Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: dinsdag 16 augustus 2011, 18:59
|
|
|
VISSER278 schreef: | Frank , laat maar ......'k zal het jou wel eens uitleggen. Maar ik ben nu niet in de stemming. Er zijn hier dames die heel mn dag vergald hebben. Was ik zó trots op mn eigen dat ik heel de kamer gewit heb.... en dan zitten nu onderling mekaar op te stoken met de wens dat visser morgen opnieuw kan beginnen. |
Nee hoor, willen alleen maar feestvieren dat je dat helemaal zelf gedaan hebt
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: dinsdag 16 augustus 2011, 19:02
|
|
|
HANNAH810 schreef: | k weet niet, hoor, visser, maar ehhhh.......
gaat het wel goed met je?
vergiftigings verschijnselen bij het snuffelen aan een vrouw van 70-72 jaar zonder vijf tubes anti-rimpel-creme....... je sluit deze door jou geliefde dame in maar liefst twee kamers tegelijk op, terwijl jij de friet uit je knip laat komen....... geen wonder eigenlijk, dat het zweet van je gezicht gutst??
jozina; zou je je niet nog eens bedenken voor je vanavond bij deze fisherman gaat feesten??
(k had je toch wel heeeeeeel anders ingeschat, hoor visser!!)
Hoe kan het nu nog goed gaan met visser. ipv. dat je zou zeggen, goh visser , goed bezig geweest...... nee hoor , wensen ze je toe dat je morgen weer kan gaan witten in die vergiftigingsdampen. Maar ondertussen wel vragen......he vissertje, hangen je lampen al op??
VROUWENBEUL!! hihi. |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: dinsdag 16 augustus 2011, 19:03
|
|
|
HERMAN388 schreef: | Die domme Belgen snappen helemaal niks |
't valt ook haast niet te snappen
en dat staat dan onder mooiste moment. Heel mn dag verpest.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: dinsdag 16 augustus 2011, 19:04
|
|
|
JOSINA022 schreef: | Nee hoor, willen alleen maar feestvieren dat je dat helemaal zelf gedaan hebt |
Oohhhhhhhhhhhhh......mijn dag wordt al ietsiepietsie beter
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: dinsdag 16 augustus 2011, 19:22
|
|
|
VISSER278 schreef: | Frank , laat maar ......'k zal het jou wel eens uitleggen. Maar ik ben nu niet in de stemming. Er zijn hier dames die heel mn dag vergald hebben. Was ik zó trots op mn eigen dat ik heel de kamer gewit heb.... en dan zitten nu onderling mekaar op te stoken met de wens dat visser morgen opnieuw kan beginnen. |
Kan ik je nog helpen Visser?????????? Er moet toch IETS goeds komen uit Zeeland???
Enne...als we barbekeuen...gewoon buiten he??? Een feessie hier kan ook hoor!!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: dinsdag 16 augustus 2011, 19:58
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Kan ik je nog helpen Visser?????????? Er moet toch IETS goeds komen uit Zeeland???
Enne...als we barbekeuen...gewoon buiten he??? Een feessie hier kan ook hoor!!!! |
Ha, geweldig Zeeland, morgen behang afstomen( als ik niet meer hoef te witten) , alleen smiddags moet ik er even tussenuit. ( voor control naar ziekenhuis) donderdag en vrijdag behangen, zaterdag de boel weer aan kant. En die andere dames ...... laten die maar hun eigen feessie bouwen.
De één probeert het weer een béétje goed te maken , maar ik ben nog lang niet alles vergeten
Laatst aangepast door
|
VISSER278
|
op dinsdag 16 augustus 2011, 19:59
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: dinsdag 16 augustus 2011, 20:00
|
|
|
VISSER278 schreef: | Ha, geweldig Zeeland, morgen behang afstomen( als ik niet meer hoef te witten) , alleen smiddags moet ik er even tussenuit. ( voor control naar ziekenhuis) donderdag en vrijdag behangen, zaterdag de boel weer aan kant. En die andere dames ...... laten die maar hun eigen feessie bouwen.
