Auteur |
Bericht |
|
ZIVAATJE309
|
|
Geplaatst: woensdag 10 november 2010, 19:41
|
|
|
Mijn abbonnement loopt deze week af en ik ga niet verlengen het gaat jullie allemaal goed Gods zegen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: woensdag 10 november 2010, 20:12
|
|
|
HENK710 schreef: | Velen hier nemen die laatste opmerking met warmte in ontvangst, Anita. En velen voelen hetzelfde voor jou... ...al zal het misschien niet altijd even duidelijk worden uit wat er gezegd/geschreven wordt... Weet dat velen je zien als een waardevol mens met een geheel eigen visie en manier van overbrengen! Elders op het forum is dat ook al aangekaart door anderen... ...koester dat, welke keus je verder ook maakt! |
ik wil hier toch nog even op reageren henk.....Er heeft nergens gestaan dat Anita geen goed mens zou zijn......Er waren wat ongenuanceerde uitspraken die wat pijnlijk waren...... Jammer dat je dit zo opvat terwijl het nergens zo genoemd is.......
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MAR907
|
|
Geplaatst: woensdag 10 november 2010, 20:21
|
|
|
ANITA324 schreef: | De Vrijheid van meningsuiting is hier ver te zoeken! De waarheid mag niet meer gezegt worden!
Ik word nu als boeman of zwarte piet gezien. Ik heb al weerlegt dat het mij spijt en berouw betuigt !!! Alleen men leest en ziet het niet en blijft door op mij hakken.
Daarom is het voor mij beter na 15 december niet meer te verlengen. Men is beter van mij af men ziet mij liever gaan dan komen.
Ik blijf van jullie houden !!! Dat is oprecht gemeend of je het geloofd of niet.
Hartelijke groet,
Anita |
Anita laat je niet ontmoedigen door sommige personen.... Denk bij jezelf: ik sta in de kracht van de Heer zoals ik ben. De Here Jezus is ons voorbeeld en kent het ten volle.... Hij zei: Vader vergeef het hun want zij weten niet wat ze doen....
Shalom.
Laatst aangepast door
|
MAR907
|
op woensdag 10 november 2010, 20:22
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HENK710
|
|
Geplaatst: woensdag 10 november 2010, 21:08
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | ik wil hier toch nog even op reageren henk.....Er heeft nergens gestaan dat Anita geen goed mens zou zijn......Er waren wat ongenuanceerde uitspraken die wat pijnlijk waren...... Jammer dat je dit zo opvat terwijl het nergens zo genoemd is....... |
Jammer dat jij iets in mijn woorden leest wat er niet staat. Als ik zeg dat iemand een goed mens is (overigens heb ik de term waardevol gebruikt), zeg ik daarmee niet dat anderen beweren dat dit niet zo is!
Laatst aangepast door
|
HENK710
|
op woensdag 10 november 2010, 21:09
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JONATHAN890
|
|
Geplaatst: woensdag 10 november 2010, 23:26
|
|
|
Nou, een week nadat Carin dus van CM verdween, gaat mijn abonnement ook voorbij.
Carin en ik hebben het super samen en ik geniet daar intens van. Wat dat betreft heeft CM mij gegeven waarvoor ik in eerste instantie lid werd
Maar ook de andere contacten via CM heb ik als fijn ervaren. Het ga jullie goed.
Bedankt voor alle dingen die ik van jullie heb geleerd, met jullie heb gedeeld, en waar ik mijn ei in kwijt kon.
God's zegen voor wens ik iedereen, leef van die zegen, deel God's zegen en God's Liefde. Weet dat je een kind van God mag en kan zijn. Dat je bij Hem geliefd en gewild bent. Weet dat God een plan heeft met ieders leven. Bid om wijsheid, trouw, geduld, liefde, vriendschap. Weet dat Jezus voor jou en mij een plaats maakt, waar wij welkom zijn. Waar Hij zijn liefde en genade voor gegeven heeft. Hij komt spoedig voor jou en mij, voor ons allemaal. Prijs God in alles.
God bless you all !!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: woensdag 10 november 2010, 23:30
|
|
|
JONATHAN890 schreef: | Nou, een week nadat Carin dus van CM verdween, gaat mijn abonnement ook voorbij.
