Auteur |
Bericht |
|
COOTJE711
|
|
Geplaatst: donderdag 5 januari 2012, 10:25
|
|
|
FRANKT627 schreef: | wat deed je nog op straat zo laat? Slingerde door de wind of was er iets in je dat je deed slingeren?
Hier waait enorm sinds gisterenavond. Volgens het Belgisch weerbericht zou het nog tot de middag duren. | Oww... nu moet ik verantwoording afleggen aan onze CM ehhh... baas/ toezichthouder... Nou Frank, gisterenavond gewoon het edelste beroep ter wereld uitgevoerd hoor.... Enne volledig nuchter maar de wind deed....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: donderdag 5 januari 2012, 12:58
|
|
|
COOTJE711 schreef: | Oww... nu moet ik verantwoording afleggen aan onze CM ehhh... baas/ toezichthouder... Nou Frank, gisterenavond gewoon het edelste beroep ter wereld uitgevoerd hoor.... Enne volledig nuchter maar de wind deed.... |
Gelukkig ben ik geen baas of toezichthouder. Ik heb al werk genoeg om mijn Floshke in de gaten te houden... Heb je al eens gehoord dat een mens kan bezorgd? Ja, ik weet dat ik niet bezorgd moet zijn maar ik ben het toch...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARRY942
|
|
Geplaatst: donderdag 5 januari 2012, 16:31
|
|
|
Het was hier vannacht en vanmorgen ook nog noodweer! Mijn poortdeur van mijn achtertuin ligt uit zijn voegen, om de hoek is een boom omgewaaid, en ik heb nauwelijks geslapen vanwege rammelende dakpannen, raamkozijnen en weet ik veel wat voor herrie. Vanmorgen vroeg zelfs een paar onweer-flitsen....het moet nie gekker worden, ik verhuis naar Griekenland!
Laatst aangepast door
|
MARRY942
|
op donderdag 5 januari 2012, 16:32
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HERMAN388
|
|
Geplaatst: donderdag 5 januari 2012, 16:44
|
|
|
MARRY942 schreef: | Het was hier vannacht en vanmorgen ook nog noodweer! Mijn poortdeur van mijn achtertuin ligt uit zijn voegen, om de hoek is een boom omgewaaid, en ik heb nauwelijks geslapen vanwege rammelende dakpannen, raamkozijnen en weet ik veel wat voor herrie. Vanmorgen vroeg zelfs een paar onweer-flitsen....het moet nie gekker worden, ik verhuis naar Griekenland! |
Ach Mar... Dat is Hollands weertype, je hebt dit 51 jaar meegemaakt van allelei weeromstandigheden. Wat moet je bij de Grieken doen?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: donderdag 5 januari 2012, 16:47
|
|
|
MARRY942 schreef: | Het was hier vannacht en vanmorgen ook nog noodweer! Mijn poortdeur van mijn achtertuin ligt uit zijn voegen, om de hoek is een boom omgewaaid, en ik heb nauwelijks geslapen vanwege rammelende dakpannen, raamkozijnen en weet ik veel wat voor herrie. Vanmorgen vroeg zelfs een paar onweer-flitsen....het moet nie gekker worden, ik verhuis naar Griekenland! |
Ik wens je een goeie reis en euh...werk moet je daar niet zoeken of zal je niet vinden...de rest van Europa onderhoudt jullie wel...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARRY942
|
|
Geplaatst: donderdag 5 januari 2012, 17:09
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Ik wens je een goeie reis en euh...werk moet je daar niet zoeken of zal je niet vinden...de rest van Europa onderhoudt jullie wel... |
Oefffff Frankie op de kast...enneh...werk is me daar al aangeboden, ik heb een vriendin en haar man daar wonen, die beheren een dierenkliniek, ze zijn beiden dierenarts...ik mag daar zo komen werken, is me al meerdere keren gevraagd....maar om nou 6 poezen in 6 kooitjes mee het vliegtuig in te transporteren....misschien als ik helemaal wanhopig ben...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
STEENTJE178
|
|
Geplaatst: donderdag 5 januari 2012, 19:51
