ChristianMatch

Forum

ga je mee, picknicken (in ede op de heide) op 24 september?
Ga naar pagina Vorige 1 ... 6 7 8 9 10 Volgende
ChristianMatch forum index » Agenda
Auteur Bericht
TINK100

BerichtGeplaatst: maandag 26 september 2011, 01:48

GRIFFIN748 schreef:
ik meen me te herinneren dat ik ooit (een jaar of 2 geleden...jeetje, zit ik hier al zó lang?) in een topic over een strandwandeling een mogelijkheid heb gegeven om dit soort dingen te voorkomen.

iets met 'aanmelden via Privé-bericht en uitwisselen van mobiele telefoonnummers, en duidelijk meetingpoint'...

Engeltje smiley

het zat em voornamelijk nd evele wegen die er naar toe leidden maar allemaal opgebroken waren....lijkt H'sum wel Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANKT627

BerichtGeplaatst: maandag 26 september 2011, 03:36

VISSER278 schreef:
'k wil wat zeggen maar ik zeg het maar niet anders zeg je nog dat ik wat gezegd heb wat ik niet had mogen zeggen. Knipoog smiley

Als je zwijgt over iets wat je wilt zeggen kan je beter zeggen waarover je zwijgt. Dat zal je misschien deugt doen.
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627

BerichtGeplaatst: maandag 26 september 2011, 03:59

VISSER278 schreef:
tssssssssssss.
Wat schreef meneer vanmorgen vroeg? Dat ie achter mij aan reed om mij een plezier te doen. Boze smiley

[[size=18]size=7]Visser, die wel een half uur eerder had thuis kunnen zijn.
[/size][/size]

Natuurlijk had je vroeger thuis kunnen zijn maar dan had je boetes gehad. Dus mag je best blij zijn dat ik achter je reed waardoor jij wat minder snel reed en veel geld uitspaarde. De borden met die cijfertjes die langs de kant van de weg staan hebben een functie hoor.

Zo ken ik een Noordelinge die ook graag laag vliegt Boze smiley ...maar die ook geregeld een rekening in de bus krijgt... Gefrustreerde smiley

Laatst aangepast door
FRANKT627
op maandag 26 september 2011, 04:00
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627

BerichtGeplaatst: maandag 26 september 2011, 04:04

WILLEMIJN232 schreef:
Nu doe je een beetje lelijk tegen mij Visser..... Verraste, verbaasde smiley
Je staat er schattig op Knipoog smiley

Boze smiley ach, Visser had gisteren (weer) een zeur-dag.

Hij is best wel schattig maar ik denk dat het tijd is voor een ander behang aan de muur...Het is daar ook maar een beetje donker vind ik. Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ANNE589

BerichtGeplaatst: maandag 26 september 2011, 08:55

FRANKT627 schreef:
[/size][/size]Natuurlijk had je vroeger thuis kunnen zijn maar dan had je boetes gehad. Dus mag je best blij zijn dat ik achter je reed waardoor jij wat minder snel reed en veel geld uitspaarde. De borden met die cijfertjes die langs de kant van de weg staan hebben een functie hoor.

Zo ken ik een Noordelinge die ook graag laag vliegt Boze smiley ...maar die ook geregeld een rekening in de bus krijgt... Gefrustreerde smiley

Doet die Noordelinge vast om de kas van de staat te spekken, het is een manier om de crisis wat in te dammen. Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
En trouwens haar auto is vliegtuigtechniek op de weg, moet gebruik van gemaakt worden.
Naar boven

Auteur Bericht
ERIKA129

BerichtGeplaatst: maandag 26 september 2011, 10:25

GRIFFIN748 schreef:
ik meen me te herinneren dat ik ooit (een jaar of 2 geleden...jeetje, zit ik hier al zó lang?) in een topic over een strandwandeling een mogelijkheid heb gegeven om dit soort dingen te voorkomen.

iets met 'aanmelden via Privé-bericht en uitwisselen van mobiele telefoonnummers, en duidelijk meetingpoint'...

