Auteur |
Bericht |
|
ANNETTE792
|
|
Geplaatst: zondag 3 januari 2010, 20:07
|
|
|
TESSYBEAR731 schreef: | Ik zou precies hetzelfde gereageerd hebben als de dame in kwestie!
|
En vele dames met jou denk ik Tess!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: zondag 3 januari 2010, 20:09
|
|
|
mag ik me hierbij volmondig aansluiten tess en annette!! ik denk dat als ik de dame in kwestie was geweest, u kreupel de deur uit was gegaan..... wat wordt ik boos van die prive-gevoelige info op een forum!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CHATULIEM619
|
|
Geplaatst: zondag 3 januari 2010, 20:10
|
|
|
Simon, wat wil je nu bereiken met dit verhaal? Dat we je gelijk geven? Iedereen maakt wel eens een teleurstelling mee, daar word je groot van. Als je die vriendschap zo belangrijk gevonden had, dan had je je niet aan haar moeten vergrijpen. Kan je je echt niet voorstellen dat ze niet hebben wil dat een oude vent aan haar zit? Kan je je niet voorstellen dat ze daarmee bang voor je geworden is? Waarom ben je dan zo verontwaardigd???
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ROBBEDOES873
|
|
Geplaatst: zondag 3 januari 2010, 20:13
|
|
|
Simon.... Zoals al eerder aangeven, Snap je nu waarom ze Geen contact meer wil?? Geen enkele vrouw wil na zoiets nog contact, OOK geen nieuwjaarswens of wat dan ook maar... Buiten het feit dat je het nu steeds maar hebt over wat het met JOU heeft gedaan... Probeer je je eens voor te stellen wat het met HAAR heeft gedaan!!
Laatst aangepast door
|
ROBBEDOES873
|
op zondag 3 januari 2010, 20:14
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ARJAN007
|
|
Geplaatst: zondag 3 januari 2010, 20:18
|
|
|
PIETER649 schreef: | wat is vriendschap.... vriendschap is niet te koop, ook niet voor 841 euro |
Deze geschiedenis geeft aan dat men heel voorzichtig moet zijn met uit impulsiviteit een mondzoen te geven. Daarom is het zo merkwaardig dat sommige mensen bij (gewone) vriendschap (of in ouder-kind-relaties) het normaal vinden dat er mondzoenen gegeven worden. Ik vind zelf het geven van mondzoenen absoluut niet thuishoren in gewone vriendschappen!!!
Beter is het om in een gesprek (voorzichtig) te vragen hoe de ander t.o. het geven van mondzoenen staat. Dan overvalt men de ander niet mee. Bij spontaan/impulsief gedrag kan de ander zich overvallen voelen en dan zo van schrikken dat verder contact moeilijk of onmogelijk wordt. Maar nóg beter is het om in gewone vriendschap niet aan mondzoenen te beginnen! Want zo houdt men de vriendschap zuiver, en kan er geen verwarring optreden. Immers, mondzoenen horen bij uitstek in een liefdesrelatie thuis.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SUSANNAH475
|
|
Geplaatst: zondag 3 januari 2010, 20:25
|
|
|
ARJAN007 schreef: | Deze geschiedenis geeft aan dat men heel voorzichtig moet zijn met uit impulsiviteit een mondzoen te geven. Daarom is het zo merkwaardig dat sommige mensen bij (gewone) vriendschap (of in ouder-kind-relaties) het normaal vinden dat er mondzoenen gegeven worden. Ik vind zelf het geven van mondzoenen absoluut niet thuishoren in gewone vriendschappen!!!
Beter is het om in een gesprek (voorzichtig) te vragen hoe de ander t.o. het geven van mondzoenen staat. Dan overvalt men de ander niet mee. Bij spontaan/impulsief gedrag kan de ander zich overvallen voelen en dan zo van schrikken dat verder contact moeilijk of onmogelijk wordt. Maar nóg beter is het om in gewone vriendschap niet aan mondzoenen te beginnen! Want zo houdt men de vriendschap zuiver, en kan er geen verwarring optreden. Immers, mondzoenen horen bij uitstek in een liefdesrelatie thuis. |
Oeps ... weer wat geleerd (Sommige mensen moesten zichzelf opvoeden )
En Simon ... ik vind het raar dat je het hele verhaal nu publiekelijk hier op het forum zet ... daarmee gooi je ook haar priveleven hier op het forum ...
