Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: vrijdag 18 juni 2010, 18:28
|
|
|
en servie , nou uuuuuh , denk dat ze dan wel naar huis kunnen.[/quote]
aardig ingeschat.
En Ghana wacht met smart op de duitsers
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CHATULIEM619
|
|
Geplaatst: vrijdag 18 juni 2010, 21:27
|
|
|
JOLAN931 schreef: | wat een rare reactie.... ik ben het helemaal met je eens hoor liesbeth, het gaat over helemaal niets!!
al is het soms stiekum wel leuk om ff te volgen | Ik vergelijk het met de riddertoernooien. Op één of andere manier heeft men altijd de behoefte te laten zien, dat men beter is dan de ander. En in die zin vind ik dit een onschuldige manier om aan deze behoefte te voldoen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIJAN072
|
|
Geplaatst: zaterdag 19 juni 2010, 08:41
|
|
|
'k Heb vandaag een familiedag, dus voetbal kijken zit er weer niet in.
Veel kijkplezier allemaal!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
TESSYBEAR731
|
|
Geplaatst: zaterdag 19 juni 2010, 09:29
|
|
|
Wij gaan vanmiddag lekker kijken hier
Maar eerst eh...boodschappen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: zaterdag 19 juni 2010, 12:04
|
|
|
JONATHAN890 schreef: | heerlijk wat heb ik vanmiddag genoten toen ik t hoorde.... |
IK OOK
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HENK710
|
|
Geplaatst: zaterdag 19 juni 2010, 12:30
|
|
|
Het is ineens stil aan oosterzijde na gisteren Wordt het vandaag nog stiller?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: zaterdag 19 juni 2010, 12:35
|
|
|
Als de aftrap plaats vind ben ik in dromenland
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
TESSYBEAR731
|
|
Geplaatst: zaterdag 19 juni 2010, 16:14
|
|
|
MARISKA601 schreef: | Als de aftrap plaats vind ben ik in dromenland |
Nou, het was daar vast gezelliger dan in Zuid-Afrika
Man o man wat een belabberd spel zeg...en dan toch met 1-0 winnen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: zaterdag 19 juni 2010, 17:12
|
|
|
TESSYBEAR731 schreef: | Nou, het was daar vast gezelliger dan in Zuid-Afrika
Man o man wat een belabberd spel zeg...en dan toch met 1-0 winnen |
Ik weet niet of mij dromenland wel gezellig was. ben vergeten waarover ik droomde.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PIETER649
|
|
Geplaatst: zaterdag 19 juni 2010, 19:27
|
|
|
HENK710 schreef: | Het is ineens stil aan oosterzijde na gisteren Wordt het vandaag nog stiller? |
stilte voor de storm joh
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JONATHAN890
|
|
Geplaatst: zondag 20 juni 2010, 01:18
|
|
|
TESSYBEAR731 schreef: | Nou, het was daar vast gezelliger dan in Zuid-Afrika
Man o man wat een belabberd spel zeg...en dan toch met 1-0 winnen |
belabberd??.... die jappen stonden gewoon heel goed te verdedigen als dan het spel niet breed gehouden wordt, kom je niet door zo'n muur heen, als je niet een mannetje uitspeelt en daardoor ineens met een man meer situatie voor het doel komt te staan. Dan moet die man aangepakt worden en ontstaat er voor een ander een gat. na de rust werd dat ineens wel gedaan en ontstonden er spontaan goede kansen. Daarna moest japan wel druk gaan zetten, voor hen is de kans op een volgende ronde ineens wat kleiner.
Wel jammer vond ik de verkeerde loop-kijk-actie van stunte..eh...huntelaar, die links af sloeg in plaats van de kans op een rebound te nemen.... Dirkie gaat daar altijd voor en zag het resultaat tegen de denen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
TESSYBEAR731
|
|
Geplaatst: zondag 20 juni 2010, 09:34
|
|
|
JONATHAN890 schreef: | belabberd??.... die jappen stonden gewoon heel goed te verdedigen als dan het spel niet breed gehouden wordt, kom je niet door zo'n muur heen, als je niet een mannetje uitspeelt en daardoor ineens met een man meer situatie voor het doel komt te staan. Dan moet die man aangepakt worden en ontstaat er voor een ander een gat. na de rust werd dat ineens wel gedaan en ontstonden er spontaan goede kansen. Daarna moest japan wel druk gaan zetten, voor hen is de kans op een volgende ronde ineens wat kleiner.
