Auteur |
Bericht |
|
ZINGA672
|
|
Geplaatst: zondag 5 september 2010, 15:13
|
|
|
JONATHAN890 schreef: | kijk en dat is GAAF en een bevestiging van dat God wel degelijk met mensen bezig is, hen roept en zegen wil geven. |
Prcies! Ik word ook altijd erg geroerd door deze diensten, houd ut zelf ook niet droog...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GRACE585
|
|
Geplaatst: zondag 5 september 2010, 16:11
|
|
|
ZINGA672 schreef: | Mijn mooiste moment vandaag tot nu toe, was vanochtend in de dienst toen er bijna 30 mensen zich lieten dopen Waarvan de meesten eerder niet of nauwelijks in de kerk kwamen.
GrZing! |
geweldig zinga,God is aan het werk door mensen heen.
mijn mooiste moment vanmorgen was dat het vertalen goed ging en de prediking ging over het verstaan en begrijpen en handelen van Gods seizoen en plan in ons leven.dus een relatie met God krijgen/hebben is van groot belang.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CARIN303
|
|
Geplaatst: zondag 5 september 2010, 16:12
|
|
|
GRACE585 schreef: | geweldig zinga,God is aan het werk door mensen heen.
mijn mooiste moment vanmorgen was dat het vertalen goed ging en de prediking ging over het verstaan en begrijpen en handelen van Gods seizoen en plan in ons leven.dus een relatie met God krijgen/hebben is van groot belang. |
Ben jij tolk dan Grace? Doventolk of talentolk?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GRACE585
|
|
Geplaatst: zondag 5 september 2010, 16:23
|
|
|
CARIN303 schreef: | Ben jij tolk dan Grace? Doventolk of talentolk? |
weer terug van weg geweest talentolk meestal engels nederlands en vise versa. dus sinds enkele weken weer opgepakt op verzoek
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
IMKE917
|
|
Geplaatst: zondag 5 september 2010, 17:30
|
|
|
ZINGA672 schreef: | Mijn mooiste moment vandaag tot nu toe, was vanochtend in de dienst toen er bijna 30 mensen zich lieten dopen Waarvan de meesten eerder niet of nauwelijks in de kerk kwamen.
GrZing! |
Super gaaf zeg!!! 30 mensen.....sowhe!!
Ik heb vanmorgen ook een bijzondere dienst gehad. Wij vierden ook het avondmaal.(doen we anders meestal 's avonds) Een heel ontroerende dienst, mede door een verzoeklied van een mevr. die zeer binnenkort naar Vader zal gaan en het getuigenis van ouders van een kind dat vorig jaar zeer ernstig ziek is geweest en, o groot wonder, weer mee kon naar de kerk.
God is goed, Hij is en blijft bij ons wanneer wij in Hem blijven.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANNETTE050
|
|
Geplaatst: zondag 5 september 2010, 19:42
|
|
|
Vanmiddag aan de waddenzee, zon, de zilte zeelucht, mijn hond die de meest gekke capriolen uithaalde waarom iedereen die het zag moest lachen....even een knipoog van God...temidden van alle strijd....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CARIN303
|
|
Geplaatst: zondag 5 september 2010, 19:44
|
|
|
ANNETTE050 schreef: | Vanmiddag aan de waddenzee, zon, de zilte zeelucht, mijn hond die de meest gekke capriolen uithaalde waarom iedereen die het zag moest lachen....even een knipoog van God...temidden van alle strijd.... |
heerlijk gevoel is dat hè, als God je een knipoog geeft! meid, je hebt het verdiend, geniet ervan ook als je deze week een mindere dag hebt, denk terug aan vandaag!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: zondag 5 september 2010, 19:46
|
|
|
GRACE585 schreef: | weer terug van weg geweest talentolk meestal engels nederlands en vise versa. dus sinds enkele weken weer opgepakt op verzoek |
Is dat geen hele klus Grace omdat goed te vertalen en weer te geven? Goed van je!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
THOMAS968
|
|
Geplaatst: zondag 5 september 2010, 19:48
|
|
|
ANNETTE050 schreef: | Vanmiddag aan de waddenzee, zon, de zilte zeelucht, mijn hond die de meest gekke capriolen uithaalde waarom iedereen die het zag moest lachen....even een knipoog van God...temidden van alle strijd.... |
Was je aan de kust of op een eiland? Het laatste denk ik haast.
Thomas, wat is het wad.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GRACE585
|
|
Geplaatst: zondag 5 september 2010, 22:09
|
|
|
mijn mooiste moment van vandag was dat me zoon zei dat ie me gemist had ook al was ie maar 2 daagjes weg naar zijn pa toe. hij is zo'n schatje dat jochie van 10
Laatst aangepast door
|
GRACE585
|
op zondag 5 september 2010, 22:10
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: zondag 5 september 2010, 22:27
|
|
|
Bedankt voor de lieve woorden!
Ja, het is onbeschrijfelijk, ik voel het ook echt als een wonder!
