Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: woensdag 10 augustus 2011, 09:22
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Je bent niet wijs Josina Laat Frankie jou maar eens verwennen na al die narigheid dat heb je wel verdient vind ik
Dus Frank..... Wees een heer en zorg voor Josina deze keer |
Ik wilde hier nog iets schrijven in het voordeel van Frank, maar gezien zijn reacties na jouw posting geloof ik dat je gelijk hebt: ik ben idd niet wijs
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: woensdag 10 augustus 2011, 09:22
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Oké meisjes, ik heb het begrepen...ik kan niet op tegen jullie. Ik verdwijn dan maar weer... |
ja duik jij de doos maar weer in...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: woensdag 10 augustus 2011, 09:32
|
|
|
MARISKA601 schreef: | ja duik jij de doos maar weer in... |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: woensdag 10 augustus 2011, 10:08
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Wel dat Josina, als straf, voor mij een kippebout en een worstje voor de BBQ moet meebrengen ...om het goed te maken... |
jaja, als je het dan maar wel opeet, deze keer, frank!! je trekt voor!! als ik je een stukje vlees aanbied, zeg je nee; en ik draai me om, en je vraagt aan josina brutaalweg om een worstje én een kippepoot........ wat moet ik daar nou weer van denken......
weet je; je krijgt er van mij nog een schep vitamientjes naast; voor straf!! (bord leegeten verplicht!!)
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: woensdag 10 augustus 2011, 10:10
|
|
|
HANNAH810 schreef: | jaja, als je het dan maar wel opeet, deze keer, frank!! je trekt voor!! als ik je een stukje vlees aanbied, zeg je nee; en ik draai me om, en je vraagt aan josina brutaalweg om een worstje én een kippepoot........ wat moet ik daar nou weer van denken......
weet je; je krijgt er van mij nog een schep vitamientjes naast; voor straf!! (bord leegeten verplicht!!) |
Ok dan, zit dit zo, nu dat weet ik dan ook weer Krijgt ie van mij er een extra schep vitamientjes bij
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: woensdag 10 augustus 2011, 10:12
|
|
|
hahaha, arme frank! die zit al vol van een kip-vleugeltje! straks komen alle dames aan met een bord vitamientjes, hij zou nog over-voed raken. gelukkig kan hij er uren over doen, om zijn bordje leeg te eten, josina; en desnoods moet hij aan tafel blijven zitten tot hij zijn bord leegheeft, vind je niet?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: woensdag 10 augustus 2011, 10:14
|
|
|
HANNAH810 schreef: | hahaha, arme frank! die zit al vol van een kip-vleugeltje! straks komen alle dames aan met een bord vitamientjes, hij zou nog over-voed raken. gelukkig kan hij er uren over doen, om zijn bordje leeg te eten, josina; en desnoods moet hij aan tafel blijven zitten tot hij zijn bord leegheeft, vind je niet? |
Zeker te weten, binden 'm gewoon vast. Neus dicht en mond open
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HERMAN388
|
|
Geplaatst: woensdag 10 augustus 2011, 10:17
|
|
|
Aan de schandpaal? wauw
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: woensdag 10 augustus 2011, 10:22
|
|
|
JOSINA022 schreef: | Zeker te weten, binden 'm gewoon vast. Neus dicht en mond open |
hahaha oepssssssss jij bent nog van de ouderwetse opvoedstijlen, josina,
(wel sielug voor frank, hoor!!)
ik stel voor dat we het doen met; "daar komt het vliegtuigje.......brrrrm daar komt de motor; doe de garage maar open.....!!! en daar komt het treintje aan...........tjoeke tjoeke tjoek........
(blijft er nog wel iets over van je zelfbeeld, frank?? )
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: woensdag 10 augustus 2011, 10:26
|
|
|
HANNAH810 schreef: | hahaha oepssssssss jij bent nog van de ouderwetse opvoedstijlen, josina,
ik stel voor dat we het doen met; "daar komt het vliegtuigje.......brrrrm daar komt de motor; doe de garage maar open.....!!! en daar komt het treintje aan...........tjoeke tjoeke tjoek........
(blijft er nog wel iets over van je zelfbeeld, frank?? ) |
hahaha, ga met jou mee, hoor Hannah, is eigenlijk véél leuker Maar dan moet ie wel blijven zitten en hoe doen we dat dan Kunnen het ook beide doen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: woensdag 10 augustus 2011, 10:27
|
|
|
HERMAN388 schreef: | Aan de schandpaal? wauw |
Ben je jaloers, wil je ook? Kan geregeld worden hoor
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: woensdag 10 augustus 2011, 10:31
|
|
|
JOSINA022 schreef: | hahaha, ga met jou mee, hoor Hannah, is eigenlijk véél leuker Maar dan moet ie wel blijven zitten en hoe doen we dat dan Kunnen het ook beide doen |
het is een single-parents-picknick, josina (tenminste; dat was de oorspronkelijke insteek) ik verwacht dat er vrouwen/moeders genoeg aanwezig zijn? en anders lopen er vast een aantal behulpzame vader-figuren rond, verwacht je ook niet?
