Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIEN943
|
|
Geplaatst: woensdag 30 december 2009, 10:54
|
|
|
Ik vraag me af of het nut heeft om het percentage mails wat je beantwoord hebt te vermelden bij je profiel. Knipogen worden ook meegerekend volgens mij. Nou heb een vreselijke hekel aan die dingen en ga er niet op in. Ik heb dat ook in mijn profiel gezet. Onbegrijpelijk hoe dan toch sommige mannen het soms tot drie keer toe presteren om er toch een te sturen. Als ik in iemand geinteresseerd ben, lees ik eerst zijn profiel goed door. Blijkbaar gaan veel mannen alleen op uiterlijk af. Maar wat ik er mee wil zeggen is: dit haalt wel je percentage aan beantwoorde mails omlaag. En dan niet te spreken over mails van mannen met een plaat voor hun hoofd en denken dat de aanhouder wint, pfff
Iedereen wens ik hier op CM een heel voorspoedig 2010 toe
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
TESSYBEAR731
|
|
Geplaatst: woensdag 30 december 2009, 11:03
|
|
|
WILLEMIEN943 schreef: | Ik vraag me af of het nut heeft om het percentage mails wat je beantwoord hebt te vermelden bij je profiel. Knipogen worden ook meegerekend volgens mij. Nou heb een vreselijke hekel aan die dingen en ga er niet op in. Ik heb dat ook in mijn profiel gezet. Onbegrijpelijk hoe dan toch sommige mannen het soms tot drie keer toe presteren om er toch een te sturen. Als ik in iemand geinteresseerd ben, lees ik eerst zijn profiel goed door. Blijkbaar gaan veel mannen alleen op uiterlijk af. Maar wat ik er mee wil zeggen is: dit haalt wel je percentage aan beantwoorde mails omlaag. En dan niet te spreken over mails van mannen met een plaat voor hun hoofd en denken dat de aanhouder wint, pfff
Iedereen wens ik hier op CM een heel voorspoedig 2010 toe |
Ook wanneer je meerdere mails van één persoon krijgt en deze niet allemaal beantwoord doet dat iets met je percentage... Het is dus niet bepaald representatief en ik geloof ook niet dat er veel cm-leden zijn die zich er iets van aantrekken
En wat die knipogen betreft...sommige mensen blijven natuurlijk gewoon enkel plaatjes kijken
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SOLAFIDE630
|
|
Geplaatst: woensdag 30 december 2009, 12:29
|
|
|
Religie/godsdienst hoort samen met een boek. Bij de christenen is dit de bijbel bij de Islamieten is dat de koran.
Voor een godsdienst is dus het boek onlosmakelijk met elkaar verbonden, waardoor je dus ook de God of god van die religie/godsdienst kunt kennen.
In de bijbel kun je vanaf het begin al lezen over de komende Jezus Christus, Gods Zoon; in de koran niet.
Jezus is de sleutel dus.
De koran erkent Jezus niet als de zoon van God.
De bijbel is geschreven door de Heilige Geest en de koran niet. De bijbel is geschreven door God Zelf en de koran niet. Mohammed was een gewoon mens van vlees en bloed en die heeft naar believen teksten uit de bijbel geplukt en naar eigen inzicht daar de koran van samengesteld.
De god van de Islamieten, die ook spreekt uit de koran kan dus niet de god van de christenen zijn ook niet de God van het Oude Testament van de bijbel.
Chatuliem schreef hierover: ""Het verhaal van de bijbel begint bij de relatie die God aangaat met Zijn volk. En dat zijn de joden. Wij als christenen geloven in dezelfde God, de God van het Oude Testament, is ook de God van het Nieuwe Testament.
Mohammed heeft de bijbel zichzelf toegeëigend, veranderd en geredigeerd. Daarmee heeft hij zichzelf tot god gemaakt. Het gevaar van het kopiëren van het woord van God en veranderen naar jouw beeld, is dat je je eigen vleselijke verlangens de boventoon laat voeren. De hemel is volgens de moslims een bordeel. Hij was zelf getrouwd met een 9-jarig meisje. Hij heeft het dan in de Koran niet meer over de God van Abram Isaak en Jacob, maar van zijn eigen gemaakte god, Allah.""
