Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: dinsdag 1 juni 2010, 18:39
|
|
|
Tis wel stil zonder Imre he?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: dinsdag 1 juni 2010, 18:46
|
|
|
LEANNE226 schreef: | Tis wel stil zonder Imre he?
|
Wel heel erg stil. Kwas gister helemaal
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: dinsdag 1 juni 2010, 18:50
|
|
|
MARIO216 schreef: | Wel heel erg stil. Kwas gister helemaal |
Gelukkig hebben we Maris nog,als die het een beetje te boven is vult die de pagina's vast wel
Ondertussen mag jij zoeken naar MOOIE frieze liedjes.........dat zijn er weinig hoor
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: dinsdag 1 juni 2010, 18:51
|
|
|
LEANNE226 schreef: | Gelukkig hebben we Maris nog,als die het een beetje te boven is vult die de pagina's vast wel
Ondertussen mag jij zoeken naar MOOIE frieze liedjes.........dat zijn er weinig hoor |
Wat zal Imre zeggen......
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: dinsdag 1 juni 2010, 20:12
|
|
|
MARIO216 schreef: | Wat zal Imre zeggen...... |
Imre zou vast hebben gezegd: Ga gerust door door met jullie gezellige bijdrages.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
THOMAS968
|
|
Geplaatst: dinsdag 1 juni 2010, 20:26
|
|
|
LEANNE226 schreef: | Gelukkig hebben we Maris nog,als die het een beetje te boven is vult die de pagina's vast wel
Ondertussen mag jij zoeken naar MOOIE frieze liedjes.........dat zijn er weinig hoor | http://www.youtube.com/watch?v=YDBmjC5DZrM
Forjit net wasto wiest in my...
Thomas, eerst luisteren wat ze echt zingt he, de tekst is echt geweldig en Nynke zingt met veel passie.
En totaal anders en folkloristisch:
http://www.youtube.com/watch?v=5dR_jk-nNLU&feature=related
Laatst aangepast door
|
THOMAS968
|
op dinsdag 1 juni 2010, 20:41
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZINGA672
|
|
Geplaatst: dinsdag 1 juni 2010, 20:45
|
|
|
LEANNE226 schreef: | Nee! |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SUSANNAH475
|
|
Geplaatst: dinsdag 1 juni 2010, 20:54
|
|
|
Leuk is dat... heb ik eindelijk "de" opwekkingsliederen... is de helft hetzelfde (dubbel) en ontbreekt er de helft... haha... verkeerd in elkaar gezet... pfff...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZINGA672
|
|
Geplaatst: dinsdag 1 juni 2010, 21:03
|
|
|
SUSANNAH475 schreef: | Leuk is dat... heb ik eindelijk "de" opwekkingsliederen... is de helft hetzelfde (dubbel) en ontbreekt er de helft... haha... verkeerd in elkaar gezet... pfff... |
Ha nee, Susannah; dat hoort zo. Dat is omdat je alles 2x moet zingen!
GrZing!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SUSANNAH475
|
|
Geplaatst: dinsdag 1 juni 2010, 21:08
|
|
|
ZINGA672 schreef: | Ha nee, Susannah; dat hoort zo. Dat is omdat je alles 2x moet zingen!
GrZing! |
haha... echt niet hoor... Na blz. 64 komt blz. 33 en na de 2e blz. 64 volgt blz. 97
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
TESSYBEAR731
|
|
Geplaatst: dinsdag 1 juni 2010, 21:15
|
|
|
SUSANNAH475 schreef: | haha... echt niet hoor... Na blz. 64 komt blz. 33 en na de 2e blz. 64 volgt blz. 97 |
Nou, das toch gewoon heul logich?!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SUSANNAH475
|
|
Geplaatst: dinsdag 1 juni 2010, 21:16
|
|
|
TESSYBEAR731 schreef: | Nou, das toch gewoon heul logich?! |
Ja hoor, heel logisch als een liedje ineens stopt...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CROSSROAD317
|
|
Geplaatst: dinsdag 1 juni 2010, 21:18
|
|
|
SUSANNAH475 schreef: | haha... echt niet hoor... Na blz. 64 komt blz. 33 en na de 2e blz. 64 volgt blz. 97 |
Hoi Sus,
via onderstaande link kun je contact opnemen met st. Opwekking, daar kun je gewoon aangeven dat je een "foutdruk" hebt gekocht.
http://www.opwekking.nl/index.php?option=com_contact&Itemid=499
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: dinsdag 1 juni 2010, 21:18
|
|
|
En Imre, hij kijkt stiekum buiten CM naar zijn off-topic topic.
