Auteur |
Bericht |
|
XABIA794
|
|
Geplaatst: zaterdag 28 januari 2012, 15:42
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Een geintje over en weer kan ik nog begrijpen. Humor is belangrijk maar wanneer sommige leden zich gaan afzetten tegen andere leden omdat in het verleden onenigheid was en daardoor de sfeer verpesten getuigt van heel kinderachtig gedrag met een IQ, menslievendheid en christelijk gedrag van een heel laag niveau. Het neemt de zin en verlangen van mensen die niet veel sociaal contact hebben helemaal weg. Doe zo vooral verder. Hou de schijnheiligheid maar goed in ere. Ga ergens maar evangeliseren hoe goed God is en hoe we moeten leven en ondertussen verpest je lekker de sfeer wanneer er iets leuks te gebeuren staat...proficiat hoor... |
eeuuhh... heb je't over mij frank?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: zaterdag 28 januari 2012, 15:44
|
|
|
Er is hier.....OVERAL.....al zoveel zogenaamde humor..... Men moet alles niet zo serieus nemen...(wordt er dan gezegd)
Niet zo zielig doen...(zeggen ze dan)
Ga ook maar eens langs in de chat....(waar ik zelf ook weleens ben) Vaak getuigt het helemaal niet van een christelijk gevoel... Gelukkig zijn er mensen die dit nog WEL voelen... Dan hou ik me daar maar mee op...
Stoken??? Er worden soms gemene steken onder de gordel gegeven.... Dat moest ik even kwijt...al heeft het niets met dit stapavondje van doen...
En dan hou ik me nu maar weer vast wat er weer over me zal komen...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANNETTE792
|
|
Geplaatst: zaterdag 28 januari 2012, 15:53
|
|
|
Zo,iedereen heeft zn hart kunnen luchten, nu maar weer op naar een gezellige avondje in Amersfoort op 17 maart:
De lijst:
Chatuliem Pieter Annette Willemijn Erika Bert Cootje Frank Ineke (als ik vrij ben) Hannah702 Marianne Herman Marsjg Tink Bommie Miekjes Marjan474 (o.v.) Mariska (o.v.) Iesje369 ov saskia (haas141) en aer sluit dan later aan ovb. Visje (ov) peertjes512 Trijnie (o.v) Anouska714
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: zaterdag 28 januari 2012, 15:54
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Er is hier.....OVERAL.....al zoveel zogenaamde humor..... Men moet alles niet zo serieus nemen...(wordt er dan gezegd)
Ga ook maar eens langs in de chat....(waar ik zelf ook weleens ben) Vaak getuigt het helemaal niet van een christelijk gevoel... Gelukkig zijn er mensen die dit nog WEL voelen... Dan hou ik me daar maar mee op...
Stoken??? Er worden soms gemene steken onder de gordel gegeven.... Dat moest ik even kwijt...al heeft het niets met dit stapavondje van doen...
En dan hou ik me nu maar weer vast wat er weer over me zal komen... |
Gevoel voor drama kan je zeker niet ontzegd worden Zeeland.....maar het zal je christelijk gevoel zijn he? Ga je ook mee naar eht stapavondje trouwens omdat je in dit topic schrijft? En als je denkt dat mensen je onaardig behandelen spreek je die mensen er toch persoonlijk op aan en niet via een forum? En wat je nu eigenlijk gewoon doet is een potje stoken.....volgens mij is dat ook niet erg christelijk.....en het heeft geen meerwaarde...
