Auteur |
Bericht |
|
HARALD940
|
|
Geplaatst: zondag 27 november 2011, 13:51
|
|
|
Heb het altijd al het mooist gevonden van wat hij gemaakt heeft.
http://www.youtube.com/watch?v=Hgw_RD_1_5I
Laatst aangepast door
|
HARALD940
|
op zondag 27 november 2011, 13:52
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANNETTE050
|
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIAN519
|
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIAN519
|
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: donderdag 1 december 2011, 11:09
|
|
|
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CROSSROAD317
|
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIAN519
|
|
Geplaatst: donderdag 1 december 2011, 13:43
|
|
|
CROSSROAD317 schreef: | Ik dacht dat je me ging leren hoe ik een stropdas moet strikken ...
http://www.youtube.com/watch?v=AVa1ZkERk-Y
Geweldig !! wel. the first thing to remember is building a base.. zover ga ik er wel mee in..en de rest..jou leren...
ggggrijns .... |
Laatst aangepast door
|
MARIAN519
|
op donderdag 1 december 2011, 14:08
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIAN519
|
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANNETTE050
|
|
Geplaatst: donderdag 1 december 2011, 14:44
|
|
|
http://youtu.be/p9GKXpfxHlw
Laatst aangepast door
|
ANNETTE050
|
op donderdag 1 december 2011, 14:47
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
THOMAS968
|
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIAN519
|
|
Geplaatst: zaterdag 3 december 2011, 23:27
|
|
|
http://youtu.be/aIrCFrFpHvw Tina Turner...Simply the best..
I call you when I need you, my heart's on fire You come to me, come to me wild and wired Mmm, you come to me Give me everything I need Give me a lifetime of promises and a world of dreams Speak a language of love like you know what it means Mmm, it can't be wrong Take my heart and make it strong, baby
You're simply the best, better than all the rest Better than anyone, anyone I've ever met I'm stuck on your heart, I hang on every word you say Tear us apart no, no, baby, I would rather be dead
In your heart I see the star of every night and every day In your eyes I get lost, I get washed away Just as long as I'm here in your arms I could be in no better place
You're simply the best, better than all the rest Better than anyone, anyone I've ever met I'm stuck on your heart, I hang on every word you say Tear us apart no, no, baby, I would rather be dead
Each time you leave me I start losing control You're walking away with my heart and my soul I can feel you even when I'm alone Oh baby, don't let go
Ooh you're the best (woo) Better than all the rest Better than anyone, anyone I've ever met Ooh, I'm stuck on your heart, I hang on every word you say Don't tear us apart no, no, no, Baby, I would rather be dead Oooh, you're the best!
Laatst aangepast door
|
MARIAN519
|
op zaterdag 3 december 2011, 23:30
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: maandag 5 december 2011, 17:39
|
|
|
ik lig te woelen in mijn bed ik lig te woelen in mijn bed ik heb mijn schoen al klaar gezet ik heb mijn schoen al klaar gezet ik denk dat ik hem al een beetje hoor ik denk dat ik hem al een beetje hoor straks glijdt hij onze schoorsteen door straks glijdt hij onze schoorsteen door
knik, knik, ‘k heb de bibber in mijn knieën want vannacht komt Sint Niklaas tik, tik ‘k hoor ze stappen met zijn drieën de Sint, zijn paard en Pieterbaas
al ben ik echt verschrikkelijk moe al ben ik echt verschrikkelijk moe ik krijg mijn ogen echt niet toe ik krijg mijn ogen echt niet toe ik kijk veel liever naar de maan ik kijk veel liever naar de maan want straks dan komt de Sint eraan want straks dan komt de Sint eraan
knik, knik, ‘k heb de bibber in mijn knieën want vannacht komt Sint Niklaas tik, tik ‘k hoor ze stappen met zijn drieën de Sint, zijn paard en Pieterbaas knik, knik, ‘k heb de bibber in mijn knieën want vannacht komt Sint Niklaas tik, tik ‘k hoor ze stappen met zijn drieën de Sint, zijn paard en Pieterbaas de Sint, zijn paard en Pieterbaas de Sint, zijn paard en Pieterbaas de Sint, zijn paard en Pieterbaas
http://www.youtube.com/watch?v=X9hy9fvC2dE
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARRY942
|
|
Geplaatst: maandag 5 december 2011, 17:43
|
|
|
FRANKT627 schreef: | ik lig te woelen in mijn bed ik lig te woelen in mijn bed ik heb mijn schoen al klaar gezet ik heb mijn schoen al klaar gezet ik denk dat ik hem al een beetje hoor ik denk dat ik hem al een beetje hoor straks glijdt hij onze schoorsteen door straks glijdt hij onze schoorsteen door
knik, knik, ‘k heb de bibber in mijn knieën want vannacht komt Sint Niklaas tik, tik ‘k hoor ze stappen met zijn drieën de Sint, zijn paard en Pieterbaas
al ben ik echt verschrikkelijk moe al ben ik echt verschrikkelijk moe ik krijg mijn ogen echt niet toe ik krijg mijn ogen echt niet toe ik kijk veel liever naar de maan ik kijk veel liever naar de maan want straks dan komt de Sint eraan want straks dan komt de Sint eraan
knik, knik, ‘k heb de bibber in mijn knieën want vannacht komt Sint Niklaas tik, tik ‘k hoor ze stappen met zijn drieën de Sint, zijn paard en Pieterbaas knik, knik, ‘k heb de bibber in mijn knieën want vannacht komt Sint Niklaas tik, tik ‘k hoor ze stappen met zijn drieën de Sint, zijn paard en Pieterbaas de Sint, zijn paard en Pieterbaas de Sint, zijn paard en Pieterbaas de Sint, zijn paard en Pieterbaas
http://www.youtube.com/watch?v=X9hy9fvC2dE
|
Eh....hoe oud was jij ook al weer Frankie?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANITA695
|
|
Geplaatst: maandag 5 december 2011, 19:44
|
|
|
Heer raak mijn hart aan maak mij bereid UW pijn te voelen voor hen wie er lijd Uw tranen te huilen bewogen te zijn oo raak mijn hart aan heer maak mij bereid
Zo mooi om zo te mogen leven net als Jezus bewogen te zijn voor anderen die nood pijn en verdriet hebben ook in deze dagen voor kerst wees een lichtje in het donker ook al schijnt het nu nog niet wees een lichtje in het donker GOD is het die je ziet ALs jij er bent voor HAAR voor HEM dan laat GOD horen zijn stem, Hij geeft gebrokenen van hart elke dat een nieuwe start wees gezegend bij alles wat je doet doe het voor de Vader dan doen we het goed ..
Lieve groet anita
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: maandag 5 december 2011, 19:58
|
|
|
MARRY942 schreef: | Eh....hoe oud was jij ook al weer Frankie? |
volgens mij heeft Floshke wat gepost terwijl ik weg was...dat doet me aan iemand denken uit Zeeland die ook zo'n rebel thuis heeft...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: maandag 5 december 2011, 20:07
|
|
|
FRANKT627 schreef: | volgens mij heeft Floshke wat gepost terwijl ik weg was...dat doet me aan iemand denken uit Zeeland die ook zo'n rebel thuis heeft... |
Hèhè, ben ik het eindelijk 's een keer niet die het gedaan heeft
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|