En zo zijn er, in de afgelopen week, nog een paar bijzondere momenten geweest waardoor ik duidelijk voel dat God met mij aan het werk is!
Ik heb vandaag dan ook tegen meerdere mensen gezegd dat Hij weer aan de touwtjes trekt daarboven en wat voelt dat goed!!!
Ik kan niet eens goed omschrijven hoe het voelt. de beste omschrijving die ik kan geven is een verliefd gevoel, terwijl er nu geen man hier rondloopt waar ik daadwerkelijk verliefd op ben.
Begrijpt iemand mij?? Ik geloof dat ik mijzelf niet meer zo begrijp
Groetjes, José
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
IMKE917
|
|
Geplaatst: zondag 5 september 2010, 23:16
|
|
|
JOSINA022 schreef: | Bedankt voor de lieve woorden!
Ja, het is onbeschrijfelijk, ik voel het ook echt als een wonder!
En zo zijn er, in de afgelopen week, nog een paar bijzondere momenten geweest waardoor ik duidelijk voel dat God met mij aan het werk is!
Ik heb vandaag dan ook tegen meerdere mensen gezegd dat Hij weer aan de touwtjes trekt daarboven en wat voelt dat goed!!!
Ik kan niet eens goed omschrijven hoe het voelt. de beste omschrijving die ik kan geven is een verliefd gevoel, terwijl er nu geen man hier rondloopt waar ik daadwerkelijk verliefd op ben.
Begrijpt iemand mij?? Ik geloof dat ik mijzelf niet meer zo begrijp
Groetjes, José |
Ja José, dat begrijp ik heel goed!! Er is mij idd wel eens gevraagd of ik verliefd was omdat ik zo straalde doordat ik God zo duidelijk ervaarde (of schrijf je ervoer) in mijn leven. Eerlijk gezegd is dat nu ook zo! vanmorgen al zo'n geweldige dienst gehad, en vanavond.................ik ga niet uitwijden, maar God is goed!!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: zondag 5 september 2010, 23:23
|
|
|
IMKE917 schreef: | Ja José, dat begrijp ik heel goed!! Er is mij idd wel eens gevraagd of ik verliefd was omdat ik zo straalde doordat ik God zo duidelijk ervaarde (of schrijf je ervoer) in mijn leven. Eerlijk gezegd is dat nu ook zo! vanmorgen al zo'n geweldige dienst gehad, en vanavond.................ik ga niet uitwijden, maar God is goed!!!! |
Amen, halleluja!
http://www.youtube.com/watch?v=QGRClSWX-aY
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANNETTE050
|
|
Geplaatst: maandag 6 september 2010, 09:37
|
|
|
THOMAS968 schreef: | Was je aan de kust of op een eiland? Het laatste denk ik haast.
Thomas, wat is het wad. |
Deze keer gelopen bij de waddenzee...er is toch maar weinig wat opkan tegen de zon, de zilte zeelucht, een blauwe lucht met hier en daar een wolkje....een paar meeuwen erbij.....God is almachtig en ik voel me dan zo nietig en klein....
Laatst aangepast door
|
ANNETTE050
|
op maandag 6 september 2010, 10:10
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GRACE585
|
|
Geplaatst: maandag 6 september 2010, 13:21
|
|
|
de rust in huis nadat de 1e schooldag weer aan de gang is.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
WILLIE400
|
|
Geplaatst: maandag 6 september 2010, 13:32
|
|
|
Mooiste moment was dat ik wakker werd het is weer maandag de leukste dag van de week voor mij. altijd vrij en mijn zoon komt slapen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GRACE585
|
|
Geplaatst: dinsdag 7 september 2010, 08:52
|
|
|
een mooi moment was dat de mama van een schoolvriend aanbod om de kids met de auto naar school te brengen want het regende en onweerde vreselijk hard. ik blij dat ik thuis en binnen kon blijven
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZIVAATJE309
|
|
Geplaatst: dinsdag 7 september 2010, 10:06
|
|
|
GRACE585 schreef: | een mooi moment was dat de mama van een schoolvriend aanbod om de kids met de auto naar school te brengen want het regende en onweerde vreselijk hard. ik blij dat ik thuis en binnen kon blijven |
Ja dat kan ik me voorstellen zeg
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
THOMAS968
|
|
Geplaatst: dinsdag 7 september 2010, 19:19
|
|
|
ANNETTE050 schreef: | Deze keer gelopen bij de waddenzee...er is toch maar weinig wat opkan tegen de zon, de zilte zeelucht, een blauwe lucht met hier en daar een wolkje....een paar meeuwen erbij.....God is almachtig en ik voel me dan zo nietig en klein.... |
Het Wad is voor mij niet zo ver en ik heb altijd veel aan wadlopen gedaan. Ik herken ook helemaal wat je zegt, zij het dat ik er niet alleen langs het Wad loop maar er ook op ga. Het is een beetje het Genesisgevoel dat je krijgt als je een paar kilometer uit de kust bent. In tegenstelling tot wat veel mensen denken loop je veelal over een redelijk harde grond die vergelijkbaar is met het natte strand.