http://www.onlineconsultatiebureau.nl/cb/content/index.php?id=42
ik citeer; Waar je wel voor moet waken is als je kind consequent bepaalde voedingsmiddelen uit één groep blijft weigeren, bijvoorbeeld groenten. Als dit langere tijd aanhoudt, wordt het menu onevenwichtig. Je zult dan wat moeten bedenken om hem dit toch te laten eten.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: woensdag 10 augustus 2011, 10:37
|
|
|
HANNAH810 schreef: | hahaha oepssssssss jij bent nog van de ouderwetse opvoedstijlen, josina,
Zeg Hannah, denk wel aan dat buikje van em he. Hij is nu toch bezig met een omscholingscursus voor buikdanser?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: woensdag 10 augustus 2011, 10:39
|
|
|
HANNAH810 schreef: | het is een single-parents-picknick, josina (tenminste; dat was de oorspronkelijke insteek) ik verwacht dat er vrouwen/moeders genoeg aanwezig zijn? en anders lopen er vast een aantal behulpzame vader-figuren rond, verwacht je ook niet?
http://www.onlineconsultatiebureau.nl/cb/content/index.php?id=42
ik citeer; Waar je wel voor moet waken is als je kind consequent bepaalde voedingsmiddelen uit één groep blijft weigeren, bijvoorbeeld groenten. Als dit langere tijd aanhoudt, wordt het menu onevenwichtig. Je zult dan wat moeten bedenken om hem dit toch te laten eten. |
Hahaha, adviezen daar in overvloed dus. Ok, zal niet eigenwijs zijn Maar eten zal ie
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: woensdag 10 augustus 2011, 11:32
|
|
|
MARISKA601 schreef: | ja duik jij de doos maar weer in... |
Ik merk dat ik van jou ook al geen hulp moet verwachten... Dank je wel hoor...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: woensdag 10 augustus 2011, 11:33
|
|
|
HERMAN388 schreef: | Aan de schandpaal? wauw |
Herman, hou je vingers stil, vriend. De dames hebben de Dolle Mina's-hormoon in hun body zitten en dulden geen brave mannen op 'hun' topic...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: woensdag 10 augustus 2011, 11:36
|
|
|
JOSINA022 schreef: | Ik wilde hier nog iets schrijven in het voordeel van Frank, maar gezien zijn reacties na jouw posting geloof ik dat je gelijk hebt: ik ben idd niet wijs |
Josina, je was op de goede weg. Als je op die goede weg wilt blijven moet je je niet laten leiden door Erika...Breng jij maar gewoon wat kippebouten en worstjes mee voor mij. Als je dan braaf bent mag je daarna misschien mijn rug masseren...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: woensdag 10 augustus 2011, 11:40
|
|
|
HANNAH810 schreef: | jaja, als je het dan maar wel opeet, deze keer, frank!! je trekt voor!! als ik je een stukje vlees aanbied, zeg je nee; en ik draai me om, en je vraagt aan josina brutaalweg om een worstje én een kippepoot........ wat moet ik daar nou weer van denken......
Ik dacht Josina er een plezier mee te doen om op het die manier weer goed te maken na haar erg onvriendelijke uitlatingen...Probeer ik eens iets goeds te doen en dan wordt het weer afgekraakt...
weet je; je krijgt er van mij nog een schep vitamientjes naast; voor straf!! (bord leegeten verplicht!!) |
Toen ik je brouwels zag op de laatste pn had het meer iets weg van vettemientjes... In België geven ze de bieten aan de koeien...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: woensdag 10 augustus 2011, 11:44
|
|
|
Treintje, vliegtuigje, motor...garage open...waarom stop je me gelijk niet in een pyjama met voetjes, waarom geef je me ook geen rammelaar... en wat er in gaat van vettig eten komt er ook weer uit...dus die pamper kan dan ook nog maar...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: woensdag 10 augustus 2011, 11:44
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Josina, je was op de goede weg. Als je op die goede weg wilt blijven moet je je niet laten leiden door Erika...Breng jij maar gewoon wat kippebouten en worstjes mee voor mij. Als je dan braaf bent mag je daarna misschien mijn rug masseren... |
Rug masseren Als ik braaf ben En als dank voor de kip en worst En jij denkt dat ik gekke gerritje ben zeker
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: woensdag 10 augustus 2011, 11:45
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Herman, hou je vingers stil, vriend. De dames hebben de Dolle Mina's-hormoon in hun body zitten en dulden geen brave mannen op 'hun' topic... |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: woensdag 10 augustus 2011, 11:47
|
|
|
JOSINA022 schreef: | hahaha, ga met jou mee, hoor Hannah, is eigenlijk véél leuker Maar dan moet ie wel blijven zitten en hoe doen we dat dan Kunnen het ook beide doen |
Lieve schatten, moeten jullie niet wat afwassen ofzo. Of laat de hond eens uit, Josina, en maak er een wandeling van 2 maanden van...Dat is beter dan snode plannen te bedenken tegen deze best wel lieve Belg...
