Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: dinsdag 1 februari 2011, 19:11
|
|
|
ach visser; maak je niet ongerust; bij gevaar nemen wij de toevlucht tot die prachtige zwarte torren van centimeters lang die daar rondkruipen......... daarnaast heb je dichtbij nog "de hoogste boom" die zeer geschikt kan zijn voor vervelende bomen van kerels, er is nog een barbeque...........
don't you worry.........
(grapje hoor mensen; we gedragen ons (vrijwel) normaal, een enkeling uitgezonderd)
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANGELIQUE327
|
|
Geplaatst: dinsdag 1 februari 2011, 20:48
|
|
|
HANNAH810 schreef: | ach visser; maak je niet ongerust; bij gevaar nemen wij de toevlucht tot die prachtige zwarte torren van centimeters lang die daar rondkruipen......... daarnaast heb je dichtbij nog "de hoogste boom" die zeer geschikt kan zijn voor vervelende bomen van kerels, er is nog een barbeque...........
don't you worry.........
(grapje hoor mensen; we gedragen ons (vrijwel) normaal, een enkeling uitgezonderd) |
En Cross neemt wel weer een tas vol eikeltjes mee....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HERMAN388
|
|
Geplaatst: dinsdag 1 februari 2011, 21:02
|
|
|
ANGELIQUE327 schreef: | En Cross neemt wel weer een tas vol eikeltjes mee.... |
van vorig jaar?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANGELIQUE327
|
|
Geplaatst: dinsdag 1 februari 2011, 21:03
|
|
|
HERMAN388 schreef: | van vorig jaar? |
komt mooi uit herman...dan zijn ze een tikkie uitgedroogd...wat lichter, en doen niet zo zeer meer he
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MIEKJES285
|
|
Geplaatst: dinsdag 1 februari 2011, 21:13
|
|
|
ANGELIQUE327 schreef: | komt mooi uit herman...dan zijn ze een tikkie uitgedroogd...wat lichter, en doen niet zo zeer meer he |
de mannen verzinnen dan gewoon iets anders om mee te gooien...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GRIFFIN748
|
|
Geplaatst: dinsdag 1 februari 2011, 21:41
|
|
|
HANNAH810 schreef: | ach visser; maak je niet ongerust; bij gevaar nemen wij de toevlucht tot die prachtige zwarte torren van centimeters lang die daar rondkruipen......... daarnaast heb je dichtbij nog "de hoogste boom" die zeer geschikt kan zijn voor vervelende bomen van kerels, er is nog een barbeque...........
don't you worry.........
(grapje hoor mensen; we gedragen ons (vrijwel) normaal, een enkeling uitgezonderd) |
weer eens wat anders dan een kast
Laatst aangepast door
|
GRIFFIN748
|
op woensdag 2 februari 2011, 06:49
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LEONARD480
|
|
Geplaatst: woensdag 2 februari 2011, 00:25
|
|
|
Begint al bij voorbaat uit de hand te lopen...tassen vol met eikels..hmm
Zal bij de groothandel wel voldoende inslaan ...hele grote zakken met eikels.....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GRIFFIN748
|
|
Geplaatst: woensdag 2 februari 2011, 06:54
|
|
|
HANNAH810 schreef: | geen alcohol en geen openlijk geflirt dus!! |
het moet tenslotte wel leuk en gezellig blijven. vandaar dat ik thuis blijf
@Chat: daten met kids is ook niet wenselijk
Laatst aangepast door
|
GRIFFIN748
|
op woensdag 2 februari 2011, 07:39
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANGELIQUE327
|
|
Geplaatst: woensdag 2 februari 2011, 11:45
|
|
|
LEONARD480 schreef: | Begint al bij voorbaat uit de hand te lopen...tassen vol met eikels..hmm
Zal bij de groothandel wel voldoende inslaan ...hele grote zakken met eikels..... |
Goed dat ik het weet, ik verschijn daar in Ede in harnas met schild!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIJAN072
|
|
Geplaatst: woensdag 2 februari 2011, 12:15
|
|
|
ANGELIQUE327 schreef: | Goed dat ik het weet, ik verschijn daar in Ede in harnas met schild! |
Heb je iets te vrezen dan, Angelique?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LEONARD480
|
|
Geplaatst: woensdag 2 februari 2011, 16:30
|
|
|
ANGELIQUE327 schreef: | Goed dat ik het weet, ik verschijn daar in Ede in harnas met schild! |
Jammer angelique dit voorrecht behoort toe aan de ridders...ehhh ....of je moet aan kunnen tonen dat je van adellijke komaf bent anders gaat het gewoon weg niet.
