Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: zondag 18 september 2011, 19:27
|
|
|
http://youtu.be/s-qz7zPjNg8
Blijft mooi.........werd vanochtend gezongen bij mij in de kerk tijdens een Thomasviering....waarbij je yoga kon doen, de christelijke zonnecirkel kon lopen en zoal meer........En dan ervaar je Gods Geest........... Hoezo occult? Gods Geest ervaren dat is het meer..........
Laatst aangepast door
|
WILLEMIJN232
|
op zondag 18 september 2011, 19:30
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIAN519
|
|
Geplaatst: zondag 18 september 2011, 19:55
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | http://youtu.be/s-qz7zPjNg8
Blijft mooi.........werd vanochtend gezongen bij mij in de kerk tijdens een Thomasviering....waarbij je yoga kon doen, de christelijke zonnecirkel kon lopen en zoal meer........En dan ervaar je Gods Geest........... Hoezo occult? Gods Geest ervaren dat is het meer.......... |
Het lied is erg mooi, de rest kan ik niets mee... Bij de viering van een christelijke dienst? oosterse aspecten? van een andere god? een christelijke zonnecirkel lopen? en dan Gods Geest ervaren? de Heilige Geest van Onze God?
Wat ervaar je dan? wat heb je ervaren? wat deed de Geest met je en ik wil het oprecht graag weten? mag ook per mail als je dat liever doet?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: zondag 18 september 2011, 20:02
|
|
|
MARIAN519 schreef: | Het lied is erg mooi, de rest kan ik niets mee... Bij de viering van een christelijke dienst? oosterse aspecten? van een andere god? een christelijke zonnecirkel lopen? en dan Gods Geest ervaren? de Heilige Geest van Onze God?
Wat ervaar je dan? wat heb je ervaren? wat deed de Geest met je en ik wil het oprecht graag weten? mag ook per mail als je dat liever doet? |
Ik denk dat ik het zelfde ervaar als jij in een kerkdienst, niets meer en niets minder........alleen op een andere wijze...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CHATULIEM619
|
|
Geplaatst: zondag 18 september 2011, 20:33
|
|
|
MARIAN519 schreef: | Het lied is erg mooi, de rest kan ik niets mee... Bij de viering van een christelijke dienst? oosterse aspecten? van een andere god? een christelijke zonnecirkel lopen? en dan Gods Geest ervaren? de Heilige Geest van Onze God?
Wat ervaar je dan? wat heb je ervaren? wat deed de Geest met je en ik wil het oprecht graag weten? mag ook per mail als je dat liever doet? | Ik begrijp niet dat je dat nu wilt weten, aan de ene kant ben je er op tegen, dus dan zou het logisch zijn, dat je er afstand van zou willen houden. En Gods Geest ervaren in yoga, in mijn ogen pure misleiding.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIAN519
|
|
Geplaatst: zondag 18 september 2011, 20:35
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | Ik begrijp niet dat je dat nu wilt weten, aan de ene kant ben je er op tegen, dus dan zou het logisch zijn, dat je er afstand van zou willen houden. En Gods Geest ervaren in yoga, in mijn ogen pure misleiding. |
Daarom dat ik haar ervaring wilde weten..ik vind het net als jij ..pure misleiding..