En de aarde nu was woest en ledig en God scheidde de wateren en het land. Je ziet het eigenlijk gebeuren. Maar de geuren, de overweldigende stilte, het bijzondere licht en het besef dat je er alleen even zo kort kan zijn als de natuur je toestaat, uniek. Een mens mag er zijn maar heeft er niks te vertellen. Dan ook nog die pure oernatuur om je heen, zover je kunt kijken....
Thomas, voelt je gevoel helemaal.
Laatst aangepast door
|
THOMAS968
|
op dinsdag 7 september 2010, 20:00
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
IMKE917
|
|
Geplaatst: dinsdag 7 september 2010, 22:49
|
|
|
Vandaag een rondleiding gehad door het huis van Corrie Ten Boom in Haarlem. De 'gids' gaf een prachtig getuigenis over het aannemen van Jezus in je leven, en hoe dat mensen levens heeft veranderd in die oorlogstijd. Helemaal in de stijl van Corrie, geweldig!!! Ik heb hiervan genoten!! Wat een bijzondere familie overigens, de familie Ten Boom!!. Zeker de moeite waard om eens te gaan zien.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIJAN072
|
|
Geplaatst: dinsdag 7 september 2010, 22:55
|
|
|
IMKE917 schreef: | Vandaag een rondleiding gehad door het huis van Corrie Ten Boom in Haarlem. De 'gids' gaf een prachtig getuigenis over het aannemen van Jezus in je leven, en hoe dat mensen levens heeft veranderd in die oorlogstijd. Helemaal in de stijl van Corrie, geweldig!!! Ik heb hiervan genoten!! Wat een bijzondere familie overigens, de familie Ten Boom!!. Zeker de moeite waard om eens te gaan zien. |
Zeker een bijzondere familie! Ik ben daar anderhalf jaar geleden geweest. Het geloofsvertrouwen en de moed van deze familie, heeft veel indruk op me gemaakt.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: dinsdag 7 september 2010, 23:07
|
|
|
Alle topics weer gelezen. Morgenochtend geen krant nodig.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
EVA685
|
|
Geplaatst: dinsdag 7 september 2010, 23:33
|
|
|
GRACE585 schreef: | geweldig zinga,God is aan het werk door mensen heen.
mijn mooiste moment vanmorgen was dat het vertalen goed ging en de prediking ging over het verstaan en begrijpen en handelen van Gods seizoen en plan in ons leven.dus een relatie met God krijgen/hebben is van groot belang. |
Dus Grace.....het vertalen is goed verlopen, fijn hè, goed voor je eigenwaarde.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANNETTE792
|
|
Geplaatst: vrijdag 10 september 2010, 14:39
|
|
|
Na weken voor niets wachten (door mn eigen fout) kwam zojuist eindelijk de stapel papieren binnen waarmee we eindelijk weer verder kunnen met de voorbereidingen voor de bouw van ons nieuwe huis
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SUSANNAH475
|
|
Geplaatst: vrijdag 10 september 2010, 15:26
|
|
|
VISSER278 schreef: | Alle topics weer gelezen. Morgenochtend geen krant nodig. |
hihi idd. Visser... Al loop ik de laatste weken naar de brievenbus om te zien of er een (lokale) krant is bezorgd, maar die heb ik dan ff nodig voor het verven...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: vrijdag 10 september 2010, 15:28
|
|
|
SUSANNAH475 schreef: | hihi idd. Visser... Al loop ik de laatste weken naar de brievenbus om te zien of er een (lokale) krant is bezorgd, maar die heb ik dan ff nodig voor het verven... |
Ik heb een klko vol kranten.. als je wilt kan je ze halen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: vrijdag 10 september 2010, 15:34
|
|
|
MARISKA601 schreef: | Ik heb een klko vol kranten.. als je wilt kan je ze halen. |
Gebruik ze maar als wc-papier.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: vrijdag 10 september 2010, 17:10
|
|
|
ANNETTE792 schreef: | Na weken voor niets wachten (door mn eigen fout) kwam zojuist eindelijk de stapel papieren binnen waarmee we eindelijk weer verder kunnen met de voorbereidingen voor de bouw van ons nieuwe huis |
Kan je ze gelijk bij het oud-papier gooien. Eerst wel even scannen graag.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LOES550
|
|
Geplaatst: vrijdag 10 september 2010, 18:05
|
|
|
samen met mn dochter en haar vriend op de hei gaan wandelen met haar hondje. Plotseling regen. Daar zaten we tussen de bloeiende hei onder mijn jas als tent. Zo knus en gezellig...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LOES550
|
|
Geplaatst: vrijdag 10 september 2010, 18:06
|
|
|
ANNETTE792 schreef: | Na weken voor niets wachten (door mn eigen fout) kwam zojuist eindelijk de stapel papieren binnen waarmee we eindelijk weer verder kunnen met de voorbereidingen voor de bouw van ons nieuwe huis |
Heerlijk voor jullie. En....hele leuke afleiding. Veel plezier ermee
|
|
Naar boven |
|
|