Voor de mensen die het niet weten ...het is namelijk blauw bloed
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANGELIQUE327
|
|
Geplaatst: woensdag 2 februari 2011, 16:36
|
|
|
LEONARD480 schreef: | Jammer angelique dit voorrecht behoort toe aan de ridders...ehhh ....of je moet aan kunnen tonen dat je van adellijke komaf bent anders gaat het gewoon weg niet.
Voor de mensen die het niet weten ...het is namelijk blauw bloed |
oeps...het mijne is rood....dan toch maar het deksel van de koekepan als schild....t zal vast nie helemaal beschermen met mijn postuur...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LEONARD480
|
|
Geplaatst: woensdag 2 februari 2011, 16:41
|
|
|
ANGELIQUE327 schreef: | oeps...het mijne is rood....dan toch maar het deksel van de koekepan als schild....t zal vast nie helemaal beschermen met mijn postuur... |
Wordt het net een potje tennis ...met koekepannen en eikeltjes als tennisballen...haha......kijken wie er wint
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANGELIQUE327
|
|
Geplaatst: woensdag 2 februari 2011, 18:41
|
|
|
LEONARD480 schreef: | Wordt het net een potje tennis ...met koekepannen en eikeltjes als tennisballen...haha......kijken wie er wint |
IK natuurlijk
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LEONARD480
|
|
Geplaatst: donderdag 3 februari 2011, 01:17
|
|
|
ANGELIQUE327 schreef: | IK natuurlijk |
Als je de caravan maar heel laat.................zucht............kreun
Is nog maar de vraag of het mag die caravan, heb toch ook een middagdutje nodig....
Laatst aangepast door
|
LEONARD480
|
op donderdag 3 februari 2011, 14:20
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CROSSROAD317
|
|
Geplaatst: donderdag 3 februari 2011, 16:10
|
|
|
Het enige wat ik meeneem is mijn goede humeur
En voor een grunneger wat stukjes kaas ....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: donderdag 3 februari 2011, 16:22
|
|
|
owwwwwwwww alleen voor de grunn's? je trekt voor, crossroad!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CROSSROAD317
|
|
Geplaatst: donderdag 3 februari 2011, 17:39
|
|
|
HANNAH810 schreef: | owwwwwwwww alleen voor de grunn's? je trekt voor, crossroad!! |
Nee hoor, er was één persoon die mij vroeg of ik 16 april stukjes kaas mee wou nemen naar de heide, en die persoon komt uut grunn .... Ze, jaja een ze, heeft trouwens iets nieuws aan haar voeten ..... laarsklompen (klomplaarzen mag ook)
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
BILLY701
|
|
Geplaatst: donderdag 3 februari 2011, 17:42
|
|
|
CROSSROAD317 schreef: | Nee hoor, er was één persoon die mij vroeg of ik 16 april stukjes kaas mee wou nemen naar de heide, en die persoon komt uut grunn .... Ze, jaja een ze, heeft trouwens iets nieuws aan haar voeten ..... laarsklompen (klomplaarzen mag ook) |
Corry Konings met klompsteefels
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIANNE129
|
|
Geplaatst: donderdag 3 februari 2011, 17:50
|
|
|
CROSSROAD317 schreef: | Nee hoor, er was één persoon die mij vroeg of ik 16 april stukjes kaas mee wou nemen naar de heide, en die persoon komt uut grunn .... Ze, jaja een ze, heeft trouwens iets nieuws aan haar voeten ..... laarsklompen (klomplaarzen mag ook) |
Oooo, dus wij mogen ondanks dat we geen geboren grunn zijn ook een stukje kaas? Of ben je bang dat je dan niet genoeg zult hebben, moeten we meer mensen (speciaal Drenthen?) vragen kaas mee te nemen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CROSSROAD317
|
|
Geplaatst: donderdag 3 februari 2011, 17:54
|
|
|
MARIANNE129 schreef: | Oooo, dus wij mogen ondanks dat we geen geboren grunn zijn ook een stukje kaas? Of ben je bang dat je dan niet genoeg zult hebben, moeten we meer mensen (speciaal Drenthen?) vragen kaas mee te nemen. |
Weet ik veel (ja), maar ik ben nou eenmaal door een grunnegse gevraagd om stukjes kaas voor haar mee te nemen. Als je een drent vraagt, dan weet je tenminste wel zeker dat tie het ook doet .....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: donderdag 3 februari 2011, 17:58
|
|
|
we willen dus op zaterdag 16 april voor de vijfde keer gaan picknicken; weer verzamelen rond twaalf uur. bij de schaapskooi tegenover restaurant "juffrouw Tok" rijd je langs de schaapskooi het zandpad op richting heide; hetzelfde plekje naast het zandpad.
