Auteur |
Bericht |
|
RELLOK036
|
|
Geplaatst: maandag 25 januari 2010, 10:10
|
|
|
DANIEL777 schreef: | mailen kan zonder 6 feb rellok | jij komt dus helpen oke mooi weer er 1 bij
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SUSANNAH475
|
|
Geplaatst: maandag 25 januari 2010, 21:22
|
|
|
Nog 1 daagje ...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JILL658
|
|
Geplaatst: maandag 25 januari 2010, 21:30
|
|
|
SUSANNAH475 schreef: | Nog 1 daagje ... |
En dan knelknietjes plintenlader en vuurvonkjes halen Sus
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
RELLOK036
|
|
Geplaatst: dinsdag 26 januari 2010, 18:58
|
|
|
JILL658 schreef: | En dan knelknietjes plintenlader en vuurvonkjes halen Sus | euhm zijn wel aparte kadootjes....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
RELLOK036
|
|
Geplaatst: vrijdag 29 januari 2010, 11:14
|
|
|
ff kijken zijn er nog dingetjes waar men mee zit? ik kan "raad" geven en met name kan.... maar kan ook wel serieus zijn oke tis wel moeilijk maar kan het wel dus mensen brand maar weer los....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
INKA401
|
|
Geplaatst: vrijdag 29 januari 2010, 18:10
|
|
|
RELLOK036 schreef: | ff kijken zijn er nog dingetjes waar men mee zit? ik kan "raad" geven en met name kan.... maar kan ook wel serieus zijn oke tis wel moeilijk maar kan het wel dus mensen brand maar weer los.... |
is er brand dan
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
RELLOK036
|
|
Geplaatst: vrijdag 29 januari 2010, 19:32
|
|
|
INKA401 schreef: | is er brand dan | misschien in me koelkast...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JILL658
|
|
Geplaatst: vrijdag 29 januari 2010, 22:09
|
|
|
Nou Rel, ik heb een vraag:
Misschien is het voor anderen duidelijk, maar ik ben niet z`n pc techicus. Als je naar home gaat en je gaat daarna naar de mensen die jou profiel hebben bekeken. Dan zie je daar groene streepjes onder namen staan of geen streepjes. Oranje streepjes zijn er ook. Misschien nog andere kleuren. Maar waar staan die streepjes voor, wat willen ze mij daar mee zeggen? Jill
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
RELLOK036
|
|
Geplaatst: vrijdag 29 januari 2010, 22:20
|
|
|
JILL658 schreef: | Nou Rel, ik heb een vraag:
Misschien is het voor anderen duidelijk, maar ik ben niet z`n pc techicus. Als je naar home gaat en je gaat daarna naar de mensen die jou profiel hebben bekeken. Dan zie je daar groene streepjes onder namen staan of geen streepjes. Oranje streepjes zijn er ook. Misschien nog andere kleuren. Maar waar staan die streepjes voor, wat willen ze mij daar mee zeggen? Jill | ik heb net ff gekeken op de home pagina en zag da nieuw blauw was met naamje en idd ene blauwe streep en ene lijsteje mathches met oranje streepje en ene lijstem met rood dat zijn de jarige van vandaag...maar ik zal ook eens kijken op mijn acount en daar staan onder sommige ook streepjes maar war die voor zijn? sj aweet ik ook niet
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LIESBETH326
|
|
Geplaatst: vrijdag 29 januari 2010, 22:22
|
|
|
RELLOK036 schreef: | ik heb net ff gekeken op de home pagina en zag da nieuw blauw was met naamje en idd ene blauwe streep en ene lijsteje mathches met oranje streepje en ene lijstem met rood dat zijn de jarige van vandaag...maar ik zal ook eens kijken op mijn acount en daar staan onder sommige ook streepjes maar war die voor zijn? sj aweet ik ook niet | Volgens mij heeft het er mee te maken of je een profiel wel of niet hebt bekeken. Nog niet bekeken, dan een streepje. Wel bekeken, dan geen streepje.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIJAN072
|
|
Geplaatst: vrijdag 29 januari 2010, 22:26
|
|
|
LIESBETH326 schreef: | Volgens mij heeft het er mee te maken of je een profiel wel of niet hebt bekeken. Nog niet bekeken, dan een streepje. Wel bekeken, dan geen streepje. |
Tjonge, weer wat geleerd! Dat groene streepje is me dus echt nog nooit opgevallen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARY052
|
|
Geplaatst: zaterdag 30 januari 2010, 17:19
|
|
|
MARIJAN072 schreef: | Tjonge, weer wat geleerd! Dat groene streepje is me dus echt nog nooit opgevallen. |
Haha mij ook niet Marijan............
