Auteur |
Bericht |
|
TESSYBEAR731
|
|
Geplaatst: donderdag 10 januari 2013, 22:05
|
|
|
FRANKT627 schreef: | ...zoals je dit schrijft val je op de vrouw van je tandarts...ik vind je openheid wel heel mooi en dapper... |
Vreemde conclusies trek jij... Ik ben mooi en dapper op elke weg die ik bewandel, Frank!... Dat weet je toch Al is dat dan weer een weg die ik niet in sla...
Laatst aangepast door
|
TESSYBEAR731
|
op donderdag 10 januari 2013, 22:08
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
TESSYBEAR731
|
|
Geplaatst: donderdag 10 januari 2013, 22:08
|
|
|
Twee keer zelfs... sjonge
Laatst aangepast door
|
TESSYBEAR731
|
op vrijdag 11 januari 2013, 09:31
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PETRA373
|
|
Geplaatst: donderdag 10 januari 2013, 22:20
|
|
|
JOL252 schreef: | Snelband,.snelcement zonder kiezel,.een boor waar je mee kunt mixen... Ik Ben weer wat wijzer. Nu een cement voor.mezelf. antistressssssmasker en laatste.nachie in.huis. |
eh Jol waar ben jij allemaal mee bezig? verhuizen sterkte ermee en hoop voor je een verhuizing na een fijne plek( misschien wel langs leuke buurman die vrijgezel is... yeahhh)
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOL252
|
|
Geplaatst: vrijdag 11 januari 2013, 05:46
|
|
|
PETRA373 schreef: | eh Jol waar ben jij allemaal mee bezig? verhuizen sterkte ermee en hoop voor je een verhuizing na een fijne plek( misschien wel langs leuke buurman die vrijgezel is... yeahhh) |
haha
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
KABOUTER722
|
|
Geplaatst: vrijdag 11 januari 2013, 09:45
|
|
|
Tot nu toe nog niks gedaan. Ben net wakker, namelijk.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOANNIE702
|
|
Geplaatst: vrijdag 11 januari 2013, 10:15
|
|
|
KABOUTER722 schreef: | Tot nu toe nog niks gedaan. Ben net wakker, namelijk. |
Dat is al heel wat...........wakker worden!
Sssst ik ook
Laatst aangepast door
|
JOANNIE702
|
op vrijdag 11 januari 2013, 10:16
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: vrijdag 11 januari 2013, 19:28
|
|
|
JOANNIE702 schreef: | Dat is al heel wat...........wakker worden!
Sssst ik ook |
Vind het veel knapper om te slapen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ROOS575
|
|
Geplaatst: vrijdag 11 januari 2013, 19:35
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Vind het veel knapper om te slapen |
Het allerknapst is om van de bank af te komen terwijl je geen zin heb.......
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: vrijdag 11 januari 2013, 19:56
|
|
|
ROOS575 schreef: | Het allerknapst is om van de bank af te komen terwijl je geen zin heb....... |
Het is nog veel knapper om niet op de bank te kruipen wanneer je wel zin hebt...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PETRA373
|
|
Geplaatst: vrijdag 11 januari 2013, 20:13
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Het is nog veel knapper om niet op de bank te kruipen wanneer je wel zin hebt... |
vandaag maar effe excuus aanbieden voor het geval je me humor over onlid van gisteren niet waardeerde, heb nu eenmaal een galgenhumor soms en bedacht me vandaag dat jij er misschien wel helemaal niet zoveel humor inzag. dus sorry als je er op geflipt was.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: vrijdag 11 januari 2013, 20:16
|
|
|
PETRA373 schreef: | vandaag maar effe excuus aanbieden voor het geval je me humor over onlid van gisteren niet waardeerde, heb nu eenmaal een galgenhumor soms en bedacht me vandaag dat jij er misschien wel helemaal niet zoveel humor inzag. dus sorry als je er op geflipt was. |
Maar gekkie toch...ik weet toch ook dat het plagerij was... ...dus niets van aantrekken...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOANNIE702
|
|
Geplaatst: vrijdag 11 januari 2013, 20:19
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Vind het veel knapper om te slapen |
Pfffft
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PETRA373
|
|
Geplaatst: vrijdag 11 januari 2013, 20:20
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Maar gekkie toch...ik weet toch ook dat het plagerij was... ...dus niets van aantrekken... |
Oh gelukkig,
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: vrijdag 11 januari 2013, 21:39
|
|
|
JOANNIE702 schreef: |
Pfffft |
Ja weet dat het zo moet maar de uitvoering ervan is twee
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOANNIE702
|
|
Geplaatst: vrijdag 11 januari 2013, 22:14
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Ja weet dat het zo moet maar de uitvoering ervan is twee |
zegt dat wel Erika en je zit al tegen de nacht op te kijken en denk zal wel weer zo lange moeilijke nacht worden en ik vertik het met de slaap pillen aan het werk te gaan! Dat is ook niet alles, als je niet uitkijkt zit je daaraan vast en kan je bijna niet meer vanaf komen! Ik weet zelf goed wat het vandaan komt, alleen oplossen gaat het niet zomaar!