je kunt het zandpad gewoon uitrijden met de auto, er is daar een parkeerplaats. mocht je nog andere plannen hebben op die dag, dan kun je dus gerust iets later komen of iets eerder weggaan. om een indruk te geven hoelang de picknick duurt; de vorige keren waren de eersten er rond 11 uur, en gingen de laatsten weg rond half acht.
voor degenen die nog niet mee zijn geweest; meer info over route en locatie vind je in een bericht van mariska......inclusief foto van het restaurant, ik dacht op pagina 48 van een ander picknick-topic.
ieder neemt weer eigen eten en drinken mee en we houden hetzelfde schema aan, alleen de datum is anders.....
willen degenen die meegaan een prikbord-berichtje op hun profiel plaatsen, en ook anderen uitnodigen waarmee zij contact hebben? hoe meer zielen, hoe meer vreugd!!
mocht je ook plannen hebben om mee te gaan, dan zou ik je reactie liever via t forum lezen dan via de mail (ik heb het te druk nl om iedereen keurig terug te mailen, en dan heb ik alle info bij elkaar, werkt een stuk handiger!!)
een tip; mocht je abonnement aflopen, dan schijnt het mogelijk te zijn, om het forum te volgen, zonder lid te zijn!! je zoekt op google gewoon op google "christianmatch picknicken ede", en dan kom je op dit bericht uit.
even voor alle duidelijkheid een herhaling van de afspraken die we onderling hebben gemaakt; - er kunnen foto's worden gemaakt, maar deze worden niet op christianmatch geplaatst zonder nadrukkelijke toestemming van iedereen die (op de achtergrond van) de foto te zien is. - van alcoholische dranken worden na de picknick thuis weer genoten.
ik hoop op een stapel aanmeldingen, en hoop jullie die zaterdag weer gezellig te zien; tot dan..........
voorlopig hopen mee te gaan;
hannah810, 38 jaar met pleegdochter van 5 simone 40 jaar en kind 11 jaar* arjanne 40 jaar?* gerda 51 jaar* marianne129, 49 jaar evt met kinderen angelique327, 50 jaar susannah475, 45 jaar jomali106, 43 jaar met kinderen van 11 en 13 jaar Joëlle246, 52 jaar Sweetlady, sweets 40er Miekjes285 42 jaar Erika129 36 jaar trijnie671 49 jaar annette965 50 jaar irene200 57 jaar Sofie807 Imke917, 54 jaar (onder voorbehoud) esther279 32 jaar met kind lydia739 dinie968 52 jaar loretta033 54 jaar kersje453 49 jaar xabia794 met dochter van 11 en belgische smiley* dayspring826 caarolien... 52 jaar brecht936 63 jaar met introducees ingrid800 39 jaar met drie kinderen gerlyn320 37 jaar
mar907, 48 jaar waarschijnlijk met dochter van 17 crossroad317 henduk729, 40 jaar met intro* pimpernel883, 44 jaar benny340 45 jaar jozua159 48 jaar leonard480, 43 jaar, evt met vriend Billy701 48 jaar eggie949 34 jaar gert182 42 jaar, met zoon van 15 herman388, op die datum ben ik net 49 jaar marcowaal200 40 jaar bob582 32 jaar searching 40 jaar bartje734 51 jaar johannes774 49 jaar roseve569 50 jaar timo194 25 jaar joelbax 24 jaar mydestany349 32 jaar, evt met dochter gibby159 65 jaar winnetou276 35 jaar hannes469 42 jaar hermandv978 45 jaar willem591 64 jaar maded321 46 jaar robert118 43 jaar arjo182 49 jaar
28 dames en 29 heren........ er kan nog veeeeel meer bij!!
