ChristianMatch

Forum

Alleen voor vrouwen......(anders zeuren de mannen weer)
Ga naar pagina Vorige 1 ... 6 7 8 9 10 11 12 ... 29 Volgende
ChristianMatch forum index » Van alles wat
Auteur Bericht
BERT168

BerichtGeplaatst: maandag 9 juli 2012, 19:36

ERIKA129 schreef:
Tis een hopeloze zaak Inge Twijfelende smiley
Willen ze dat we een eigen topic maken doen we dit wat denk je??
komen ze allemaal hierheen Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Knipoog smiley

begin dan een mannen topic,dan hebben de vrouwen vast het topic voor zich alleen.. Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HERMAN968

BerichtGeplaatst: maandag 9 juli 2012, 19:42

ERIKA129 schreef:
Tis een hopeloze zaak Inge Twijfelende smiley
Willen ze dat we een eigen topic maken doen we dit wat denk je??
komen ze allemaal hierheen Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Knipoog smiley

Klopt Erika,
een man zonder vrouw is een "verlore" man, toch ! Knipoog smiley Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ERIKA129

BerichtGeplaatst: maandag 9 juli 2012, 20:04

BERT168 schreef:
begin dan een mannen topic,dan hebben de vrouwen vast het topic voor zich alleen.. Lachende smiley

Doe het effe lekker zellef heb ik ook gedaan luiaard Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Boze smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ANNA415

BerichtGeplaatst: maandag 9 juli 2012, 20:36

BERT168 schreef:

O o o o ooooohhhhhhhhhh, niets in het huishouden willen doen (behalve strijken) En dan zels nog niet een mannentopic willen starten... Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley Boze smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ERIKA129

BerichtGeplaatst: maandag 9 juli 2012, 20:38

ANNA415 schreef:
O o o o ooooohhhhhhhhhh, niets in het huishouden willen doen (behalve strijken) En dan zels nog niet een mannentopic willen starten... Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley Boze smiley

Tis gewoon een luie keerl Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ANNA415

BerichtGeplaatst: maandag 9 juli 2012, 20:48

ERIKA129 schreef:
Tis gewoon een luie keerl Knipoog smiley

Slapende smiley Slapende smiley Slapende smiley Slapende smiley Slapende smiley Slapende smiley Slapende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
HERMAN968

BerichtGeplaatst: maandag 9 juli 2012, 23:06

ANNA415 schreef:
Slapende smiley Slapende smiley Slapende smiley Slapende smiley Slapende smiley Slapende smiley Slapende smiley

Vrouweforum ligt precies op zijn gat ? Lachende smiley Lachende smiley Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ANNA415

BerichtGeplaatst: dinsdag 10 juli 2012, 07:05

HERMAN968 schreef:
Vrouweforum ligt precies op zijn gat ? Lachende smiley Lachende smiley Lachende smiley

Nee vrouwen hebben geen gat, maar een wonderschoon bipsje Lachende smiley met blinkend witte tanden
(en nee dames nu niet direct beginnen over dieeten enzo.. Boze smiley )
Naar boven

Auteur Bericht
ERIKA129

BerichtGeplaatst: dinsdag 10 juli 2012, 17:00

ANNA415 schreef:
Nee vrouwen hebben geen gat, maar een wonderschoon bipsje Lachende smiley met blinkend witte tanden

Nee hoor zal het niet doen aan mijn achterste mankeerd het niet namelijk Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Maar als die eigenwijze kerels nu eens gewoon wegbleven hier zou al een stuk makkelijker zijn Lachende smiley

Mannen (zucht) blijven hopeloze gevallen soms Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ANNA415

BerichtGeplaatst: dinsdag 10 juli 2012, 20:10

ERIKA129 schreef:
Nee hoor zal het niet doen aan mijn achterste mankeerd het niet namelijk Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Maar als die eigenwijze kerels nu eens gewoon wegbleven hier zou al een stuk makkelijker zijn Lachende smiley

Mannen (zucht) blijven hopeloze gevallen soms Knipoog smiley

al 32 uur geen reactie van een man ..... wordt dit eindelijk een vrouwentopic Lachende smiley met blinkend witte tanden

