Auteur |
Bericht |
|
TINK100
|
|
Geplaatst: zaterdag 26 november 2011, 22:29
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Ow dassssss lieffffffffffffffff terug |
soms heb je het gewoon nodig....wie niet
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
YELNIN491
|
|
Geplaatst: zaterdag 26 november 2011, 22:33
|
|
|
Nachtknuffel voor iedereen die hem nodig heeft!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: zaterdag 26 november 2011, 22:35
|
|
|
TINK100 schreef: | soms heb je het gewoon nodig....wie niet |
Das een waar woord Tink
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
TINK100
|
|
Geplaatst: maandag 28 november 2011, 01:09
|
|
|
YELNIN491 schreef: | Nachtknuffel voor iedereen die hem nodig heeft!! |
ik geef vannacht deze knuffel aan iedereen door die werkt of niet kan slapen.....werk lekker......en sterkte als je wakker ligt
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: maandag 28 november 2011, 11:43
|
|
|
TINK100 schreef: | ik geef vannacht deze knuffel aan iedereen door die werkt of niet kan slapen.....werk lekker......en sterkte als je wakker ligt |
Ben ik blij dat ik tegenwoordig lekker slaap Maar die knuffel maakte het nog beter
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
TINK100
|
|
Geplaatst: dinsdag 29 november 2011, 04:06
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Ben ik blij dat ik tegenwoordig lekker slaap Maar die knuffel maakte het nog beter |
zal ik je nog even komen instoppen ook?? ben toch bezig
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: dinsdag 29 november 2011, 13:28
|
|
|
TINK100 schreef: | zal ik je nog even komen instoppen ook?? ben toch bezig |
Had dat maar gedaan Ik met mn grote mond sliep natuurlijk promt slecht vannact
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CROSSROAD317
|
|
Geplaatst: dinsdag 29 november 2011, 15:42
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Had dat maar gedaan Ik met mn grote mond sliep natuurlijk promt slecht vannact |
das wel duidelijk ...
..
Laatst aangepast door
|
CROSSROAD317
|
op dinsdag 29 november 2011, 15:43
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: dinsdag 29 november 2011, 16:43
|
|
|
CROSSROAD317 schreef: | das wel duidelijk ...
.. |
Vannacht dus en nu helemaal door die wakkere cross
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CROSSROAD317
|
|
Geplaatst: dinsdag 29 november 2011, 23:51
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Vannacht dus en nu helemaal door die wakkere cross |
Ik ben toch nog wel lief ??
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: dinsdag 29 november 2011, 23:58
|
|
|
Weet niet of je weer moet werken Tink... Gisteren deelde je knuffels uit...toen had ik er niet direkt 1 nodig...Nu wel...
Voel me hondsberoerd...Moest smerig drankje drinken voor een darmonderzoek morgen..Maar ben er zo beroerd van!!!!!!!!
Het heeft allemaal wel effect!!!!!!!!!! Heel veel effect, maar nogmaals ik ben vreselijk misselijk en beroerd... Moet ik dit nu echt morgenochtend nog een keer???? Vreselijk!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: woensdag 30 november 2011, 00:06
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Weet niet of je weer moet werken Tink... Gisteren deelde je knuffels uit...toen had ik er niet direkt 1 nodig...Nu wel...
Voel me hondsberoerd...Moest smerig drankje drinken voor een darmonderzoek morgen..Maar ben er zo beroerd van!!!!!!!!
Het heeft allemaal wel effect!!!!!!!!!! Heel veel effect, maar nogmaals ik ben vreselijk misselijk en beroerd... Moet ik dit nu echt morgenochtend nog een keer???? Vreselijk!!! |
Toevallig ben ik nog wakker...heel veel sterkte!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: woensdag 30 november 2011, 00:20
|
|
|
JOSINA022 schreef: | Toevallig ben ik nog wakker...heel veel sterkte! |
Ik heb het nog kunnen lezen... Wil morgen nog even een dankdagdienst beluisteren op de pc... Moet 3 uur in zkh zijn... Bedankt hoor...lief van je...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
TINK100
|
|
Geplaatst: woensdag 30 november 2011, 01:14
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Weet niet of je weer moet werken Tink... Gisteren deelde je knuffels uit...toen had ik er niet direkt 1 nodig...Nu wel...
