
|
|
Ja...leuk Yes...ik kende hem... En het was mijn....OPSTIJGFORMULE!!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
YES356
|
|
Geplaatst: donderdag 12 juli 2012, 16:11
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Ja...leuk Yes...ik kende hem... En het was mijn....OPSTIJGFORMULE!!!! |
Mooi Zeeland!!!!
Wat me ook bewoog om het zo evt extreme veschil dat vaak gemaakt en gezegd,gedacht word ook echt werkelijk zo is????????
Toen ik straks mijn ruimte reis maakte! Meende ik te zien dat er nooit leven op mars is geweest!!! En op venus al evenmin niet!!!
En op aarde wel!!!
Zijn de verschillen die vaak genoemd en worden echt waar?????
Bv Dom blondje Pffffffff vrouwen en inparkeren Jha dat kan je verwachten dat is een vrouw Alleen vrouwen kunnen meerdere dingen te gelijk Vrouwen……………………………………………..
Mannen zijn stoer Mannen huilen niet(in het openbaar) Mannen hebben minder gevoel dan vrouwen Mannen zijn handiger Mannen zijn……………………………………………………………
Of doen we als of er verschillen zijn????? En vergroten we die uit? Zijn ze er wel zo als ze vaak voorbij komen in het dagelijkse leven?
Er zat ook de opmerking tussen “ïk geloof niet in sprookjes”
Kan het een sprookje zijn die verschillen tussen mannen en vrouwen zo groot zijn???
Of is er verschil tussen man en man / vrouw en vrouw?? Of zijn we van binnen het zelfde en durven we die niet te tonen en te laten zien?
Mars en Venus bestaan, ik geloof in de werkelijkheid!
Ik ben op mijn ruimtereis van net geen anderen planeet tegen gekomen waar ooit mensen zouden hebben geleefd En kwam weer op aarde! Daar leven mensen en zijn daar bedacht en gemaakt! Niet om ze verschillend te maken denk ik. Maar om het verschil te maken!
Laatst aangepast door
|
YES356
|
op donderdag 12 juli 2012, 16:13
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: donderdag 12 juli 2012, 16:45
|
|
|
Bv Dom blondje(nee hoor..een blondje is niet per definitie dom)) Pffffffff vrouwen en inparkeren (ik ben per ongeluk niet super in dit soort zaken, maar je hebt vrouwen...die er geen problemen mee hebben...misschien is deze stelling een (klein) beetje waar) Jha dat kan je verwachten dat is een vrouw(geen idee...ik vind het een gezegd maar of het waarheid is??) Alleen vrouwen kunnen meerdere dingen te gelijk(kunnen mannen ook) Vrouwen……………………………………………..
Mannen zijn stoer(ook niet altijd waar...) Mannen huilen niet(in het openbaar)(ik ken er genoeg die het wel doen...nou en???) Mannen hebben minder gevoel dan vrouwen(mmm...zou wel eens kunnen) Mannen zijn handiger(dat denk ik wel...maar oei...krijg ik nu alle handige vrouwen boos...?? Ik ben niet handig in timmer...boor en dat soort karweitjes, maar ben super in de tuin...) Mannen zijn……………………………………………………………
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: donderdag 12 juli 2012, 17:29
|
|
|
Volgens mij kunnen we beter een topic maken "het verschil tussen mannen en vrouwen" Want die ene man blijft hier maar praten
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANNA415
|
|
Geplaatst: donderdag 12 juli 2012, 18:38
|
|
|
ROELANDE345 schreef: | 3 fricandellen Dan komen die dingen toch je neus en je oren uit |
onbijt lunch diner
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
DANIEL777
|
|
Geplaatst: donderdag 12 juli 2012, 18:40
|
|
|
ANNA415 schreef: | onbijt lunch diner | dus 9 frikandellen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANNA415
|
|
Geplaatst: donderdag 12 juli 2012, 18:43
|
|
|
DANIEL777 schreef: | dus 9 frikandellen |
Pfffffffffffffffffffffff mannen Nee 1 bij het ontbijt, 1 bij de luch, 1 bij het diner
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
DANIEL777
|
|
Geplaatst: donderdag 12 juli 2012, 18:45
|
|
|
ANNA415 schreef: | Pfffffffffffffffffffffff mannen Nee 1 bij het ontbijt, 1 bij de luch, 1 bij het diner |
Laatst aangepast door
|
DANIEL777
|
op donderdag 12 juli 2012, 18:50
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
YES356
|
|
Geplaatst: donderdag 12 juli 2012, 18:54
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Volgens mij kunnen we beter een topic maken "het verschil tussen mannen en vrouwen" Want die ene man blijft hier maar praten |
Ow geef jij je over ?? of ............................................