Laatst aangepast door
ANNA415
op woensdag 11 juli 2012, 07:16
Naar boven

Auteur Bericht
ANNA415

BerichtGeplaatst: woensdag 11 juli 2012, 19:26

Al 2 dagen geen mannen op dit topic Lachende smiley met blinkend witte tanden
Maar ook geen vrouwen meer Huilende smiley, smiley in tranen

Volgens mij... kunnen we toch niet zonder elkaar Verliefde smiley Verlegen lachende smiley Kussende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ROELANDE345

BerichtGeplaatst: woensdag 11 juli 2012, 19:27

ANNA415 schreef:

Volgens mij... kunnen we toch niet zonder elkaar Verliefde smiley Verlegen lachende smiley Kussende smiley

gewoon saai zo!

Boze smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ERIKA129

BerichtGeplaatst: woensdag 11 juli 2012, 20:09

ROELANDE345 schreef:
gewoon saai zo!

Boze smiley

Huh vrouwen en geen problemen Smiley die vol vragen zit
kan dah nouuuuuuuuuuuuuuu Verraste, verbaasde smiley
ken er ook effe nie ene bedenken nie Geschokte, onthutste smiley

Maarre is het niet een probleem wat je al zei dat er hier te weinig mannen zijn tegenover vrouwen???
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627

BerichtGeplaatst: woensdag 11 juli 2012, 20:34

ANNA415 schreef:

Je jaagt ook de mannen weg met je vieze praat en gevit op die lieve mannen...

M, de zus van Frankt627
Naar boven

Auteur Bericht
BERT168

BerichtGeplaatst: woensdag 11 juli 2012, 20:59

ANNA415 schreef:

nou vooruit .....ik zal de hand over m'n hart strijken,dus daar ben ik weer!

Lachende smiley Lachende smiley eindelijk geven die vrouwen nu eens toe dat ze ons toch wel nodig hebben...,natuurlijk wel taken eerlijk verdelen he...

Clown smiley
Naar boven

Auteur Bericht
BERT168

BerichtGeplaatst: woensdag 11 juli 2012, 21:01

FRANKT627 schreef:

M, de zus van Frankt627

kijk aan,eindelijk een vrouw die gewoon de waarheid durft te zeggen,ik bedoel natuurlijk dat wij best wel lief zijn...

(af en toe eens een geintje maar dat moet kunnen he...)
Naar boven

Auteur Bericht
ANNA415

BerichtGeplaatst: woensdag 11 juli 2012, 21:04

FRANKT627 schreef:

M, de zus van Frankt627

Eeejjjjjj Frank heft een zus Lachende smiley
Die vind haar broer vast een lieve man Engeltje smiley
Naar boven

Auteur Bericht
BERT168

BerichtGeplaatst: woensdag 11 juli 2012, 21:06

ANNA415 schreef:
Eeejjjjjj Frank heft een zus Lachende smiley
Die vind haar broer vast een lieve man Engeltje smiley

dat was te verwachten he,van je eigen zuster..

Lachende smiley Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ANNA415

BerichtGeplaatst: woensdag 11 juli 2012, 21:12

BERT168 schreef:

Lachende smiley Lachende smiley eindelijk geven die vrouwen nu eens toe dat ze ons toch wel nodig hebben...,natuurlijk wel taken eerlijk verdelen he...

Clown smiley

Ja jij deed het strijkgoed..
Naar boven

Auteur Bericht
ERIKA129

BerichtGeplaatst: woensdag 11 juli 2012, 21:34

BERT168 schreef:

Clown smiley

Boze smiley Boze smiley Boze smiley Boze smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ZEELAND736

BerichtGeplaatst: woensdag 11 juli 2012, 23:19

ANNA415 schreef:

Wat is dat???
Een dieet???
Geen idee....
Naar boven

Auteur Bericht
ANNA415

BerichtGeplaatst: donderdag 12 juli 2012, 07:18

ZEELAND736 schreef:
Wat is dat???
Een dieet???
Geen idee....