Laatst aangepast door
|
JOANNIE702
|
op vrijdag 11 januari 2013, 22:15
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: vrijdag 11 januari 2013, 23:59
|
|
|
JOANNIE702 schreef: | zegt dat wel Erika en je zit al tegen de nacht op te kijken en denk zal wel weer zo lange moeilijke nacht worden en ik vertik het met de slaap pillen aan het werk te gaan! Dat is ook niet alles, als je niet uitkijkt zit je daaraan vast en kan je bijna niet meer vanaf komen! Ik weet zelf goed wat het vandaan komt, alleen oplossen gaat het niet zomaar! |
Verslaving hoeft niet hoor Joannie... Soms is het echt even nodig om van de kaart te wezen... Een goede nachtrust is daarentegen wel belangrijk...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: zaterdag 12 januari 2013, 12:51
|
|
|
JOANNIE702 schreef: | zegt dat wel Erika en je zit al tegen de nacht op te kijken en denk zal wel weer zo lange moeilijke nacht worden en ik vertik het met de slaap pillen aan het werk te gaan! Dat is ook niet alles, als je niet uitkijkt zit je daaraan vast en kan je bijna niet meer vanaf komen! Ik weet zelf goed wat het vandaan komt, alleen oplossen gaat het niet zomaar! |
Tja heb nu dan melatonine tabletten en waarempel vannacht vrij goed geslapen alleen is mijn lichaam slapen niet gewent waardoor je weer extra moe wordt maar ja vond toch nog een bakkie energie vanmorgen, dus heb mn boodschappies binnen en mn huissie gestoft en gezogen, plantjes gehaald dus heb weer wat fleurigs in huis en mijn huis is aardig opgeruimd.... pffffffff en nu is ikke ehhhhh.... laat maar
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOANNIE702
|
|
Geplaatst: zaterdag 12 januari 2013, 15:04
|
|
|
En toch als je ziet wat ik allemaal doet en energie heb, snap er niks ervan!
In ieder geval, de ontplofte kamer, zo leek het wel! is opgeruimd heleboel weggedaan, de kleren te groot, en die gaan naar kringloop! en ook de slaapgedeelt is een stuk lichter geworden, tjonge ik heb een zee van ruimte nu de effect die ik wilde bereiken is goed gegaan, nu nog iemand lief aan kijken voor de gaatjes boren........ voor mijn plankje speciaal voor de foto's erop te doen! en ik heb een idee, alleen nog iemand zoeken die het voor mij kan uitwerken..........! Echt mijn nestje geworden!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: zaterdag 12 januari 2013, 15:39
|
|
|
Denk dat..het dat JUIST is... Zien wat je zelf ook kan...zelfwaardering....(Wauw...dat kan ik) Tenminste...zo werkt het bij mij... Er zijn dagen dat er NIETS uit mijn handen komt... Maar vorige week even hulp gehad....schuur opgeruimd...berging ook...