Laatst aangepast door
|
WILLEMIJN232
|
op zaterdag 28 januari 2012, 15:58
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: zaterdag 28 januari 2012, 16:06
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Er is hier.....OVERAL.....al zoveel zogenaamde humor..... Men moet alles niet zo serieus nemen...(wordt er dan gezegd)
Ik noem niemand bij naam of toenaam maar je moet leren nuanceren. Een lijstje maken is heel iets anders dan een luchtige topic. Er werd wat afgesproken wat aantal deelnemers betreft en daar moeten we ons aan houden. Diegene die net buiten de boot vallen moeten dit maar accepteren. Indien het lijstje niet vol was dan nog is onzinnige kritiek niet echt opbeurend voor diegene die het initiatief nam. Veronderstel eens dat de CM-redactie dit had georganiseerd zouden er dan ook zo van die domme bijdrages gepost worden? Op de duur zou men nog via prive-mails, chats, msn of wat dan ook gaan afspreken maar als dat weer naar buiten komt gaat men weer verwijten dat het een eliteclubje of vriendjespolitiek gaat worden. Waar doe je nog goed mee? Als je na dat uitstapje grappen maakt zoals dat voetje-wrijven of de fabeltjeskrant is van een totale andere orde want dat was geweest en de vreugde van dat avond zindert nog na. Nu is het precies de bedoeling dat er al iets in de kiem moet gesmoord worden. Dus dat is het verschil met de luchtige topics, de chatroom en de nabeschouwingen van een uitstapje.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARRY942
|
|
Geplaatst: zaterdag 28 januari 2012, 16:15
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Lekker stoken Marry.......heeft echt meerwaarde deze opmerking... |
Stoken
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: zaterdag 28 januari 2012, 16:17
|
|
|
ANNETTE792 schreef: | Zo,iedereen heeft zn hart kunnen luchten, nu maar weer op naar een gezellige avondje in Amersfoort op 17 maart:
De lijst:
Chatuliem Pieter Annette Willemijn Erika Bert Cootje Frank Ineke (als ik vrij ben) Hannah702 Marianne Herman Marsjg Tink Bommie Miekjes Marjan474 (o.v.) Mariska (o.v.) Iesje369 ov saskia (haas141) en aer sluit dan later aan ovb. Visje (ov) peertjes512 Trijnie (o.v) Anouska714 |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: zaterdag 28 januari 2012, 16:25
|
|
|
Wordt vast gezellig als ik het allemaal zo lees Kom op mensen zullen we het weer gezellig maken? Voor degene die niet meegaan of kunnen zou ik zeggen jammer hopelijk de volgende keer beter! Ik vind het een steek naar Chat die het organiseerd hij organiseerd dus hij bepaald de regels organiseer jij wat dan bepaal jij de regels zo simpel is het!
Dus UP maar weer en we gaan voor een gezellige avond
Ik heb er zin an!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: zaterdag 28 januari 2012, 20:35
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Wordt vast gezellig als ik het allemaal zo lees Kom op mensen zullen we het weer gezellig maken? Voor degene die niet meegaan of kunnen zou ik zeggen jammer hopelijk de volgende keer beter! Ik vind het een steek naar Chat die het organiseerd hij organiseerd dus hij bepaald de regels organiseer jij wat dan bepaal jij de regels zo simpel is het!
Dus UP maar weer en we gaan voor een gezellige avond
Ik heb er zin an! |
Het beroerde is dat mensen die helemaal niet meegaan het zo beroerd maken.........
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GRIFFIN748
|
|
Geplaatst: zaterdag 28 januari 2012, 20:46
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Het beroerde is dat mensen die helemaal niet meegaan het zo beroerd maken......... |
tsja...de 26e man en meer mogen niet mee...dan krijg je dat.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: zaterdag 28 januari 2012, 21:04
|
|
|
De lijst van mensen die willen meegaan naar stapavondje amersfoort:
Chatuliem Pieter Annette Willemijn Erika Bert Cootje Frank Ineke (als ik vrij ben) Hannah702 Marianne Herman Marsjg Tink Bommie Miekjes Marjan474 (o.v.) - Iesje369 ov Saskia (haas141) en Aer sluit dan later aan ovb. Visje (ov) Peertjes512 Trijnie (o.v) Anouska714
Er is weer een plekje vrij.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: zaterdag 28 januari 2012, 21:36
|
|
|
MARISKA601 schreef: | De lijst van mensen die willen meegaan naar stapavondje amersfoort:
Chatuliem Pieter Annette Willemijn Erika Bert Cootje Frank Ineke (als ik vrij ben) Hannah702 Marianne Herman Marsjg Tink Bommie Miekjes Marjan474 (o.v.) - Iesje369 ov Saskia (haas141) en Aer sluit dan later aan ovb. Visje (ov) Peertjes512 Trijnie (o.v) Anouska714
Er is weer een plekje vrij. |
Wat flik je me nou dan we zouden samen gaan
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GERRIT084
|
|
Geplaatst: zaterdag 28 januari 2012, 22:14
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Het beroerde is dat mensen die helemaal niet meegaan het zo beroerd maken......... |
Huh je staat toch op de lijst Zet mij er ook maar op
Laatst aangepast door
|
GERRIT084
|
op zaterdag 28 januari 2012, 22:16
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PIETER649
|
|
Geplaatst: zaterdag 28 januari 2012, 22:41
|
|
|
MARISKA601 schreef: | De lijst van mensen die willen meegaan naar stapavondje amersfoort:
Chatuliem Pieter Annette Willemijn Erika Bert Cootje Frank Ineke (als ik vrij ben) Hannah702 Marianne Herman Marsjg Tink Bommie Miekjes Marjan474 (o.v.) ANONIEMPJE Iesje369 ov Saskia (haas141) en Aer sluit dan later aan ovb. Visje (ov) Peertjes512 Trijnie (o.v) Anouska714
Er is weer een plekje vrij. |
Neehoor Mariska... de lijst is weer VOL Jammer dat jij je van die lijst van hebt gehaald door dat dat gezijk van mensen die niet meegaan. Nou maar hopen dat die kleuters veel lol hebben van hun destructieve gedrag.... jouw stapavondje is alvast verziekt... grote jongens hoor, respect!!
