Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: zaterdag 3 november 2012, 13:14
|
|
|
ROELANDE345 schreef: | Oh welk stuk ga je zien?? |
Kan ik niet zeggen,iemand van hier gaat mee maar die weet het nog niet
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOL252
|
|
Geplaatst: zaterdag 3 november 2012, 15:31
|
|
|
CD van Racoon Live at Chasse Theater Breda...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: zaterdag 3 november 2012, 19:54
|
|
|
euh.... nieuwe bh
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PIETER649
|
|
Geplaatst: zaterdag 3 november 2012, 21:03
|
|
|
ERIKA129 schreef: | euh.... nieuwe bh |
Marlies Dekkers weer?
ik ben net ff naar t buitenland gereden voor n broodje shoarma
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: zaterdag 3 november 2012, 22:08
|
|
|
PIETER649 schreef: | Marlies Dekkers weer?
ik ben net ff naar t buitenland gereden voor n broodje shoarma |
Toch wel je paspoort getoond
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
STEENTJE178
|
|
Geplaatst: zaterdag 3 november 2012, 22:10
|
|
|
MARIO216 schreef: | Toch wel je paspoort getoond |
Ehm.... hij zal hem toch niet Polen gehaald hebben??? Je paspoort tonen ergens tussen de borden Deutschland en Nederland is de laatste decenia vast zelden nodig geweest
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: zaterdag 3 november 2012, 22:22
|
|
|
STEENTJE178 schreef: | Ehm.... hij zal hem toch niet Polen gehaald hebben??? Je paspoort tonen ergens tussen de borden Deutschland en Nederland is de laatste decenia vast zelden nodig geweest |
Bedoel je decennia???
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
STEENTJE178
|
|
Geplaatst: zaterdag 3 november 2012, 22:24
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Bedoel je decennia??? | Jep, N-etje vergeten
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MAMY994
|
|
Geplaatst: zaterdag 3 november 2012, 23:22
|
|
|
Vandaag naar een rommelmarkt geweest. Ben ontzettend goed geslaagd. Altijd leuk als je voor weinig goede spullen kunt aanschaffen. Voel me rijk gezegend!!!
Heb zelfs een grotendeels compleet servies kunnen kopen. Grootmoeders tijd. Met een geel bloesemtakje. Heel mooi en voor de prijs waar je anders 3 borden bij Blokker voor koopt. Heb nu wel een probleem: moet m'n profiel aanpassen. Bij ideale partner moet komen te staan: met kinderen of grote familie genieten de voorkeur. Of bij wat wil je verder nog kwijt: vrienden of cm-ers met een grote eetlust, die van een mooi gedekte tafel houden mogen ook reageren.
Had ik het nodig? Nee. Ik wilde het.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: zaterdag 3 november 2012, 23:38
|
|
|
MAMY994 schreef: | Vandaag naar een rommelmarkt geweest. Ben ontzettend goed geslaagd. Altijd leuk als je voor weinig goede spullen kunt aanschaffen. Voel me rijk gezegend!!!
Heb zelfs een grotendeels compleet servies kunnen kopen. Grootmoeders tijd. Met een geel bloesemtakje. Heel mooi en voor de prijs waar je anders 3 borden bij Blokker voor koopt. Heb nu wel een probleem: moet m'n profiel aanpassen. Bij ideale partner moet komen te staan: met kinderen of grote familie genieten de voorkeur. Of bij wat wil je verder nog kwijt: vrienden of cm-ers met een grote eetlust, die van een mooi gedekte tafel houden mogen ook reageren.
Had ik het nodig? Nee. Ik wilde het. |
Ik heb hier nog een beetje 2ehands mosselen liggen . Is dat misschien ook nog wat voor je? Koopje.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GERRIT603
|
|
Geplaatst: zaterdag 3 november 2012, 23:44
|
|
|
VISSER278 schreef: | Ik heb hier nog een beetje 2ehands mosselen liggen . Is dat misschien ook nog wat voor je? Koopje. |
de mossels die na het koken niet open gingen zeker
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
STEENTJE178
|
|
Geplaatst: zaterdag 3 november 2012, 23:53
|
|
|
MAMY994 schreef: | Vandaag naar een rommelmarkt geweest. Ben ontzettend goed geslaagd. Altijd leuk als je voor weinig goede spullen kunt aanschaffen. Voel me rijk gezegend!!!
Had ik het nodig? Nee. Ik wilde het. |
Leuk, Mamy. Lekker van genieten!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANNETTE792
|
|
Geplaatst: zondag 4 november 2012, 11:29
|
|
|
Vroeg kerstcadeautje voor mn dochter: kaartjes voor de Spaanse Rijschool in Ahoy.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: zondag 4 november 2012, 11:46
|
|
|
GERRIT603 schreef: | de mossels die na het koken niet open gingen zeker |
Gerrit, visser is een zeeuw...het zijn alleen de schelpen...de rest is er al uit...een zeeuw is zuunig en wilt overal geld uitslaan...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIANNE338
|
|
Geplaatst: zondag 4 november 2012, 14:17
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Gerrit, visser is een zeeuw...het zijn alleen de schelpen...de rest is er al uit...een zeeuw is zuunig en wilt overal geld uitslaan... |
hahahaha......dat denk ik ook, maar eerlijk is eerlijk........je kan er wel een bord mee vullen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: zondag 4 november 2012, 14:37
|
|
|
MARIANNE338 schreef: | hahahaha......dat denk ik ook, maar eerlijk is eerlijk........je kan er wel een bord mee vullen |
Interesse? Dan wel vandaag reageren want morgen komen ze de vuulbak ( kliko) weer legen en dan zijn ze dus ècht weg.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
STEENTJE178
|
|
Geplaatst: zondag 4 november 2012, 14:52
|
|
|
VISSER278 schreef: | Interesse? Dan wel vandaag reageren want morgen komen ze de vuulbak ( kliko) weer legen en dan zijn ze dus ècht weg. |
Nah..... als zij komt, zou je dan niet ff een vérs maaltje uit de zee voor haar halen????
