Auteur |
Bericht |
|
AARTJE289
|
|
Geplaatst: zaterdag 29 januari 2011, 10:23
|
|
|
MARIJAN072 schreef: | Nog 1 nachtje slapen...... |
Ik kan niet wachten
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: zaterdag 29 januari 2011, 10:34
|
|
|
En dan???????????
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: zaterdag 29 januari 2011, 10:37
|
|
|
VISSER278 schreef: | En dan??????????? |
Ze is de mistery-girl. Ze komt spontaan in de uitzending.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIJAN072
|
|
Geplaatst: zaterdag 29 januari 2011, 10:49
|
|
|
MARIO216 schreef: | Ze is de mistery-girl. Ze komt spontaan in de uitzending. |
Misschien mag ik, omdat Richard zonder vrouwen komt te zitten, wel invallen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
IMKE917
|
|
Geplaatst: zaterdag 29 januari 2011, 10:53
|
|
|
VISSER278 schreef: | En dan??????????? |
....wat dacht je Visser....dan zitten de dames (en ook veel heren) weer gekluisterd aan de buis want..........boer Richard gaat meer vertellen en........ we willen natuurlijk weten of hij nog een dame overhoud aan dit avontuur
Laatst aangepast door
|
IMKE917
|
op zaterdag 29 januari 2011, 10:53
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: zaterdag 29 januari 2011, 13:19
|
|
|
IMKE917 schreef: | ....wat dacht je Visser....dan zitten de dames (en ook veel heren) weer gekluisterd aan de buis want..........boer Richard gaat meer vertellen en........ we willen natuurlijk weten of hij nog een dame overhoud aan dit avontuur |
Had al zo'n bruin vermoeden. Maar Richard.........pffffffff , laat hem eerst de spelregels nog ff doornemen! 't is gewoon schending van de men......sorry....BZV-rechten. en Annemarie........komt ie morgen ook nog aan bod?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
IMKE917
|
|
Geplaatst: zaterdag 29 januari 2011, 15:30
|
|
|
VISSER278 schreef: | Had al zo'n bruin vermoeden. Maar Richard.........pffffffff , laat hem eerst de spelregels nog ff doornemen! 't is gewoon schending van de men......sorry....BZV-rechten. en Annemarie........komt ie morgen ook nog aan bod? |
Ja ik hoop dat ze een beetje meer uit verf komt morgen. Naast al het zware werk zal ze toch ook die mannen een beetje moeten leren kennen.
En ik zag op een filmpje op de BZV-site dat Frank het ook ff niet meer weet.........
Nog 1 nachtje slapen..........
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIJAN072
|
|
Geplaatst: zaterdag 29 januari 2011, 15:41
|
|
|
IMKE917 schreef: | Ja ik hoop dat ze een beetje meer uit verf komt morgen. Naast al het zware werk zal ze toch ook die mannen een beetje moeten leren kennen.
En ik zag op een filmpje op de BZV-site dat Frank het ook ff niet meer weet.........
Nog 1 nachtje slapen.......... |
Ik denk dat Annemarie wel wat tips van de KRO zag krijgen, denken jullie niet? Er schijnt een heel begeleidingsteam achter te zitten. En ze willen waarschijnlijk iets meer emotie, spanning en romantiek op die boerderij daar zien.
En dan Frank....... 'k Heb het idee dat hij ze beiden even leuk vindt, dat kan lastig zijn. Waarschijnlijk hoeft Frank morgen nog niet te beslissen, het programma zal voor een groot deel gevuld zijn met Richard.
Spannend!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CROSSROAD317
|
|
Geplaatst: zaterdag 29 januari 2011, 16:21
|
|
|
..