Het heeft allemaal wel effect!!!!!!!!!! Heel veel effect, maar nogmaals ik ben vreselijk misselijk en beroerd... Moet ik dit nu echt morgenochtend nog een keer???? Vreselijk!!! |
lieve zeeland,
ja k moet werken.....ik las net je berichtje....erg naar voor je meis, ik hoop dat het onderzoek in 1 keer gedaan kan worden zodat verdere inname van dat spul je bespaard zal blijven....
Voor jou komt dan een knuffel echt goed uit......bij deze dan, nogmaals een knuffel en sterkte met het onderzoek
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
TINK100
|
|
Geplaatst: woensdag 30 november 2011, 01:16
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Had dat maar gedaan Ik met mn grote mond sliep natuurlijk promt slecht vannact |
denk je dat het vannacht beter gaat Erika....?? ik heb nog zat knuffels over hoor.....komt er nu 1 voor je aan.....heb je em???
weltrusten....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: woensdag 30 november 2011, 10:31
|
|
|
CROSSROAD317 schreef: | Ik ben toch nog wel lief ?? |
Nou vooruit maar weer het is dat ik je mag Hier een terug hopelijk krijgen we geen problemen met ene M
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: woensdag 30 november 2011, 10:32
|
|
|
TINK100 schreef: | denk je dat het vannacht beter gaat Erika....?? ik heb nog zat knuffels over hoor.....komt er nu 1 voor je aan.....heb je em???
weltrusten.... |
Jaaaaaaa thanks hij heeft geholpen heb lekker geslapen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
YELNIN491
|
|
Geplaatst: woensdag 30 november 2011, 11:00
|
|
|
Een vreselijk grote knuffel voor jou Zeeland!! Heel veel sterkte en we bidden voor je.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CHATULIEM619
|
|
Geplaatst: woensdag 30 november 2011, 11:27
|
|
|
Het heeft allemaal wel effect!!!!!!!!!! Heel veel effect, maar nogmaals ik ben vreselijk misselijk en beroerd... Moet ik dit nu echt morgenochtend nog een keer???? Vreselijk!!! | Wat moeten we hier nu weer mee? Verwacht je dat we naast je gaan zitten en zeggen: toe maar meid, neem nog maar een slokje, je hebt het bijna op, als je het op hebt krijg je een snoepje??? Ik kan me echt ergere dingen voorstellen dan het drinken van een slecht drankje...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
YELNIN491
|
|
Geplaatst: woensdag 30 november 2011, 11:31
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | Wat moeten we hier nu weer mee? Verwacht je dat we naast je gaan zitten en zeggen: toe maar meid, neem nog maar een slokje, je hebt het bijna op, als je het op hebt krijg je een snoepje??? Ik kan me echt ergere dingen voorstellen dan het drinken van een slecht drankje... |
nou zou misschien kunnen helpen, er voor iemand zijn is ook een groot goed, en tuurlijk zijn er altijd ergere dingen, maar pfff daar gaat het toch niet om. Dat drankje dinken vind ze misschien nog niet zo erg, wat ik begreep is dat ze zich zorgen maakt over de uitslag en dan zijn de voorbereidingen voor zo'n onderzoek ook stressvol.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CHATULIEM619
|
|
Geplaatst: woensdag 30 november 2011, 11:34
|
|
|
YELNIN491 schreef: | nou zou misschien kunnen helpen, er voor iemand zijn is ook een groot goed, en tuurlijk zijn er altijd ergere dingen, maar pfff daar gaat het toch niet om. Dat drankje dinken vind ze misschien nog niet zo erg, wat ik begreep is dat ze zich zorgen maakt over de uitslag en dan zijn de voorbereidingen voor zo'n onderzoek ook stressvol. | Ach als ik zo deed bij elk onderzoek wat ik de laatste tijd gehad heb.....je weet toch beter waar je aan toe bent en daar gaat het toch uiteindelijk om.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
YELNIN491
|
|
Geplaatst: woensdag 30 november 2011, 11:36
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | Ach als ik zo deed bij elk onderzoek wat ik de laatste tijd gehad heb.....je weet toch beter waar je aan toe bent en daar gaat het toch uiteindelijk om. |
maar niet iedereen is hetzelfde Chat en dat is maar goed ook.