Ik zou potdorie nog meer schrik van vrouwen gaan krijgen...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: woensdag 10 augustus 2011, 11:57
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Lieve schatten, moeten jullie niet wat afwassen ofzo. Of laat de hond eens uit, Josina, en maak er een wandeling van 2 maanden van...Dat is beter dan snode plannen te bedenken tegen deze best wel lieve Belg...
Ik zou potdorie nog meer schrik van vrouwen gaan krijgen... |
Ok, ok, zal ophouden hoor, wil je niet nog meer schrik aanjagen dan dat je al hebt Maar leuk was het wel
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANNETTE050
|
|
Geplaatst: woensdag 10 augustus 2011, 12:06
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Lieve schatten, moeten jullie niet wat afwassen ofzo. Of laat de hond eens uit, Josina, en maak er een wandeling van 2 maanden van...Dat is beter dan snode plannen te bedenken tegen deze best wel lieve Belg...
Ik zou potdorie nog meer schrik van vrouwen gaan krijgen... |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: woensdag 10 augustus 2011, 12:07
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Treintje, vliegtuigje, motor...garage open...waarom stop je me gelijk niet in een pyjama met voetjes, waarom geef je me ook geen rammelaar... en wat er in gaat van vettig eten komt er ook weer uit...dus die pamper kan dan ook nog maar... |
zo u wenst, frank;
heb jij nog maatje 86/92 liggen, josina? anders kan ik nog wel iets uit de pleegzorg-kleding-dozen op zolder toveren, alleen zo jammer dat die kleertjes vooral roze zijn...... ik denk dat lichtblauw frank beter zal staan, wat denk jij?
pampers heb ik nog liggen, overigens; dus dat hoeft geen probleem te zijn.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: woensdag 10 augustus 2011, 12:11
|
|
|
HANNAH810 schreef: | zo u wenst, frank;
heb jij nog maatje 86/92 liggen, josina? anders kan ik nog wel iets uit de pleegzorg-kleding-dozen op zolder toveren, alleen zo jammer dat die kleertjes vooral roze zijn...... ik denk dat lichtblauw frank beter zal staan, wat denk jij?
pampers heb ik nog liggen, overigens; dus dat hoeft geen probleem te zijn. |
Ach, roze kan tegenwoordig ook voor een jongen hoor , maar hij heeft al trauma genoeg wat vrouwen betreft, dus ja, hou het idd maar bij lichtblauw
Maar ik heb hier niets liggen, behalve luiers maar L (die van mijzelf nl )
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: woensdag 10 augustus 2011, 12:18
|
|
|
ANNETTE050 schreef: | |
Moet ik die poppetjes zo interpreteren dat ik ook van jou geen hulp moet verwachten tegen die rebelse vrouwen? Mooi is dat...waar gaat het naartoe in deze wereld...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: woensdag 10 augustus 2011, 12:20
|
|
|
JOSINA022 schreef: | Ok, ok, zal ophouden hoor, wil je niet nog meer schrik aanjagen dan dat je al hebt Maar leuk was het wel |
Leuk??? Ik zit hier met de daver op mijn (sacraal) lijfje...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: woensdag 10 augustus 2011, 12:22
|
|
|
HANNAH810 schreef: | zo u wenst, frank;
pampers heb ik nog liggen, overigens; dus dat hoeft geen probleem te zijn. |
Roze pleegzorg-kleding??? Dat werd dus al eens gedragen...ik hoop toch dat die pampers niet al eens een keertje gedragen werden...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: woensdag 10 augustus 2011, 12:28
|
|
|
JOSINA022 schreef: | Ach, roze kan tegenwoordig ook voor een jongen hoor , maar hij heeft al trauma genoeg wat vrouwen betreft, dus ja, hou het idd maar bij lichtblauw
Maar ik heb hier niets liggen, behalve luiers maar L (die van mijzelf nl ) |
Het is te laat...door al die angsten is mijn blaasje op hol geslagen...ik ga dweilen en nog maar eens wassen...pffff, roze kleding en blauwe luiers...het moet niet gekker worden.
Het ging trouwens over de pn en BBQ-en...om een beetje ontopic te blijven.
Oké Hannah zet me maar op de lijst voor de pn van 30 juli. Ik breng zelf wel mijn worstjes en kippetje mee. Me aankleden doe ik thuis wel...
|
|
Naar boven |
|
|