(yes het antwoord al denkend te weten)
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: donderdag 12 juli 2012, 20:03
|
|
|
YES356 schreef: | Ow geef jij je over ?? of ............................................
(yes het antwoord al denkend te weten) |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
TESSYBEAR731
|
|
Geplaatst: donderdag 12 juli 2012, 20:25
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Volgens mij kunnen we beter een topic maken "het verschil tussen mannen en vrouwen" Want die ene man blijft hier maar praten |
Had ik je ook wel kunnen vertellen!! We hebben dit namelijk eerder geprobeerd...zo'n vrouwentopic...werkte niet!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: donderdag 12 juli 2012, 20:27
|
|
|
TESSYBEAR731 schreef: | Had ik je ook wel kunnen vertellen!! We hebben dit namelijk eerder geprobeerd...zo'n vrouwentopic...werkte niet! |
Ach Tess dat wist ik wel voordat ik hem opende maar ach tis wel lachen zo die eigenwijze kerels
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
TESSYBEAR731
|
|
Geplaatst: donderdag 12 juli 2012, 20:34
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Ach Tess dat wist ik wel voordat ik hem opende maar ach tis wel lachen zo die eigenwijze kerels |
Zou k niet tegen hen vertellen Erika, anders denken ze dalijk dat het een positieve eigenschap is!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOL252
|
|
Geplaatst: donderdag 12 juli 2012, 20:37
|
|
|
TESSYBEAR731 schreef: | Zou k niet tegen hen vertellen Erika, anders denken ze dalijk dat het een positieve eigenschap is! |
De heren zitten nu hevig te vertalen naar de Venus/Marscode....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: donderdag 12 juli 2012, 20:49
|
|
|
JOL252 schreef: | De heren zitten nu hevig te vertalen naar de Venus/Marscode.... |
googlen hier en daar en dan weten ze het nog niet
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANNA415
|
|
Geplaatst: donderdag 12 juli 2012, 21:53
|
|
|
1? 1?! als de ene op houdt begint de ander wel weer Pfff ik kan al die mannen niet aan hoor
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
YES356
|
|
Geplaatst: donderdag 12 juli 2012, 22:01
|
|
|
JOL252 schreef: | De heren zitten nu hevig te vertalen naar de Venus/Marscode.... |
Geen idee waar dit over gaat!!!!
ik weet wel de twixcode van diegene die ik net achter de kiezen heb! dat is: <14111315> en een beste berg call.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANNA415
|
|
Geplaatst: donderdag 12 juli 2012, 22:39
|
|
|
YES356 schreef: | Geen idee waar dit over gaat!!!!
ik weet wel de twixcode van diegene die ik net achter de kiezen heb! dat is: <14111315> en een beste berg call. |
Kun je wat winnen met die code , want dan ga ik hem gauw invullen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: vrijdag 13 juli 2012, 10:16
|
|
|
ANNA415 schreef: | Kun je wat winnen met die code , want dan ga ik hem gauw invullen |
U gaat door voor de afwasmachine
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
DJES101
|
|
Geplaatst: vrijdag 13 juli 2012, 12:10
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | HOE VINDEN JULLIE DEZE?????????
Hangt bij mij op...in de kamer...
Ik ben de Glazenwasser en de Wasserij, Ik ben de tuinman, ik hou het netjes bij. Geloof me : Heel dit rader werk staat stil, wanneer mijn moeie arm eens niet meer wil.
Ik ben gepromoveerd in de Psychologie. Gewoon aan huis kreeg ik de Theorie, Soms is het mij alsof ik droom , want ik ben ook nog Pedagoog en Econoom.
