Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: zondag 30 januari 2011, 20:32
|
|
|
Iedereen zeker BZV kijken.................
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: zondag 30 januari 2011, 21:24
|
|
|
MARIO216 schreef: | Iedereen zeker BZV kijken................. |
Jij toch ook Mario?????
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MAR907
|
|
Geplaatst: zondag 30 januari 2011, 21:30
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Jij toch ook Mario????? |
Ik niet nie, laat de boer eens zelf de wereld in gaan inlaats van op zijn "eilandje" te blijve.....
Laatst aangepast door
|
MAR907
|
op zondag 30 januari 2011, 21:30
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: zondag 30 januari 2011, 21:31
|
|
|
De ogen van Annemarie spraken boekdelen,dies vliefd op Harry ! Dit keer was Marcel saai en zeurde die.......bendrnaamvergeten......over de wind.Hou eens op zeg,tis een boerderij hoor Gijsbert was lekker relaxed en Frank.......tja,volgens mij gaat die toch echt voor blond......... Richard blijft met lege handen achter,de sukkel
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: zondag 30 januari 2011, 21:34
|
|
|
MAR907 schreef: | Ik niet nie, laat de boer eens zelf de wereld in gaan inlaats van op zijn "eilandje" te blijve..... |
Welke boer heb je het nu over???????
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MAR907
|
|
Geplaatst: zondag 30 januari 2011, 21:38
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Welke boer heb je het nu over??????? |
de algemene boer...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: zondag 30 januari 2011, 21:39
|
|
|
MAR907 schreef: | de algemene boer... |
Ik bedoel het niet vervelend Mar, maar je kan echt niet meepraten met BZV en je weet niet wat je mist
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MAR907
|
|
Geplaatst: zondag 30 januari 2011, 21:44
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Ik bedoel het niet vervelend Mar, maar je kan echt niet meepraten met BZV en je weet niet wat je mist |
haha, Willemijn, that is the different, ZZV.....
BZV is voor mij hetzelfde als "Tina" lezen, 35 jaar terug...
Laatst aangepast door
|
MAR907
|
op zondag 30 januari 2011, 21:58
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
IMKE917
|
|
Geplaatst: zondag 30 januari 2011, 21:51
|
|
|
Ik vond Frank wel errug ontroerend vanavond.......ach gut...... je zou hem gelijk een dikke knuffel geven....
Bij Annemarie was het nu een leuke gezellige boel, bij Marcel...tsja...wind en zand en Ksenia staat haar mannetje wel...
En Richard.......tsja....Richard.....heeft het een beetje onhandig aan gepakt
Oeps......vergeet ik Gijsbert......yep Leanne...ik denk ook dat hij voor blond gaat
Laatst aangepast door
|
IMKE917
|
op zondag 30 januari 2011, 21:53
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: zondag 30 januari 2011, 21:52
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Jij toch ook Mario????? |
Vond het mooi dat die koe ging kalveren, en die geiten kijken altijd zo lief.
Mario, dierenlefhebber.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: zondag 30 januari 2011, 21:54
|
|
|
IMKE917 schreef: | Ik vond Frank wel errug ontroerend vanavond.......ach gut...... je zou hem gelijk een dikke knuffel geven....
Bij Annemarie was het nu een leuke gezellige boel, bij Marcel...tsja...wind en zand en Ksenia staat haar mannetje wel...
En Richard.......tsja....Richard.....heeft het een beetje onhandig aan gepakt |
Ja, die Frank, je zou hem zo onderstoppen met zijn knuffel...... maar ik denk dat hij voor de kapster kiest.....
