Auteur |
Bericht |
|
ELOY997
|
|
Geplaatst: zaterdag 21 mei 2011, 02:30
|
|
|
SUSANNAH475 schreef: | Ik vraag me ineens af of dieren ook verkouden worden... |
niet alle dieren denk ik hooguit die kikker als je hem kust
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: zaterdag 21 mei 2011, 09:13
|
|
|
tot straks allemaal!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SOFIE807
|
|
Geplaatst: zaterdag 21 mei 2011, 09:46
|
|
|
Aan allen die naar de picknick gaan wens ik een héél aangename , zonnige en gezellige namiddag en avond ...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GRIFFIN748
|
|
Geplaatst: zaterdag 21 mei 2011, 09:47
|
|
|
vanuit Frankrijk een gezellige dag gewenst! ik hoop dat jullie net als ik een warme, zonnige dag hebben. de lucht is hier al strakblauw en de temperatuur is inmiddels al om van te zweten (20+)
gelukkig heb ik een open dakkie (tsja: de aircopomp is kaduuk maar die is dan ook 'made in Japan')
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: zaterdag 21 mei 2011, 10:59
|
|
|
zo; mijn aangebrande petit pains zitten in de mand; lets make it fun!!
*pakt sleutels en is onderweg*
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
KLAPROOS940
|
|
Geplaatst: zaterdag 21 mei 2011, 12:13
|
|
|
Hoi allemaal,
Het gaat me niet lukken om te komen. (te druk met moestuin en dergelijke). k Wens jullie heel veel plezier vandaag!
groetjes, Klaproos
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: zaterdag 21 mei 2011, 12:51
|
|
|
Er is picknick en heel het forum ligt plat..............
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: zaterdag 21 mei 2011, 22:07
|
|
|
MARIO216 schreef: | Er is picknick en heel het forum ligt plat.............. |
We zullen het forum weer nieuw leven inblazen. Deze picknickganger was om precies 21.00 uur thuis. En het was weer een hartstikke gezellige picknick. Iedereen moe (dat weet ik niet)en voldaan (ik tenminste wel)
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SUSANNAH475
|
|
Geplaatst: zaterdag 21 mei 2011, 22:14
|
|
|
VISSER278 schreef: | We zullen het forum weer nieuw leven inblazen. Deze picknickganger was om precies 21.00 uur thuis. En het was weer een hartstikke gezellige picknick. Iedereen moe (dat weet ik niet)en voldaan (ik tenminste wel) |
tnx voor de bolus , grappig dat je er aan gedacht hebt...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SUSANNAH475
|
|
Geplaatst: zaterdag 21 mei 2011, 22:18
|
|
|
GRIFFIN748 schreef: | vanuit Frankrijk een gezellige dag gewenst! ik hoop dat jullie net als ik een warme, zonnige dag hebben. de lucht is hier al strakblauw en de temperatuur is inmiddels al om van te zweten (20+)
gelukkig heb ik een open dakkie (tsja: de aircopomp is kaduuk maar die is dan ook 'made in Japan') |
idd. een warme en zonnige dag... 'k Ben zelfs verbrand en dat lukt me niet als ik op m'n balkon ga zitten... (voortaan toch maar meer insmeren) Alle (gezellige) picknickgangers bedankt voor jullie aanwezigheid, heb er weer van genoten en was dankbaar ook zelf deel te kunnen nemen aan de conversatie Sweetlady bedankt voor het ophalen en Billy bedankt voor het weer netjes thuisbrengen...
en Majaro en Leven bedankt voor het vervoeren naar de sanitaire stop bij juffrouw Tok...
Laatst aangepast door
|
SUSANNAH475
|
op zaterdag 21 mei 2011, 22:21
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SWEETLADY943
|
|
Geplaatst: zaterdag 21 mei 2011, 22:31
|
|
|
SUSANNAH475 schreef: | idd. een warme en zonnige dag... 'k Ben zelfs verbrand en dat lukt me niet als ik op m'n balkon ga zitten... (voortaan toch maar meer insmeren) Alle (gezellige) picknickgangers bedankt voor jullie aanwezigheid, heb er weer van genoten en was dankbaar ook zelf deel te kunnen nemen aan de conversatie Sweetlady bedankt voor het ophalen en Billy bedankt voor het weer netjes thuisbrengen...
en Majaro en Leven bedankt voor het vervoeren naar de sanitaire stop bij juffrouw Tok...
|
Het was een gezellige dag weer. Heerlijk zonnetje, ja Sus meer smeren, maar t blosje staat je prima .