Net een dieet mag je maar 3 fricadelellen ipv 5 op een dag Geschokte, onthutste smiley
Naar boven

Auteur Bericht
TINK100

BerichtGeplaatst: donderdag 12 juli 2012, 08:51

ANNA415 schreef:
Net een dieet mag je maar 3 fricadelellen ipv 5 op een dag Geschokte, onthutste smiley

mag je dan wel wat bij die 3 frikandellen....???
friet ofzo, zonder mayo, maar met knoflooksaus??
of kroketjes?? of vlammetejs met chilisaus?? Kwijlende smiley Kwijlende smiley Kwijlende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ZEELAND736

BerichtGeplaatst: donderdag 12 juli 2012, 09:20

ANNA415 schreef:

He...das nou jammer... Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ERIKA129

BerichtGeplaatst: donderdag 12 juli 2012, 10:38

TINK100 schreef:
mag je dan wel wat bij die 3 frikandellen....???
friet ofzo, zonder mayo, maar met knoflooksaus??
of kroketjes?? of vlammetejs met chilisaus?? Kwijlende smiley Kwijlende smiley Kwijlende smiley

Tinkieeeeeeeeeeeeeeeeeeeee Huilende smiley, smiley in tranen
das nie eerlijk he jij mag dat wel Knipoog smiley
maar voor mijnes mag dat nie Twijfelende smiley
dus maak me niet zo lekker wil je Boze smiley Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ROELANDE345

BerichtGeplaatst: donderdag 12 juli 2012, 10:55

ANNA415 schreef:

3 fricandellen Smiley die vol vragen zit
Dan komen die dingen toch je neus en je oren uit Kotsende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
YES356

BerichtGeplaatst: donderdag 12 juli 2012, 10:55

ANNA415 schreef:

Ik denk dat je gelijk hebt!!!! En M. de zus van F. gelijk heeft !!!!!
Bv.

ERIKA129 schreef:

Nou ik ben een heel volgzame vrouw Clown smiley dus zal op verzoek van een overgelopen belse man naar brabant Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt een topic openen waar vrouwen mogen klagen , mopperen en ervaringen uitwisselen en elkaar tips kunnen geven over..... juist VROUWENKWAALTJES!

Smiley met dichtgeplakte mond dus mannen weg hierrrrrrrrrrrrrrrrrrrr Knipoog smiley

Normaal doe ik op dit topic altijd ff Smiley met dichtgeplakte mond Verraste, verbaasde smiley Geschokte, onthutste smiley Smiley met dichtgeplakte mond maan nu doe ik ff Smiley met dichtgeplakte mond Verraste, verbaasde smiley Geschokte, onthutste smiley zondr mn Smiley met dichtgeplakte mond Hoewel ik weet dat dit uiterst ongewenst en tegen de regels in lijkt te zijn hier is hier!!

Mijn ervaring is dat als vrouwen ff iets mompelen of iets tussen haakjes zetten.
Dat dat vaak juist het belangrijkste is wat ze willen zeggen. Of dat ze iets zeggen en juist het tegenovergestelde willen bereiken of willen ontvangen ,dan je als Mars afstammeling in eerst instantie leest of hoort! !

En aangezien vrouwen van Venus komen en mannen van Mars! Lees ik als man dus vaak dingen precies het tegenovergestelde, uit de opmerkingen of vragen die een vrouw heeft.

Dus probeer niet meteen reageren als afstammeling van Mars. Maar ga eerst ff naar Venus dan overdenken! Proberen te begrijpen. Wat best een hele moeilijke taak is voor een man.
En dan mogelijk reageren! Je moet dan best ff snel een hele reis maken. Je zit op aarde komt van mars, moet je ff naar Venus,vervolgens weer naar de aarde en reageren op een voormalige bewoner van Venus!

Ik heb net die reis ff gemaakt! En toen ff de dingen tussen haakjes gezet en vet gemaakt, na mijn bezoek aan Venus.

Dan lees ik het dus zo!