Als die bijdehantelingen nou zelf es wat organiseren, kunnen ze zelf hun spelregels maken, maarja, daar hebben ze waarschijnlijk geeneens de capaciteiten voor. Dit is Chatuliem zn organisatie en zijn spelregels, accepteer dat nou maar, met zn allen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PIETER649
|
|
Geplaatst: zaterdag 28 januari 2012, 23:13
|
|
|
Owja... en het is op 17 maart
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: zaterdag 28 januari 2012, 23:19
|
|
|
XABIA794 schreef: | eeuuhh... heb je't over mij frank? |
nee, xabia..........!!
overigens ga ik me er ook nog lekker even tegen aan bemoeien;
chat organiseert het uitje; je kunt mee wanneer er ruimte vrijkomt op de lijst je je hond niet mee hebt geen introducees meeneemt geen kinderen meeneemt en gezellig bent.
laat de regie gewoon bij degene die de regie heeft; en dat is chatuliem in dit geval voor de organisatie, en willemijn voor het kiezen van een startpunt; geen punt toch bij karwij??
t lijkt gewoonte om allemaal moeilijk te gaan doen wanneer het gezellig dreigt te worden; weet je wel hoe demotiverend dat werkt? en dan een week vantevoren lijkt het wel één groot drama te worden, je ziet dat mensen afhaken, en voorts op t moment supreme is het verschrikkelijk gezellig!!
dus; klaar met alle moppers en MAAK HET GEZELLIG MET ELKAAR
hannah.........het leven is een feestje MITS je slingers ophangt!!
veel plezier met elkaar, mensen!!
Laatst aangepast door
|
HANNAH810
|
op zaterdag 28 januari 2012, 23:22
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: zaterdag 28 januari 2012, 23:35
|
|
|
De lijst van mensen die willen meegaan naar stapavondje amersfoort:
Chatuliem Pieter Annette Willemijn Erika Bert Cootje Frank Ineke (als ik vrij ben) Hannah702 Marianne Herman Marsjg Tink Bommie Miekjes Marjan474 (o.v.) ANONIEMPJE Iesje369 ov Saskia (haas141) en Aer sluit dan later aan ovb. Visje (ov) Peertjes512 Trijnie (o.v) Anouska714
Er is weer een plekje vrij.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CHATULIEM619
|
|
Geplaatst: zaterdag 28 januari 2012, 23:41
|
|
|
De lijst van mensen die willen meegaan naar stapavondje Amersfoort:
De lijst is vol.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
COOTJE711
|
|
Geplaatst: zaterdag 28 januari 2012, 23:54
|
|
|
Het zijn net mensen hier op het forum..... Rustig aan allemaal.... Chat organiseert dit uitje èn die bepaald dus de regels
Mijn voorstel: organiseer een tweede stapavondje van mij part op dezelfde datum en in de zelfde plaats maar dan wel onafhankelijk van elkaar.... Weer 25 mensen die mee kunnen....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CHATULIEM619
|
|
Geplaatst: zondag 29 januari 2012, 00:03
|
|
|
COOTJE711 schreef: | Het zijn net mensen hier op het forum..... Rustig aan allemaal.... Chat organiseert dit uitje èn die bepaald dus de regels
Mijn voorstel: organiseer een tweede stapavondje van mij part op dezelfde datum en in de zelfde plaats maar dan wel onafhankelijk van elkaar.... Weer 25 mensen die mee kunnen.... | Een tweede stapavondje komt er waarschijnlijk wel. Utrecht schijnt gezellige grachtjes te hebben...maar dat is dan in de zomer. Twee groepen werkt niet, dan kun je beter op een andere datum iets doen.