De één probeert het weer een béétje goed te maken , maar ik ben nog lang niet alles vergeten |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: dinsdag 16 augustus 2011, 20:10
|
|
|
Spreek me niet over die hormonenschepsel, Vsser. Vorige week hadden ze het op mij gemund. Ze pikken steeds de liefste mannen er tussen uit. Ze beginnen met de liefste, was ik dus, en dan met de andere...pffff vrouwen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: dinsdag 16 augustus 2011, 20:12
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Spreek me niet over die hormonenschepsel, Vsser. Vorige week hadden ze het op mij gemund. Ze pikken steeds de liefste mannen er tussen uit. Ze beginnen met de liefste, was ik dus, en dan met de andere...pffff vrouwen |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: dinsdag 16 augustus 2011, 20:13
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Spreek me niet over die hormonenschepsel, Vsser. Vorige week hadden ze het op mij gemund. Ze pikken steeds de liefste mannen er tussen uit. Ze beginnen met de liefste, was ik dus, en dan met de andere...pffff vrouwen |
Sja, zo zie je maar.....het gaat van kwaad tot erger. Wat gaan we daarmee doen? Want het begint nu wel de spuigaten uit te lopen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: dinsdag 16 augustus 2011, 21:13
|
|
|
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: dinsdag 16 augustus 2011, 21:19
|
|
|
VISSER278 schreef: | Sja, zo zie je maar.....het gaat van kwaad tot erger. Wat gaan we daarmee doen? Want het begint nu wel de spuigaten uit te lopen. |
Ik doe niks!!! Helemaal niks!!! Plaag niet eens!!! Voel me totaal onschuldig...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: dinsdag 16 augustus 2011, 21:21
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Ik doe niks!!! Helemaal niks!!! Plaag niet eens!!! Voel me totaal onschuldig... |
Ook toevallig, mijn naam is ook "Haas"
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: dinsdag 16 augustus 2011, 21:23
|
|
|
JOSINA022 schreef: | Ook toevallig, mijn naam is ook "Haas" |
mijne nog altijd knijn...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: dinsdag 16 augustus 2011, 21:26
|
|
|
MARISKA601 schreef: | mijne nog altijd knijn... |
Bof jij ff
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: dinsdag 16 augustus 2011, 21:32
|
|
|
JOSINA022 schreef: | Bof jij ff |
DAt vraag ik me af O nee dat is een andere topic
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: dinsdag 16 augustus 2011, 21:54
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Ik doe niks!!! Helemaal niks!!! Plaag niet eens!!! Voel me totaal onschuldig... |
Nee, voel je nie schuldig Zeeland. Ben dat ook niet gewend van zeeuw(s)en. Het zijn anderen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: dinsdag 16 augustus 2011, 22:06
|
|
|
VISSER278 schreef: | Nee, voel je nie schuldig Zeeland. Ben dat ook niet gewend van zeeuw(s)en. Het zijn anderen. |
Ach arme visser zo is het niet meer het mooiste moment van de dag he Hier nu weer een mooi moment van de dag
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: dinsdag 16 augustus 2011, 22:08
|
|
|
ERIKA129 schreef: | DAt vraag ik me af O nee dat is een andere topic |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HERMAN388
|
|
Geplaatst: dinsdag 16 augustus 2011, 23:15
|
|
|
VISSER278 schreef: | Nee, voel je nie schuldig Zeeland. Ben dat ook niet gewend van zeeuw(s)en. Het zijn anderen. |
Zijn de Zeeuwsen Nederlanders of Belgen? Het staat geen landgrens in zeeland op mijn tomtom
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: dinsdag 16 augustus 2011, 23:40
|
|
|
HERMAN388 schreef: | Zijn de Zeeuwsen Nederlanders of Belgen? Het staat geen landgrens in zeeland op mijn tomtom |
Als je die nog niet weet........zoeken dan Herman
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: dinsdag 16 augustus 2011, 23:43