Maar dan krijg je van mij ook een knuf voor vandaag, oke en dan niet meer brommen op Zeeland.
bij deze: KNUFFF
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: woensdag 30 november 2011, 11:43
|
|
|
YELNIN491 schreef: | nou zou misschien kunnen helpen, er voor iemand zijn is ook een groot goed, en tuurlijk zijn er altijd ergere dingen, maar pfff daar gaat het toch niet om. Dat drankje dinken vind ze misschien nog niet zo erg, wat ik begreep is dat ze zich zorgen maakt over de uitslag en dan zijn de voorbereidingen voor zo'n onderzoek ook stressvol. |
Dat kan allemaal wel zijn Yelnin, maar je kan ook overdrijven.....en dat is wat hier op het forum vaker gebeurd...iedere verkoudheid of drankje moet flink geevalueerd worden en dan moeten er ook nogeens zovele knuffels volgen...... Dit is toch een volwassen site????? En als er geen ergere dingen in het leven zijn dan een drankje drinken voor een darmonderzoek teken ik er gelijk voor......en nee, ik hoef geen digitale knuffel......brr
Laatst aangepast door
|
WILLEMIJN232
|
op woensdag 30 november 2011, 11:45
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARRY942
|
|
Geplaatst: woensdag 30 november 2011, 11:52
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Dat kan allemaal wel zijn Yelnin, maar je kan ook overdrijven.....en dat is wat hier op het forum vaker gebeurd...iedere verkoudheid of drankje moet flink geevalueerd worden en dan moeten er ook nogeens zovele knuffels volgen...... Dit is toch een volwassen site????? En als er geen ergere dingen in het leven zijn dan een drankje drinken voor een darmonderzoek teken ik er gelijk voor......en nee, ik hoef geen digitale knuffel......brr |
Wel eens een darmonderzoek gehad Willemijn??? ik kan je verzekeren dat het geen pretje is hoor!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: woensdag 30 november 2011, 11:53
|
|
|
MARRY942 schreef: | Wel eens een darmonderzoek gehad Willemijn??? ik kan je verzekeren dat het geen pretje is hoor! |
Valt reuze mee hoor...niet zo dramatisch doen.....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARRY942
|
|
Geplaatst: woensdag 30 november 2011, 11:54
|
|
|
Sterkte meis, ik denk aan je!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: woensdag 30 november 2011, 12:23
|
|
|
MARRY942 schreef: | Wel eens een darmonderzoek gehad Willemijn??? ik kan je verzekeren dat het geen pretje is hoor! |
Ik heb zo'n onderzoek gehad maar dat het nou vreselijk is Neu ken ik niet echt zeggen het leeglopen daarvoor met de medicijnen erbij is geen pretje maar ja welk onderzoek wel? Maar dat je nerveus bent voor de uitslag ja dat kan ik me volledig indenken sterkte ermee zeeland!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: woensdag 30 november 2011, 12:53
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Ik heb zo'n onderzoek gehad maar dat het nou vreselijk is Neu ken ik niet echt zeggen het leeglopen daarvoor met de medicijnen erbij is geen pretje maar ja welk onderzoek wel? Maar dat je nerveus bent voor de uitslag ja dat kan ik me volledig indenken sterkte ermee zeeland! |
Natuurlijk kan je je zorgen maken over de uitslag, maar dat is een heel ander verhaal toch?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
THOMAS968
|
|
Geplaatst: woensdag 30 november 2011, 14:43
|
|
|
Met al dat geknuffel hier heeft niemand meer een laxeermiddel nodig.
Thomas, het moest er even uit.
Laatst aangepast door
|
THOMAS968
|
op woensdag 30 november 2011, 14:49
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: woensdag 30 november 2011, 16:45
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Natuurlijk kan je je zorgen maken over de uitslag, maar dat is een heel ander verhaal toch? |
Ehhhhh........... yups hebbie gelijk in
|
|
Naar boven |
|
|