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: zondag 4 november 2012, 14:57
|
|
|
STEENTJE178 schreef: | Nah..... als zij komt, zou je dan niet ff een vérs maaltje uit de zee voor haar halen???? |
Met alle plezier hoor . Maar eigenlijk is dat weer stropen hè , en laat dat nou juist heeeeeeeeeel erg leuk zijn
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HARALD940
|
|
Geplaatst: zondag 4 november 2012, 15:05
|
|
|
VISSER278 schreef: | Met alle plezier hoor . Maar eigenlijk is dat weer stropen hè , en laat dat nou juist heeeeeeeeeel erg leuk zijn |
kijk dan wel uit voor de politie, anders heb je geen vers maaltje uit de zee...
En met de introductie van Windows 8 heb ik uiteindelijk maar 3 licenties windows 7 aangeschaft, want ja, ik loop graag wat achter en windows 8 vind ik zelf
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIANNE338
|
|
Geplaatst: zondag 4 november 2012, 15:14
|
|
|
STEENTJE178 schreef: | Nah..... als zij komt, zou je dan niet ff een vérs maaltje uit de zee voor haar halen???? |
nee hoor.......ik hou er niet van....of het moet een lekker stukje zalm zijn.....vers van de bbq....maar ja.....die takel je niet zo uit de zee ...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
STEENTJE178
|
|
Geplaatst: zondag 4 november 2012, 15:17
|
|
|
MARIANNE338 schreef: | nee hoor.......ik hou er niet van....of het moet een lekker stukje zalm zijn.....vers van de bbq....maar ja.....die takel je niet zo uit de zee ... |
Ooowwww, maar dat kan Visser vast ook wel! Visser?? Zalm?? BBQ?? Moet niet zo'n probleem zijn, toch?? (ff een tripje naar Canada, of Scandinavië is toch een piece of ehm...........zalm?)
Laatst aangepast door
|
STEENTJE178
|
op zondag 4 november 2012, 15:20
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: zondag 4 november 2012, 15:23
|
|
|
STEENTJE178 schreef: | Ooowwww, maar dat kan Visser vast ook wel! Visser?? Zalm?? BBQ?? Moet niet zo'n probleem zijn, toch?? (ff een tripje naar Canada, of Scandinavië is toch een piece of ehm...........zalm?) |
'kzal zo wel ff kijken in m'n vijver of die zalm al groot genoeg is voor de bbq.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIANNE338
|
|
Geplaatst: zondag 4 november 2012, 18:37
|
|
|
VISSER278 schreef: | 'kzal zo wel ff kijken in m'n vijver of die zalm al groot genoeg is voor de bbq. |
oeii.....ben benieuwd en wacht gespannen af.......wordt vervolgd
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARITIME853
|
|
Geplaatst: zondag 4 november 2012, 20:35
|
|
|
VISSER278 schreef: | 'kzal zo wel ff kijken in m'n vijver of die zalm al groot genoeg is voor de bbq. |
Het gaat wel om een "takel" uit zee...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: maandag 5 november 2012, 23:04
|
|
|
LEANNE226 schreef: | Kan ik niet zeggen,iemand van hier gaat mee maar die weet het nog niet |
Hij heeft al kaartjes.........voor Ajax Ik zal nog eens iets bedenken
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: maandag 5 november 2012, 23:12
|
|
|
LEANNE226 schreef: | Hij heeft al kaartjes.........voor Ajax Ik zal nog eens iets bedenken |
Ajax - Heerenveen ?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: maandag 5 november 2012, 23:31
|
|
|
................een zak aardappels, en groente voor morgen. Prei.
Morgen dus prei met een ei en botersaus . En een stukkie vlees als toetje.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: dinsdag 6 november 2012, 11:01
|
|
|
VISSER278 schreef: | Ajax - Heerenveen ? |
Nee tegen Groningen..........het zal je hobby maar zijn,in een bus onder politiebegeleiding naar A'dam,aldaar omringt door busjes met ME naar het stadion,dan via dranghekken als vee naar binnen worden geduwd.Daarna mag je minimaal 3 uur tussen opgefokte "fans" zitten en na afloop hetzelfde ritueel in omgekeerde volgorde en dat voor maar 100 euro de man/vrouw Maar ja,zijn meissie is een enorme fan........doe mij maar de Heerenveen fans,daar kan ik tenminste gewoon rondlopen zonder bodyguards
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JANS221
|
|
Geplaatst: zaterdag 10 november 2012, 10:03
|
|
|
Een halfje donkerbruin volkoren, een huis en een fles wijn...........
hik...
Nu nog heel die papierwinkel voor elkaar zien te krijgen binnen 6 weken
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
STEENTJE178
|
|
Geplaatst: zaterdag 10 november 2012, 12:10
|
|
|
JANS221 schreef: | Een halfje donkerbruin volkoren, een huis en een fles wijn...........
hik...
Nu nog heel die papierwinkel voor elkaar zien te krijgen binnen 6 weken |
WOW ............. Gefeliciteerd en sterkte met de papierwinkel
|
|
Naar boven |
|
|