Susannah
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
INEZ910
|
|
Geplaatst: zondag 3 januari 2010, 20:45
|
|
|
SOLAFIDE630 schreef: | Daar ben ik het helemaal mee eens Chat. Ik ben er al mee gestopt inmiddels. Ik heb genoeg gezegd, allang.... en ik houd mij vast aan de Here Jezus en aan Zijn opdracht en die is....om in Hem te geloven en Zijn evangelie te verkondigen en mensen te dopen in naam van de Vader, de Zoon en de Heilige Geest.Efeziërs 6
10 Ten slotte, zoek uw kracht in de Heer, in de kracht van zijn macht. 11 Trek de wapenrusting van God aan om stand te kunnen houden tegen de listen van de duivel. 12 Onze strijd is niet gericht tegen mensen maar tegen hemelse vorsten, de heersers en de machthebbers van de duisternis, tegen de kwade geesten in de hemelsferen. 13 Neem daarom de wapens van God op om weerstand te kunnen bieden op de dag van het kwaad, om goed voorbereid stand te kunnen houden. 14 Houd stand, met de waarheid als gordel om uw heupen, de gerechtigheid als harnas om uw borst, 15 de inzet voor het evangelie van de vrede als sandalen aan uw voeten, 16 en draag bovenal het geloof als schild waarmee u alle brandende pijlen van hem die het kwaad zelf is kunt doven. 17 Draag als helm de verlossing en als zwaard de Geest, dat wil zeggen Gods woorden. 18 Laat u bij het bidden leiden door de Geest, iedere keer dat u bidt; blijf waakzaam en bid voortdurend voor alle heiligen. 19 Bid ook voor mij, dat mij de juiste woorden gegeven worden wanneer ik verkondig, zodat ik met vrijmoedigheid het mysterie mag openbaren van het evangelie 20 waarvan ik gezant ben, ook in de gevangenis. Bid dat ik daarbij zo vrijmoedig spreek als nodig is.
En om niet te vergeten, dat de Schrift niet door mensen is geschreven, maar door God:
2 Timoteüs 3 16 Elke schrifttekst is door God geïnspireerd en kan gebruikt worden om onderricht te geven, om dwalingen en fouten te weerleggen, en om op te voeden tot een deugdzaam leven, 17 zodat een dienaar van God voor zijn taak berekend is en voor elk goed doel volledig is toegerust.
De Nieuwe Bijbelvertaling © 2004/2007 Nederlands Bijbelgenootschap |
Ha ha, die Sola . Na 'genoeg gezegd' te hebben toch nog een flink stuk uit de bijbel er bij plaatsen.. 'k Ben benieuwd of het nu echt klaar is
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SOLAFIDE630
|
|
Geplaatst: zondag 3 januari 2010, 20:46
|
|
|
http://www.bijbelsdagboek.nl
3 januari
„Indien wij al Christus naar het vlees gekend hebben, thans niet meer.” 2 Kor.5:16b
Lezen: Matteüs 11:2-6 (Ga naar dit bijbelgedeelte)
Bijbelgedeelte bij 3 januari Lezen: Mattëus 11: 2-6
Vertaling 1951
2 Johannes nu hoorde in de gevangenis de werken van de Christus en liet Hem door zijn discipelen de vraag overbrengen: 3 Zijt Gij het, die komen zou, of hebben wij een ander te verwachten? 4 En Jezus antwoordde en zeide tot hen: Gaat heen en boodschapt Johannes wat gij hoort en ziet: 5 blinden worden ziende en lammen wandelen, melaatsen worden gereinigd en doven horen en doden worden opgewekt en armen ontvangen het evangelie. 6 En zalig is wie aan Mij geen aanstoot neemt.