Nou ik ben een heel volgzame vrouw Clown smiley ( soms onnavolgbare) dus zal op verzoek(bevel) van een overgelopen belse man Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt naar brabant ( waar ze zich normaal gesproken geen snars van aantrekt) een topic openen waar vrouwen mogen klagen , mopperen en ervaringen uitwisselen ( lachen, giebelen, en praten,zeuren over oa mannen) en elkaar tips kunnen geven over..... juist VROUWENKWAALTJES! (Mannenkwaaltjes)

dus mannen weg hierrrrrrrrrrrrrrrrrrrr Knipoog smiley ( Dus mannen kom hierrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr)

In de naam va het topic staat tussen haakjes Anders zeuren de mannen weer. mannen (kom als aub meepraten)

Dat is dus bv die belangrijke info die vaak gemompeld word of tussen haakjes word gezet waar ik het over had straks.

Mag ik de de EX Venus bewoners uitnodigen even een reisje met me naar mars te maken??? OK leuk!! Fijn dat jullie dat willen!!!

de opmerking: VROUWEN!!!!!!! Dit wordt vaak door de afstammelingen van Venus uitgelegd als zeurend of veroordelend!!!

Sluit je ogen en zeg dan fluisterend echt heel heel heel zacht!!! maar wel voor je zelf hoorbaar VROUWEN!!!!!!! Hou de tong die bij als je de N heeeeeeeeeeeeeeeel zachtjes uit spreekt en (als het goed is)net achter je voortanden tegen je verhemelte zit ,daar vast met je mond dicht!!!!!! ( ik weet dat dat moeilijk is maar jullie kunnen het!!)Hou dit ff vol!! doe dan in 1x snel je mond open en tegelijk je tong naar beneden!! Maar blijf dat zelfdel geluid maken!!! OPEN NU JE OGEN!!!

Welkom op aarde!
Lachende smiley

Begin aub niet te zeuren over mijn taalfouten en kromme zinnen ontbreken van punten en komma’s, ik heb last van een jetlag door de ruimte reis van daarnet!

(Yes soms smoesjes verzinnend)
Naar boven

Auteur Bericht
ROELANDE345

BerichtGeplaatst: donderdag 12 juli 2012, 11:16

[quote=YES356]Ik denk dat je gelijk hebt!!!! En M. de zus van F. gelijk heeft !!!!!
Bv.

ERIKA129 schreef:

Nou ik ben een heel volgzame vrouw Clown smiley dus zal op verzoek van een overgelopen belse man naar brabant Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt een topic openen waar vrouwen mogen klagen , mopperen en ervaringen uitwisselen en elkaar tips kunnen geven over..... juist VROUWENKWAALTJES!

Smiley met dichtgeplakte mond dus mannen weg hierrrrrrrrrrrrrrrrrrrr Knipoog smiley

Normaal doe ik op dit topic altijd ff Smiley met dichtgeplakte mond Verraste, verbaasde smiley Geschokte, onthutste smiley Smiley met dichtgeplakte mond maan nu doe ik ff Smiley met dichtgeplakte mond Verraste, verbaasde smiley Geschokte, onthutste smiley zondr mn Smiley met dichtgeplakte mond Hoewel ik weet dat dit uiterst ongewenst en tegen de regels in lijkt te zijn hier is hier!!

Mijn ervaring is dat als vrouwen ff iets mompelen of iets tussen haakjes zetten.
Dat dat vaak juist het belangrijkste is wat ze willen zeggen. Of dat ze iets zeggen en juist het tegenovergestelde willen bereiken of willen ontvangen ,dan je als Mars afstammeling in eerst instantie leest of hoort! !

En aangezien vrouwen van Venus komen en mannen van Mars! Lees ik als man dus vaak dingen precies het tegenovergestelde, uit de opmerkingen of vragen die een vrouw heeft.

Dus probeer niet meteen reageren als afstammeling van Mars. Maar ga eerst ff naar Venus dan overdenken! Proberen te begrijpen. Wat best een hele moeilijke taak is voor een man.
En dan mogelijk reageren! Je moet dan best ff snel een hele reis maken. Je zit op aarde komt van mars, moet je ff naar Venus,vervolgens weer naar de aarde en reageren op een voormalige bewoner van Venus!