Doei, doei Imre Het leven proberen we zo goed als het kwaad voort te zetten, ter ere van jouw.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SUSANNAH475
|
|
Geplaatst: dinsdag 1 juni 2010, 21:20
|
|
|
dank je Cross... , maar 'k ga wel een keer terug naar de Bron, ben benieuwd of daar nog meer van zulk soort exemplaren liggen. N.B. 'de Bron' is Evangelische Boekhandel in Ede.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
INKA401
|
|
Geplaatst: dinsdag 1 juni 2010, 22:38
|
|
|
ff delen ...
het gehucht waar ik vandaan kom bestaat dit jaar 750 jaar ... en elke maand hebben we hier wel één of ander feest zo was er op 5 mei een allegorische optocht ... de deelname was enorm ... ik maakte een mega groot kasteel ... 7,50 meter lang en bijna 3 meter hoog en stonden er met z'n 5en op ... natúúrlijk in middeleeuwse kledij er zaten 64 rood witte luikjes voor de raampjes, en ja ... wat moet je met zón ding na afloop ... in de fik steken, of in de container gooien vond ik nogal wrang na zoveel werk ... de optocht was nog niet begonnen, of er was al belangstelling, maar ging op het laatst moment niet door ... dussss? ... toen maar op marktplaats gezet ... na 2 dagen was het kasteel verkocht ... waaauw ... super gaaf ... en is vorige week bij mij opgehaald ... het gaat nu dienst doen voor imand die een ponnykamp organiseerd in aalsmeer ... leuk toch? ... toen wij aan de optocht deelnamen, leende ik een lange kar van een loonwerkersbedrijf met een traktor ervoor ... hihi, het kasteel werd opgehaald met een busje ... maar wel met een aanhangwagen van 8 meter lang ... ik had nog nooit zón lange aanhangwagen gezien ...
nieuwsgierig? ... kijk dan op goudriaan750jaar.nl
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: woensdag 2 juni 2010, 13:41
|
|
|
Hij is prachtig Thomas!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: woensdag 2 juni 2010, 13:44
|
|
|
MARIO216 schreef: | En Imre, hij kijkt stiekum buiten CM naar zijn off-topic topic.
Doei, doei Imre Het leven proberen we zo goed als het kwaad voort te zetten, ter ere van jouw. |
Hee Imre!!!!!! We redden het wel hoor
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GRACE015
|
|
Geplaatst: woensdag 2 juni 2010, 13:58
|
|
|
INKA401 schreef: | ff delen ...
het gehucht waar ik vandaan kom bestaat dit jaar 750 jaar ... en elke maand hebben we hier wel één of ander feest zo was er op 5 mei een allegorische optocht ... de deelname was enorm ... ik maakte een mega groot kasteel ... 7,50 meter lang en bijna 3 meter hoog en stonden er met z'n 5en op ... natúúrlijk in middeleeuwse kledij er zaten 64 rood witte luikjes voor de raampjes, en ja ... wat moet je met zón ding na afloop ... in de fik steken, of in de container gooien vond ik nogal wrang na zoveel werk ... de optocht was nog niet begonnen, of er was al belangstelling, maar ging op het laatst moment niet door ... dussss? ... toen maar op marktplaats gezet ... na 2 dagen was het kasteel verkocht ... waaauw ... super gaaf ... en is vorige week bij mij opgehaald ... het gaat nu dienst doen voor imand die een ponnykamp organiseerd in aalsmeer ... leuk toch? ... toen wij aan de optocht deelnamen, leende ik een lange kar van een loonwerkersbedrijf met een traktor ervoor ... hihi, het kasteel werd opgehaald met een busje ... maar wel met een aanhangwagen van 8 meter lang ... ik had nog nooit zón lange aanhangwagen gezien ...