Carin en ik hebben het super samen en ik geniet daar intens van. Wat dat betreft heeft CM mij gegeven waarvoor ik in eerste instantie lid werd
Maar ook de andere contacten via CM heb ik als fijn ervaren. Het ga jullie goed.
Bedankt voor alle dingen die ik van jullie heb geleerd, met jullie heb gedeeld, en waar ik mijn ei in kwijt kon.
God's zegen voor wens ik iedereen, leef van die zegen, deel God's zegen en God's Liefde. Weet dat je een kind van God mag en kan zijn. Dat je bij Hem geliefd en gewild bent. Weet dat God een plan heeft met ieders leven. Bid om wijsheid, trouw, geduld, liefde, vriendschap. Weet dat Jezus voor jou en mij een plaats maakt, waar wij welkom zijn. Waar Hij zijn liefde en genade voor gegeven heeft. Hij komt spoedig voor jou en mij, voor ons allemaal. Prijs God in alles.
God bless you all !!! |
Wat een mooie woorden! Ook voor jullie Gods zegen, dat jullie maar héél gelukkig mogen worden, samen en met God! Het gaat julie goed.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LOES550
|
|
Geplaatst: woensdag 10 november 2010, 23:43
|
|
|
veel geluk Jonathan met Carin en Gods zegen.
daaag zivaatje jij ook veel geluk
fijne feestdagen volgende maand
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: woensdag 10 november 2010, 23:45
|
|
|
ZIVAATJE309 schreef: | Mijn abbonnement loopt deze week af en ik ga niet verlengen het gaat jullie allemaal goed Gods zegen |
Jij (jullie) ook, Zivaatje!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
IMKE917
|
|
Geplaatst: donderdag 11 november 2010, 09:28
|
|
|
Zivaatje, Jonathan en Carin, het ga jullie goed! Gods zegen gewenst.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZINGA672
|
|
Geplaatst: donderdag 11 november 2010, 21:26
|
|
|
ZINGA672 schreef: | Hey coach... hoe lang ga je dat volhouden?? Succes met alles en God bless!
GrZing! |
Hihi... k wist ut
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GRIFFIN748
|
|
Geplaatst: donderdag 11 november 2010, 22:02
|
|
|
toch netjes: 9 dagen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GRACE585
|
|
Geplaatst: donderdag 11 november 2010, 22:12
|
|
|
zivaatje fijne tijd toegewenst en wie weet nog tot ooit ziens
johan en carin veel geluk samen en ook wie weet nog tot ooit ziens
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GRACE585
|
|
Geplaatst: donderdag 11 november 2010, 22:13
|
|
|
GRIFFIN748 schreef: | toch netjes: 9 dagen
|
WB griffin wist wel dat je ons n iet missen kon
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
TESSYBEAR731
|
|
Geplaatst: donderdag 11 november 2010, 22:13
|
|
|
|
Ut word nog es wat met je
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GRIFFIN748
|
|
Geplaatst: donderdag 11 november 2010, 22:54
|
|
|
Of ik jullie niet kon missen, laat ik graag in het midden. En of het met mij nog wat wordt (en met wie) zal moeten blijken. (hm...hier gaat iets mANK...HE,jeetje, weer die caps-toets.) Vooralsnog is het voor 1 maand. Tzt zie ik wel weer.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LOES550
|
|
Geplaatst: vrijdag 12 november 2010, 00:11
|
|
|
GRIFFIN748 schreef: | Of ik jullie niet kon missen, laat ik graag in het midden. En of het met mij nog wat wordt (en met wie) zal moeten blijken. (hm...hier gaat iets mANK...HE,jeetje, weer die caps-toets.) Vooralsnog is het voor 1 maand. Tzt zie ik wel weer. |
Gezellig hoor. Blijven we iig op de hoogte van de restyling van de saabs oeps sorry met een hoofdletter zeker....Saabs of is het Saaben
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CROSSROAD317
|
|
Geplaatst: vrijdag 12 november 2010, 00:52
|
|
|
|
De Tomtom kan het dus wel ..... (kwestie van goed luisteren)
Welkom terug Griffin
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
RUTH485
|
|
Geplaatst: vrijdag 12 november 2010, 11:54
|
|
|
Hallo allemaal ,
Vandaag is mijn laatste dag hier op CM .Mijn proefabonnement loopt af en ik ga niet verlengen . Dank voor alle waardevolle overdenkingen die ik hier heb opgedaan . Prachtige gedichten , liedjes, bijbelse overdenkingen . Zijn Woord is ons richtsnoer .