Engeltje smiley

Tsssss je wordt wel een beetje vergeetachtig griff Verraste, verbaasde smiley
Dat was vorig jaar rond deze tijd toen we gingen strandwandelen en jij het meeting point niet kon vinden Smiley met dichtgeplakte mond
En tja er waren er een aantal die wel nummers hadden uitgewisseld maar goed dat zijn ouwe koeien Gefrustreerde smiley
Naar boven

Auteur Bericht
GRIFFIN748

BerichtGeplaatst: maandag 26 september 2011, 11:30

TINK100 schreef:
het zat em voornamelijk nd evele wegen die er naar toe leidden maar allemaal opgebroken waren....lijkt H'sum wel Knipoog smiley

Hilversum heeft nu maar het lumineuze idee maar opgevat om Het Kruispunt maar weer dicht te gooien en er een plak asfalt op te leggen, aangezien de damwanden de laatste 3 meter niet willen zakken en de onderaannemer op de fles is....

de bereikbaarheid wordt daarmee overigens niet groter, want (jaja) er gaat een andere verkeersader onder het mes...ondanks dat ik in het Centrum, achter het station woon, ben ik zo uit en thuis, via de afrit 9 op de A1. tomtoms en Hilversum gaan niet samen, da's dus niks voor Frank.

welkom in dè Artikel-12-gemeente van het Gooi...
Naar boven

Auteur Bericht
GRIFFIN748

BerichtGeplaatst: maandag 26 september 2011, 11:33

ERIKA129 schreef:
En tja er waren er een aantal die wel nummers hadden uitgewisseld maar goed dat zijn ouwe koeien Gefrustreerde smiley

bij dit soort uitjes is 'een aantal' niet genoeg. ik zat meer te denken aan 'iedereen'...'t is een beetje een 'als....dan'-situatie:

ALS Frank het telefoonnummer van Hannah (organisator) had gehad, DAN had hij geweten dat Hannah wat later zou komen en had hij even kunnen wachten...

zoiets

Engeltje smiley

Laatst aangepast door
GRIFFIN748
op maandag 26 september 2011, 11:34
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627

BerichtGeplaatst: maandag 26 september 2011, 16:09

ANNE589 schreef:
Doet die Noordelinge vast om de kas van de staat te spekken, het is een manier om de crisis wat in te dammen. Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
En trouwens haar auto is vliegtuigtechniek op de weg, moet gebruik van gemaakt worden.

Verraste, verbaasde smiley Het is net of je je aangesproken voelt? Nu ga jij mij toch niet zeggen dat jij zo vaderlandslievend bent en extra laag vliegt om de nationale kas te spekken... Gefrustreerde smiley

Als je geld te veel hebt wil ik je mijn bankrekening geven... Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ANNE589

BerichtGeplaatst: maandag 26 september 2011, 16:16

FRANKT627 schreef:
Verraste, verbaasde smiley Het is net of je je aangesproken voelt? Nu ga jij mij toch niet zeggen dat jij zo vaderlandslievend bent en extra laag vliegt om de nationale kas te spekken... Gefrustreerde smiley

Als je geld te veel hebt wil ik je mijn bankrekening geven... Lachende smiley

Nee hoor, spring alleen in de bres voor mijn mede noordelingen
Ik houd me keurig aan de snelheid Engeltje smiley
En mocht jij in een crisis zitten, wil ik best een voedselpakket sturen hoor. Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627

BerichtGeplaatst: maandag 26 september 2011, 16:20

ANNE589 schreef:
Nee hoor, spring alleen in de bres voor mijn mede noordelingen
Ik houd me keurig aan de snelheid Engeltje smiley
En mocht jij in een crisis zitten, wil ik best een voedselpakket sturen hoor. Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

- eten voor Floshke
- melk voor Floshke
- een paar pilskes
- crackers
- radijsjes
- komkommer
- koffie
- zoetjes

Later stuur ik je een ander lijstje voor het voedselpakket...pffff, in de bres springen voor Noorderlingse wegpiraten Boze smiley