|
|
|
Brrrrrr, wat een weer vandaag!! Harde wind, striemende regen, hagel, hoog water overal. Brrrrrrr Hopelijk houden de dijken het een beetje! (en wat sneu voor die mensen die nu vrezen voor hun huis ) Nederland........ het blijft je verbazen!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: donderdag 5 januari 2012, 19:51
|
|
|
Het heeft geboesterd om het huis regen, hagel, onweer weet ik wat nog meer Maar vannacht heerlijk weer om in je bed te liggen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
COOTJE711
|
|
Geplaatst: donderdag 5 januari 2012, 20:29
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Het heeft geboesterd om het huis regen, hagel, onweer weet ik wat nog meer Maar vannacht heerlijk weer om in je bed te liggen |
Vannacht werken.... waarschijnlijk heel druk....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
COOTJE711
|
|
Geplaatst: donderdag 5 januari 2012, 20:31
|
|
|
STEENTJE178 schreef: | Brrrrrr, wat een weer vandaag!! Harde wind, striemende regen, hagel, hoog water overal. Brrrrrrr
|
Heerlijk weer! Vanmiddag heerlijk uitgewaaid aan het stand..... Jammer dat al het zand in nu juist in mijn oren/ ogen/ haren moest gaan zitten....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HERMAN388
|
|
Geplaatst: donderdag 5 januari 2012, 21:19
|
|
|
Het is nu onweren en zware hagelbuien
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: donderdag 5 januari 2012, 21:22
|
|
|
COOTJE711 schreef: | Heerlijk weer! Vanmiddag heerlijk uitgewaaid aan het stand..... Jammer dat al het zand in nu juist in mijn oren/ ogen/ haren moest gaan zitten.... |
Ben jij dat in dat filmpje , Cootje?
http://www.hvzeeland.nl/Nieuws/Item?nid=18522
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
YELNIN491
|
|
Geplaatst: donderdag 5 januari 2012, 23:56
|
|
|
Het is hier vreselijk weer, de bomen liggen door de harde wind bijna met de kruin op de grond, de wind bulderd en denderd om het huis en de trilling is gewoon voelbaar. Slapen zal vanacht wel niet worden met de wind pal op je ruit.
Wonen op het platteland is prachtig, maar niet met deze storm. hopen dat de bomen voor het huis gewoon met hun worteltjes in de grond blijven.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
COOTJE711
|
|
Geplaatst: vrijdag 6 januari 2012, 03:38
|
|
|
Met die pet op bedoel je??
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
BILLY701
|
|
Geplaatst: vrijdag 6 januari 2012, 09:47
|
|
|
WATER WATER WATER Het stijgt ons hier bijna tot de lippen!!!!!!!!! we kunnen het hier nog netdroog houden alhoewel de grond erg verzadigd is na al die regen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HERMAN388
|
|
Geplaatst: vrijdag 6 januari 2012, 10:27
|
|
|
BILLY701 schreef: | WATER WATER WATER Het stijgt ons hier bijna tot de lippen!!!!!!!!! we kunnen het hier nog netdroog houden alhoewel de grond erg verzadigd is na al die regen |
Zijn je voeten al in het water
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
BILLY701
|
|
Geplaatst: vrijdag 6 januari 2012, 10:37
|
|
|
HERMAN388 schreef: | Zijn je voeten al in het water |
Ik kan ze nog net droog houden Herman
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HERMAN388
|
|
Geplaatst: vrijdag 6 januari 2012, 11:05
|
|
|
BILLY701 schreef: | Ik kan ze nog net droog houden Herman |
Sterkte in je omgeving. We leven met je mee
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
BILLY701
|
|
Geplaatst: vrijdag 6 januari 2012, 11:29
|
|
|
HERMAN388 schreef: | Sterkte in je omgeving. We leven met je mee |