Mijn zegenbede voor een ieder van jullie is dat jullie verzadigd en vervuld mogen worden met de Liefde van God ,opdat jullie vreugde volkomen zal zijn zoals Jezus Zelf gezegd heeft .Hij zal je niet beschamen en je overvloed geven opdat je uit kunt delen .
Een hartelijke groet van Ruth , en voor ieder die het nodig heeft ........ een liefdevolle knuffel .
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
TESSYBEAR731
|
|
Geplaatst: vrijdag 12 november 2010, 12:15
|
|
|
RUTH485 schreef: | Hallo allemaal ,
Vandaag is mijn laatste dag hier op CM .Mijn proefabonnement loopt af en ik ga niet verlengen . Dank voor alle waardevolle overdenkingen die ik hier heb opgedaan . Prachtige gedichten , liedjes, bijbelse overdenkingen . Zijn Woord is ons richtsnoer .
Mijn zegenbede voor een ieder van jullie is dat jullie verzadigd en vervuld mogen worden met de Liefde van God ,opdat jullie vreugde volkomen zal zijn zoals Jezus Zelf gezegd heeft .Hij zal je niet beschamen en je overvloed geven opdat je uit kunt delen .
Een hartelijke groet van Ruth , en voor ieder die het nodig heeft ........ een liefdevolle knuffel . |
Dag Ruth, ook voor jou veel zegen en een knuffel
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANGELIQUE327
|
|
Geplaatst: vrijdag 12 november 2010, 13:39
|
|
|
GRIFFIN748 schreef: | Of ik jullie niet kon missen, laat ik graag in het midden. En of het met mij nog wat wordt (en met wie) zal moeten blijken. (hm...hier gaat iets mANK...HE,jeetje, weer die caps-toets.) Vooralsnog is het voor 1 maand. Tzt zie ik wel weer. |
Welkom thuis Griff!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: vrijdag 12 november 2010, 13:53
|
|
|
ANGELIQUE327 schreef: | Welkom thuis Griff! |
Wonen jullie samen? Weten de andere CM-ers dat al? Weer een setje gevormd...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
DANIEL777
|
|
Geplaatst: vrijdag 12 november 2010, 14:23
|
|
|
GRIFFIN748 schreef: | Of ik jullie niet kon missen, laat ik graag in het midden. En of het met mij nog wat wordt (en met wie) zal moeten blijken. (hm...hier gaat iets mANK...HE,jeetje, weer die caps-toets.) Vooralsnog is het voor 1 maand. Tzt zie ik wel weer. | Hmm zal wel een oogje op iemand hebbe dat tie weer op zijn capslock schiet
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANGELIQUE327
|
|
Geplaatst: vrijdag 12 november 2010, 14:56
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Wonen jullie samen? Weten de andere CM-ers dat al? Weer een setje gevormd... |
Frankie wat een taal! Onmiddelijk op je poefffffff...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GRIFFIN748
|
|
Geplaatst: vrijdag 12 november 2010, 17:49
|
|
|
ANGELIQUE327 schreef: | Frankie wat een taal! Onmiddelijk op je poefffffff... |
sorry, maar je geeft zelf aanleiding tot dit soort speculaties. wie kaatst....
en om CM nou 'thuis' te noemen gaat me wat te ver.
'home is where your heart is', en momenteel is dat dus gewoon hier, in 035.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LOES550
|
|
Geplaatst: vrijdag 12 november 2010, 17:54
|
|
|
GRIFFIN748 schreef: | sorry, maar je geeft zelf aanleiding tot dit soort speculaties. wie kaatst....
en om CM nou 'thuis' te noemen gaat me wat te ver.