Ook Jolan heeft hierover een duit in het zakje gedaan, lees dat maar eens
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
NOUMOE974
|
|
Geplaatst: woensdag 30 december 2009, 12:57
|
|
|
Levi's wil / W. Dale Cramer
Will, een Amish jongen, vlucht weg voor zijn hardvochtige vader en begint een nieuw leven, ver van de Amish gemeenschap. Maar het hart van een verloren zoon hunkert altijd naar huis. Als een poging tot verzoening met zijn vader mislukt, stort Will zich verbitterd op zijn werk, in de hoop zijn vaders vergeving te verdienen. In zijn bitterheid stoot hij echter – net als zijn vader – zijn eigen zonen van zich af. Uiteindelijk beseft hij dat hij eerst zelf moet vergeven, voordat hij vergeving kan ontvangen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
DANIEL777
|
|
Geplaatst: woensdag 30 december 2009, 15:16
|
|
|
TESSYBEAR731 schreef: | Ook wanneer je meerdere mails van één persoon krijgt en deze niet allemaal beantwoord doet dat iets met je percentage... Het is dus niet bepaald representatief en ik geloof ook niet dat er veel cm-leden zijn die zich er iets van aantrekken
En wat die knipogen betreft...sommige mensen blijven natuurlijk gewoon enkel plaatjes kijken | dat doen echt niet alleen de mannen hoor de vrouwen hebben daar ook een vervelende handje van
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
TESSYBEAR731
|
|
Geplaatst: woensdag 30 december 2009, 15:25
|
|
|
DANIEL777 schreef: | dat doen echt niet alleen de mannen hoor de vrouwen hebben daar ook een vervelende handje van |
Ik heb ook nooit beweerd dat het om mannen ging!! Ik zei mensen en zover ik me kan herinneren vallen vrouwen daar ook onder
*En ja! Ik weet dat menig man daar wel es anders over denkt, maar laten we het gewoon bij de biologische feiten houden en niet bij de gedachtenspinsels van de gemiddelde man*
Laatst aangepast door
|
TESSYBEAR731
|
op woensdag 30 december 2009, 15:38
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SIMONKWET418
|
|
Geplaatst: woensdag 30 december 2009, 15:49
|
|
|
RENSKE067 schreef: | Ik ga slapen ik ben moe Here dek mij lekker toe met Uw liefde warm en zacht en bewaar mij deze nacht
Alles leg ik voor U neer ook mijn stoute dingen Heer doe mijn zonden weg bij mij Here Jezus, maak mij vrij
Zorg voor kinderen in nood geef de arme mensen brood laat de zieken als het mag beter worden op een dag
Zorgt U voor ons hele huis als we buiten zijn of thuis ja ik bid voor iedereen sla Uw armen om ons heen
Laat mij weer gezond en fris opstaan als het morgen is geef dat ik weer spelen mag dank U wel voor deze dag
Amen |
Heel mooi Renske dank je wel.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: woensdag 30 december 2009, 16:06
|
|
|
verwijderd door mezelf.
Laatst aangepast door
|
MARISKA601
|
op vrijdag 8 januari 2010, 22:28
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
DANIEL777
|
|
Geplaatst: woensdag 30 december 2009, 16:30
|
|
|
MARISKA601 schreef: | haal je mailbox maar eens leeg dan zit je op 0% |
Werkt niet mariska heb al vaak genoeg de mailbox leeggekieperd. percentage bleef ongewijzigd
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: woensdag 30 december 2009, 16:51
|
|
|
verwijderd door mezelf.
Laatst aangepast door
|
MARISKA601
|
op vrijdag 8 januari 2010, 22:28
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
POEZELIEN741
|
|
Geplaatst: woensdag 30 december 2009, 16:56
|
|
|
haal de handen die mijn geest omklemmen weg uit mijn aanwezigheid
de dorre bladerendie waaien rond mijn ziel laat ze verdwijnen
alles wat ooit warmte bracht lijkt zo verweg
toch is er veel gegeven heb ik licht ervaren kracht gevoeld
de lelijkheid zoekt mij steeds als ik het mooie net weer heb ervaren
laat de wortels van de groene sterke bomen mijn aanwezichheid omstrengelen met alle kracht
voed mij met uw levenswater dat schittert in de volle zon.