Beste picknickers allemaal bedankt voor de gezelligheid. Bedankt voor de lekkere bolussen, Tirza cake waar nog in de laatste minuut om gevochten werd , kikkers met n verrassend effect lol, en wat al meer en ook weer die mooie herinnering.
Special thanks aan Billy en Trijnie voor t thuis brengen, en Majaro en Leven voor de Tok Stop
Liefs Sweet.
Laatst aangepast door
|
SWEETLADY943
|
op zaterdag 21 mei 2011, 22:37
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MAJARO438
|
|
Geplaatst: zondag 22 mei 2011, 10:29
|
|
|
Hallo allemaal,
de pn was ontzettend gezellig en leuk. Schitterend weer gehad, we moesten zelfs de schaduw opzoeken omdat het in de zon toch wel erg warm was. Natuurlijk was het Libelle gehalte wel weer hoog pffffff,
[url]
Uploaded with ImageShack.us
zo bij geknipte versie.
gr majaro
Laatst aangepast door
|
MAJARO438
|
op zondag 22 mei 2011, 12:53
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: zondag 22 mei 2011, 10:44
|
|
|
Wat zou Cross zou geboeid hebben in de Libelle? Rimpeltjesbestrijding, de nieuwe kapsels, BBB-oefeningen, de recepten...?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: zondag 22 mei 2011, 12:02
|
|
|
majaro; ik wil niet vervelend doen; echt niet; maar de afspraak is dat er geen foto's worden geplaatst op cm, tenzij je van IEDEREEN op de foto toestemming ontvangen hebt; mijn vraag is of dat ook zo is? anders zou het fijn zijn als je de foto, hoe leuk hij ook is!!!! te verwijderen. afspraken zijn er om na te komen, toch?
je zou ook de foto bij kunnen knippen, zodat alleen de libelle erop staat'??
sorry als je wel gevraagd hebt aan alle mensen op de foto of het goed is dat je hem op t forum plaatst; dan heb ik niets gezegt!!
Laatst aangepast door
|
HANNAH810
|
op zondag 22 mei 2011, 12:05
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MAJARO438
|
|
Geplaatst: zondag 22 mei 2011, 12:47
|
|
|
Oeps, sorry. Bij deze is hij dan verwijderd. Ik wist niet dat die afspraak er was, wel logisch eigenlijk. Ik knip hem wel bij.
gr majaro
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: zondag 22 mei 2011, 14:59
|
|
|
dank je majaro; nu al klaar met knippen???
Laatst aangepast door
|
HANNAH810
|
op zondag 22 mei 2011, 15:00
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: zondag 22 mei 2011, 18:57
|
|
|
MAJARO438 schreef: | Hallo allemaal,
de pn was ontzettend gezellig en leuk. Schitterend weer gehad, we moesten zelfs de schaduw opzoeken omdat het in de zon toch wel erg warm was. Natuurlijk was het Libelle gehalte wel weer hoog pffffff,
[url]
Uploaded with ImageShack.us
zo bij geknipte versie.
gr majaro |
[url]Komt er nu een quiz voor de niet picknickers welk [url][color=#FF0000]hoofd er bijhoort? [/url] Een man die de Libelle leest, wie zou dat kunnen zijn?[/color][/url]
Laatst aangepast door
|
WILLEMIJN232
|
op zondag 22 mei 2011, 19:08
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MAJARO438
|
|
Geplaatst: zondag 22 mei 2011, 19:32
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | [url]Komt er nu een quiz voor de niet picknickers welk [url][color=#FF0000]hoofd er bijhoort? [/url]Een man die de Libelle leest, wie zou dat kunnen zijn?[/color][/url] |
Hint:
de liefste, leukste meest humorvolle man van CM?
mmm, ik heb een roze zonnebril op denk ik
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: zondag 22 mei 2011, 19:37
|
|
|
MAJARO438 schreef: | Hint:
mmm, ik heb een roze zonnebril op denk ik |
Bedoel je Mario?????