Laatst aangepast door
FRANKT627
op maandag 26 september 2011, 16:25
Naar boven

Auteur Bericht
ERIKA129

BerichtGeplaatst: maandag 26 september 2011, 16:22

FRANKT627 schreef:
- eten voor Floshke
- melk voor Floshke
- een paar pilskes
- crackers
- radijsjes
- komkommer
- koffie
- zoetjes

Later stuur ik je een ander lijstj voor het voedselpakket...pffff, in de bres springen voor Noorderlingse wegpiraten Boze smiley

ehhhh enne wat krijgt prikkie hiervan?Alles is voor bassie en Floshke Boze smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ANNE589

BerichtGeplaatst: maandag 26 september 2011, 16:24

FRANKT627 schreef:
- eten voor Floshke
- melk voor Floshke
- een paar pilskes
- crackers
- radijsjes
- komkommer
- koffie
- zoetjes

Later stuur ik je een ander lijstj voor het voedselpakket...pffff, in de bres springen voor Noorderlingse wegpiraten Boze smiley

Oke, ik zal gelijk een aktie op touw zetten: HELP DE BELGEN DE WINTER DOOR.
Naar boven

Auteur Bericht
JOSINA022

BerichtGeplaatst: maandag 26 september 2011, 16:26

ANNE589 schreef:

Haha, op mijn steun kun je rekenen hoor Clown smiley
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627

BerichtGeplaatst: maandag 26 september 2011, 16:28

ANNE589 schreef:

Boze smiley doe maar een geldinzameling om al die boetes te betalen van die zoetwatermatrozen uit het Noorden die zich als Shumachers over weg bewegen...

Pfff, vrouwen... Gefrustreerde smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ANNE589

BerichtGeplaatst: maandag 26 september 2011, 16:32

FRANKT627 schreef:
Boze smiley doe maar een geldinzameling om al die boetes te betalen van die zoetwatermatrozen uit het Noorden die zich als Shumachers over weg bewegen...

Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Nee hoor, we willen Floshke niet laten verhongeren, hebben Josina en ik het weer gedaan.
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232

BerichtGeplaatst: maandag 26 september 2011, 16:35

FRANKT627 schreef:

Jammer dat ze zo leuk zijn he Frank...... Knipoog smiley Engeltje smiley
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627

BerichtGeplaatst: maandag 26 september 2011, 16:37

ANNE589 schreef:
Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Nee hoor, we willen Floshke niet laten verhongeren, hebben Josina en ik het weer gedaan.

Huilende smiley, smiley in tranen zie je wel, jullie zitten meer in met die overjarige hamster en met dat stekelbeest dan met mij...ik ga wel emigreren naar een onbewoond eiland met alleen maar mannen... Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627

BerichtGeplaatst: maandag 26 september 2011, 16:40

WILLEMIJN232 schreef:
Jammer dat ze zo leuk zijn he Frank...... Knipoog smiley Engeltje smiley

Gefrustreerde smiley wijs me nu eens enkele aardige vrouwen aan??? Ik denk dat het nog makkelijker is om de harde tegenstanders van yoga een crocodillendinges te laten doen Boze smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ANNE589

BerichtGeplaatst: maandag 26 september 2011, 16:40

FRANKT627 schreef:
Huilende smiley, smiley in tranen zie je wel, jullie zitten meer in met die overjarige hamster en met dat stekelbeest dan met mij...ik ga wel emigreren naar een onbewoond eiland met alleen maar mannen... Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

niet vergeten het adres te geven voor de voedselpakketten he
Naar boven

Auteur Bericht
LEONARD480

BerichtGeplaatst: maandag 26 september 2011, 16:42

FRANKT627 schreef:

Zijn inderdaad levensgevaarlijke wegpiraten Frank. Hield af en toe mijn hart vast. Misschien wel een blinde vlek ofzo. Smiley die vol vragen zit
Naar boven

Auteur Bericht
HANNAH810

BerichtGeplaatst: maandag 26 september 2011, 16:52

GRIFFIN748 schreef:
bij dit soort uitjes is 'een aantal' niet genoeg. ik zat meer te denken aan 'iedereen'...'t is een beetje een 'als....dan'-situatie:

ALS Frank het telefoonnummer van Hannah (organisator) had gehad, DAN had hij geweten dat Hannah wat later zou komen en had hij even kunnen wachten...

zoiets

Engeltje smiley

áls hannah dan de telefoon opgenomen had, als ze op de snelweg reed. Engeltje smiley

en dat had ze niet gedaan............ Lachende smiley met blinkend witte tanden
Naar boven

Auteur Bericht
GRIFFIN748

BerichtGeplaatst: maandag 26 september 2011, 17:05

HANNAH810 schreef:
áls hannah dan de telefoon opgenomen had, als ze op de snelweg reed. Engeltje smiley

en dat had ze niet gedaan............ Lachende smiley met blinkend witte tanden

nee 'tuurlijk niet, want 'niet-handsfree' bellen kost tegenwoordig 160 euro...en da's met een Fünfer toch al gauw een volle tank benzine... Clown smiley
Naar boven

Auteur Bericht
HANNAH810

BerichtGeplaatst: maandag 26 september 2011, 17:07

GRIFFIN748 schreef:
nee 'tuurlijk niet, want 'niet-handsfree' bellen kost tegenwoordig 160 euro...en da's met een Fünfer toch al gauw een volle tank benzine... Clown smiley

een de-watteh?
dat is geen frans, volgens mij............ Geschokte, onthutste smiley
Naar boven

Auteur Bericht
GRIFFIN748

BerichtGeplaatst: maandag 26 september 2011, 17:27

HANNAH810 schreef:
een de-watteh?
dat is geen frans, volgens mij............ Geschokte, onthutste smiley

nein das ist Deutsch... (iets met BMW, toch?)

Clown smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ERIKA129

BerichtGeplaatst: maandag 26 september 2011, 18:50

ANNE589 schreef:

Dat is toch niet zo moeilijk anne?
GA naar hoeven vraag naar een belg die een kat en een egel heeft en dan hebben we hem zo te pakken Clown smiley
Naar boven

Auteur Bericht
VISSER278

BerichtGeplaatst: maandag 26 september 2011, 19:29

FRANKT627 schreef:
[/size][/size]Natuurlijk had je vroeger thuis kunnen zijn maar dan had je boetes gehad. Dus mag je best blij zijn dat ik achter je reed waardoor jij wat minder snel reed en veel geld uitspaarde. De borden met die cijfertjes die langs de kant van de weg staan hebben een functie hoor.

Aha , het kwartje begint te vallen . Ik dacht altijd dat als er een bord met 80 erop aan de linkerkant én aan de rechterkant van de weg staat , dat je dan 160 mocht. Knipoog smiley
maar jij reed daar 72 , dus ik zag je op een gegeven moment niet meer.
Maar nu snap ik het.

Visser, ziw he?
Naar boven

Auteur Bericht
JOSINA022

BerichtGeplaatst: maandag 26 september 2011, 19:32

ANNE589 schreef:

Smiley met dichtgeplakte mond Engeltje smiley
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627

BerichtGeplaatst: maandag 26 september 2011, 22:10

VISSER278 schreef:
Aha , het kwartje begint te vallen . Ik dacht altijd dat als er een bord met 80 erop aan de linkerkant én aan de rechterkant van de weg staat , dat je dan 160 mocht. Knipoog smiley
maar jij reed daar 72 , dus ik zag je op een gegeven moment niet meer.
Maar nu snap ik het.

Verraste, verbaasde smiley Zo'n uitspraak zou ik nu van een Noordelinge verwachten. Ook W-tje zie ik er goed voor in staat om zoiets te beweren Gefrustreerde smiley

Heeft mijn sacrale aanwezigheid hier op CM dan geen enkele educatieve inslag gehad Geschokte, onthutste smiley

Visser, ziw he?
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627

BerichtGeplaatst: maandag 26 september 2011, 22:12

ANNE589 schreef:

Ik geef juist geen adres...ik zie je nog goed in staat om ook op de eiland te komen wonen. Ik zal wel vissen... Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven

ChristianMatch forum index » Agenda
Ga naar pagina Vorige 1 ... 6 7 8 9 10 Volgende
Pagina 9 van 10