De Nieuwe Bijbelvertaling
2 Toen Johannes in de gevangenis over het optreden van de messias hoorde, stuurde hij enkele van zijn leerlingen naar hem toe 3 met de vraag: ‘Bent u degene die komen zou of moeten we een ander verwachten?’ 4 Jezus antwoordde: ‘Zeg tegen Johannes wat jullie horen en zien: 5 blinden kunnen weer zien en verlamden weer lopen, mensen met huidvraat worden gereinigd en doven kunnen weer horen, doden worden opgewekt en aan armen wordt het goede nieuws bekendgemaakt. 6 Gelukkig is degene die aan mij geen aanstoot neemt.’
°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°
Jezus zegt van Johannes de Doper, dat er niemand heeft geleefd die groter was dan hij (:11). Maar toch is deze grote Johannes, toen hij in de duistere keldergewelven van het paleis van Herodes was opgesloten, gaan twijfelen. En wie zal hem dat durven verwijten? Alleen wie zelf in de diepste beproevingen is terechtgekomen, zal er iets van kunnen verstaan. Johannes heeft zijn twijfel niet verdrongen, maar heeft het eerlijk aan zijn discipelen beleden en zij zijn met dit probleem naar Jezus gegaan. Jezus verwijt Johannes niets. Hij roemt hem zelfs tegenover de mensen rondom Hem. Maar tegen de discipelen van Johannes de Doper zegt Hij: „Gaat heen en boodschapt Johannes wat gij hoort en ziet” en dan citeert Jezus drie verzen uit Jesaja, die duidelijk wijzen naar de komst van de Messias. Deze gedeelten uit Jesaja gingen, voor de ogen van alle mensen daar, machtig in vervulling in de woorden en werken van Jezus van Nazaret. En dat moest de troost zijn voor Johannes, die het daglicht nooit meer zou zien... Als wij in zware beproevingen terechtkomen, laten wij dan onze troost vooral zoeken in de realiteit van het Woord van God. In deze tijd van geringe geloofskracht zullen wij, wanneer we ons op de vervulling der profetie richten, van twijfel verlost worden. Dan gaan we weer meer, ja alles verwachten van Hem die niet alleen bijna tweeduizend jaar geleden door Zijn woorden en werken bewezen heeft de beloofde Messias te zijn, maar die ook nu in Zijn opstanding uit de doden, de bevrijding uit alle nood zo daadwerkelijk schenken wil aan iedereen die het gelovig van Hem verwacht.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SUSAN198
|
|
Geplaatst: zondag 3 januari 2010, 20:54
|
|
|
PAULUS505 schreef: | Beste CM leden,
Als ik een mail stuur naar vrouwen krijg ik meestal geen mail terug. Dit vind ik heel jammer. Het is immers toch leuk om een mailtje terug te ontvangen. Soms ontmoedigt dit mij om een mail naar vrouwen van CM te sturen omdat je meestal geen antwoord krijgt. Wellicht zal ik gewoon blijven proberen om mails naar vrouwen van CM te sturen. Soms krijg je wel een mail. Dat vind ik dan heel leuk
Groeten van Paulus |
... en als je dan wel een mail terug krijgt dan is het er één met het vage antwoord: "Je bent mijn type niet."
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SUSAN198
|
|
Geplaatst: zondag 3 januari 2010, 21:04
|
|
|
DANIEL777 schreef: | Werkt niet mariska heb al vaak genoeg de mailbox leeggekieperd. percentage bleef ongewijzigd |
Standaard blijven de mails volgens mij, als je ze niet verwijderd, drie maanden in je mailbox staan, waarna ze automatisch verwijderd worden door CM. Daarmee wijzigt ook het percentage. Als je echter voor deze drie maanden een mail verwijderd blijft hij denkt ik ergens in een prullenbak staan en telt hij dus nog wel mee voor je percentage.
