Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: dinsdag 13 december 2011, 19:51
|
|
|
LEANNE226 schreef: | Het is hier al de hele dag mooi weer,weinig wind,niet koud en een zalig zonnetje |
Ik kan er niet veel van zeggen. Ben niet meer dan 2min. en 38 sec. buiten geweest vandaag.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: dinsdag 13 december 2011, 19:52
|
|
|
Vanmiddag vertrok de mist weg bij 1 raam
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
COOTJE711
|
|
Geplaatst: dinsdag 13 december 2011, 21:57
|
|
|
VISSER278 schreef: | Ik kan er niet veel van zeggen. Ben niet meer dan 2min. en 38 sec. buiten geweest vandaag. |
hier 1 min en 24 sec
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
YELNIN491
|
|
Geplaatst: dinsdag 13 december 2011, 22:07
|
|
|
veel te veel wind en regen , gelukkig een lang werkdag in binnen. Vanavond nog wel harde windvlagen maar wel droog, maar soms leek de wereld overstroomd, wat een plassen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARRY942
|
|
Geplaatst: dinsdag 13 december 2011, 22:17
|
|
|
YELNIN491 schreef: | veel te veel wind en regen , gelukkig een lang werkdag in binnen. Vanavond nog wel harde windvlagen maar wel droog, maar soms leek de wereld overstroomd, wat een plassen |
Ik had wind teuge, vanavond naar bijbelkring....en koudddddd
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: dinsdag 13 december 2011, 22:34
|
|
|
COOTJE711 schreef: | hier 1 min en 24 sec |
Ik snap het . Jij gaat altijd door de voordeur naar buiten . En ik ga altijd achterom , dus ja, dat duurt net iets langer voor dat je bij de auto bent. Zo zie je maar.... altijd baas boven baas.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PIETER649
|
|
Geplaatst: dinsdag 13 december 2011, 22:36
|
|
|
MARRY942 schreef: | Ik had wind teuge, vanavond naar bijbelkring....en koudddddd |
tja daewoo he... eigen schuld
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
COOTJE711
|
|
Geplaatst: dinsdag 13 december 2011, 22:39
|
|
|
VISSER278 schreef: | Ik snap het . Jij gaat altijd door de voordeur naar buiten . En ik ga altijd achterom , dus ja, dat duurt net iets langer voor dat je bij de auto bent. Zo zie je maar.... altijd baas boven baas. |
mis, de achterdeur is bij mij de kortste route naar m'n garage...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARRY942
|
|
Geplaatst: dinsdag 13 december 2011, 23:49
|
|
|
PIETER649 schreef: | tja daewoo he... eigen schuld |
nix daewoo pietje....FIETS!!!!! je weet nie half hoe sportief ik ben....eh...was....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: woensdag 14 december 2011, 00:06
|
|
|
COOTJE711 schreef: | hier 1 min en 24 sec |
En hoe lang ben je bij de wc geweest?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GRACE585
|
|
Geplaatst: woensdag 14 december 2011, 09:05
|
|
|
deze dag begint met regen en regen en nog eens regen terwijl we gister zo'n mooi weer hadden met zon ik wil de zon terug wie heb em gejat
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
YELNIN491
|
|
Geplaatst: woensdag 14 december 2011, 10:05
|
|
|
GRACE585 schreef: | deze dag begint met regen en regen en nog eens regen terwijl we gister zo'n mooi weer hadden met zon ik wil de zon terug wie heb em gejat |
ikke niet, hier stroomt de regen ook in bakken naar beneden, zit nog met het licht aan want het blijft donker. Maar achter de wolken zal die vast wel ergens schijnen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GRACE585
|
|
Geplaatst: woensdag 14 december 2011, 10:16
|
|
|
YELNIN491 schreef: | ikke niet, hier stroomt de regen ook in bakken naar beneden, zit nog met het licht aan want het blijft donker. Maar achter de wolken zal die vast wel ergens schijnen |
ja en die kunnen we niet zomaar wegschuiven helaas
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: woensdag 14 december 2011, 10:26
|
|
|
GRACE585 schreef: | deze dag begint met regen en regen en nog eens regen terwijl we gister zo'n mooi weer hadden met zon ik wil de zon terug wie heb em gejat |
Hm, tsja, uuuuh...sorry...in Utrecht waterig zonnetje
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: woensdag 14 december 2011, 11:00
|
|
|
JOSINA022 schreef: | Hm, tsja, uuuuh...sorry...in Utrecht waterig zonnetje |
Hier stroomt geen regen naar beneden en ook niet naar boven want dat zou ingaan tegen alle principes van de zwaartekracht.
De zon schijnt hier, de deur staat open, dus geen verwarming aan (wat weer vele euro's scheelt).
heb de deur terug dicht gedaan. Het is te koud.