Wel jammer vond ik de verkeerde loop-kijk-actie van stunte..eh...huntelaar, die links af sloeg in plaats van de kans op een rebound te nemen.... Dirkie gaat daar altijd voor en zag het resultaat tegen de denen. |
Psies! Met enige vertraging kregen ze door dat die Jappen lang zo slecht niet waren...maar toch, het was van begin af aan duidelijk dat Oranje spel-technisch beter was maar het kwam er verrot slecht uit! Het was dat van Persie zich rot rende om af en toe die bal bij te houden anders was de ellende echt niet te overzien geweest, belabberd dus
Laatst aangepast door
|
TESSYBEAR731
|
op zondag 20 juni 2010, 09:34
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CHATULIEM619
|
|
Geplaatst: zondag 20 juni 2010, 10:39
|
|
|
TESSYBEAR731 schreef: | Psies! Met enige vertraging kregen ze door dat die Jappen lang zo slecht niet waren...maar toch, het was van begin af aan duidelijk dat Oranje spel-technisch beter was maar het kwam er verrot slecht uit! Het was dat van Persie zich rot rende om af en toe die bal bij te houden anders was de ellende echt niet te overzien geweest, belabberd dus | Toch niet helemaal zo, ik denk dat wij als supporters doorkregen dat ze niet zo slecht waren. Ik vond ze zeer professioneel omgaan met de Japanners, een wedstrijd gaat immers over 90 minuten en is pas afgelopen na het laatste fluitje. Ik irriteerde mij mateloos aan de commentator, die al na 20 minuten begon te klagen dat het zo slecht was, terwijl een geoefend oog zag dat NL de situatie volledig onder controle had. Het voetbal in NL is eindelijk volwassen geworden. Niet zinloos op het doel afjagen, maar met beleid en overzicht. Acties doseren, geen 90 minuten rondrazen en uiteindelijk verliezen. Het NL elftal bestaat uit zeer ervaren spelers, die allemaal in de topclubs van Europa spelen en in die teams een sleutelrol vervullen. Met deze ervaring komen we een heel eind, niet alleen gebaseerd op onze fluwelen techniek, maar juist gebaseerd op spelinzicht. Dat maakt het NL elftal geschikt om wereldkampioen te worden.
Laatst aangepast door
|
CHATULIEM619
|
op zondag 20 juni 2010, 10:48
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HENK710
|
|
Geplaatst: zondag 20 juni 2010, 11:53
|
|
|
Vele goede individuen maken nog geen goed team!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CARIN303
|
|
Geplaatst: zondag 20 juni 2010, 12:04
|
|
|
Nu snap ik waar al die ....miljoen bondscaches zitten waar iedereen het over heeft! Hier op CM.
Iemand al een idee waarom het op zaterdagmiddag moest om 13.30 uur? Tjonge...wat een saaie dag om te werken zeg, geen mens te bekennen. Mag de volgende wedstrijd alsjeblieft sàvonds gespeeld worden?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GERALD265
|
|
Geplaatst: zondag 20 juni 2010, 12:13
|
|
|
verwijderd
Laatst aangepast door
|
GERALD265
|
op dinsdag 28 september 2010, 21:16
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
EJROCKS758
|
|
Geplaatst: zondag 20 juni 2010, 17:39
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | Toch niet helemaal zo, ik denk dat wij als supporters doorkregen dat ze niet zo slecht waren. Ik vond ze zeer professioneel omgaan met de Japanners, een wedstrijd gaat immers over 90 minuten en is pas afgelopen na het laatste fluitje. Ik irriteerde mij mateloos aan de commentator, die al na 20 minuten begon te klagen dat het zo slecht was, terwijl een geoefend oog zag dat NL de situatie volledig onder controle had. Het voetbal in NL is eindelijk volwassen geworden. Niet zinloos op het doel afjagen, maar met beleid en overzicht. Acties doseren, geen 90 minuten rondrazen en uiteindelijk verliezen. Het NL elftal bestaat uit zeer ervaren spelers, die allemaal in de topclubs van Europa spelen en in die teams een sleutelrol vervullen. Met deze ervaring komen we een heel eind, niet alleen gebaseerd op onze fluwelen techniek, maar juist gebaseerd op spelinzicht. Dat maakt het NL elftal geschikt om wereldkampioen te worden. |
Ondanks dat, krijg ik toch een vaag gevoel dat oranje nog wat echte spirit tekort komt. technisch zijn we één van de toppers, maar zowel tegen de denen als tegen japan bleven we de eerste helft teveel de verdediging aftasten ipv proberen er doorheen te komen, beide keren was de tweede helft echt stukken beter.