Overigens vind ik het vermelden van het percentage niet nodig, want het zegt weinig.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CHATULIEM619
|
|
Geplaatst: zondag 3 januari 2010, 21:04
|
|
|
PAULUS505 schreef: | Beste CM leden,
Als ik een mail stuur naar vrouwen krijg ik meestal geen mail terug. Dit vind ik heel jammer. Het is immers toch leuk om een mailtje terug te ontvangen. Soms ontmoedigt dit mij om een mail naar vrouwen van CM te sturen omdat je meestal geen antwoord krijgt. Wellicht zal ik gewoon blijven proberen om mails naar vrouwen van CM te sturen. Soms krijg je wel een mail. Dat vind ik dan heel leuk
Groeten van Paulus |
Misschien is geen antwoord wel het beste antwoord wat je kunt krijgen. Wil je dan persé een afwijzing horen? Want als ze geïnteresseerd zijn zullen ze echt wel antwoorden.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARY052
|
|
Geplaatst: zondag 3 januari 2010, 21:05
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | Ik vind dat je wel een hele vreemde definitie erop nahoudt wat betreft vloek. Ik vind daar ook geen enkele bijbelse grond in. Elke vorm van kritiek is in jouw ogen dan een vloek en dat vind ik te ver gaan.
Vervloeking is een middel dat in de Bijbel regelmatig voorkomt. Paulus spreekt zelfs vervloeking uit over eenieder die een ander evangelie verkondigt. Elisa spreekt een vervloeking uit over een aantal kinderen die hem beledigen. Hij spreekt zelfs een vervloeking uit over zijn knecht Baruch.
Vervloeking heeft alles te maken met het oordeel van God. Het probleem is echter, dat dit vaak verkeerd gebruikt wordt. En daarom is het niet echt aan te raden het te gebruiken als je niet geleid wordt door de Heilige Geest.
De vervloeking die over jou is uitgesproken komt voort uit de frustratie en de pijn van iemand. En dan is het geen vervloeking namens God. Hij ziet dit als laatste redmiddel om jullie nog onder druk te zetten. En deze druk heeft hij vaker op jullie willen uitoefenen. Daarom zou ik me er maar niet druk om maken. |
Ben het niet met je eens Chat. Woorden hebben kracht. Lees maar es Spreuken 18:21 Woorden hebben macht over leven en dood, Wie zijn tong koestert plukt daarvan de vruchten! Dus dat is nog al wat. Niet druk over maken? Wel druk over maken dus...........
Mary
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CHATULIEM619
|
|
Geplaatst: zondag 3 januari 2010, 21:11
|
|
|
MARY052 schreef: | Ben het niet met je eens Chat. Woorden hebben kracht. Lees maar es Spreuken 18:21 Woorden hebben macht over leven en dood, Wie zijn tong koestert plukt daarvan de vruchten! Dus dat is nog al wat. Niet druk over maken? Wel druk over maken dus...........
Mary |
Mary, wat zeg je dat mooi, daten????
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PIETER649
|
|
Geplaatst: zondag 3 januari 2010, 21:14
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | Misschien is geen antwoord wel het beste antwoord wat je kunt krijgen. Wil je dan persé een afwijzing horen? Want als ze geïnteresseerd zijn zullen ze echt wel antwoorden. |
en hier spreekt de expert Paulus
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HENK710
|
|
Geplaatst: zondag 3 januari 2010, 21:14
|
|
|
Zoals al eerder aangegeven, Simon, er is duidelijk iets gebeurd wat emotie heeft losgemaakt aan 2 kanten. Enkel ruimte willen geven aan je eigen emotie als je het verhaal vertelt doet geen recht aan de emotie van de ander. Ook het steeds weer contact zoeken, ook al is het via een kerstwens, getuigt niet van inlevingsvermogen. Dit is echt een vriendschap die behoefte heeft aan loslaten! Laat haar los, laat je slachtofferrol los, dan zul je zien hoeveel levensruimte je jezelf weer geeft. Maar ook aan haar, aangezien ze ook jouw stukken gewoon mee kan lezen op dit moment. Gun haar en jezelf levensruimte en laat los!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANNETTE792
|
|
Geplaatst: zondag 3 januari 2010, 21:22
|
|
|
MARY052 schreef: | Ben het niet met je eens Chat. Woorden hebben kracht. Lees maar es Spreuken 18:21 Woorden hebben macht over leven en dood, Wie zijn tong koestert plukt daarvan de vruchten! Dus dat is nog al wat. Niet druk over maken? Wel druk over maken dus...........
