Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: maandag 8 augustus 2011, 10:52
|
|
|
MARISKA601 schreef: | eh nee...
de slag om arnhem vond daar plaats in 1944. er is die dag een kranslegging bij het monument. er zullen parachute sprongen plaatsvinden. een kleine vliegtuig show.
voor geinteresserden is er in oosterbeek het airborne museum, je kan daar de airborne wandelroute daarlopen, en die word daar de eerste zaterdag van september gelopen.
je kan dan kiezen uit 10 km,15, 25 en 40 km. |
Lijkt me een hele mooie datum! ook leuk voor de kids en trouwens ook voor de volwassenen! Alleen een nadeel je mag niet met de auto naar achter doorrijden en je moet er vroeger zijn dan anders maar het idee vind ik super goed
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: maandag 8 augustus 2011, 11:03
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Lijkt me een hele mooie datum! ook leuk voor de kids en trouwens ook voor de volwassenen! Alleen een nadeel je mag niet met de auto naar achter doorrijden en je moet er vroeger zijn dan anders maar het idee vind ik super goed |
Euh leuk?.......het is een dodenherdenking met kranslegging,militaire parade etc. Bovendien komen er (al heel vroeg)duizenden mensen op af dus lijkt me de kans klein dat je daar uberhaupt plek voor vindt. (het is wel een spectaculair gezicht)
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: maandag 8 augustus 2011, 11:14
|
|
|
MARISKA601 schreef: | eh nee...
de slag om arnhem vond daar plaats in 1944. er is die dag een kranslegging bij het monument. er zullen parachute sprongen plaatsvinden. een kleine vliegtuig show.
Ja, ook ik werd er ooit gedropt boven de hei. Is alweer 28 jaar en vele kilo's geleden...heel indrukwekkend allemaal...
Dus, welke datum wordt het dan uiteindelijk? Was vorig jaar de laatste pn ook niet rond die datum van de 17de. Ik was er toen ook en het was best mooi weer. Er was toen ook een grote groep.
voor geinteresserden is er in oosterbeek het airborne museum, je kan daar de airborne wandelroute daarlopen, en die word daar de eerste zaterdag van september gelopen.
je kan dan kiezen uit 10 km,15, 25 en 40 km. |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: maandag 8 augustus 2011, 11:28
|
|
|
LEANNE226 schreef: | Euh leuk?.......het is een dodenherdenking met kranslegging,militaire parade etc. Bovendien komen er (al heel vroeg)duizenden mensen op af dus lijkt me de kans klein dat je daar uberhaupt plek voor vindt. (het is wel een spectaculair gezicht) |
om 9 uur is de kranslegging bij het monument naast de schaapskooi. en om 10 uur de dropping.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: maandag 8 augustus 2011, 11:31
|
|
|
MARISKA601 schreef: | om 9 uur is de kranslegging bij het monument naast de schaapskooi. en om 10 uur de dropping. |
lijkt me een erg goede datum om te kiezen dan; maar mijn ma viert hoogst waarschijnlijk haar verjaardag die dag..........
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: maandag 8 augustus 2011, 12:45
|
|
|
HANNAH810 schreef: | lijkt me een erg goede datum om te kiezen dan; maar mijn ma viert hoogst waarschijnlijk haar verjaardag die dag.......... |
zondag is een vele betere dag om te vieren...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: maandag 8 augustus 2011, 13:25
|
|
|
FRANKT627 schreef: | zondag is een vele betere dag om te vieren... |
in refo-kringen worden er geen verjaardagen gevierd op de dag des HEEREN, frank! en aangezien mijn moeder op een zondag jarig is, wordt er gevierd NA die tijd.
Laatst aangepast door
|
HANNAH810
|
op maandag 8 augustus 2011, 13:26
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: maandag 8 augustus 2011, 13:28
|
|
|
HANNAH810 schreef: | in refo-kringen worden er geen verjaardagen gevierd op de dag des HEEREN, frank! en aangezien mijn moeder op een zondag jarig is, wordt er gevierd NA die tijd. |
Op maandag dus. Dat is dan weer opgelost en gaan we op 17 september naar de heide...of toch niet?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: maandag 8 augustus 2011, 16:51
|
|
|
17 september...