Poezelien(nichtje)
Laatst aangepast door
|
POEZELIEN741
|
op woensdag 30 december 2009, 16:58
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SUMMER837
|
|
Geplaatst: woensdag 30 december 2009, 18:03
|
|
|
Aanstaande zaterdag 2 januari is het dan zover, we gaan met een gezellige CM groep uit eten bij restaurant Dunya in Rotterdam, heb je je nog niet aangemeld en lijkt het je toch leuk om mee te gaan mail me dan even dan kan ik je de precieze verzamelplek en tijd doorgeven! Wie weet tot zaterdag!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JENNY524
|
|
Geplaatst: woensdag 30 december 2009, 18:15
|
|
|
Prachtig!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANNETTE792
|
|
Geplaatst: woensdag 30 december 2009, 19:25
|
|
|
HAAS141 schreef: | dit keer van unox ... maar die koriaanse ... |
klinkt pittig sas,maar dr gaat niets boven een stevige deutsche bratwurst
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
BERTMANS987
|
|
Geplaatst: woensdag 30 december 2009, 20:59
|
|
|
MARISKA601 schreef: | ik vraag me wel eens af of iemand de 100% haalt. |
Is niet zo lastig, want het enige dat dit zegt is volgens mij de verhouding tussen het aantal berichten dat er binnenkomt en eruit gaat. En als je 3x op een mail reageert en de ander vat de antwoorden samen in een mail? Zegt niet zoveel geloof ik..
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HENK710
|
|
Geplaatst: woensdag 30 december 2009, 22:14
|
|
|
SOLAFIDE630 schreef: | Religie/godsdienst hoort samen met een boek. Bij de christenen is dit de bijbel bij de Islamieten is dat de koran.
Voor een godsdienst is dus het boek onlosmakelijk met elkaar verbonden, waardoor je dus ook de God of god van die religie/godsdienst kunt kennen. |
Godsdienst hoort met een boek samen te vallen? Bij mijn weten heet dat boek dan gewoon hart. Dat is de werkelijke plek waar God ons mensen raakt en waar relatie met Hem begint en groeit. Het boek is niets meer dan een hulpmiddel om God te leren kennen. Daarbij is het dan wel weer goed om te weten dat die boeken hoe dan ook altijd een stuk mensenwerk zijn en daarmee dus een beeld van God kunnen oproepen dat niet altijd strookt met wie en hoe God daadwerkelijk is.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIJAN072
|
|
Geplaatst: woensdag 30 december 2009, 22:15
|
|
|
Morgen is het alweer de laatste dag van het jaar. Het lijkt het nog maar zo kort geleden dat het jaar begon, maar aan de andere kant merk je dat er ook heel veel gebeurd is.
Is er iets wat je meemaakte in 2009, wat je bij zal blijven en wat je wilt/kunt delen?
Ik word deze dagen via de media wel weer geconfronteerd met het drama op Koninginnedag in Apeldoorn. Ik was daar die dag ook en stond in de buurt van de Lookerk, daar stapte de koninklijke familie in de bus. Het was zo'n superleuke dag, de hele koninklijke familie was net langs gekomen. 't Was puur genieten en feestvieren! Maar helaas maak je dan mee hoe een feeststemming in een stad totaal kan omslaan in een rouwstemming. Je beseft eerst nog echt niet wat er gebeurd is, maar toen ik thuis de beelden zag drong het pas echt door. 'k Vond het best moeilijk, om de beelden van de week weer te zien. Hoe erg moet dat niet zijn voor de slachtoffers en nabestaanden. Mijn leven gaat verder, maar zij worden er dag in dag uit mee geconfronteerd.
Laatst aangepast door
|
MARIJAN072
|
op woensdag 30 december 2009, 22:44
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HENK710
|
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PIETER649
|
|
Geplaatst: woensdag 30 december 2009, 23:05
|
|
|
das hartstikke occult man!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HENK710
|
|
Geplaatst: woensdag 30 december 2009, 23:11
|
|
|
PIETER649 schreef: | das hartstikke occult man!!! |
Wat is er occulter aan LotR dan de Bijbel? Beiden kennen de strijd tussen goed en kwaad en beiden kennen kwade geesten.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PIETER649
|
|
Geplaatst: woensdag 30 december 2009, 23:13
|
|
|
HENK710 schreef: | Wat is er occulter aan LotR dan de Bijbel? Beiden kennen de strijd tussen goed en kwaad en beiden kennen kwade geesten. |
en das nou presies waarom er vanaf de kansel gewaarschuwd word voor wereldgelijkvormigheid
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
BULLDOG524
|
|
Geplaatst: woensdag 30 december 2009, 23:14
|
|
|
mijn boeken tip (stiekum ook mijn favoriet)PINKELTJE
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HENK710
|
|
Geplaatst: woensdag 30 december 2009, 23:14
|
|
|
PIETER649 schreef: | en das nou presies waarom er vanaf de kansel gewaarschuwd word voor wereldgelijkvormigheid |
Omdat de Bijbel ook occult is
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HENK710
|
|
Geplaatst: woensdag 30 december 2009, 23:15
|
|
|
BULLDOG524 schreef: | mijn boeken tip (stiekum ook mijn favoriet)PINKELTJE |
Die's inderdaad goei Maar misschien ook occult omdat het over kaboutertjes gaat?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CROSSROAD317
|
|
Geplaatst: woensdag 30 december 2009, 23:15
|
|
|
[quote=MARIJAN072]Morgen is het alweer de laatste dag van het jaar. Het lijkt het nog maar zo kort geleden dat het jaar begon, maar aan de andere kant merk je dat er ook heel veel gebeurd is.