Mary |
Mary,
Chat kent het verhaal achter deze vraag , en dat laatste stukje sloeg daar op,en dan is het inderdaad het beste om je er niet druk over te maken.
Wie zijn tong koestert plukt daar de vruchten van, in dit geval zou ik dat dan om moeten draaien? Wie het niet doet plukt er ook de wrange vruchten van? Ik moet zelf steeds denken aan de tekst: Gij zult mijn naam niet ijdel gebruiken, wat dat is eigenlijk wat er gebeurd, je zin willen krijgen door te zeggen dat het Gods wil is ipv die van jezelf, God voor je karretje willen spannen dus.
Laatst aangepast door
|
ANNETTE792
|
op zondag 3 januari 2010, 21:23
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HENK710
|
|
Geplaatst: zondag 3 januari 2010, 21:24
|
|
|
FRANS528 schreef: | nu ben ik gelukig getrouwdt met m,n vrouw al 4 maanden via hier,maar zo als julie meschrien lezen aan de aan hef.hebben haar zoontjes van 5 en 8 jaar soms moete met me.de ene keer zeggen ze papa we houden vanje ,en andere kant gooien ze de kop in de windt.voor namelijk aan tafel en naar bedgaan en zo ...wie heeft er nutigge tips voor me |
Het is logisch dat de kinderen op zoek zijn naar een juiste houding. Het zijn kinderen met bagage. Ze hebben een andere vader, die er niet meer is. Jij komt nu in het gezin erbij, waar ze het eerst met mama alleen gedaan hebben. Je blijft in die zin een soort 'inbreker'. De kinderen hebben net als jij en je partner ruimte nodig om te wennen aan het idee dat er weer iemand in huis bij is gekomen. Ook speelt er veelal een stuk onzekerheid mee over het wel blijven van jou als nieuwe man in huis.
Dit is een proces dat tijd nodig heeft. Je bent net na een korte kennismaking 4 maanden getrouwd (nog gefeliciteerd trouwens). Ik heb nu een relatie van ruim 1 jaar en nog steeds merk ik het zoekende bij de kinderen (en overigens ook bij de volwassenen). Gun elkaar de tijd!
Dan even over het papa-verhaal, waar anderen ook al iets over gezegd hebben. Dring jezelf, vanuit voorgaande, niet op als papa, maar probeer er gewoon een te zijn. Als de kinderen jou dan eventueel papa noemen willen, dan is het goed, als je ze maar voorhoudt dat je nooit hun eigen vader kunt vervangen. Dring in elk geval niet op dat ze je papa noemen, want dan kweek je afstand.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARCOWAAL200
|
|
Geplaatst: zondag 3 januari 2010, 21:41
|
|
|
Ik heb hier een goed voorbeeld van over wat hier een beetje gebeurt is. Lees en leer een les!!!!!!
===================================
[Edit: dit is toch iets te persoonlijk om op het forum te plaatsen]
KIJK HOE JEZUS HIER MEE OM ZOU GAAN. "WAT ZOU JEZUS DOEN"
Laatst aangepast door
|
CHRISTIANMATCH
|
op woensdag 6 oktober 2010, 10:24
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
BERT168
|
|
Geplaatst: zondag 3 januari 2010, 21:45
|
|
|
hee Israel987,
waarom geef je nooit eens een keer toelichting over het topic wat je ter discussie wilt brengen?