mazl e-j *die zich groen-geel ergerde aan het spel van de japanners*
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: zondag 20 juni 2010, 19:28
|
|
|
Zolang men niet kijkt naar het voetbal, hoeft men zich ook niet ergeren aan het spel, en de foute beslissingen van de scheidsrechter/grensrechter, en de verkeerde pases die de spelers maken.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SUSANNAH475
|
|
Geplaatst: zondag 20 juni 2010, 19:32
|
|
|
MARISKA601 schreef: | Zolang men niet kijkt naar het voetbal, hoeft men zich ook niet ergeren aan het spel, en de foute beslissingen van de scheidsrechter/grensrechter, en de verkeerde pases die de spelers maken. |
Ik erger me niet aan het spel, vind het juist leuk...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CHATULIEM619
|
|
Geplaatst: zondag 20 juni 2010, 21:59
|
|
|
MARISKA601 schreef: | Zolang men niet kijkt naar het voetbal, hoeft men zich ook niet ergeren aan het spel, en de foute beslissingen van de scheidsrechter/grensrechter, en de verkeerde pases die de spelers maken. | Ik wou dat je ook gewoon eens van dingen kan genieten. Waarom moet je dit zo afkraken, terwijl er zoveel mensen plezier aan beleven. Het is toch gewoon een volksfeest, die we samen kunnen vieren? Vergelijk het met koninginnedag, of vind je dat ook niks aan?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HENK710
|
|
Geplaatst: zondag 20 juni 2010, 22:02
|
|
|
Wellicht gewoon niet zo behept met massahysterie?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: zondag 20 juni 2010, 22:11
|
|
|
Binnenkort ga ik genieten van tour de france. De raboploeg is mijn favorite ploeg. Leuke jongens, totaal geen arogantie bij hun.
Ach en die doping die ze gebruiken? In iedere sport komt doping voor.
En de beelden die ze laten zien van frankrijk met hun geschiedenis erbij, dat maakt het voor mij gezellig.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: zondag 20 juni 2010, 22:41
|
|
|
MARISKA601 schreef: | Binnenkort ga ik genieten van tour de france. De raboploeg is mijn favorite ploeg. Leuke jongens, totaal geen arogantie bij hun.
Ach en die doping die ze gebruiken? In iedere sport komt doping voor.
En de beelden die ze laten zien van frankrijk met hun geschiedenis erbij, dat maakt het voor mij gezellig. |
Let op : zondag 4 juli staat de tour in het teken van ZEELAND!. Ze komen hier nog geen km. van mn huis voorbij.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: zondag 20 juni 2010, 22:44
|
|
|
VISSER278 schreef: | Let op : zondag 4 juli staat de tour in het teken van ZEELAND!. Ze komen hier nog geen km. van mn huis voorbij. |
Ga je kijken?
Jammer dat ze nooit door mijn woonplaats heenrijden. Ik zou dat best weleens willen meemaken die hele tourkaravaan door mijn woonplaats.
sorry dit was effe off topic.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: zondag 20 juni 2010, 23:05
|
|
|
Het was geen tweede rode kaart voor Kaka van Brazilie
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: zondag 20 juni 2010, 23:09
|
|
|
MARIO216 schreef: | Het was geen tweede rode kaart voor Kaka van Brazilie |
Nee, maar wel tweede gele dus rood. ONTERECHT.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: zondag 20 juni 2010, 23:11
|
|
|
VISSER278 schreef: | Nee, maar wel tweede gele dus rood. ONTERECHT. |
Sorry, verkeerd opgeschreven.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: zondag 20 juni 2010, 23:15
|
|
|
MARISKA601 schreef: | Ga je kijken?
sorry dit was effe off topic. |
ja dat denk ik wel. Normaal gesproken maak je dit maar 1 keer mee. Niet dat ik wat om de tour geef maar gewoon de sfeer. Niet iedereen is er blij mee, er zijn kerken die hun deuren gesloten houden smiddags gewoon omdat de mensen er niet kunnen komen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARTIN695
|
|
Geplaatst: dinsdag 22 juni 2010, 22:58
|
|
|
MARISKA601 schreef: | Zolang men niet kijkt naar het voetbal, hoeft men zich ook niet ergeren aan het spel, en de foute beslissingen van de scheidsrechter/grensrechter, en de verkeerde pases die de spelers maken. |
Heerlijk helemaal gelijk. Vroeger keek ik altijd en dan kom je er achter dat het helemaal niets is alleen geld. Met een vriendedelijke groet van mij. Martin
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CHATULIEM619
|
|
Geplaatst: dinsdag 22 juni 2010, 23:07
|
|
|
De schande van het Franse elftal is de schuld van de coach. Een vreemde man. Zou wel bij CM kunnen passen....
|
|
Naar boven |
|
|