10.00-13.00 - Luchtlandingen en kranslegging Ginkelse Heide, Ede. Informatie: tel. 0318 680107/680712 www.ede.nl
Men kan er niet heen met eigen vervoer. Hier en dar zijn in Ede opstapplaatsen om er heen te gaan per bus.
En terug gaat er ook een bus.
Voor wie langer op de hei wilt blijven is er een klein probleempje...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: maandag 8 augustus 2011, 16:56
|
|
|
MARISKA601 schreef: | 17 september...
10.00-13.00 - Luchtlandingen en kranslegging Ginkelse Heide, Ede. Informatie: tel. 0318 680107/680712 www.ede.nl
Men kan er niet heen met eigen vervoer. Hier en dar zijn in Ede opstapplaatsen om er heen te gaan per bus.
En terug gaat er ook een bus.
Voor wie langer op de hei wilt blijven is er een klein probleempje... |
Dus die datum is niet goed voor de pn?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: maandag 8 augustus 2011, 17:00
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Dus die datum is niet goed voor de pn? |
de pn kan tussen 10 en 13 uur toch plaatsvinden?
is weer eens wat anders als smiddags.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: maandag 8 augustus 2011, 17:51
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Op maandag dus. Dat is dan weer opgelost en gaan we op 17 september naar de heide...of toch niet? |
neen, want mijnen moeder wenst toch wel alle kinderen te zien op die dag, dus wordt het hoogst waarschijnlijk de zaterdag, frank.....
ik stel voor dat we het dus toch op de 24e plannen; het lijkt me voor velen, die slecht ter been of slecht ter kas zijn, niet handig om extra moeite te moeten doen om op de plaats van bestemming te komen.
nog belangrijke tegenredenen voor de datum van de 24e?? anders houden we het daarop;
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
TINK100
|
|
Geplaatst: maandag 8 augustus 2011, 18:16
|
|
|
ik kan niet mee op de 24......een week eerder ook niet maar de week er na waarschijnlijk wel.....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: maandag 8 augustus 2011, 18:24
|
|
|
TINK100 schreef: | ik kan niet mee op de 24......een week eerder ook niet maar de week er na waarschijnlijk wel..... |
Een week na de 24??? Dan moeten we echt in de winterkleren duiken...en dan moet iedereen een BBQ meebrengen anders gaan we met wintertenen naar huis...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: dinsdag 9 augustus 2011, 08:48
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Een week na de 24??? Dan moeten we echt in de winterkleren duiken...en dan moet iedereen een BBQ meebrengen anders gaan we met wintertenen naar huis... |
Frank, wat ben je toch een aansteller, ben jij nou een vent?
Ik ga voor de 24e. Uiteraard nog ff aankijken hoe mijn fysieke gesteldheid er dan aan toe is. Maar als het enigszins kan, wil er graag een keer bij zijn!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
THIRZA120
|
|
Geplaatst: dinsdag 9 augustus 2011, 10:52
|
|
|
ik ga ook voor de 24e (sept.)
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: dinsdag 9 augustus 2011, 13:24
|
|
|
JOSINA022 schreef: | Frank, wat ben je toch een aansteller, ben jij nou een vent?
dat ga ik zeggen tegen Hannah dat je me een aansteller noemt...en dat je twijfelt dat ik een man ben...stoute Josina...
Ik ga voor de 24e. Uiteraard nog ff aankijken hoe mijn fysieke gesteldheid er dan aan toe is. Maar als het enigszins kan, wil er graag een keer bij zijn! |
Laatst aangepast door
|
FRANKT627
|
op dinsdag 9 augustus 2011, 13:26
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: dinsdag 9 augustus 2011, 13:30
|
|
|
Ben je nu zielig?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: dinsdag 9 augustus 2011, 13:37
|
|
|
FRANKT627 schreef: | dat ga ik zeggen tegen Hannah dat je me een aansteller noemt...en dat je betwijfelt dat ik een man ben... |
en wat zou je dan denken als antwoord te krijgen, frank???