Laatst aangepast door
|
CHATULIEM619
|
op zondag 29 januari 2012, 00:07
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: zondag 29 januari 2012, 08:52
|
|
|
Twee groepen zou best kunnen. Voor wie Amersfoort te ver vindt.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: zondag 29 januari 2012, 09:42
|
|
|
Ikkom toch nog even terug op bovenstaande tekst. Ik probeerde het gisteren al in de chatbox Zeeland maar je reageerde niet. Jammer, want je schrijft en suggereert nogal wat.....en je kan niet zomaar van alles neerschrijven en verder maar je mond houden...... Jij hebt het over steken onder de gordel, ik denk dat het meer een relativeren van zaken is, dat jij dat beleeft als gemene streken zegt wat over jou denk ik..... Hetzelfde geldt voor de term niet zo zielig doen.....de wereld stort niet in als het je eens even tegenzit, dat hoort bij het leven Verder vind ik als je bovenstaand stukje schrijft en er verder niet op regaeert ook een vorm van kwaadsprekerij, je durft nogal wat te zeggen over je mede CMmers en dat vind je geen kwaadsprekerij? En dit roept zeker geen christelijk gevoel op, het is een weinig christelijke tekst die je schrijft zelfs......en dat kan wel???? Verder si het jammer dat je niet reageert op een reactie op dit stuk...het is zo makkelijk van alles neer te schrijven maar voel je dan ook verantwoordelijk voor de tekst en ga de discussie aan.....dat klaart de lucht...... Er wordt van alles gezegd, ook in de chat......maar ook door jou......
Wat ik met bovenstaand stukje eigenlijk beoog is dat we niet altijd gelijk het slechte en lelijke van de mens moeten zoeken en niet alles als een kritiek op moeten vatten maar als een bedoeling om zaken te relativeren en eens wat anders te bekijken..... Bovenstaand stuk geeft weer hoe de teneur een beetje is op CM.....en dat is een trieste constatering......er wordt van alles gezegd, geschreven maar de dialoog is zoek......
Laatst aangepast door
|
WILLEMIJN232
|
op zondag 29 januari 2012, 10:46
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GERRIT084
|
|
Geplaatst: zondag 29 januari 2012, 12:07
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Ikkom toch nog even terug op bovenstaande tekst. Ik probeerde het gisteren al in de chatbox Zeeland maar je reageerde niet. Jammer, want je schrijft en suggereert nogal wat.....en je kan niet zomaar van alles neerschrijven en verder maar je mond houden...... Jij hebt het over steken onder de gordel, ik denk dat het meer een relativeren van zaken is, dat jij dat beleeft als gemene streken zegt wat over jou denk ik..... Hetzelfde geldt voor de term niet zo zielig doen.....de wereld stort niet in als het je eens even tegenzit, dat hoort bij het leven Verder vind ik als je bovenstaand stukje schrijft en er verder niet op regaeert ook een vorm van kwaadsprekerij, je durft nogal wat te zeggen over je mede CMmers en dat vind je geen kwaadsprekerij? En dit roept zeker geen christelijk gevoel op, het is een weinig christelijke tekst die je schrijft zelfs......en dat kan wel???? Verder si het jammer dat je niet reageert op een reactie op dit stuk...het is zo makkelijk van alles neer te schrijven maar voel je dan ook verantwoordelijk voor de tekst en ga de discussie aan.....dat klaart de lucht...... Er wordt van alles gezegd, ook in de chat......maar ook door jou......
