Auteur |
Bericht |
|
MADELIEF469
|
|
Geplaatst: zaterdag 9 april 2011, 21:19
|
|
|
LISA610 schreef: | Ze zeggen toch altijd wat je van ver haalt is lekkerder.... nou dan mag je er ook wel een paar km voor over hebben nietwaar |
dat weet jij...dat weet ik...maar duidelijk niet iedereen weet dat
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MADELIEF469
|
|
Geplaatst: zaterdag 9 april 2011, 21:20
|
|
|
VISSER278 schreef: | Ha, dan zitten we in Zeeland dus gebakken. Want dat was toch DE uithoek! |
Nou Visser...naar jullie toe is niet alleen het aantal kilometers maar ook nog de tolpoortjes daar moeten dus zeker meet chats en mailberichten aan vooraf gaan
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: zaterdag 9 april 2011, 21:27
|
|
|
MADELIEF469 schreef: | Nou Visser...naar jullie toe is niet alleen het aantal kilometers maar ook nog de tolpoortjes daar moeten dus zeker meet chats en mailberichten aan vooraf gaan |
Nou....die tolpoortjes valt reuze mee hoor. Of je moet naar dat aller-aller-onderste eiland gaan. Maar ja, dat is eigenlijk ook geen zeeland meer he. Imitatie-België , laten we het daar maar op houden.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LISA610
|
|
Geplaatst: zaterdag 9 april 2011, 21:33
|
|
|
VISSER278 schreef: | Ha, dan zitten we in Zeeland dus gebakken. Want dat was toch DE uithoek! |
Tja en daar hebben zo bolussen toch? (niet dat dit friese meisje enig idee heeft wat bolussen zijn... )
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LISA610
|
|
Geplaatst: zaterdag 9 april 2011, 21:37
|
|
|
MARYLIEN613 schreef: | op zich niks, maar voor mij is het absoluut niet aantrekkelijk! met alle respect voor de mannen met snor ! |
Voordeel van een snor en een baard is natuurlijk wel dat er een oplossing voor is: scheerschuim en een scherp scheermes... verpakken in een doosje met een leuk lintje erom en een kaartje waarop met hele grote letters staat HINT!!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: zaterdag 9 april 2011, 21:38
|
|
|
(niet dat dit friese meisje enig idee heeft wat bolussen zijn... )
Geeft niks hoor. Hou het maar lekker bij Fries suikerbrood....is net zo lekker en daar doe je nog langer mee ook.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LISA610
|
|
Geplaatst: zaterdag 9 april 2011, 23:05
|
|
|
VISSER278 schreef: | (niet dat dit friese meisje enig idee heeft wat bolussen zijn... )
Geeft niks hoor. Hou het maar lekker bij Fries suikerbrood....is net zo lekker en daar doe je nog langer mee ook. |
Betekent dit dat je me de kans niet gaat bieden om kennis te maken met die bolussen van jullie.. nou lekker dan... en ik me maar verheugen op die date zonder moeilijk gedoe zoals chatten en mailen..
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: zondag 10 april 2011, 00:02
|
|
|
LISA610 schreef: | Betekent dit dat je me de kans niet gaat bieden om kennis te maken met die bolussen van jullie.. nou lekker dan... en ik me maar verheugen op die date zonder moeilijk gedoe zoals chatten en mailen.. |
Nee hoor...helemaal verkeerd begrepen. Wil je m'n adres? Zullen we maar niet via het forum doen , he Lisa?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SUSANNAH475
|
|
Geplaatst: zondag 10 april 2011, 02:06
|
|
|
LISA610 schreef: | Ze zeggen toch altijd wat je van ver haalt is lekkerder.... nou dan mag je er ook wel een paar km voor over hebben nietwaar |
Hoe raar het ook klinkt... tot nog toe is het nog steeds waar....
