Auteur |
Bericht |
|
ROBBEDOES873
|
|
Geplaatst: maandag 18 januari 2010, 21:49
|
|
|
HENK710 schreef: | Tja dan wordt het iets anders Alhoewel ik dan dat bordje op de deur toch weer vrees |
Niks mis met het bordje op de deur van men woonkamer
"My next husband will be normal"
Tis maar net wat je onder normaal verstaat he
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HENK710
|
|
Geplaatst: maandag 18 januari 2010, 21:50
|
|
|
ROBBEDOES873 schreef: | Niks mis met het bordje op de deur van men woonkamer
"My next husband will be normal"
Tis maar net wat je onder normaal verstaat he |
Dat is het hem nu juist. Ik weet dat ik niet normaal ben En heb eigenlijk ook geen zin om dat te worden
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SUSANNAH475
|
|
Geplaatst: maandag 18 januari 2010, 22:20
|
|
|
HENK710 schreef: | Tja dan wordt het iets anders Alhoewel ik dan dat bordje op de deur toch weer vrees |
Was dit nou het knuffeltopic of het setjes topic ? hahahaha ... Veel geluk jullie ...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
INKA401
|
|
Geplaatst: maandag 18 januari 2010, 22:24
|
|
|
BEERTJE618 schreef: | Daaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaar zijn we weer voor 3 daagjes |
daten?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HAAS141
|
|
Geplaatst: vrijdag 22 januari 2010, 06:19
|
|
|
een knuffel voor rellie ... bedankt voor je hulp!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ROBBEDOES873
|
|
Geplaatst: vrijdag 22 januari 2010, 11:13
|
|
|
Een hele dikke knuffel voor mijn Beessie Wil je me nooit weer zo laten schrikken als gister???
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SUSANNAH475
|
|
Geplaatst: vrijdag 22 januari 2010, 19:05
|
|
|
INKA401 schreef: | daten? |
Jij ben al bezet Inka ...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PIETER649
|
|
Geplaatst: vrijdag 22 januari 2010, 19:15
|
|
|
SUSANNAH475 schreef: | Jij ben al bezet Inka ... |
echt????? is er 1 ingetrapt dan???? de wondren zijn de wereld nog niet uit Sus, dus schrijf je maar in voor Idols of Popstars!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CROSSROAD317
|
|
Geplaatst: zaterdag 23 januari 2010, 00:39
|
|
|
PIETER649 schreef: | echt????? is er 1 ingetrapt dan???? de wondren zijn de wereld nog niet uit Sus, dus schrijf je maar in voor Idols of Popstars!! | 1, 2, 3, 4, 5, 6, ......
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
TESSYBEAR731
|
|
Geplaatst: zaterdag 23 januari 2010, 20:59
|
|
|
Morgen verloopt men abo weer...dus voor iedereen een knuf enneh...
Tschüss
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: zaterdag 23 januari 2010, 21:23
|
|
|
TESSYBEAR731 schreef: | Morgen verloopt men abo weer...dus voor iedereen een knuf enneh...
Tschüss |
Tot een volgende keer tessy
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CROSSROAD317
|
|
Geplaatst: zaterdag 23 januari 2010, 21:32
|
|
|
Mijn knuffel gaat naar Jolan, ze heeft iets te vieren ..... Jolan dubbel gefeliciteerd
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOLAN931
|
|
Geplaatst: zondag 24 januari 2010, 01:51
|
|
|
Quote: | Mijn knuffel gaat naar Jolan, ze heeft iets te vieren ..... Jolan dubbel gefeliciteerd |
en we hebben het gevierd cross....dubbel bedankt
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SYLA060
|
|
Geplaatst: zondag 24 januari 2010, 14:28
|
|
|
een hele dikke knuff voor does en henk ik heb een super fijn weekendje gehad (op de sneeuw na dan 10 cm maar goed zelf een clio komt er doorheen ) tnx liefs syl
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ROBBEDOES873
|
|
Geplaatst: zondag 24 januari 2010, 14:54
|
|
|
SYLA060 schreef: | een hele dikke knuff voor does en henk ik heb een super fijn weekendje gehad (op de sneeuw na dan 10 cm maar goed zelf een clio komt er doorheen ) tnx liefs syl |
Hey meis jij ook namens ons en de kids heel erg bedankt voor alles... en dat shoppen doen we snel een keer over Was echt voor herhaling vatbaar
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ROBBEDOES873
|
|
Geplaatst: maandag 25 januari 2010, 00:45
|
|
|
Een hele dikke knuffel voor alle "LIEVE" mensen op cm De rest krijgt een klein knufje
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CHATULIEM619
|
|
Geplaatst: maandag 25 januari 2010, 14:24
|
|
|
ROBBEDOES873 schreef: | Een hele dikke knuffel voor alle "LIEVE" mensen op cm De rest krijgt een klein knufje |
Is dit jouw manier om excuses te maken of om vrede te stichten, want ik kreeg de indruk dat je ons niet zo lief vond gisteren.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PIETER649
|
|
Geplaatst: maandag 25 januari 2010, 16:59
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | Is dit jouw manier om excuses te maken of om vrede te stichten, want ik kreeg de indruk dat je ons niet zo lief vond gisteren. |
klein knufje dus...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
THOMAS968
|
|
Geplaatst: maandag 25 januari 2010, 19:43
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | Is dit jouw manier om excuses te maken of om vrede te stichten, want ik kreeg de indruk dat je ons niet zo lief vond gisteren. |
Wij Chatuliem, het koninklijk meervoud?