|
|
|
HERMAN388 schreef: | Zijn de Zeeuwsen Nederlanders of Belgen? Het staat geen landgrens in zeeland op mijn tomtom |
Een domme vraag.... En die domme vraag...heeft gewoon geen antwoord nodig...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LEONARD480
|
|
Geplaatst: woensdag 17 augustus 2011, 00:22
|
|
|
Het zijn reserve Belgen Herman
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: woensdag 17 augustus 2011, 01:25
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Een domme vraag.... En die domme vraag...heeft gewoon geen antwoord nodig... |
Op een domme vraag kan je best een slim antwoord geven, Zeeland...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
TINK100
|
|
Geplaatst: woensdag 17 augustus 2011, 03:39
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Op een domme vraag kan je best een slim antwoord geven, Zeeland... | domme vragen bestaan niet....domme antwoorden echter wel
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: woensdag 17 augustus 2011, 07:57
|
|
|
TINK100 schreef: | domme vragen bestaan niet....domme antwoorden echter wel |
Ach...je hebt gelijk... Maar weet je wat het is??? Heel veel mensen ken ik hier niet en heb ik ook niet eens gekeken wie er nu uit Belgie komen en wie niet!!! Ja..ik woon in Zeeland. Ook over de Zeeuwen zal het laatste woord nog niet gezegd zijn. (We wonen in een achtergebleven gebied??) En dat gehakketak( ook al meent men het niet) en de flauwe grappen over de Belgen vind ik wat afgezaagd worden... Kom met een zinnig woord mensen. En weten we niets meer te zeggen,(kijk de topics maar na) zetten we een poppetje neer... Of ik niet tegen een grapje kan? Ja hoor...dat wel.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: woensdag 17 augustus 2011, 08:15
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Ach...je hebt gelijk... Maar weet je wat het is??? Heel veel mensen ken ik hier niet en heb ik ook niet eens gekeken wie er nu uit Belgie komen en wie niet!!! Ja..ik woon in Zeeland. Ook over de Zeeuwen zal het laatste woord nog niet gezegd zijn. (We wonen in een achtergebleven gebied??) En dat gehakketak( ook al meent men het niet) en de flauwe grappen over de Belgen vind ik wat afgezaagd worden... Kom met een zinnig woord mensen. En weten we niets meer te zeggen,(kijk de topics maar na) zetten we een poppetje neer... Of ik niet tegen een grapje kan? Ja hoor...dat wel. |
Zeeland, jij kent mij toch??? Wel ik ben een Belgje...en zie eens ik ben niet dom en ik ben zelfs heel braaf...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: woensdag 17 augustus 2011, 08:27
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Zeeland, jij kent mij toch??? Wel ik ben een Belgje...en zie eens ik ben niet dom en ik ben zelfs heel braaf... |
Haha, zegt ie helemaal zelf hoor
Maarre...Zeeland, een beetje gelijk heb je wel hoor. Een grapje is leuk, maar het moet ook een keer stoppen. Het was wel lekker om mij zo hier even te kunnen afreageren na wat er allemaal gebeurd is in de afgelopen maanden
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: woensdag 17 augustus 2011, 08:29
|
|
|
VISSER278 schreef: | Hoe kan het nu nog goed gaan met visser. ipv. dat je zou zeggen, goh visser , goed bezig geweest...... nee hoor , wensen ze je toe dat je morgen weer kan gaan witten in die vergiftigingsdampen. Maar ondertussen wel vragen......he vissertje, hangen je lampen al op??
|
visser..........vraagje..........
hangen je lampen al??
(ga nou es door joh!! )
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: woensdag 17 augustus 2011, 09:05
|
|
|
HANNAH810 schreef: | visser..........vraagje..........
hangen je lampen al??
(ga nou es door joh!! ) |
Wát heb jij met die lampen, wat ik niet heb. Bemoei je er niet mee. Visser heeft nog 1,5 week vakantie , dus nog tijd zat. En wat ik vandaag ga doen , vertel ik lekker niet
|
|
Naar boven |
|
|