Wat ik met bovenstaand stukje eigenlijk beoog is dat we niet altijd gelijk het slechte en lelijke van de mens moeten zoeken en niet alles als een kritiek op moeten vatten maar als een bedoeling om zaken te relativeren en eens wat anders te bekijken..... Bovenstaand stuk geeft weer hoe de teneur een beetje is op CM.....en dat is een trieste constatering......er wordt van alles gezegd, geschreven maar de dialoog is zoek...... |
Ach Willemientje si dan toch je HBo gehalte effe een beetje zoek, je bent helemaal of topic, wat heeft het met stappen te maken. En je boven buurvrouw heeft best wel een beetje een punt, hoewel ik ook wel vind, dat je niet altijd zo koffiedik moet kijken. Sarcasme is best wel eens de leukste manier van humor, maar niet iedereen kan er tegen. Nu niet meer zo neuzelen, en weer on topic
.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CHATULIEM619
|
|
Geplaatst: zondag 29 januari 2012, 12:30
|
|
|
Ik heb de redactie verzocht een slotje op dit topic te zetten. De avond gaat door, we hebben een goede indruk over de hoeveelheid mensen dat meegaat. Aan- of afmeldingen kunnen pv gedaan worden. Als we zo verder gaan wordt het alleen maar verwarrend, en ontstaat er ruzie. Persoonlijke vragen kunnen altijd aan mij pv gericht worden... Jammer dat voorpret voor de ene vervalt in ruzie en verwarring voor de ander. Begin maart volgt een update over wie er meegaan en waar we elkaar zullen ontmoeten.
Laatst aangepast door
|
CHATULIEM619
|
op zondag 29 januari 2012, 12:31
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
DANIEL777
|
|
Geplaatst: zondag 29 januari 2012, 13:31
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | Ik heb de redactie verzocht een slotje op dit topic te zetten. De avond gaat door, we hebben een goede indruk over de hoeveelheid mensen dat meegaat. Aan- of afmeldingen kunnen pv gedaan worden. Als we zo verder gaan wordt het alleen maar verwarrend, en ontstaat er ruzie. Persoonlijke vragen kunnen altijd aan mij pv gericht worden... Jammer dat voorpret voor de ene vervalt in ruzie en verwarring voor de ander. Begin maart volgt een update over wie er meegaan en waar we elkaar zullen ontmoeten. |
huh een update op een slotje is nog altijd een dubbel slotje
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
XABIA794
|
|
Geplaatst: zondag 29 januari 2012, 14:08
|
|
|
ik hoop dat je nu echt wel tevreden bent om van een mug een olifant te maken... en dan nog bekwaam bent om het opblazen van een topic in een ander zijn bord kan leggen nogmaals sorry voor een onozel "grappig" bedoeld dingetje te zetten... ik hoop echt oprecht dat het een leuke dag wordt voor jullie... en dat meen ik.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LIEKE000
|
|
Geplaatst: zondag 29 januari 2012, 14:32
|
|
|
..... .....
geintje !!...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MOMO697
|
|
Geplaatst: zondag 29 januari 2012, 16:20
|
|
|
interessant draadje hoe leer je mensen kennen
geheel offtopic
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: zondag 29 januari 2012, 16:25
|
|
|
XABIA794 schreef: | ik hoop dat je nu echt wel tevreden bent om van een mug een olifant te maken... en dan nog bekwaam bent om het opblazen van een topic in een ander zijn bord kan leggen nogmaals sorry voor een onozel "grappig" bedoeld dingetje te zetten... ik hoop echt oprecht dat het een leuke dag wordt voor jullie... en dat meen ik. |
Misschien is het voor mij wel een olifant en voor jou een mug.......nou en? Dat mag niet ???? En als je mij zou kennen zou je weten dat ik niets op iemand bords neerleg......dus dat is jouw invulling.... En jou kritiek vond ik nu eenmaal niet grappig, verschil van humor denk ik.....en je gaat niet eens mee...Maar het was een grapje dus.....nou leuk.....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: zondag 29 januari 2012, 17:16
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | Ik heb de redactie verzocht een slotje op dit topic te zetten. De avond gaat door, we hebben een goede indruk over de hoeveelheid mensen dat meegaat. Aan- of afmeldingen kunnen pv gedaan worden. Als we zo verder gaan wordt het alleen maar verwarrend, en ontstaat er ruzie. Persoonlijke vragen kunnen altijd aan mij pv gericht worden... Jammer dat voorpret voor de ene vervalt in ruzie en verwarring voor de ander. Begin maart volgt een update over wie er meegaan en waar we elkaar zullen ontmoeten. |
JAmmer dat het zo moet gaan nu kunnen we ook niet meer zien wie er wel en niet mee gaan dat vind ik wel erg jammer! We zijn volwassenen en men kan nu stoppen met het hakken op elkaar en gewoon verder gaan met het topic! Kom op mensen!!
|
|
Naar boven |
|
|