Laatst aangepast door
|
CROSSROAD317
|
op zaterdag 29 januari 2011, 16:22
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIJAN072
|
|
Geplaatst: zaterdag 29 januari 2011, 17:04
|
|
|
Is er iets, Cross?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: zaterdag 29 januari 2011, 17:29
|
|
|
MARIJAN072 schreef: | Ik denk dat Annemarie wel wat tips van de KRO zag krijgen, denken jullie niet? Er schijnt een heel begeleidingsteam achter te zitten. En ze willen waarschijnlijk iets meer emotie, spanning en romantiek op die boerderij daar zien.
En dan Frank....... 'k Heb het idee dat hij ze beiden even leuk vindt, dat kan lastig zijn. Waarschijnlijk hoeft Frank morgen nog niet te beslissen, het programma zal voor een groot deel gevuld zijn met Richard.
Spannend!!! |
Weet je wat ik niet begrijp?Ze meldt zich aan voor het programma,dan kun je verwachten dat er mannen op je stoep zullen staan en dat die gesprekken verwachten...........meer contact dan nu in ieder geval..........het is een vlotte tante met het mondje op de juiste plek,niet bepaald verlegen en tóch komt ze niet bij de mannen in de buurt........geen arm,geen aanraking,geen blik.......
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: zaterdag 29 januari 2011, 18:41
|
|
|
LEANNE226 schreef: | Weet je wat ik niet begrijp?Ze meldt zich aan voor het programma,dan kun je verwachten dat er mannen op je stoep zullen staan en dat die gesprekken verwachten...........meer contact dan nu in ieder geval..........het is een vlotte tante met het mondje op de juiste plek,niet bepaald verlegen en tóch komt ze niet bij de mannen in de buurt........geen arm,geen aanraking,geen blik....... |
't is er gewoon één van de oude stempel : Geen gelul, werken met dat spul . Vakantie vieren kunnen ze ook als ze weggestuurd zijn.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
IMKE917
|
|
Geplaatst: zaterdag 29 januari 2011, 20:59
|
|
|
Wat nou Crossie...
Wil je er over praten.....??
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: zaterdag 29 januari 2011, 21:35
|
|
|
IMKE917 schreef: | Wat nou Crossie...
Wil je er over praten.....?? |
Al die verschillende namen natuurlijk. Cross, ziet door de bomen het bos ............................niet meer
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
IMKE917
|
|
Geplaatst: zaterdag 29 januari 2011, 21:37
|
|
|
VISSER278 schreef: | Al die verschillende namen natuurlijk. Cross, ziet door de bomen het bos ............................niet meer |
Zou't dat zijn denk je ......
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: zaterdag 29 januari 2011, 21:44
|
|
|
IMKE917 schreef: | Zou't dat zijn denk je ...... |
Ja, of..........................Cross kan niet wachten tot morgen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: zaterdag 29 januari 2011, 23:12
|
|
|
IMKE917 schreef: | Wat nou Crossie...
Wil je er over praten.....?? |
Hij kijkt toch ook wel???????
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
IMKE917
|
|
Geplaatst: zondag 30 januari 2011, 00:04
|
|
|
VISSER278 schreef: | Ja, of..........................Cross kan niet wachten tot morgen. |
WILLEMIJN232 schreef: | Hij kijkt toch ook wel??????? |
Tuurlijk kijkt hij wel......denk ik.....daarom is hij vroeg naar bed vanavond dan is het sneller morgenavond
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: zondag 30 januari 2011, 11:23
|
|
|
IMKE917 schreef: | Tuurlijk kijkt hij wel......denk ik.....daarom is hij vroeg naar bed vanavond dan is het sneller morgenavond |
Ik ben erg benieuwd Imke hoe het vanavond af gaat lopen.......... Ze halen vast wel weer een record met het aantal kijkers want ze laten ons wel in spanning..... Enne Cross, niet vergeten he? Half negen voor de buis.......