Ik heb net die reis ff gemaakt! En toen ff de dingen tussen haakjes gezet en vet gemaakt, na mijn bezoek aan Venus.

Dan lees ik het dus zo!

Nou ik ben een heel volgzame vrouw Clown smiley ( soms onnavolgbare) dus zal op verzoek(bevel) van een overgelopen belse man Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt naar brabant ( waar ze zich normaal gesproken geen snars van aantrekt) een topic openen waar vrouwen mogen klagen , mopperen en ervaringen uitwisselen ( lachen, giebelen, en praten,zeuren over oa mannen) en elkaar tips kunnen geven over..... juist VROUWENKWAALTJES! (Mannenkwaaltjes)

dus mannen weg hierrrrrrrrrrrrrrrrrrrr Knipoog smiley ( Dus mannen kom hierrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr)

In de naam va het topic staat tussen haakjes Anders zeuren de mannen weer. mannen (kom als aub meepraten)

Dat is dus bv die belangrijke info die vaak gemompeld word of tussen haakjes word gezet waar ik het over had straks.

Mag ik de de EX Venus bewoners uitnodigen even een reisje met me naar mars te maken??? OK leuk!! Fijn dat jullie dat willen!!!

de opmerking: VROUWEN!!!!!!! Dit wordt vaak door de afstammelingen van Venus uitgelegd als zeurend of veroordelend!!!

Sluit je ogen en zeg dan fluisterend echt heel heel heel zacht!!! maar wel voor je zelf hoorbaar VROUWEN!!!!!!! Hou de tong die bij als je de N heeeeeeeeeeeeeeeel zachtjes uit spreekt en (als het goed is)net achter je voortanden tegen je verhemelte zit ,daar vast met je mond dicht!!!!!! ( ik weet dat dat moeilijk is maar jullie kunnen het!!)Hou dit ff vol!! doe dan in 1x snel je mond open en tegelijk je tong naar beneden!! Maar blijf dat zelfdel geluid maken!!! OPEN NU JE OGEN!!!

oeps zou die ons door hebben?

Verraste, verbaasde smiley Verraste, verbaasde smiley Verraste, verbaasde smiley Verraste, verbaasde smiley
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226

BerichtGeplaatst: donderdag 12 juli 2012, 11:23

Deuken horen hier zeker?
Bij deze........mopperdemopper Boze smiley Boze smiley Boze smiley Die rotstenen in die ongemaaide bermen.........bredere wegen zouden dus welkom zijn Woedende smiley

Maar goed,de rapporten zijn binnen,kind 1 blijft op niveau(ach mam,ik ben niet zo streberig maar ik ben toch over dus wat zeur je? Gefrustreerde smiley ),kind 2 zet haar carriere toch maar voort op de havo(ach mam,wat heb je aan vwo? Geschokte, onthutste smiley Gefrustreerde smiley )
Nu 7 lange weken genieten van mijn pubers..........
Naar boven

Auteur Bericht
JOL252

BerichtGeplaatst: donderdag 12 juli 2012, 11:25

YES356 schreef:
Ik denk dat je gelijk hebt!!!! En M. de zus van F. gelijk heeft !!!!!
Bv.

ERIKA129 schreef:

Dan lees ik het dus zo!

Welkom op aarde!
Lachende smiley

Begin aub niet te zeuren over mijn taalfouten en kromme zinnen ontbreken van punten en komma’s, ik heb last van een jetlag door de ruimte reis van daarnet!

(Yes soms smoesjes verzinnend)

Verraste, verbaasde smiley Als je dan toch de schrijfkriebels hebt, je huishouden wacht ....

Jo, gelooft niet in sprookjes en start haar bezemsteel.

Laatst aangepast door
JOL252
op donderdag 12 juli 2012, 11:27
Naar boven

ChristianMatch forum index » Van alles wat
Ga naar pagina Vorige 1 ... 6 7 8 9 10 11 12 ... 29 Volgende
Pagina 9 van 29