maar wel duurder...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARYLIEN613
|
|
Geplaatst: zondag 10 april 2011, 02:13
|
|
|
LISA610 schreef: | Voordeel van een snor en een baard is natuurlijk wel dat er een oplossing voor is: scheerschuim en een scherp scheermes... verpakken in een doosje met een leuk lintje erom en een kaartje waarop met hele grote letters staat HINT!!!! |
zou je denken dat ze zo'n cadeautje willen?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: zondag 10 april 2011, 03:42
|
|
|
LISA610 schreef: | Betekent dat dit wel kans van slagen heeft als we nog nooit hebben gechat |
Hier zit ik nu met een mond vol tanden... Je moet me al niet gekker maken dan ik ben hoor...ik heb soms nu al last genoeg met mezelf
Laatst aangepast door
|
FRANKT627
|
op zondag 10 april 2011, 03:47
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: zondag 10 april 2011, 03:43
|
|
|
SUSANNAH475 schreef: | Hoe raar het ook klinkt... tot nog toe is het nog steeds waar....
oh, heb je er ervaring mee, Suus. Vertel eens?
maar wel duurder... |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: zondag 10 april 2011, 03:46
|
|
|
LISA610 schreef: | Tja en daar hebben zo bolussen toch? (niet dat dit friese meisje enig idee heeft wat bolussen zijn... ) |
Visser brengt er wel enkele mee...naar Ede. Of zou hij echt niet komen?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: zondag 10 april 2011, 04:03
|
|
|
VISSER278 schreef: | Nee hoor...helemaal verkeerd begrepen. Wil je m'n adres? Zullen we maar niet via het forum doen , he Lisa? |
Ik hou alvast de topic 'CM-setjes' in de gaten Ben erg benieuwd of een bolus en de schenker ervan een Fries meisje kunnen bekoren
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: zondag 10 april 2011, 10:35
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Visser brengt er wel enkele mee...naar Ede. Of zou hij echt niet komen? |
Nee, visser komt as. zaterdag écht niet naar Ede.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: zondag 10 april 2011, 10:41
|
|
|
VISSER278 schreef: | Nee, visser komt as. zaterdag écht niet naar Ede. |
Hoe geraken jouw bolussen dan bij dat Friese meisje en deze brave en vooral nederige Belg
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: zondag 10 april 2011, 10:45
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Hoe geraken jouw bolussen dan bij dat Friese meisje en deze brave en vooral nederige Belg |
En dan zeggen ze nog dat vrouwen nieuwsgierig zijn?????
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: zondag 10 april 2011, 10:49
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | En dan zeggen ze nog dat vrouwen nieuwsgierig zijn????? |
Ja zeg, ik wil de Zeeuws culinaire geneugten niet aan mij laten voorbij gaan. Misschien kan mijn oordeelkundige analyse nog wel tot een vele betere bolus leiden.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: zondag 10 april 2011, 10:54
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Hoe geraken jouw bolussen dan bij dat Friese meisje en deze brave en vooral nederige Belg |
Niet zo moeilijk Frankie.... vanuit België even de westerscheldetunnel door . Ben je bijna in Vlissingen waar de beste bolusbakker zit . Zie onderstaande link.
http://www.zeeuwsebolus.nl
Hiermee is Leo misschien overtuigd dat de beste dus toch niet van Flakkee komen maar gewoon uit Zeeland
Laatst aangepast door
|
VISSER278
|
op zondag 10 april 2011, 10:56
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LISA610
|
|
Geplaatst: zondag 10 april 2011, 10:55
|
|
|
Gaan we ze toch samen halen Frank.... uiteraard wel zonder dat moeilijke gedoe als chatten enzo
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: zondag 10 april 2011, 10:57
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Ja zeg, ik wil de Zeeuws culinaire geneugten niet aan mij laten voorbij gaan. Misschien kan mijn oordeelkundige analyse nog wel tot een vele betere bolus leiden. |
Enige arrogantie komt nu wel voorbij zeilen Frank.......
