Auteur |
Bericht |
|
YELNIN491
|
|
Geplaatst: dinsdag 6 december 2011, 12:45
|
|
|
MARRY942 schreef: | Hier scheen vanmorgen het zonnetje....die is nu achter de wolken verdwenen |
hier vanmorgen ook veel zon, nu is het donker en regent het. geen buitenweer vandaag, dus lekker binnen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: dinsdag 6 december 2011, 15:39
|
|
|
YELNIN491 schreef: | hier vanmorgen ook veel zon, nu is het donker en regent het. geen buitenweer vandaag, dus lekker binnen. |
Het is hier Jantje huilt Jantje lacht ene moment zonnetje twee tellen later komt het met bakken naar beneden Ik blijf maar zoveel mogelijk binnen lekker met een bakkie thee en straks maar weer de lampies en kaarsies aan
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
YELNIN491
|
|
Geplaatst: dinsdag 6 december 2011, 17:04
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Het is hier Jantje huilt Jantje lacht ene moment zonnetje twee tellen later komt het met bakken naar beneden Ik blijf maar zoveel mogelijk binnen lekker met een bakkie thee en straks maar weer de lampies en kaarsies aan |
doe mij maar bakkie koffie, lampjes aan en kerstverlichting oeps
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARRY942
|
|
Geplaatst: dinsdag 6 december 2011, 17:08
|
|
|
YELNIN491 schreef: | hier vanmorgen ook veel zon, nu is het donker en regent het. geen buitenweer vandaag, dus lekker binnen. |
Kreeg vanmiddag zowaar een bui hagel op me kop!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
YELNIN491
|
|
Geplaatst: dinsdag 6 december 2011, 19:56
|
|
|
MARRY942 schreef: | Kreeg vanmiddag zowaar een bui hagel op me kop! |
Eentje, wees blij dat je dan niet in het noorden was, daar had je er vast meer gekregen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GERRIT084
|
|
Geplaatst: dinsdag 6 december 2011, 20:12
|
|
|
Heel de dag schitterend mooi weer wel fris maar toch lekker Geen druppel of hagelsteentje gezien, maar als het aan de weer man zou liggen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
YELNIN491
|
|
Geplaatst: dinsdag 6 december 2011, 20:16
|
|
|
GERRIT084 schreef: | Heel de dag schitterend mooi weer wel fris maar toch lekker Geen druppel of hagelsteentje gezien, maar als het aan de weer man zou liggen |
Dan bedacht je dat die weerman weer es loog, maar dat het tussen de druppels droog was.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARRY942
|
|
Geplaatst: dinsdag 6 december 2011, 20:31
|
|
|
YELNIN491 schreef: | Eentje, wees blij dat je dan niet in het noorden was, daar had je er vast meer gekregen |
neeeu hoor yelnin.....zo lang doe ik geen boodschappen...das met 5 minuten gebeurd...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
YELNIN491
|
|
Geplaatst: dinsdag 6 december 2011, 21:55
|
|
|
MARRY942 schreef: | neeeu hoor yelnin.....zo lang doe ik geen boodschappen...das met 5 minuten gebeurd... |
5 minuten dan ben ik nog onderweg naar de winkels, sja voordeel van het wonen op de vlakte
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANNETTE792
|
|
Geplaatst: dinsdag 6 december 2011, 21:59
|
|
|
YELNIN491 schreef: | 5 minuten dan ben ik nog onderweg naar de winkels, sja voordeel van het wonen op de vlakte |
Dan ben ik net in de auto gestapt en de oprit afgereden Maar de voordelen van het op de vlakte wonen gaat toch voor het nadeel dat de supermarkt 7 km verderop zit!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: woensdag 7 december 2011, 09:11
|
|
|
YELNIN491 schreef: | 5 minuten dan ben ik nog onderweg naar de winkels, sja voordeel van het wonen op de vlakte |
Ja online winkelen doe je in 5 minuten... Nee ik ben meestal een uurbezig met boodschappen doen. Er heen lopen... ka zoeken... de winkel ingaan... kar vol laden... wachten bij de kassa.. en dan de kar uitladen... weg zetten... en dan naar huis...
Met dit weer vind ik het niet leuk om boodschappen te doen. Het onweerde lichtelijk, veel regen en wind...