Thomas
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CHATULIEM619
|
|
Geplaatst: maandag 25 januari 2010, 19:50
|
|
|
THOMAS968 schreef: | Wij Chatuliem, het koninklijk meervoud?
Thomas | Zonder dat je erbij was, veronderstel je dat ze alleen mij maar niet lief vond? Domme opmerking joh. Je weet niet eens waar het over gaat.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIJAN072
|
|
Geplaatst: maandag 25 januari 2010, 20:06
|
|
|
ROBBEDOES873 schreef: | Een hele dikke knuffel voor alle "LIEVE" mensen op cm De rest krijgt een klein knufje |
Thanks Robbedoes, of ik nu een dikke knuffel of een klein knufje krijg. Tel je zegeningen hè.
Laatst aangepast door
|
MARIJAN072
|
op maandag 25 januari 2010, 20:09
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
THOMAS968
|
|
Geplaatst: maandag 25 januari 2010, 20:43
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | Zonder dat je erbij was, veronderstel je dat ze alleen mij maar niet lief vond? Domme opmerking joh. Je weet niet eens waar het over gaat. |
Nee en daarom vind ik het niet iets voor het forum. En jouw veronderstelling was niet de boodschap die ik gaf, lijkt me, er staat toch heel wat anders? Ik vind het verstandiger om dit soort zaken tussen Does en jou of wie dan ook via privemail te regelen denk ik. Dan blijven kleine en grotere knuffels vage zaken en worden ze niet persoonlijk. Er zijn hier al flames genoeg.
Thomas
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JILL658
|
|
Geplaatst: maandag 25 januari 2010, 21:01
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: Zonder dat je erbij was, veronderstel je dat ze alleen mij maar niet lief vond? Domme opmerking joh. Je weet niet eens waar het over gaat.
Nee en daarom vind ik het niet iets voor het forum. En jouw veronderstelling was niet de boodschap die ik gaf, lijkt me, er staat toch heel wat anders? Ik vind het verstandiger om dit soort zaken tussen Does en jou of wie dan ook via privemail te regelen denk ik. Dan blijven kleine en grotere knuffels vage zaken en worden ze niet persoonlijk. Er zijn hier al flames genoeg.
Thomas
Oei joei oei gaan we op de vuist
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SOLAFIDE630
|
|
Geplaatst: maandag 25 januari 2010, 21:08
|
|
|
Christenen en vuur hoort bij elkaar...we zijn immers gedoopt met vuur!
Luc 3,16 maar Johannes zei tegen hen: ‘Ik doop jullie met water, maar er komt iemand die meer vermag dan ik; ik ben zelfs niet goed genoeg om de riemen van zijn sandalen los te maken. Hij zal jullie dopen met de heilige Geest en met vuur
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HENK710
|
|
Geplaatst: maandag 25 januari 2010, 21:15
|
|
|
MARIJAN072 schreef: | Thanks Robbedoes, of ik nu een dikke knuffel of een klein knufje krijg. Tel je zegeningen hè. |
Ik tel met je mee En deel een bemoedigende knuffel uit aan iedereen!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CHATULIEM619
|
|
Geplaatst: maandag 25 januari 2010, 21:25
|
|
|
THOMAS968 schreef: | Nee en daarom vind ik het niet iets voor het forum. En jouw veronderstelling was niet de boodschap die ik gaf, lijkt me, er staat toch heel wat anders? Ik vind het verstandiger om dit soort zaken tussen Does en jou of wie dan ook via privemail te regelen denk ik. Dan blijven kleine en grotere knuffels vage zaken en worden ze niet persoonlijk. Er zijn hier al flames genoeg.
Thomas | Eerlijk gezegd heb ik jouw opmerking op het forum als behoorlijk grievend ervaren. Als je nu zegt dat je iets via pv mail moet oplossen, vind ik die opmerking er zeker bij horen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SUSANNAH475
|
|
Geplaatst: maandag 25 januari 2010, 21:30
|
|
|
PIETER649 schreef: | echt????? is er 1 ingetrapt dan???? de wondren zijn de wereld nog niet uit Sus, dus schrijf je maar in voor Idols of Popstars!! |
hihihi ... je zou nog verbaasd staan hoor Pieter ... 'k Kan eggggg wel mooi zingen hoor Maar ja ... mijn stem zit niet op de allerhoogste sopraan ... dus dan wil het nog wel eens anders uitvallen ... haha ...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PIETER649
|
|
Geplaatst: maandag 25 januari 2010, 21:48
|
|
|
SUSANNAH475 schreef: | hihihi ... je zou nog verbaasd staan hoor Pieter ... 'k Kan eggggg wel mooi zingen hoor Maar ja ... mijn stem zit niet op de allerhoogste sopraan ... dus dan wil het nog wel eens anders uitvallen ... haha ... |
waarschuw ff als je t nog n keer gaat proberen dan... blijf ik thuis
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
INKA401
|
|
Geplaatst: dinsdag 26 januari 2010, 00:29
|
|
|
PIETER649 schreef: | waarschuw ff als je t nog n keer gaat proberen dan... blijf ik thuis |
was het eerst volgende feesie nou bij jou, of bij mij
tip ... hou 5 mei vrij ... tword dan wel errrg leuk in goudriaan ...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANNETTE792
|
|
Geplaatst: dinsdag 26 januari 2010, 08:54