'home is where your heart is', en momenteel is dat dus gewoon hier, in 035. |
oh dan kan ik t wel tegen je zeggen: welkom thuis
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: vrijdag 12 november 2010, 18:08
|
|
|
DANIEL777 schreef: | Hmm zal wel een oogje op iemand hebbe dat tie weer op zijn capslock schiet |
ik begrijp je wel maar volgens mij kon je het wel iets subtieler zeggen...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JONATHAN890
|
|
Geplaatst: zaterdag 13 november 2010, 17:07
|
|
|
JOSINA022 schreef: | Wat een mooie woorden! Ook voor jullie Gods zegen, dat jullie maar héél gelukkig mogen worden, samen en met God! Het gaat julie goed. |
Dank je allemaal, en ook de anderen.
Morgen ga ik op 'grijs'. Mijn tijd zit op CM zit erop....doeg allemaal. Tot laterssssss.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
THOMAS968
|
|
Geplaatst: zaterdag 13 november 2010, 18:03
|
|
|
JONATHAN890 schreef: | Dank je allemaal, en ook de anderen.
Morgen ga ik op 'grijs'. Mijn tijd zit op CM zit erop....doeg allemaal. Tot laterssssss. |
Allereerst wens ik jullie beiden alle geluk natuurlijk. Daarnaast wil ik mijn waardering uitspreken over je getoonde menselijkheid tijdens de periode dat het forum sterk werd vervuild door allerlei tendentieuze uitspraken. Jouw verontwaardiging daarover heeft bijgedragen tot een beter forum. Je weet ongetwijfeld nog hoe grof het er toen aan toeging, en maar goed dat de belangrijkste veroorzaakster, in haar eigen woorden, de stof van haar kleren heeft geslagen. Dat niet alleen, met je vaak persoonlijk geïnspireerde bijdragen, heb je het forum helpen verbeteren, al moet ik zeggen ook van die totaal andere bijdragen van Carin genoten te hebben. Of je de sigaar bent of niet dat moet blijken maar ik verwacht jullie beiden hier voor de lol nog wel eens terug te zien. Alle goeds.
Thomas.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: zaterdag 13 november 2010, 18:37
|
|
|
JONATHAN890 schreef: | Dank je allemaal, en ook de anderen.
Morgen ga ik op 'grijs'. Mijn tijd zit op CM zit erop....doeg allemaal. Tot laterssssss. |
Dag Jonathan !!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JONATHAN890
|
|
Geplaatst: zaterdag 13 november 2010, 20:13
|
|
|
THOMAS968 schreef: | Allereerst wens ik jullie beiden alle geluk natuurlijk. Daarnaast wil ik mijn waardering uitspreken over je getoonde menselijkheid tijdens de periode dat het forum sterk werd vervuild door allerlei tendentieuze uitspraken. Jouw verontwaardiging daarover heeft bijgedragen tot een beter forum. Je weet ongetwijfeld nog hoe grof het er toen aan toeging, en maar goed dat de belangrijkste veroorzaakster, in haar eigen woorden, de stof van haar kleren heeft geslagen. Dat niet alleen, met je vaak persoonlijk geïnspireerde bijdragen, heb je het forum helpen verbeteren, al moet ik zeggen ook van die totaal andere bijdragen van Carin genoten te hebben. Of je de sigaar bent of niet dat moet blijken maar ik verwacht jullie beiden hier voor de lol nog wel eens terug te zien. Alle goeds.
Thomas. |
Dank je wel, Thomas.
Ja ik zal best nog wel eens een keertje terugkomen op t forum, of tezamen met Carin. Beiden hebben we er veel aan gehad, lol gehad, maar ook dingen geleerd.
Ik zal je reactie zo even doormailen naar Carin, zal ze wel leuk vinden.
En ach...laat mij maar de sigaar zijn bij Carin..... bij en met haar is alles goed, leuk en lief. Samen hebben we het superrrrrr. Ik weet zeker dat we samen de toekomst aan kunnen.
Ik zou nog wel zoveel willen schrijven en delen op t forum, maar de laatste maanden, zijn gevuld met zaken die mij momenteel meer bezighouden, die een iets te persoonlijk zijn om te delen.
God's zegen
|
|
Naar boven |
|
|