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: zondag 10 april 2011, 11:01
|
|
|
LISA610 schreef: | Gaan we ze toch samen halen Frank.... uiteraard wel zonder dat moeilijke gedoe als chatten enzo |
Kijk, dat vind ik nou eens een strak plan. 't is maar een eindje vanuit Ede. Probleem opgelost..........
Laatst aangepast door
|
VISSER278
|
op zondag 10 april 2011, 11:02
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: zondag 10 april 2011, 11:27
|
|
|
LISA610 schreef: | Gaan we ze toch samen halen Frank.... uiteraard wel zonder dat moeilijke gedoe als chatten enzo |
Nu is het ver gekomen. Visser zit op te scheppen over zijn bolussen en ons erg nieuwsgierig en nog meer waterachtig te maken en moeten we de bolussen zelf gaan halen, zelf betalen en waarschijnlijk nog zelf opeten ook.
Het leven kan toch hard zijn...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: zondag 10 april 2011, 11:32
|
|
|
VISSER278 schreef: | Kijk, dat vind ik nou eens een strak plan. 't is maar een eindje vanuit Ede. Probleem opgelost.......... |
als mijn geografisch inzicht me niet in de steek laat is Ede best een heel eind van Vlissingen. Dan moeten we haast onderweg ergens overnachten...
ik zal wel bij de AH een appelflap kopen...
Laatst aangepast door
|
FRANKT627
|
op zondag 10 april 2011, 14:55
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JLIN990
|
|
Geplaatst: zondag 10 april 2011, 11:37
|
|
|
LISA610 schreef: | Voordeel van een snor en een baard is natuurlijk wel dat er een oplossing voor is: scheerschuim en een scherp scheermes... verpakken in een doosje met een leuk lintje erom en een kaartje waarop met hele grote letters staat HINT!!!! |
Beetje triest om af te knappen op een snor of baard.
Dit kan voor die man in kwestie erg belangrijk zijn, zoals bijvoorbeeld langhaar voor vrouwen.
Het straalt namelijk mannelijkheid uit!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CHATULIEM619
|
|
Geplaatst: zondag 10 april 2011, 12:22
|
|
|
JLIN990 schreef: | Beetje triest om af te knappen op een snor of baard.
Dit kan voor die man in kwestie erg belangrijk zijn, zoals bijvoorbeeld langhaar voor vrouwen.
Het straalt namelijk mannelijkheid uit! | Wie aan mn snor komt komt aan mij...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GRIFFIN748
|
|
Geplaatst: zondag 10 april 2011, 12:48
|
|
|
bijkomend voordeel: 'zonder' scheelt 10 jaar in leeftijd (weet ik uit ervaring uit zeer recent verleden )
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIAN519
|
|
Geplaatst: zondag 10 april 2011, 13:14
|
|
|
GRIFFIN748 schreef: | bijkomend voordeel: 'zonder' scheelt 10 jaar in leeftijd (weet ik uit ervaring uit zeer recent verleden ) |
Dan heb ik het toch goed gezien...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LISA610
|
|
Geplaatst: zondag 10 april 2011, 14:17
|
|
|
GRIFFIN748 schreef: | bijkomend voordeel: 'zonder' scheelt 10 jaar in leeftijd (weet ik uit ervaring uit zeer recent verleden ) |
Ha dat was me dus wel opgevallen dat je dat uit ervaring weet.. En ja.. hiermee is maar weer eens aangetoond dat mannen beter het scheermes kunnen gebruiken, t is er niet voor niets
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LISA610
|
|
Geplaatst: zondag 10 april 2011, 14:20
|
|
|
VISSER278 schreef: | Kijk, dat vind ik nou eens een strak plan. 't is maar een eindje vanuit Ede. Probleem opgelost.......... |
Mocht je willen. Ik ga na de picknick op tijd terug naar t Noorden, want 's avonds is er een concert van Kees Kraayenoord iin Leeuwarden. http://www.keeskraayenoord.nl/
Laatst aangepast door
|
LISA610
|
op zondag 10 april 2011, 14:21
|
|
Naar boven |
|
|