Auteur |
Bericht |
|
PETRA373
|
|
Geplaatst: vrijdag 8 februari 2013, 17:52
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Vervelend joh sterkte ermee!!
Met mn zus naar de arboarts geweest pfff kon niet dichterbij blijkbaar... en toe door boodschappen gedaan... Kom ik thuis hele huis schoon Lief he zo'n moeder |
ha ha zeker lief erika
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: vrijdag 8 februari 2013, 17:53
|
|
|
...ik ben weeral wakker geworden...terwijl ik hoop dat het niet meer zo hoeft voor mij...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MAMALOE463
|
|
Geplaatst: vrijdag 8 februari 2013, 19:24
|
|
|
FRANKT627 schreef: | ...ik ben weeral wakker geworden...terwijl ik hoop dat het niet meer zo hoeft voor mij... |
Wat bedoel je Frank?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ROOS575
|
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: vrijdag 8 februari 2013, 20:38
|
|
|
MAMALOE463 schreef: | Wat bedoel je Frank? |
Ik hoop gewoon dat ik ga slapen en niet meer wakker wordt...zo simpel is dat...hop naar die hemelse rust en vrede...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIANNE338
|
|
Geplaatst: vrijdag 8 februari 2013, 20:44
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Ik hoop gewoon dat ik ga slapen en niet meer wakker wordt...zo simpel is dat...hop naar die hemelse rust en vrede... |
was je de afgelopen 7 dagen maar hier.........
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
BERENDJAN590
|
|
Geplaatst: vrijdag 8 februari 2013, 20:50
|
|
|
[quote=FRANKT627]Ik hoop gewoon dat ik ga slapen en niet meer wakker wordt...zo simpel is dat...hop naar die hemelse rust en vrede...[/quot]
Zucht Frank kom op zeg je moet denken zij is jou niet waard. Je ben een goeie vent. En gewoon lekker door gaan niet gaan zoeken dan vind je haar niet. Ze komt van zelf er is geen hand vol maar een land vol. Blijf lekker je zelf. Deze is niet waard om bij de pakken neer te gaan zitten. Kom op zeg kijk wat je heb ziet wat je alleen hier doet op forum stuk je humor en gezelligheid wat jij brengt. Ga lachen en denk ze moet eens weten wat ze weg gooit zelf weten. Jij bent een top man en welke. Vrouw wil geen lieve aardige en humor volle vent. Op een dag kom ze maar niet op moment dat jij verwacht.
Laatst aangepast door
|
BERENDJAN590
|
op vrijdag 8 februari 2013, 20:53
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PETRA373
|
|
Geplaatst: vrijdag 8 februari 2013, 23:57
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Ik hoop gewoon dat ik ga slapen en niet meer wakker wordt...zo simpel is dat...hop naar die hemelse rust en vrede... |
heb ook wel e s me momenten gehad dat ik dacht heb het effe gehad, toen bad ik tot god en zei hem alles en vroeg of ik in zijn armen mocht slapen en wel dat hielp, echt.ben er van overtuigd dat ik ook echt op die momenten in gods armen mocht slapen. dus gods armen dicht om je heen gewenst frank.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PETRA373
|
|
Geplaatst: zaterdag 9 februari 2013, 00:00
|
|
|
en wat moet het forum zonder jou? weet je hoe veel mensen jou hier waarderen frank? je ze laat lachen ook, weet je hoe goed dat sommigge mensen hier doet, dus morgen voilĂ weer uit bed, slinger maar effe wat cm ers op de ban en doorgaan en ik blijf net zolang voor je bidden tot dat je die ene heb gevonden die bij jou hoort.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: zaterdag 9 februari 2013, 06:38
|
|
|
PETRA373 schreef: | en wat moet het forum zonder jou? weet je hoe veel mensen jou hier waarderen frank? je ze laat lachen ook, weet je hoe goed dat sommigge mensen hier doet, dus morgen voilĂ weer uit bed, slinger maar effe wat cm ers op de ban en doorgaan en ik blijf net zolang voor je bidden tot dat je die ene heb gevonden die bij jou hoort. |
Ik ben al uit bed en in het gebed geloof ik niet meer. Je kan beter voor iemand anders bidden.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: zaterdag 9 februari 2013, 07:43
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Ik ben al uit bed en in het gebed geloof ik niet meer. Je kan beter voor iemand anders bidden. |
Ik ben er ook uit maar dat heeft z'n reden.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: zaterdag 9 februari 2013, 07:44
|
|
|