*= introducee of ex-christianmatch-lid
Laatst aangepast door
|
HANNAH810
|
op zaterdag 5 februari 2011, 20:57
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: zaterdag 5 februari 2011, 20:49
|
|
|
GRIFFIN748 schreef: | het moet tenslotte wel leuk en gezellig blijven. vandaar dat ik thuis blijf
|
mag ik u corrigeren; u roept dan wel steeds thuis te blijven maar plotsklaps verschijnt er toch wel eens een stofwolk op de grote stille heide.........
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GRIFFIN748
|
|
Geplaatst: zaterdag 5 februari 2011, 21:00
|
|
|
HANNAH810 schreef: | mag ik u corrigeren; u roept dan wel steeds thuis te blijven maar plotsklaps verschijnt er toch wel eens een stofwolk op de grote stille heide......... |
't blijft opletten met Saab-rijders, je weet nooit wat ze doen. maar take it from me: de 16e ziet u geen stofwolk. wat ik je brom! 't is nl. ver na mijn UHD op CM. je zal me dus (moeten) missen.
of dat erg is, laat ik graag aan u over.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LEONARD480
|
|
Geplaatst: zaterdag 5 februari 2011, 21:06
|
|
|
GRIFFIN748 schreef: | 't blijft opletten met Saab-rijders, je weet nooit wat ze doen. maar take it from me: de 16e ziet u geen stofwolk. wat ik je brom! 't is nl. ver na mijn UHD op CM. je zal me dus (moeten) missen.
of dat erg is, laat ik graag aan u over. |
Zo maar oppassen griffin ...zag hannah gisteren 2 seconden ......maar die sleep je zo de heide over....oeps heb toch niet teveeel ehhh
Laatst aangepast door
|
LEONARD480
|
op zondag 6 februari 2011, 00:52
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GRIFFIN748
|
|
Geplaatst: zaterdag 5 februari 2011, 21:07
|
|
|
LEONARD480 schreef: | Zo maar oppassen griffin ...zag hannah gisteren 2 seconden maar die sleurt je zo de heide over....oeps heb toch niet teveeel ehhh |
ik ken Hannah langer dan vandaag
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LEONARD480
|
|
Geplaatst: zaterdag 5 februari 2011, 21:14
|
|
|
GRIFFIN748 schreef: | ik ken Hannah langer dan vandaag |
Je zal hier ook het gelijk wel aan je kant hebben maar ik dacht een gewaarschuwd mens telt voor twee
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SWEETLADY943
|
|
Geplaatst: zaterdag 5 februari 2011, 21:20
|
|
|
Beste mensen,
Vorige picknicks waren erg gezellig dat zal ongetwijfeld weer zo zijn.
Het was de laatste keer erg leuk dat we allen in een kring konden zitten.
Dus ik zou zeggen, diegene die hebben klapstoelen, tuinstoelen meenemen AUB
, en liefst meer dan èèn , voor degene die er geen hebben, of niet
mee kunnen nemen.
Dank jullie allen, zonnige smiles & liefs, Sweets.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: zaterdag 5 februari 2011, 22:00
|
|
|
LEONARD480 schreef: | Zo maar oppassen griffin ...zag hannah gisteren 2 seconden maar die sleurt je zo de heide over....oeps heb toch niet teveeel ehhh |
het enige dat ik denk dat je zou kúnnen bedoelen, is dat iemand me een afscheids hand gaf (en niet meer losliet) ik was na sluitingstijd binnengekomen op mijn logeer adresje, als ik niet gewoon doorgelopen was..... (al is zonder hand naar huis ook niet alles...... )
maar sleuren?????? mwah, nee....!!
(@langer dan een paar seconden, griffin?)
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LEONARD480
|
|
Geplaatst: zaterdag 5 februari 2011, 22:38
|
|
|
HANNAH810 schreef: | het enige dat ik denk dat je zou kúnnen bedoelen, is dat iemand me een afscheids hand gaf (en niet meer losliet) ik was na sluitingstijd binnengekomen op mijn logeer adresje, als ik niet gewoon doorgelopen was..... (al is zonder hand naar huis ook niet alles...... )
maar sleuren?????? mwah, nee....!!
(@langer dan een paar seconden, griffin?) |
Nee hoor beste Hannah stel je voor he ...even voor de duidelijkheid voor diegene die het nog niet weten hannah is gewoon een keurige nette dame en niet de Powergirl van de Heide ....klein excuusje van mij voor Hannah
|
|
Naar boven |
|
|