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: zondag 18 september 2011, 20:37
|
|
|
MARIAN519 schreef: | Daarom dat ik haar ervaring wilde weten..ik vind het net als jij ..pure misleiding.. |
Welnee, pure nonsens.......kijk eens over kerkmuren heen zou ik zo zeggen........kan je veel van leren....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MIEKE364
|
|
Geplaatst: zondag 18 september 2011, 20:52
|
|
|
MARIAN519 schreef: | Daarom dat ik haar ervaring wilde weten..ik vind het net als jij ..pure misleiding.. |
Chatuliem, wat een onzin zeg jij nu. Gods geest ervaren in yoga, je begrijpt het echt niet, hè?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MIEKE364
|
|
Geplaatst: zondag 18 september 2011, 20:53
|
|
|
on-topic zou ik zeggen, jongelui!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MIEKE364
|
|
Geplaatst: zondag 18 september 2011, 20:54
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | http://youtu.be/s-qz7zPjNg8
Blijft mooi.........werd vanochtend gezongen bij mij in de kerk tijdens een Thomasviering....waarbij je yoga kon doen, de christelijke zonnecirkel kon lopen en zoal meer........En dan ervaar je Gods Geest........... Hoezo occult? Gods Geest ervaren dat is het meer.......... |
Wel een vreemd recept, hoor, als je het zo schrijft Willemijn, ik kan me er niet zoveel bij voorstellen, eerlijk gezegd.....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CROSSROAD317
|
|
Geplaatst: zondag 18 september 2011, 20:56
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Welnee, pure nonsens.......kijk eens over kerkmuren heen zou ik zo zeggen........kan je veel van leren.... |
Misschien dat je in je bediening ook kunt bidden voor één hele specifieke gave ... 1 Korintiërs 12:10b "en aan een ander het onderscheiden van geesten". Dat er christenen mogen zijn die inzien wat van God is en wat van satan is, de gevallen morgenster ... die niets anders doet dan mensen leugens voorspiegelen, voorspiegelt als waarheid ...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: zondag 18 september 2011, 20:59
|
|
|
CROSSROAD317 schreef: | Misschien dat je in je bediening ook kunt bidden voor één hele specifieke gave ... 1 Korintiërs 12:10b "en aan een ander het onderscheiden van geesten". Dat er christenen mogen zijn die inzien wat van God is en wat van satan is, de gevallen morgenster ... die niets anders doet dan mensen leugens voorspiegelen, voorspiegelt als waarheid ... |
Als jij dat nu doet, doe ik het op mijn manier ok? Niets mis mee.....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MIEKE364
|
|
Geplaatst: zondag 18 september 2011, 21:05
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Welnee, pure nonsens.......kijk eens over kerkmuren heen zou ik zo zeggen........kan je veel van leren.... |
Willemijn, heb even gegoogled op Thomasviering......een mooi concept en met ruime kaders waar iedere gemeente op eigen manier invulling kan geven. Veel ruimte voor menszijn in de geloofsbeleving en dat is altijd mooi en een uitdaging. Zo is het uitgelegd, meen ik. Het zal vast een bijzondere belevenis zijn geweest.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CROSSROAD317
|
|
Geplaatst: zondag 18 september 2011, 21:06
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Als jij dat nu doet, doe ik het op mijn manier ok? Niets mis mee..... |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
THOMAS968
|
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIAN519
|
|
Geplaatst: dinsdag 20 september 2011, 23:03
|
|
|
afgelopen zondag was het vredes-zondag... we zongen in canon..
http://youtu.be/nl3zDbMnz7E
God..geef ons vrede..
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
THOMAS968
|
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
TINK100
|
|
Geplaatst: vrijdag 23 september 2011, 18:14
|
|
|
http://www.youtube.com/watch?v=8Sy7jkgQ65o&feature=related
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
THOMAS968
|
|
Geplaatst: maandag 26 september 2011, 21:20
|
|
|
Harry Muskee is overleden. Hij was Cuby van Cuby and the Blizzards.
Klein eerbetoon dan maar:
http://www.youtube.com/watch?v=BHuY8-GBzCg
Thomas, uit het land van turf, jenever en achterdocht....
Laatst aangepast door
|
THOMAS968
|
op maandag 26 september 2011, 21:22
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
THOMAS968
|
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: maandag 26 september 2011, 23:07
|
|
|
Ah, Harry Muskee overleden???? Ik weet niet wat ik lees...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: maandag 26 september 2011, 23:14
|
|
|
Dit is ook een nummer van de good old Seekers, ik hoorde dit nummer pas als titelsong van de film Lemon tree.... Een prachtige indrukwekkende film over het Israelisch Palestijns conflict waar geen winnaars maar alleen maar verliezers zijn......
http://youtu.be/C2DWunCunhI
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
THOMAS968
|
|