THXNS maar we zijn hier wel wat gewent in de jaren negentig is de situatie nog neipender geweest.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: vrijdag 6 januari 2012, 11:38
|
|
|
De zon schijnt hier...geen wind, geen regen...voor hoelang?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: vrijdag 6 januari 2012, 12:50
|
|
|
FRANKT627 schreef: | De zon schijnt hier...geen wind, geen regen...voor hoelang? |
ssttttttttt hier ging het ook goed maar nu wordt het alweer donker maar ook nog blauwe lucht erbij dus ik ga voor die tweede
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: vrijdag 6 januari 2012, 15:52
|
|
|
Mijn schutting is vannacht aan flarden gewaaid.........vreemd gezicht hoor.......maar goed,tis niet zo erg,weet ik meteen wat ik in het voorjaar kan gaan doen
Het lijkt nu wel voorjaar!Zonnetje,weinig wind,niet koud,echt even genieten!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: vrijdag 6 januari 2012, 16:13
|
|
|
LEANNE226 schreef: | Mijn schutting is vannacht aan flarden gewaaid.........vreemd gezicht hoor.......maar goed,tis niet zo erg,weet ik meteen wat ik in het voorjaar kan gaan doen
Het lijkt nu wel voorjaar!Zonnetje,weinig wind,niet koud,echt even genieten! |
Ja hier is het ook mooi geweest net een klein buitje maar dat was voor het laatste stof
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: zaterdag 7 januari 2012, 10:23
|
|
|
En ja hoor . De zon is aanwezig. Even een inspectieronde gemaakt hoe het er allemaal bij staat na de afgelopen dagen en geen schade kunnen ontdekken. Water in de tuin is weggezakt dus we kunnen zonder bang te zijn voor natte voeten weer bij box 5 . Wat kan Zeeland toch mooi zijn.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: zaterdag 7 januari 2012, 10:27
|
|
|
Ook hier schijnt de zon volop. Geen wind te bespeuren en in de lucht zie ik alleen maar witte wolken...
Wat is het toch fijn om in de mooiste en liefste provincie van Nederland te wonen...Brabant dus...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: zaterdag 7 januari 2012, 11:07
|
|
|
Grr, het zal toch weer niet hè...in Zeeland en Brabant weer de zon In Utrecht is die zon flink verscholen achter een heleboel donkere wolken
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: zaterdag 7 januari 2012, 13:35
|
|
|
Ja...inderdaad...het zonnetje schijnt hier!!! Net even naar buiten geweest...toch nog frisjes... Maar ja...ik ben een koukleum...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARRY942
|
|
Geplaatst: zaterdag 7 januari 2012, 14:17
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Ja...inderdaad...het zonnetje schijnt hier!!! Net even naar buiten geweest...toch nog frisjes... Maar ja...ik ben een koukleum... |
Hier ook een stralend zonnetje, al vanaf vanmorgen vroeg...maarreh....die wind he....brrrr....zou het de leeftijd zijn Zeeland? Ik kruip het liefst in de verwarming
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HERMAN388
|
|
Geplaatst: zaterdag 7 januari 2012, 16:48
|
|
|
MARRY942 schreef: | Hier ook een stralend zonnetje, al vanaf vanmorgen vroeg...maarreh....die wind he....brrrr....zou het de leeftijd zijn Zeeland? Ik kruip het liefst in de verwarming |
Ik hoef de verwarming niet hoor. Ik heb deze net op de marktplaats gezet. Mijn liefje straalt zelfs warmte uit voor mij
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: zaterdag 7 januari 2012, 18:03
|
|
|
JOSINA022 schreef: | Grr, het zal toch weer niet hè...in Zeeland en Brabant weer de zon In Utrecht is die zon flink verscholen achter een heleboel donkere wolken |
dito het heeft hier heel flink gehoost zeg maar
|
|
Naar boven |
|
|