Laatst aangepast door
|
HANNAH810
|
op dinsdag 9 augustus 2011, 13:39
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: dinsdag 9 augustus 2011, 13:38
|
|
|
HANNAH810 schreef: | en wat zou je dan denken dat je als antwoord krijgen zou, frank??? |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: dinsdag 9 augustus 2011, 22:20
|
|
|
Haha, ik wacht af.
Heb mij inmiddels al opgegeven, echter wel onder voorbehoud omdat ik nog niet weet wanneer ik precies weer geopereerd ga worden en hoe ik er daarna aan toe ben.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: woensdag 10 augustus 2011, 08:25
|
|
|
HANNAH810 schreef: | en wat zou je dan denken als antwoord te krijgen, frank??? |
Wel dat Josina, als straf, voor mij een kippebout en een worstje voor de BBQ moet meebrengen ...om het goed te maken...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: woensdag 10 augustus 2011, 08:32
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Wel dat Josina, als straf, voor mij een kippebout en een worstje voor de BBQ moet meebrengen ...om het goed te maken... |
Denkt gij dan alleen maar aan eten??
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: woensdag 10 augustus 2011, 08:32
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Wel dat Josina, als straf, voor mij een kippebout en een worstje voor de BBQ moet meebrengen ...om het goed te maken... |
Hahaha, dat valt mij erg mee hoor, Frank. Dit gaat mij nog wel lukken (hoop ik )
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: woensdag 10 augustus 2011, 08:41
|
|
|
JOSINA022 schreef: | Hahaha, dat valt mij erg mee hoor, Frank. Dit gaat mij nog wel lukken (hoop ik ) |
Je bent niet wijs Josina Laat Frankie jou maar eens verwennen na al die narigheid dat heb je wel verdient vind ik
Dus Frank..... Wees een heer en zorg voor Josina deze keer
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: woensdag 10 augustus 2011, 09:13
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Je bent niet wijs Josina Laat Frankie jou maar eens verwennen na al die narigheid dat heb je wel verdient vind ik
Dus Frank..... Wees een heer en zorg voor Josina deze keer |
het moet voor mij ook wel een ontspanningen blijven hoor. Dat verzorgen is niet zo'n erg maar al die jaloerse blikken over me heen krijgen kan ik niet aan. Ik denk trouwens dat ik die dag ziek ben en niet meekan
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: woensdag 10 augustus 2011, 09:19
|
|
|
FRANKT627 schreef: | het moet voor mij ook wel een ontspanningen blijven hoor. Dat verzorgen is niet zo'n erg maar al die jaloerse blikken over me heen krijgen kan ik niet aan. Ik denk trouwens dat ik die dag ziek ben en niet meekan |
Nou, als je zo gaat beginnen, dan kun je die kippenbout wel op je buik schrijven, kun je hooguit een paar mosselen krijgen vanuit Yerseke
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: woensdag 10 augustus 2011, 09:19
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Denkt gij dan alleen maar aan eten?? |
nu ik de taste te pakken heb van een kippebout op de BBQ heb ik wel zin in meer ja... het lijkt net wel of je het me niet gunt...pfff, ik zal nog eens lief tegen je doen. Vrouwen...het is me wat... op de duur zou je nog liever een willen zijn....
Laatst aangepast door
|
FRANKT627
|
op woensdag 10 augustus 2011, 09:20
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: woensdag 10 augustus 2011, 09:22
|
|
|
JOSINA022 schreef: | Nou, als je zo gaat beginnen, dan kun je die kippenbout wel op je buik schrijven, kun je hooguit een paar mosselen krijgen vanuit Yerseke |
Oké meisjes, ik heb het begrepen...ik kan niet op tegen jullie. Ik verdwijn dan maar weer...
|
|
Naar boven |
|
|