we zien een link maar verder niks erbij? je hebt zelf toch ook wel wat te vertellen?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HENK710
|
|
Geplaatst: zondag 3 januari 2010, 22:19
|
|
|
Wanneer heet je jong? En wanneer oud? En zit er ook nog iets tussenin?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ARJAN007
|
|
Geplaatst: zondag 3 januari 2010, 22:22
|
|
|
Ik vind het zowiezo niet handig als vriendschappen het karakter gaan krijgen van een vader-dochter-relatie of een moeder-zoon-relatie. Een ouder-kind-relatie is per definitie niet gelijkwaardig. Het kan natuurlijk wel prettig aanvoelen als men in een dip zit en dan de aandacht van een ander krijgt als was hij/zij de natuurlijke ouder. Een vriendschap waarin de één voortdurend de ouderrol aanneemt en de ander voortdurend de kindrol aanneemt trekt op den duur scheef. Dan investeert de gever teveel en de ontvanger kan daar niet op de juiste wijze op reageren. Niet doen dus!, ook niet als het (tijdelijk) prettig aanvoelt.......
Vriendschappen die gebaseerd zijn op echte gelijkwaardigheid hebben in mijn optiek de meeste kans om lang te blijven bestaan.
Laatst aangepast door
|
ARJAN007
|
op zondag 3 januari 2010, 22:25
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
RELLOK036
|
|
Geplaatst: zondag 3 januari 2010, 22:24
|
|
|
HENK710 schreef: | Wanneer heet je jong? En wanneer oud? En zit er ook nog iets tussenin? |
als je een chinees bent das toch logisch? nooit gehoord van jo pang jong? en ff kijken euhm ken ik iemand die oud heet? euhmmm ken niemand die oud heet en als die jong met oud trouwd zijn de kinderen daarvan er tussen in he... logisch toch?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ARJAN007
|
|
Geplaatst: zondag 3 januari 2010, 22:24
|
|
|
.
Laatst aangepast door
|
ARJAN007
|
op zondag 3 januari 2010, 22:24
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HENK710
|
|
Geplaatst: zondag 3 januari 2010, 22:25
|
|
|
RELLOK036 schreef: | als je een chinees bent das toch logisch? nooit gehoord van jo pang jong? en ff kijken euhm ken ik iemand die oud heet? euhmmm ken niemand die oud heet en als die jong met oud trouwd zijn de kinderen daarvan er tussen in he... logisch toch? |
Kan dat wel dan, jong en oud met elkaar trouwen?
Laatst aangepast door
|
HENK710
|
op zondag 3 januari 2010, 22:25
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PIETER649
|
|
Geplaatst: zondag 3 januari 2010, 22:26
|
|
|
HENK710 schreef: | Wanneer heet je jong? En wanneer oud? En zit er ook nog iets tussenin? |
je bent zo jong als je je voelt en zo oud als je je gedraagt als je slaapt zit je er tussenin
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HENK710
|
|
Geplaatst: zondag 3 januari 2010, 22:27
|
|
|
PIETER649 schreef: | je bent zo jong als je je voelt en zo oud als je je gedraagt als je slaapt zit je er tussenin |
Toch geen zieleslaap
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
RELLOK036
|
|
Geplaatst: zondag 3 januari 2010, 22:28
|
|
|
HENK710 schreef: | Kan dat wel dan, jong en oud met elkaar trouwen? | mot ik ff een nachie over slapen krijg u morgen antwoord is een ingewikelde questy dit keer
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PIETER649
|
|
Geplaatst: zondag 3 januari 2010, 22:29
|
|
|
HENK710 schreef: | Toch geen zieleslaap |
vergelijk het maar met als jij denkt wakker te zijn
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HENK710
|
|
Geplaatst: zondag 3 januari 2010, 22:31
|
|
|
PIETER649 schreef: | vergelijk het maar met als jij denkt wakker te zijn | Dan heet het gewoon jong
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
BERT168
|
|
Geplaatst: zondag 3 januari 2010, 23:11
|
|
|
tjonge,wat is het hier weer beregezellig zeg!
|
|
Naar boven |
|
|