Laatst aangepast door
|
FRANKT627
|
op woensdag 14 december 2011, 12:19
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: donderdag 15 december 2011, 08:01
|
|
|
Het regent hard en er is veel wind...gelukkig geen sneeuw of ijzel
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GRACE585
|
|
Geplaatst: donderdag 15 december 2011, 08:10
|
|
|
kan het weer niet zien is nog te donker buiten
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: donderdag 15 december 2011, 08:20
|
|
|
GRACE585 schreef: | kan het weer niet zien is nog te donker buiten |
Ow bij jou ook al Het is donker maar de woei lijkt minder dan gisteren hoor tenminste minder geloei Stoep ziet er nat uut dus voor den verandering zal het wel weer eens geregent hebben. Geef maar maar vriezen en sneeuw ipv wind en regen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GRACE585
|
|
Geplaatst: donderdag 15 december 2011, 08:22
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Ow bij jou ook al Het is donker maar de woei lijkt minder dan gisteren hoor tenminste minder geloei Stoep ziet er nat uut dus voor den verandering zal het wel weer eens geregent hebben. Geef maar maar vriezen en sneeuw ipv wind en regen |
ik wil de lente al weer hebben
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: donderdag 15 december 2011, 08:23
|
|
|
GRACE585 schreef: | ik wil de lente al weer hebben |
Niet zeuren he het mot eerst kerst worden en als het ken een witte
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: donderdag 15 december 2011, 09:11
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Ow bij jou ook al Het is donker maar de woei lijkt minder dan gisteren hoor tenminste minder geloei Stoep ziet er nat uut dus voor den verandering zal het wel weer eens geregent hebben. Geef maar maar vriezen en sneeuw ipv wind en regen |
Hier loeit het anders nog aardig hoor, om mijn flatje heen, en het regent weer aardig door.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: donderdag 15 december 2011, 09:13
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Niet zeuren he het mot eerst kerst worden en als het ken een witte |
Jaaaaaa, een witte kerst, leuk! Maar naar wat ik hoorde is die kans heel klein Denkend aan een jaar geleden, toen ik rond deze tijd moest verhuizen in de sneeuw
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
YELNIN491
|
|
Geplaatst: donderdag 15 december 2011, 09:14
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Niet zeuren he het mot eerst kerst worden en als het ken een witte |
gaat geen witte kerst worde las ik net , alleen als je zelf nepsneeuw strooit dus denk er maar ff over
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: donderdag 15 december 2011, 09:17
|
|
|
laat die witte kerst maar achterwege. Het is al triestige genoeg met al dat opgeklopt gedoe en vals sentiment en die stomme jingles bell liedjes in de AH of in welke winkel dan ook. Pfffff, een goede stortbui zoals nu is veel beter...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
YELNIN491
|
|
Geplaatst: donderdag 15 december 2011, 09:25
|
|
|
FRANKT627 schreef: | laat die witte kerst maar achterwege. Het is al triestige genoeg met al dat opgeklopt gedoe en vals sentiment en die stomme jingles bell liedjes in de AH of in welke winkel dan ook. Pfffff, een goede stortbui zoals nu is veel beter... |
Hou jij die stortbui vandaag daarzo, hebben wij het in elk geval droog zoals nu. Best aardig weer zo achter het glas, kijken hoe het strakkies is als we er door gaan
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: donderdag 15 december 2011, 09:29
|
|
|
YELNIN491 schreef: | Hou jij die stortbui vandaag daarzo, hebben wij het in elk geval droog zoals nu. Best aardig weer zo achter het glas, kijken hoe het strakkies is als we er door gaan |
Ze geven anders nog wel heel veel regen op hoor voor vandaag...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GERRIT084
|
|
Geplaatst: donderdag 15 december 2011, 09:31
|
|
|
YELNIN491 schreef: | gaat geen witte kerst worde las ik net , alleen als je zelf nepsneeuw strooit dus denk er maar ff over |
Van welke weerprofeet komt die voorspelling eigenlijk Piet P of peter T, 1 ding is zeker, ze zitten er steeds naast De kans dat er geen sneeuw zou vallen, is net zo groot aanwezig, als dat we van de winter naar het strand zouden kunnen gaan. (om te zonnen) De wind hoeft maar te draaien, en de voorspellingen zijn totaal anders
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: donderdag 15 december 2011, 10:07
|
|
|
GERRIT084 schreef: | Van welke weerprofeet komt die voorspelling eigenlijk Piet P of peter T, 1 ding is zeker, ze zitten er steeds naast De kans dat er geen sneeuw zou vallen, is net zo groot aanwezig, als dat we van de winter naar het strand zouden kunnen gaan. (om te zonnen) De wind hoeft maar te draaien, en de voorspellingen zijn totaal anders |
Het enige dat ik weet is dat het met bakken naar beneden valt wat een takkenweer zonder takken
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: donderdag 15 december 2011, 10:15
|
|
|
GERRIT084 schreef: | Van welke weerprofeet komt die voorspelling eigenlijk Piet P of peter T, 1 ding is zeker, ze zitten er steeds naast De kans dat er geen sneeuw zou vallen, is net zo groot aanwezig, als dat we van de winter naar het strand zouden kunnen gaan. (om te zonnen) De wind hoeft maar te draaien, en de voorspellingen zijn totaal anders |
We hebben geen weermannen of vrouwen nodig. We zien wel welk weer het is. We kunnen het toch niet veranderen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HERMAN388
|
|
Geplaatst: vrijdag 16 december 2011, 10:40
|
|
|
Kouuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuud, wat erg hier gisterenavond teruggekomen uit snikhete Egypte en elke dag rond 25 graden Ik ben net te laat om zwarte piet te spelen
|
|
Naar boven |
|
|