Een auto heb ik niet...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GRACE585
|
|
Geplaatst: woensdag 7 december 2011, 13:32
|
|
|
we waaien bijna weg
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANNETTE792
|
|
Geplaatst: woensdag 7 december 2011, 13:46
|
|
|
GRACE585 schreef: | we waaien bijna weg
|
Hier ook, maar het is eindelijk droog! Vanmorgen hadden we er ook nog regen en onweer bij, ik heb tot half 10 met het licht aangezeten
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARRY942
|
|
Geplaatst: woensdag 7 december 2011, 16:44
|
|
|
Vanmiddag lekker in de loeiende storm in de tuin gewerkt... (moest wel hard rennen achter al die wegwaaiende blaadjes), maar het was heeeeerlijk!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANNETTE792
|
|
Geplaatst: woensdag 7 december 2011, 16:47
|
|
|
MARRY942 schreef: | Vanmiddag lekker in de loeiende storm in de tuin gewerkt... (moest wel hard rennen achter al die wegwaaiende blaadjes), maar het was heeeeerlijk! |
Ik had net een peuter op mn arm wiens capuchon afwaaide en die verschrikt haar haartjes vast wilde houden, bang dat ze eraf waaide geloof ik.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARRY942
|
|
Geplaatst: woensdag 7 december 2011, 17:10
|
|
|
ANNETTE792 schreef: | Ik had net een peuter op mn arm wiens capuchon afwaaide en die verschrikt haar haartjes vast wilde houden, bang dat ze eraf waaide geloof ik. |
En nu....de storm loeit nog steeds om het huis (vanmorgen hadden we zelfs een onweersbui hier, het flitste flink!)....maar laat die storm maar loeien....mijn kerstboom straalt een romaaaanties licht af, samen met de adventsster en de brandende kaarsjes...ik heb een mooi kerst-cd tje van Kees Kraayenoord opstaan en ga straks eigengebrouwen spaghetti bolognaise a la Maria eten.... IK HEB HET GOED!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANNETTE792
|
|
Geplaatst: woensdag 7 december 2011, 17:50
|
|
|
MARRY942 schreef: | En nu....de storm loeit nog steeds om het huis (vanmorgen hadden we zelfs een onweersbui hier, het flitste flink!)....maar laat die storm maar loeien....mijn kerstboom straalt een romaaaanties licht af, samen met de adventsster en de brandende kaarsjes...ik heb een mooi kerst-cd tje van Kees Kraayenoord opstaan en ga straks eigengebrouwen spaghetti bolognaise a la Maria eten.... IK HEB HET GOED! |
Op zich een goed plan.....maar wij eten chiliwraps...en op een of andere manier is chili con carne een foute combinatie met een romantisch avondje vrees ik
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HERMAN388
|
|
Geplaatst: woensdag 7 december 2011, 17:52
|
|
|
Kan ik morgenochtend de vliegtuig instappen rond half 8? Het waait nog zo hard ai ai ai Ik hoop niet op annulering
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: woensdag 7 december 2011, 18:03
|
|
|
Storm en regen! Lekker binnen zitten luiken dicht lampies en kaarsjes aan wie doet me wat
Laatst aangepast door
|
ERIKA129
|
op woensdag 7 december 2011, 18:03
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARRY942
|
|
Geplaatst: woensdag 7 december 2011, 18:16
|
|
|
ANNETTE792 schreef: | Op zich een goed plan.....maar wij eten chiliwraps...en op een of andere manier is chili con carne een foute combinatie met een romantisch avondje vrees ik |
hihi...ja..je kan nu moeilijk alle ramen open zetten he
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
TINK100
|
|
Geplaatst: donderdag 8 december 2011, 03:07
|
|
|
het stormt buiten....was ook voorspeld, maar toch...en de wind is ook nog koud ook. Geef mij dan maar vorst, met een zonnetje...maar geen ijzel, daar hou ik niet van
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HERMAN388
|
|
Geplaatst: donderdag 8 december 2011, 07:52
|
|
|
Het weer bij Schiphol is zeer aangenaam. Ik stap zo de vliegtuig in.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HERMAN388
|
|
Geplaatst: donderdag 8 december 2011, 07:53
|
|
|
Het weer bij Schiphol is zeer aangenaam. Ik stap zo de vliegtuig in.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: donderdag 8 december 2011, 10:22
|
|
|
Momenteel is het hier vrij rustig niet teveel wind en droog Maar voor hoelang dat is de vraag
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: donderdag 8 december 2011, 19:00
|
|
|
Het stormt hierrrrrrrrrrrr!!!!!!!!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
YELNIN491
|
|
Geplaatst: donderdag 8 december 2011, 19:36
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Het stormt hierrrrrrrrrrrr!!!!!!!!!! |
had het naar jou gestuurd, we hadden hier bijna geen takken meer aan de bomen over
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: donderdag 8 december 2011, 19:40
|
|
|
YELNIN491 schreef: | had het naar jou gestuurd, we hadden hier bijna geen takken meer aan de bomen over |
en bedankt dan maar weer Had het lekker daar boven in het land gehouden
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: donderdag 8 december 2011, 20:09
|
|
|
YELNIN491 schreef: | had het naar jou gestuurd, we hadden hier bijna geen takken meer aan de bomen over |
vandaar dat ze het takkenweer noemen... ja de takken liggen voor mijn voordeur opgestapeld... en ik had nopg zo gezegd:
IK HEB GEEN OPEN HAARD
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: donderdag 8 december 2011, 20:14
|
|
|
MARISKA601 schreef: | vandaar dat ze het takkenweer noemen... ja de takken liggen voor mijn voordeur opgestapeld... en ik had nopg zo gezegd:
IK HEB GEEN OPEN HAARD |
Nou sorry hoor, ik had toch echt iets anders verstaan Heb nu mijn gehoorapparaat in, dus je hoeft niet meer zo te schreeuwen
De rest van de takken zal ik dan maar hier voor de flat laten liggen? Het waait mij sowieso te hard om nu naar buiten te gaan
Laatst aangepast door
|
JOSINA022
|
op donderdag 8 december 2011, 20:15
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
YELNIN491
|
|
Geplaatst: donderdag 8 december 2011, 20:29
|
|
|
MARISKA601 schreef: | vandaar dat ze het takkenweer noemen... ja de takken liggen voor mijn voordeur opgestapeld... en ik had nopg zo gezegd:
IK HEB GEEN OPEN HAARD |
Misschien kun je ze hier op het forum te koop aanbieden, levert het takkenweer toch nog wat op.
|
|
Naar boven |
|
|