VISSER278 schreef: | Ik ben er ook uit maar dat heeft z'n reden. |
heb je in je eigen bed geslapen?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PETRA373
|
|
Geplaatst: zaterdag 9 februari 2013, 08:59
|
|
|
zoooo vertel ga je vissen ofzo
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PETRA373
|
|
Geplaatst: zaterdag 9 februari 2013, 09:03
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Ik ben al uit bed en in het gebed geloof ik niet meer. Je kan beter voor iemand anders bidden. |
soms moet een mens geduld hebben he, ik geloof dat geneen gebed nutteloos is, en eh als zelfs god gebed voor visser geeft verhoord, moet jou toch moet geven, geduld, ooit komt d elente weer in je leven
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MAMALOE463
|
|
Geplaatst: zaterdag 9 februari 2013, 09:03
|
|
|
PETRA373 schreef: | zoooo vertel ga je vissen ofzo |
Volgens mij gaat hij vissen schilderen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PETRA373
|
|
Geplaatst: zaterdag 9 februari 2013, 09:06
|
|
|
MAMALOE463 schreef: | Volgens mij gaat hij vissen schilderen |
mwhaaaaa weet niet wat er met visser aan de hand is de laatste tijd, hij komt beetje vaag, geheimzinnig over
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: zaterdag 9 februari 2013, 09:09
|
|
|
PETRA373 schreef: | zoooo vertel ga je vissen ofzo |
volgens mij werd hij uit bed gejaagd...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PETRA373
|
|
Geplaatst: zaterdag 9 februari 2013, 09:18
|
|
|
FRANKT627 schreef: | volgens mij werd hij uit bed gejaagd... |
ha ah zoiets als ontbijt op bed voor iemand maken..... volgens mij gaat het heel goed met visser
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MAMALOE463
|
|
Geplaatst: zaterdag 9 februari 2013, 09:27
|
|
|
PETRA373 schreef: | ha ah zoiets als ontbijt op bed voor iemand maken..... volgens mij gaat het heel goed met visser |
Wil ik ook!! Ontbijtje op bed!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PETRA373
|
|
Geplaatst: zaterdag 9 februari 2013, 09:43
|
|
|
MAMALOE463 schreef: | Wil ik ook!! Ontbijtje op bed!! |
als je van vis als ontbijt houd....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PETRA373
|
|
Geplaatst: zaterdag 9 februari 2013, 09:44
|
|
|
hmmmm en vraag me toch echt af hoe die visser uit bed is gestapt..... misschien een beetje van
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: zaterdag 9 februari 2013, 10:22
|
|
|
PETRA373 schreef: | hmmmm en vraag me toch echt af hoe die visser uit bed is gestapt..... misschien een beetje van |
tssssss Petra ziet nu overal de liefde bloeien
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: zaterdag 9 februari 2013, 10:26
|
|
|
ERIKA129 schreef: | tssssss Petra ziet nu overal de liefde bloeien |
Misschien heeft Petra wel gelijk
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MAMALOE463
|
|
Geplaatst: zaterdag 9 februari 2013, 10:44
|
|
|
PETRA373 schreef: | als je van vis als ontbijt houd.... |
Nou mag het ook een beschuitje aardbeienjam zijn of een croissantje bv
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ALTJE848
|
|
Geplaatst: zaterdag 9 februari 2013, 17:54
|
|
|
opstaan was ophangen wakker worden ga ik met de bus de tacxi bel ik mijn moeder denken een uur lang j adan toch maar mijn moeder even naar de stad weg broek die nu 70% korting zou zijn in de hoop vorige week laten hangen dacht dat die er nog wel zou zijn nu ruilen bij de hema maattabel cup kleiner dacht nah ja gegroeid tabellen je kan er niets van op aan, ja dan maar een strijkijzer halen weer wat euro s lichter in de knip deze maand. En denke denken denken denken
lees ik een boekje over verander je denken Wat heb ik gedaan denken dat ik verkeerd denk en huil van verdriet spijt en zie dat door verkeerd denken mijn gezin uit elkaar is gevallen dit is waar ik nog steeds over denk en huil Door mijn denken mijn bolwerken de Duivel toelaat ja ik heb het hoor niet de duivel doet het niet God is de schuldige dat hij niet goed doet omdat HIJ dat allemaal kan
maar ik omdat ik niet goed denk , het woord wel ken maar niet over denk Ja weer een angel uit mij getrokken ik denk denk denk te veel
Hoop en denk dat ik dit snel kan veranderen mijzelf ten goede voor God en dan zal HIJ mij ten goede keren niet andersom .