En volgende week staat de vliering op de planning... Bij mij is het meer het opruimen...sorteren....weggooien.. (ik kan niets weggooien) Bij mij heeft het te maken met afscheid nemen... Zo heb ik onlangs de hal geschilderd... Ik heb een grote drempel om dingen te ondernemen, maar lukt het wel...geniet ik er ook echt van!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANNA415
|
|
Geplaatst: zaterdag 12 januari 2013, 19:20
|
|
|
Pff verhuizen naar het vakantiehuisje. Auto vol, auto vriendin vol. Wat een gezeul. Maandag gaat de rest in opslag. Dongel werkt, nu lekker aan de pannenkoek
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: zaterdag 12 januari 2013, 20:03
|
|
|
ANNA415 schreef: | Pff verhuizen naar het vakantiehuisje. Auto vol, auto vriendin vol. Wat een gezeul. Maandag gaat de rest in opslag. Dongel werkt, nu lekker aan de pannenkoek |
...vriendin vol???
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOL252
|
|
Geplaatst: zaterdag 12 januari 2013, 21:20
|
|
|
Yeah I'm back online! is het ondertussen rustig geweest?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JANS221
|
|
Geplaatst: zaterdag 12 januari 2013, 21:25
|
|
|
JOL252 schreef: | Yeah I'm back online! is het ondertussen rustig geweest? |
Ja hoor, dat zal nu wel weer over zijn!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOL252
|
|
Geplaatst: zaterdag 12 januari 2013, 21:27
|
|
|
JANS221 schreef: | Ja hoor, dat zal nu wel weer over zijn! |
bedankt nog voor de oppepper gisteravond.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: zaterdag 12 januari 2013, 22:28
|
|
|
JOL252 schreef: | Yeah I'm back online! is het ondertussen rustig geweest? |
Tuurlijk wij gedragen ons wel maar ja dat zal nu over zijn Goed je weer te zien
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MAMY994
|
|
Geplaatst: zaterdag 12 januari 2013, 23:46
|
|
|
Ik ben vandaag lekker wezen treinen. Had nog een Kruitvat kaartje en ben naar Haarlem geweest. Prachtige stad! Mooie gevels. En heb ook het Corrie ten Boom Museum bezocht. Was nog lang niet uit gekeken, dus misschien nog eens....?!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: zondag 13 januari 2013, 00:02
|
|
|
MAMY994 schreef: | Ik ben vandaag lekker wezen treinen. Had nog een Kruitvat kaartje en ben naar Haarlem geweest. Prachtige stad! Mooie gevels. En heb ook het Corrie ten Boom Museum bezocht. Was nog lang niet uit gekeken, dus misschien nog eens....?! |
En de boel is niet ontploft met dat kruitvat kaartje ?
Maar .... de trein is zo gek nog niet .
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GERRIT603
|
|
Geplaatst: zondag 13 januari 2013, 00:13
|
|
|
VISSER278 schreef: | En de boel is niet ontploft met dat kruitvat kaartje ?
Maar .... de trein is zo gek nog niet . |
kan jij die dan thuis voor de deur kwijt
daar heb ik geen ruimte voor, heb al moeite om een plaatsje voor m'n auto te vinden
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MAMY994
|
|
Geplaatst: zondag 13 januari 2013, 00:13
|
|
|
VISSER278 schreef: | En de boel is niet ontploft met dat kruitvat kaartje ?
Maar .... de trein is zo gek nog niet . |
Nee, de boel is niet ontploft! En ik zelf gelukkig ook niet. (Heb namelijk een overheerlijke veeeeeel te grote shoarma op. Maar ja, dat schijnt in Haarlem normaal te zijn.)
En inderdaad met zo'n voordeelkaartje mag je één dag heel Nederland door. Reuze leuk, zo kom je nog eens ergens. Niet gek toch.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: zondag 13 januari 2013, 00:17
|
|
|
MAMY994 schreef: | Nee, de boel is niet ontploft! En ik zelf gelukkig ook niet. (Heb namelijk een overheerlijke veeeeeel te grote shoarma op. Maar ja, dat schijnt in Haarlem normaal te zijn.)
En inderdaad met zo'n voordeelkaartje mag je één dag heel Nederland door. Reuze leuk, zo kom je nog eens ergens. Niet gek toch. |
Ik denk dat ik dan ook maar es naar Haarlem ga.
|
|
Naar boven |
|
|