nieuwsgierig? ... kijk dan op goudriaan750jaar.nl |
Heel erg leuke foto's Inka. Stonden jullie bovenop het kasteel? Als trotse kasteelheer en vrouw? Ik vond er hele leuke, en mooie wagens bij, die kinderwagen was ook lachen hoor. Wat mij ook aansprak was die rollatortocht, maar wat ik kon lezen van de teksten dacht ik wel, nou, weet ik niet hoor, maar het was een groot geinfestijn, denk ik. Ik ben dol op middeleeuws verkleden, heb ook meegedaan aan Heukelum750 jaar in 2008, was toen ook zo geweldig! Maar het kasteel, in een woord SCHITTEREND! liefs, Grace.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GRACE015
|
|
Geplaatst: woensdag 2 juni 2010, 13:58
|
|
|
INKA401 schreef: | ff delen ...
nieuwsgierig? ... kijk dan op goudriaan750jaar.nl |
Heel erg leuke foto's Inka. Stonden jullie bovenop het kasteel? Als trotse kasteelheer en vrouw? Ik vond er hele leuke, en mooie wagens bij, die kinderwagen was ook lachen hoor. Wat mij ook aansprak was die rollatortocht, maar wat ik kon lezen van de teksten dacht ik wel, nou, weet ik niet hoor, maar het was een groot geinfestijn, denk ik. Ik ben dol op middeleeuws verkleden, heb ook meegedaan aan Heukelum750 jaar in 2008, was toen ook zo geweldig! Maar het kasteel, in een woord SCHITTEREND! liefs, Grace.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: woensdag 2 juni 2010, 14:26
|
|
|
GRACE015 schreef: | Heel erg leuke foto's Inka. Stonden jullie bovenop het kasteel? Als trotse kasteelheer en vrouw? Ik vond er hele leuke, en mooie wagens bij, die kinderwagen was ook lachen hoor. Wat mij ook aansprak was die rollatortocht, maar wat ik kon lezen van de teksten dacht ik wel, nou, weet ik niet hoor, maar het was een groot geinfestijn, denk ik. Ik ben dol op middeleeuws verkleden, heb ook meegedaan aan Heukelum750 jaar in 2008, was toen ook zo geweldig! Maar het kasteel, in een woord SCHITTEREND! liefs, Grace. |
Hee Grace,hoe gaat het nu met je???
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
RENSKE067
|
|
Geplaatst: woensdag 2 juni 2010, 14:55
|
|
|
omdat imre besloot ermee op te houden heb ik maar besloten terug te komen anders wordt het helemaal zo saai hier
oke ik miste jullie gewoon
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
RENSKE067
|
|
Geplaatst: woensdag 2 juni 2010, 14:57
|
|
|
en ik werd gek van die stalkende dames die maar bleven zeuren wanneer ik terug kwam
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: woensdag 2 juni 2010, 14:59
|
|
|
RENSKE067 schreef: | en ik werd gek van die stalkende dames die maar bleven zeuren wanneer ik terug kwam |
en het ging net zo lekker zonder jou,nu moet ik me weer gedragen
Welcome baaaaaaaaaaack!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
RENSKE067
|
|
Geplaatst: woensdag 2 juni 2010, 15:04
|
|
|
LEANNE226 schreef: |
en het ging net zo lekker zonder jou,nu moet ik me weer gedragen
Welcome baaaaaaaaaaack!!! |
oke ik beken de voornaamste reden om terug te komen is om jou in de gaten te kunnen houden
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: woensdag 2 juni 2010, 15:54
|
|
|
RENSKE067 schreef: | oke ik beken de voornaamste reden om terug te komen is om jou in de gaten te kunnen houden |
Je moet niet alles geloven wat ze zeggen hoor
Ik heb trouwens nog een tegenprestatie van je tegoed en ik verwacht er dit keer heel veel van
Laatst aangepast door
|
LEANNE226
|
op woensdag 2 juni 2010, 16:06
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
RENSKE067
|
|
Geplaatst: woensdag 2 juni 2010, 19:35
|
|
|
LEANNE226 schreef: | Je moet niet alles geloven wat ze zeggen hoor
Ik heb trouwens nog een tegenprestatie van je tegoed en ik verwacht er dit keer heel veel van |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: woensdag 2 juni 2010, 20:13
|
|
|
Ik heb de bonus al bedacht: Imre zal u een avond veraangenamen.
Iets voor Mariska
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: woensdag 2 juni 2010, 20:30
|
|
|
Ik denk dat de heer Imre een andere dame 's avonds zal vermaken.
|
|
Naar boven |
|
|