Richard had een klein probleempje vertelde hij de dames.......Hoezo klein
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
AREND003
|
|
Geplaatst: zondag 30 januari 2011, 22:57
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Ik bedoel het niet vervelend Mar, maar je kan echt niet meepraten met BZV en je weet niet wat je mist |
Haha! Als je niet weet wat je mist, dan mis je ook niks! Of toch wel? Ik heb ook niet gekeken! Mis ik daarom iets? Of MOET ik er echt over mee kunnen praten? Zo ja, voor wie dan? Zo niet, voor wie dan?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SUSANNAH475
|
|
Geplaatst: zondag 30 januari 2011, 23:20
|
|
|
AREND003 schreef: | Haha! Als je niet weet wat je mist, dan mis je ook niks! Of toch wel? Ik heb ook niet gekeken! Mis ik daarom iets? Of MOET ik er echt over mee kunnen praten? Zo ja, voor wie dan? Zo niet, voor wie dan? |
Nee hoor, als jij er niks mee hebt dan kijk je toch lekker niet ? Ik moet eerlijk zeggen dat ik er ook niet veel mee heb, maar heb wel de uitzending gemist bekeken... Wat je mist ? dat je soms niet meer bij komt van het lachen... (ik althans... ) en soms niet kan snappen hoe iemand reageert... ach, humor enzo is op verschillende manieren te vinden...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
IMKE917
|
|
Geplaatst: maandag 31 januari 2011, 09:20
|
|
|
AREND003 schreef: | Haha! Als je niet weet wat je mist, dan mis je ook niks! Of toch wel? Ik heb ook niet gekeken! Mis ik daarom iets? Of MOET ik er echt over mee kunnen praten? Zo ja, voor wie dan? Zo niet, voor wie dan? |
Of je iets mist......?? Dat bepaal jij....en nee hoor je hoeft er niet over mee te praten, voor mij niet in elk geval.
Maar laat ons dat dan wel lekker doen en ga jij ergens anders spelen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: maandag 31 januari 2011, 09:28
|
|
|
MAR907 schreef: | haha, Willemijn, that is the different, ZZV..... BZV is voor mij hetzelfde als "Tina" lezen, 35 jaar terug... |
Las jij de Tina????? Dat was toch echt een meisjesblad toch????? Volgens mij is het al wel 45 jaar geleden dat ik die las.....pfff
Maar even serieus, BZV is ook leuk om naar te kijken omdat je ziet hoe mensen zijn én hoe mensen met elkaar omgaan.....de menselijke verhoudingen dan. Bv.Boer Richard zegt tegen Yvon dat hij een klein probleempje heeft......de realiteit is dat hij een giga probleem heeft en niet zo netjes met zijn dames omgaat\ging......... Als je nu volgende week even kijkt en dan je mening geeft????
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: maandag 31 januari 2011, 09:29
|
|
|
Laat ons toch lekker Arend, je bent niet verplicht ons topic te bezoeken........
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
DINI968
|
|
Geplaatst: maandag 31 januari 2011, 15:59
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Laat ons toch lekker Arend, je bent niet verplicht ons topic te bezoeken........ |
zoek op uitzending gemist ook eens de vloer op. Afgelopen zondag, nederland 2. Een heerlijk satirisch afsneren van BZV.
Dus................de vloer op.............
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIJAN072
|
|
Geplaatst: maandag 31 januari 2011, 16:52
|
|
|
Wat doe je eigenlijk op dit topic
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIJAN072
|
|
Geplaatst: maandag 31 januari 2011, 17:00
|
|
|
IMKE917 schreef: | Ik vond Frank wel errug ontroerend vanavond.......ach gut...... je zou hem gelijk een dikke knuffel geven....
En Richard.......tsja....Richard.....heeft het een beetje onhandig aan gepakt
Oeps......vergeet ik Gijsbert......yep Leanne...ik denk ook dat hij voor blond gaat |
Ik kan me wel vinden in jouw analyse, Imke. 'k Heb de uitzending inmiddels ook besproken met mijn zus en een vriendin. Ik vond Femke, een van de vrouwen van Gijsbert, wel erg overdreven. Zij vestigt erg de aandacht op zichzelf, wat die andere vrouw - heel begrijpelijk - niet leuk vindt. Ergens hoop ik dat hij voor die andere kiest, lijkt mij ook goed bij hem passen.
Ik denk dat Annemarie voor Harry gaat, grappig eigenlijk dat ze die al voor de opnames kende.
En Frank, ik denk ook dat hij voor blond gaat.
Wat betreft Richard denk ik, eigen schuld dikke bult.
Oh ja, en dan Marcel. Pfff......wat een geslijm daar op de boerderij.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
AREND003
|
|
Geplaatst: maandag 31 januari 2011, 18:24
|
|
|
MARIJAN072 schreef: | Wat doe je eigenlijk op dit topic |
Ohh...euh...ik wist niet dat het hier alleen voor de liefhebbers was hoor! Moet ik nu sorry zeggen?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: maandag 31 januari 2011, 18:27
|
|
|
as jij nou es niks te sei**uh had he, arund, wat sou ut leukuh levuh dan toch saai foor jouw wesuh, hee!
ik zeg; sorry!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: maandag 31 januari 2011, 18:27
|
|
|
AREND003 schreef: | Ohh...euh...ik wist niet dat het hier alleen voor de liefhebbers was hoor! Moet ik nu sorry zeggen? |
Natuurlijk! Zo makkelijk kom je er niet van af Eerst een beetje beledigend doen over zo'n leuk programma en dan nog het BZV topic bezoeken........ Er zijn grenzen Arend........