Is er iets wat je meemaakte in 2009, wat je bij zal blijven en wat je wilt/kunt delen?
Ik heb wel iets wat ik wil en kan delen. Een maand of 2 geleden ben ik naar een dienst geweest om gebed te vragen voor genezing van mijn stotteren. Maar God had blijkbaar iets anders voor me in petto, Hij leerde me de kracht van vergeving kennen. Alle mensen die me ooit hebben gepest met het stotteren, en dat zijn er heel veel, heb ik kunnen vergeven in Jezus naam. De rust en de kracht die daarvan uit gaat, is met geen pen te beschrijven, Gods Geest die nu meer ruimte heeft om door mij heen te werken..... super!!!!!! Ik stotter nog steeds, hoorbaar is het wel een stuk beter, maar de rust in mij is vele malen belangrijker dan het vloeiend kunnen spreken. Toch geloof ik dat God bezig is met genezing/herstel, en dat ik op termijn zeker goed zal kunnen praten.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIJAN072
|
|
Geplaatst: woensdag 30 december 2009, 23:18
|
|
|
BULLDOG524 schreef: | mijn boeken tip (stiekum ook mijn favoriet)PINKELTJE |
'k Heb ze vroeger verslonden, heerlijke boeken.
Mijn favoriete kinderboek is Pluk van de petteflet, echt goed en leuk geschreven door A.M.G. Schmidt.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SOLAFIDE630
|
|
Geplaatst: woensdag 30 december 2009, 23:54
|
|
|
HENK710 schreef: | Godsdienst hoort met een boek samen te vallen? Bij mijn weten heet dat boek dan gewoon hart. Dat is de werkelijke plek waar God ons mensen raakt en waar relatie met Hem begint en groeit. Het boek is niets meer dan een hulpmiddel om God te leren kennen. Daarbij is het dan wel weer goed om te weten dat die boeken hoe dan ook altijd een stuk mensenwerk zijn en daarmee dus een beeld van God kunnen oproepen dat niet altijd strookt met wie en hoe God daadwerkelijk is. |
Mat 15,19 Want uit het hart komen boze gedachten, moord, overspel, ontucht, diefstal, valse getuigenissen en laster. Mar 7,21 Want van binnenuit, uit het hart van de mensen, komen slechte gedachten, ontucht, diefstal, moord, 2 Petr 1,21 want nooit is een profetie voortgekomen uit menselijk initiatief: mensen die namens God spraken werden daartoe altijd gedreven door de heilige Geest.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
THOMAS968
|
|
Geplaatst: donderdag 31 december 2009, 00:00
|
|
|
Nu Mohammed,toen hij ook een pijnlijke dood stierf: Moge Allah de Christenen en de Joden VERDELGEN
Wat is de bron waar dit staat? En waaruit bestond zijn dood?
Thomas
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JONATHAN890
|
|
Geplaatst: donderdag 31 december 2009, 00:25
|
|
|
.
Laatst aangepast door
|
JONATHAN890
|
op maandag 1 november 2010, 20:19
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CHATULIEM619
|
|
Geplaatst: donderdag 31 december 2009, 00:34
|
|
|
HENK710 schreef: | Godsdienst hoort met een boek samen te vallen? Bij mijn weten heet dat boek dan gewoon hart. Dat is de werkelijke plek waar God ons mensen raakt en waar relatie met Hem begint en groeit. Het boek is niets meer dan een hulpmiddel om God te leren kennen. Daarbij is het dan wel weer goed om te weten dat die boeken hoe dan ook altijd een stuk mensenwerk zijn en daarmee dus een beeld van God kunnen oproepen dat niet altijd strookt met wie en hoe God daadwerkelijk is. |
De bijbel is mijns inziens heel wat anders dan hart. Wat bedoel je daar precies mee?
Ik geloof dat de Bijbel mij een zuiver beeld geeft van God. Dat het "mensenwerk" niet ten koste gaat van onze kijk op God.
Ik blijf vraagtekens zetten achter de manier waarop je de islam probeert gelijk te stellen met het christendom. Want dat lees ik uit je bijdrage.
|
|
Naar boven |
|
|