Ik bid ik denk ik huil en HIJ alleen weet wat ik voel nu en denk.
Was ik maar anders was ik maar niet wat ik ben kon ik me maar niet laten beinvloeden door mensen en woorden , Liet ik me maar niet in met dingen die ik bijbels wel heel goed weet hoe het moet
Ik heb vandaag en nog steeds HEEEEEEEEEEEEEEEEEEl veeeeeeeeeeeeeel gedacht
Anita
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PETRA373
|
|
Geplaatst: maandag 11 februari 2013, 18:12
|
|
|
ALTJE848 schreef: | opstaan was ophangen wakker worden ga ik met de bus de tacxi bel ik mijn moeder denken een uur lang j adan toch maar mijn moeder even naar de stad weg broek die nu 70% korting zou zijn in de hoop vorige week laten hangen dacht dat die er nog wel zou zijn nu ruilen bij de hema maattabel cup kleiner dacht nah ja gegroeid tabellen je kan er niets van op aan, ja dan maar een strijkijzer halen weer wat euro s lichter in de knip deze maand. En denke denken denken denken
lees ik een boekje over verander je denken Wat heb ik gedaan denken dat ik verkeerd denk en huil van verdriet spijt en zie dat door verkeerd denken mijn gezin uit elkaar is gevallen dit is waar ik nog steeds over denk en huil Door mijn denken mijn bolwerken de Duivel toelaat ja ik heb het hoor niet de duivel doet het niet God is de schuldige dat hij niet goed doet omdat HIJ dat allemaal kan
maar ik omdat ik niet goed denk , het woord wel ken maar niet over denk Ja weer een angel uit mij getrokken ik denk denk denk te veel
Hoop en denk dat ik dit snel kan veranderen mijzelf ten goede voor God en dan zal HIJ mij ten goede keren niet andersom .
Ik bid ik denk ik huil en HIJ alleen weet wat ik voel nu en denk.
Was ik maar anders was ik maar niet wat ik ben kon ik me maar niet laten beinvloeden door mensen en woorden , Liet ik me maar niet in met dingen die ik bijbels wel heel goed weet hoe het moet
Ik heb vandaag en nog steeds HEEEEEEEEEEEEEEEEEEl veeeeeeeeeeeeeel gedacht
Anita |
gods zegen toegewenst in je denken
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PETRA373
|
|
Geplaatst: maandag 11 februari 2013, 18:15
|
|
|
en vandaag was het maandag, geweldig begin, uren in d e kerk schoonmaken, samen bidden. terug vol met zegen van boven
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANNA415
|
|
Geplaatst: maandag 11 februari 2013, 21:53
|
|
|
verhuisdozen gesjouwt
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PETRA373
|
|
Geplaatst: dinsdag 12 februari 2013, 16:12
|
|
|
ANNA415 schreef: | verhuisdozen gesjouwt |
ga je verhuizen succes ermee anna
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ALTJE848
|
|
Geplaatst: dinsdag 12 februari 2013, 16:19
|
|
|
Proberen te ontspannen met warmwaterzakken en pitjes zakken ,op bed liggen en niet te veel denken. pppppffffff
Doen t v kijken andere gedachten haken af en toe en even hier kijken naar wat mensen schrijven.
Anita
|
|
Naar boven |
|
|