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: zondag 22 mei 2011, 19:40
|
|
|
MAJARO438 schreef: | Hint:
mmm, ik heb een roze zonnebril op denk ik |
ik was er toch niet gisteren op de pn???? En de vorige keer was jij er niet Majaro.... Ik begrijp het nu weer niet...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: zondag 22 mei 2011, 20:08
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Komt er nu een quiz voor de niet picknickers welk hoofd er bijhoort? Een man die de Libelle leest, wie zou dat kunnen zijn? |
ik verwacht niet dat majaro dat gaat vertellen, willemijn..... welke man wil er nu in zn hemd (op de foto) gezet worden, op een wereldwijd leesbaar forum........
Laatst aangepast door
|
HANNAH810
|
op zondag 22 mei 2011, 20:13
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GRIFFIN748
|
|
Geplaatst: zondag 22 mei 2011, 20:10
|
|
|
als je tussen de regeltjes doorleest, staat er meer dan ze zeggen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: zondag 22 mei 2011, 20:10
|
|
|
HANNAH810 schreef: | ik verwacht niet dat majaro dat gaat vertellen, willemijn..... welke man wil er nu in zn hemd (op de foto) gezet worden, op een wereldwijd leesbaar forum........ |
Door die Libelle zou je bijna denken dat het Chatuliem was Maar die was er toch niet???? Dus blijft de hamvraag........welke cm man staat in zijn hemd op de foto tijdens het Libelle lezen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: zondag 22 mei 2011, 20:13
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Door die Libelle zou je bijna denken dat het Chatuliem was Maar die was er toch niet???? Dus blijft de hamvraag........welke cm man staat in zijn hemd op de foto tijdens het Libelle lezen |
Ik heb in ieder geval meer borsthaar en ben breder.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: zondag 22 mei 2011, 20:15
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Door die Libelle zou je bijna denken dat het Chatuliem was Maar die was er toch niet???? Dus blijft de hamvraag........welke cm man staat in zijn hemd op de foto tijdens het Libelle lezen |
Ik meende ook de benen van Chat herkend te hebben W-tje...misschien mag niemand weten dat hij er was.
Laatst aangepast door
|
FRANKT627
|
op maandag 23 mei 2011, 08:38
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: zondag 22 mei 2011, 20:17
|
|
|
t wordt body-check dan, ben ik bang......... als majaro niet verteld wie ze in z'n hempie zet, en chatuliem er niet was.. tja.........ehhh.......
p.s. mario; NOG breder????
Laatst aangepast door
|
HANNAH810
|
op zondag 22 mei 2011, 20:20
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: zondag 22 mei 2011, 21:37
|
|
|
HANNAH810 schreef: | t wordt body-check dan, ben ik bang......... als majaro niet verteld wie ze in z'n hempie zet, en chatuliem er niet was.. tja.........ehhh.......
p.s. mario; NOG breder???? |
Misschien kan Majaro er een stuk aanknippen zodat we de stranger helemaal kunnen zien...
Ik moet altijd met de beste oplossing komen aandraven
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARYLIEN613
|
|
Geplaatst: maandag 23 mei 2011, 00:35
|
|
|
HANNAH810 schreef: | t wordt body-check dan, ben ik bang......... als majaro niet verteld wie ze in z'n hempie zet, en chatuliem er niet was.. tja.........ehhh.......
p.s. mario; NOG breder???? |
wie houdt de mannen onder de knoet?
ik zie een blauwe plek op de linker bovenarm, lijkt erop alsof hij een flinke neep kreeg!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
IMKE917
|
|
Geplaatst: maandag 23 mei 2011, 08:36
|
|
|
MARYLIEN613 schreef: | wie houdt de mannen onder de knoet?
ik zie een blauwe plek op de linker bovenarm, lijkt erop alsof hij een flinke neep kreeg! |
Schaduw misschien
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: maandag 23 mei 2011, 08:57
|
|
|
MARYLIEN613 schreef: | wie houdt de mannen onder de knoet?
ik zie een blauwe plek op de linker bovenarm, lijkt erop alsof hij een flinke neep kreeg! |
Maar dan is weer de ham vraag: van wie kreeg deze persoon die? Er komen steeds meer vragen bij Marylien......pfff
|
|
Naar boven |
|
|