Ik ben de schouder om op uit te huilen Ik ben de keeper , ik vang alles op. En alle misser vallen op mijn kop. Ik ben de Gezinshulp in mijn eigen huis, Ik ben de all- round Verpleegster zonder kruis.
Ik ben de strijkmachien en de poestmachien en de naaimachine, ik ben de Zoek-es - op -ik -zie het - niet -machien Ook ben ik kok en kook met variatie Maar niemand vindt dit eigenlijk een prestatie
Je staat verbaasd, waar een mens nog tijd voor vindt. Want ik kreeg zo nu en dan ook nog een kind En paste weer in het programma in, Want ik werd babysitter en de Min.
Ik ben de huiswerkbegeleider (onbetaald) Dus heb ik al mijn talen opgehaald. En soms moet ik een vlotte spreekbeurt maken, dat zijn dan meer de insteressante taken.
U hoort het wel : ik ben me goed bewust van de unieke verantwoordelijkheid die op mij rust. Ik ben " uniek" , meneer en nimmer te vervangen, achter BEROEP vul ik dus voortaan in keurig netjes "MANAGER van een GEZIN' in plaats van 'ZONDER' om me nek te hangen. |
PRACHTIG ZEELAND!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
DJES101
|
|
Geplaatst: vrijdag 13 juli 2012, 12:11
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Vrouw zijn Ik ben een vrouw, en da's heus geen pech, Heb geen last van agressie als ik rijd op de weg
Ik laat tenminste geen lampen aan voor nop En ruim al mijn rotzooi achter me op
Als ik iets zoek, vind ik het in 1 keer! Kan tegelijkertijd bellen, koken en nog veel meer!
Van een griepje is bij mij niet veel te merken Ik neem een aspirine en ga gewoon werken
Ik hou me bezig met echt belangrijke vragen In plaats van te jammeren om de voetbaluitslagen!
Al is vrouw zijn dan een enorme zegen, Helaas houdt 'De Man' onze ontwikkeling tegen!
Hem aan zijn lot overlaten is misschien een makkie Maar wie strijkt dan zijn overhemden en kookt zijn prakkie?
Dat is niet het ergste in dit geval Wat echt irritant is bij mannen: hun gebral
Ze denken zelf de beste te zijn Vooral spotten met vrouwen vinden ze fijn
Uiteraard laten we ze in de waan Want de waarheid kunnen ze psychisch niet aan:
Mannen zijn eigenlijk nog een kind Dat spelen met auto's het einde vindt,
Die een potje gaat vechten als hun club verliest, Computerspelletjes speelt en maar aan knoeit als ie piest.
Nee, mannen willen de waarheid niet horen: ZONDER EEN VROUW ZIJN ZE VERLOREN!
|
LEUK ERICA!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
XABIA794
|
|
Geplaatst: vrijdag 13 juli 2012, 12:20
|
|
|
YES356 schreef: |
Ik ben een man en dat is een geluk Ik doe niet hysterisch al heb ik het druk Ik verspil niet mijn leven met 'wat moet ik aan' Kan zonder depressie van de weegschaal af gaan Ik gooi dingen weg, heb geen spullen teveel En als iets kapot is dan maak ik het heel Parkeren is easy; gewoon in 1 keer En we doen wel hetzelfde, maar ik verdien meer
Ik ben een man en denk logisch na Ik leef niet op light-drank en drie blaadjes sla Als ik ergens heen loop weet ik de weg terug Ik maak van een olifant in no time een mug Als ik zeg dat ik klaar ben dan kunnen we gaan! En tijdens het plassen kan ik blijven staan!
Ik ben een man ja, dat doet me plezier Ik wordt niet dronken van 10 glazen bier Ik weet wat 'buitenspel' is, daarom geef ik een brul want voetbal is passie en de scheids is een kul Publiekelijk huilen dat doe ik dus nooit He,ik kan het vangen als iemand iets gooit En ik hoef niet te baren dus geen centje pijn IS HET NIET GEWELDIG OM EEN MAN TE ZIJN !!! |
Begin toch stilaan te twijfelen aan men gender buiten voetbal ....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANNA415
|
|
Geplaatst: vrijdag 13 juli 2012, 18:52