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
THOMAS968
|
|
Geplaatst: maandag 31 januari 2011, 19:58
|
|
|
Het leek me helemaal niks dat BZV maar heb nu twee keer gekeken en vind het eigenlijk wel grappig. Leuk ook om naar DWDD te kijken waar Jan Mulder, die op de bekende wijze arrogant kritisch Nederland vertegenwoordigde, werd afgemaakt. En gelukkig dat niet een van de reclamedwangzenders het uitbrengt en je continu gedwongen wordt naar reclame voor boernýoghurt te moeten kijken en zo..
Thomas, kijkt naar (de herhaling van) BZV en is niet geschikt voor het boerenleven.
Laatst aangepast door
|
THOMAS968
|
op maandag 31 januari 2011, 20:17
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
IMKE917
|
|
Geplaatst: maandag 31 januari 2011, 20:04
|
|
|
THOMAS968 schreef: | Het leek me helemaal niks dat BZV maar heb nu twee keer gekeken en vind het eigenlijk wel grappig. Leuk ook om naar DWDD te kijken waar Jan Mulder, die op de bekende wijze arrogant kritisch Nederland vertegenwoordigde, werd afgemaakt. En gelukkig dat niet een van de reclamezenders het uitbrengt en je continu gedwongen wordt naar reclame voor boernýoghurt te moeten kijken en zo..
Thomas, kijkt naar (de herhaling van) BZV |
Kijk kijk......hier worden we vrolijk van weer een schaap over de dam
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SUSANNAH475
|
|
Geplaatst: maandag 31 januari 2011, 22:16
|
|
|
Nou Arend, wat mij betreft heb je gisteren zeker wat gemist... Een koe die beviel van een kalf... hoe wonderlijk !! Ik werd er bijna emotioneel van... grappig dat een kalf er eerst met zijn voorpoten uitkomt, wist dat niet eens... en zo mooi de koe die hem gelijk likt, een warm welkom en dan... wat kan zo'n stiertje snel op zijn poten staan... bijzonder vond ik het... !!
Laatst aangepast door
|
SUSANNAH475
|
op maandag 31 januari 2011, 23:16
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: maandag 31 januari 2011, 22:57
|
|
|
THOMAS968 schreef: | Het leek me helemaal niks dat BZV maar heb nu twee keer gekeken en vind het eigenlijk wel grappig. Leuk ook om naar DWDD te kijken waar Jan Mulder, die op de bekende wijze arrogant kritisch Nederland vertegenwoordigde, werd afgemaakt. En gelukkig dat niet een van de reclamedwangzenders het uitbrengt en je continu gedwongen wordt naar reclame voor boernýoghurt te moeten kijken en zo..
Thomas, kijkt naar (de herhaling van) BZV en is niet geschikt voor het boerenleven. |
En nu hoop ik toch stiekum dat Arend dit leest...... Dus Arend zondagavond voor de buis....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: dinsdag 1 februari 2011, 20:44
|
|
|
Boer Peter, die paardenfokker, heeft weer en vriendin.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: woensdag 2 februari 2011, 20:15
|
|
|
MARIO216 schreef: | Boer Peter, die paardenfokker, heeft weer en vriendin. |
Hoe weet jij dat nu weer???? Ik hoop trouwens dat er geen slotje op het BZV topic komt......
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
THOMAS968
|
|
Geplaatst: woensdag 2 februari 2011, 20:22
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Hoe weet jij dat nu weer???? Ik hoop trouwens dat er geen slotje op het BZV topic komt...... |
Wat zou de aanleiding daarvoor kunnen zijn? Strikt genomen is het een leuk onzintopic.
Thomas, vergaderboer.
Laatst aangepast door
|
THOMAS968
|
op woensdag 2 februari 2011, 20:24
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
IMKE917
|
|
Geplaatst: woensdag 2 februari 2011, 20:23
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Hoe weet jij dat nu weer???? Ik hoop trouwens dat er geen slotje op het BZV topic komt...... |
Nee joh...tuuuurlijk niet!!!!!
Wij blijven lekker on-toppic.....geven geen sneren weg........wij zij gewoon gezellig.......toch ??
|
|
Naar boven |
|
|