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JILL658
|
|
Geplaatst: zaterdag 30 januari 2010, 21:08
|
|
|
Rel ik had nog iets. Bij je profiel staat hoeveel mensen jou site hebben bezocht. Ik was verwonderd want soms zag ik helemaal geen nieuw iemand. Tot ik las dat mensen ook annoniem je profiel konden bekijken. Wist jij dat? De stiekemers
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CARIEN982
|
|
Geplaatst: donderdag 4 februari 2010, 13:22
|
|
|
RELLOK036 schreef: | ik heb net ff gekeken op de home pagina en zag da nieuw blauw was met naamje en idd ene blauwe streep en ene lijsteje mathches met oranje streepje en ene lijstem met rood dat zijn de jarige van vandaag...maar ik zal ook eens kijken op mijn acount en daar staan onder sommige ook streepjes maar war die voor zijn? sj aweet ik ook niet |
Rel..... even je hoekje aandacht geven , je zakte een beetje af naar beneden.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
RELLOK036
|
|
Geplaatst: donderdag 4 februari 2010, 20:03
|
|
|
CARIEN982 schreef: | Rel..... even je hoekje aandacht geven , je zakte een beetje af naar beneden. | dat moeten we niet hebben nee anders kan ik gene problemen meer oplossen he... als men niet meer weet waar me hoekie is
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CARIEN982
|
|
Geplaatst: donderdag 4 februari 2010, 23:50
|
|
|
RELLOK036 schreef: | dat moeten we niet hebben nee anders kan ik gene problemen meer oplossen he... als men niet meer weet waar me hoekie is |
ow dusse.... jij lost hier problemen op? ik heb een probleempje...misschien kande gij mij helpen? euh... dr is hier een manneke oftewel een man.... net hoe ge hem noemen wil. die plaagt mij een bietske, moet ik hem nou blokkeren..of wat zou jij me nu aanraden ? ik hoor het wel van je. groetekes uut brabo.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
RELLOK036
|
|
Geplaatst: vrijdag 5 februari 2010, 10:54
|
|
|
CARIEN982 schreef: | ow dusse.... jij lost hier problemen op? ik heb een probleempje...misschien kande gij mij helpen? euh... dr is hier een manneke oftewel een man.... net hoe ge hem noemen wil. die plaagt mij een bietske, moet ik hem nou blokkeren..of wat zou jij me nu aanraden ? ik hoor het wel van je. groetekes uut brabo. |
kende gij nie tegen plagen dan? blokken is wel een bietje rigoreus ik zou voorstellen zeg hem dan an goh ik ben er nie van gedient joa? of moet ik langs komme met den trekker?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CARIEN982
|
|
Geplaatst: vrijdag 5 februari 2010, 11:14
|
|
|
RELLOK036 schreef: | kende gij nie tegen plagen dan? blokken is wel een bietje rigoreus ik zou voorstellen zeg hem dan an goh ik ben er nie van gedient joa? of moet ik langs komme met den trekker? |
ikke nie tegen plagen kunnen? nee blokken doe ik zomaar niet, dan moeten ze het wel errug bont maken. ik zal hem wel aanspreken alsie het weer doet.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
RELLOK036
|
|
Geplaatst: vrijdag 5 februari 2010, 11:52
|
|
|
CARIEN982 schreef: | ikke nie tegen plagen kunnen? nee blokken doe ik zomaar niet, dan moeten ze het wel errug bont maken. ik zal hem wel aanspreken alsie het weer doet. | doe dat eens misschien helpt he
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CARIEN982
|
|
Geplaatst: zaterdag 6 februari 2010, 19:41
|
|
|
RELLOK036 schreef: | doe dat eens misschien helpt he |
Heuj....en wa denkte? ik had um aangesproken en kheb een dag niks meer gehoord.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
RELLOK036
|
|
Geplaatst: zondag 7 februari 2010, 13:43
|
|
|
gij ken da.nog steeds geen last van em?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CARIEN982
|
|
Geplaatst: zondag 7 februari 2010, 13:58
|
|
|
RELLOK036 schreef: | gij ken da.nog steeds geen last van em? |
nee gin laast mer van um, hebbum ff een gegeven.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
RELLOK036
|
|
Geplaatst: zondag 7 februari 2010, 19:57
|
|
|
CARIEN982 schreef: | nee gin laast mer van um, hebbum ff een gegeven. | geblok? cool of een vette kopstoot gegeven dat ie nu in het ziekenhuis ligt met een schedelbasis fractuur?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HENK710
|
|
Geplaatst: zondag 7 februari 2010, 20:04
|
|
|
RELLOK036 schreef: | geblok? cool of een vette kopstoot gegeven dat ie nu in het ziekenhuis ligt met een schedelbasis fractuur? |
Tegen welke kalkoen zijde gij aangebotst, gobulle gobulle gobulle gloep
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
RELLOK036
|
|
Geplaatst: zondag 7 februari 2010, 21:14
|
|
|
HENK710 schreef: | Tegen welke kalkoen zijde gij aangebotst, gobulle gobulle gobulle gloep | die ene goebelle goebelle goebelluh
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
RELLOK036
|
|
Geplaatst: woensdag 10 februari 2010, 22:31
|
|
|
zo dit is post nummer 300.... cool weer een mijlpaal in me leven berijkt
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CARIEN982
|
|
Geplaatst: woensdag 10 februari 2010, 23:28
|
|
|
RELLOK036 schreef: | zo dit is post nummer 300.... cool weer een mijlpaal in me leven berijkt |
Op naar de 400 Rel!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HAAS141
|
|
Geplaatst: vrijdag 12 februari 2010, 06:28
|
|
|
RELLOK036 schreef: | zo dit is post nummer 300.... cool weer een mijlpaal in me leven berijkt |
nee post 301 goed kijken rellie of is 301 in limbo 300
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
RELLOK036
|
|
Geplaatst: vrijdag 12 februari 2010, 10:43
|
|
|
HAAS141 schreef: | nee post 301 goed kijken rellie of is 301 in limbo 300 |
nog beter opletten haas is nu 302 maar die eene was me 300ste.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HENK710
|
|
Geplaatst: vrijdag 12 februari 2010, 19:57
|
|
|
RELLOK036 schreef: | nog beter opletten haas is nu 302 maar die eene was me 300ste. |
Wel de tel bijhouden Rel U zit alweer hoger
|
|
Naar boven |
|
|