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CROSSROAD317
|
|
Geplaatst: zondag 30 januari 2011, 13:19
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Ik ben erg benieuwd Imke hoe het vanavond af gaat lopen.......... Ze halen vast wel weer een record met het aantal kijkers want ze laten ons wel in spanning..... Enne Cross, niet vergeten he? Half negen voor de buis....... |
Half 9 zondagavond, NCIS .... niks geen BZV
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: zondag 30 januari 2011, 13:36
|
|
|
CROSSROAD317 schreef: | Half 9 zondagavond, NCIS .... niks geen BZV |
BZV snap ik wel......maar NCIS?????
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIAN519
|
|
Geplaatst: zondag 30 januari 2011, 13:39
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | BZV snap ik wel......maar NCIS????? |
Kijk , die snap ik nu weer wel.. zo'n politieserie.., maar ik heb al 2 keer bzv gekeken en begin het door te krijgen..
Laatst aangepast door
|
MARIAN519
|
op zondag 30 januari 2011, 13:40
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: zondag 30 januari 2011, 13:52
|
|
|
MARIAN519 schreef: | Kijk , die snap ik nu weer wel.. zo'n politieserie.., maar ik heb al 2 keer bzv gekeken en begin het door te krijgen.. |
Ik kan wel refo zijn wat tv kijken betreft zo weinig kijk ik...... Ik was naar de vrienden van Amstel live en had nog nooit van Ben Saunders gehoord , ik werd ook wat triest aangekeken........
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIAN519
|
|
Geplaatst: zondag 30 januari 2011, 14:21
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Ik kan wel refo zijn wat tv kijken betreft zo weinig kijk ik...... Ik was naar de vrienden van Amstel live en had nog nooit van Ben Saunders gehoord , ik werd ook wat triest aangekeken........ |
Ik kan wel naar van alles kijken, net als lezen, heb een brede interesse.. Is hij niet die zanger die op tv. gewonnen heeft?
Kijk, ik lees nl. de Metro ook
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
IMKE917
|
|
Geplaatst: zondag 30 januari 2011, 14:26
|
|
|
geen eer meer aan die jongen te behalen......
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
EVA685
|
|
Geplaatst: zondag 30 januari 2011, 14:47
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Ik ben erg benieuwd Imke hoe het vanavond af gaat lopen.......... Ze halen vast wel weer een record met het aantal kijkers want ze laten ons wel in spanning..... Enne Cross, niet vergeten he? Half negen voor de buis....... |
Vergeten???? Gewoon op de pc bij uitzending gemist kijken En nog met ondertiteling ook
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: zondag 30 januari 2011, 18:43
|
|
|
EVA685 schreef: | Vergeten???? Gewoon op de pc bij uitzending gemist kijken En nog met ondertiteling ook |
Is toch niet zo spannend Eva!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: zondag 30 januari 2011, 18:45
|
|
|
MARIAN519 schreef: | Ik kan wel naar van alles kijken, net als lezen, heb een brede interesse.. Is hij niet die zanger die op tv. gewonnen heeft?
Kijk, ik lees nl. de Metro ook |
Ik heb er ook niets op tegen maar vergeet gewoon vaak te kijken..... En de metro, Spits en Pers lees ik ook de meeste ochtenden, maar niet goed begrijp ik nu Maar hij zong samen met Di-rect een nummer en dat was wel weer swingen.........
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GRACE585
|
|
Geplaatst: zondag 30 januari 2011, 19:15
|
|
|
cross laat ik het toch eens helemaal met je eens zijn geef mij ook maar NCIS en die bvz interesseert me ook echt niks vind het maar een show waar men met emotiers speeld pppppffffffffffffffff wat een soap
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANNETTE792
|
|
Geplaatst: zondag 30 januari 2011, 19:17
|
|
|
GRACE585 schreef: | cross laat ik het toch eens helemaal met je eens zijn geef mij ook maar NCIS en die bvz interesseert me ook echt niks vind het maar een show waar men met emotiers speeld pppppffffffffffffffff wat een soap |
Wij zeggen meestal: t is net cm
|
|
Naar boven |
|
|