Auteur |
Bericht |
|
PETRA373
|
|
Geplaatst: woensdag 24 april 2013, 18:45
|
|
|
HEIDE936 schreef: | Ik lig in een deuk om jou.. ik zal halve kaarsjes gebruiken,die snel uit zijn..
oh,die stond niet bij de tips
Nou ik vindt dik opgemaakt prachtig zolang er geen man onder zit. |
beter houd je dan de volgende ochtend de gordijnen dicht en de lamp uit, want onder die dikke laag make up kan nog wel es een teleurstelling zitten. petra die puur natuur is, biologisch, zonder make up door het leven gaat,en altijd veel jonger word geschat. tja zonder make up he..... en je eet wel biologische banenen....maar houd van vrouwen die gemalen kippestront of zo met een kleurtje tot hun nek hebben ingesmeerd
en misschien draagt ze ook wel een pruik.... oke houd jij maar romantische avondjes onder een heel felle spaarlamp van 100 watt, dat je goed kan zien hoe ze echt is en tja als het een man is...... jee nou kan ik de eerste paar keer niet meer normaal denken hoor met kopen met spaarlamp, beter had je inderdaad niks geschreven.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ROELANDE345
|
|
Geplaatst: woensdag 24 april 2013, 18:48
|
|
|
haha Petra ik lig echt in een deuk om jouw stukjes. Maarre ga es ff naar een lampenspeciaalzaak dis spaarlampen hebben ze in zoveel soorten, sterktes en kleuren. Zelfs wel een romantische
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PETRA373
|
|
Geplaatst: woensdag 24 april 2013, 18:58
|
|
|
ROELANDE345 schreef: | haha Petra ik lig echt in een deuk om jouw stukjes. Maarre ga es ff naar een lampenspeciaalzaak dis spaarlampen hebben ze in zoveel soorten, sterktes en kleuren. Zelfs wel een romantische |
dankje voor de gouden tip Ik ga gewoon na een lampenwinkel, spreek een knappe man aan om advies en nodig hem meteen uit voor romantisch avondje onder de spaarlamp.
een groene lamp moet je natuurlijk gebruiken bij een man die bezig is met biologisch eten en milieu enzo alleen tja, een man met groen schijnsel om zijn hoofd
alleen waneer is eht moment daar om een blauwe lamp te gebruiken? de rode is duidelijk, daar ga je met mel gibson onder zitten maar die blauwe
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HEIDE936
|
|
Geplaatst: woensdag 24 april 2013, 19:16
|
|
|
Van het geweldige spaarlampje ga ik naar iets heel anders. En, licht hopelijk niet zo gevoelig
Dit; Waarom je onder het afwassen samen.. Ja tegenwoordig allemaal vaatwassers denk ik?
Maar vaak wanneer je samen staat af te wassen.. Ontstaan vaak de meest interessante onderwerpen,
Zelf heb ik ook een idee waarom dit gebeurd.. Maar eerst jullie antwoordt?
(Het is niet zozeer op dit huidige moment gericht wel te verstaan. Maar,bedoelt wordt..hebt jij dit ook ervaren op een van de tijdstippen in je leven?)
Laatst aangepast door
|
HEIDE936
|
op woensdag 24 april 2013, 19:49
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PETRA373
|
|
Geplaatst: woensdag 24 april 2013, 20:00
|
|
|
HEIDE936 schreef: | Van het geweldige spaarlampje ga ik naar iets heel anders. En, licht hopelijk niet zo gevoelig
Dit; Waarom je onder het afwassen samen.. Ja tegenwoordig allemaal vaatwassers denk ik?
Maar vaak wanneer je samen staat af te wassen.. Ontstaan vaak de meest interessante onderwerpen,
Zelf heb ik ook een idee waarom dit gebeurd.. Maar eerst jullie antwoordt?
(Het is niet zozeer op dit huidige moment gericht wel te verstaan. Maar,bedoelt wordt..hebt jij dit ook ervaren op een van de tijdstippen in je leven?) |
ik geef geen antwoord wil eerst het antwoord weten waar de blauwe lamp voor is
en de keuken is nog veel gevoeliger onderwerp.... ha ha
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HEIDE936
|
|
Geplaatst: woensdag 24 april 2013, 20:08
|
|
|
PETRA373 schreef: | ik geef geen antwoord wil eerst het antwoord weten waar de blauwe lamp voor is
en de keuken is nog veel gevoeliger onderwerp.... ha ha |
Die blauwe lamp is dat je goed het verschil kan zien, wanneer je er een gele lamp naast houdt?
Tenmiste..dat denk ik?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: woensdag 24 april 2013, 22:33
|
|
|
PETRA373 schreef: | ik geef geen antwoord wil eerst het antwoord weten waar de blauwe lamp voor is |
Die blauwe lamp is er met een onprettige reden.........in een blauw verlichtte ruimte kun je rood moeilijk zien,iemand die drugs wil spuiten kan dat niet in een ruimte met blauwe verlichting doen want daar zie je de aderen niet,daarom zie je die verlichting vaak in toiletten in openbare ruimtes,discotheken etc........
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HEIDE936
|
|
Geplaatst: woensdag 24 april 2013, 22:44
|
|
|
PETRA373 schreef: | ik geef geen antwoord wil eerst het antwoord weten waar de blauwe lamp voor is
en de keuken is nog veel gevoeliger onderwerp.... ha ha |
Oh, je bedoelt de zonnebank/-
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PETRA373
|
|
Geplaatst: donderdag 25 april 2013, 00:02
|
|
|
LEANNE226 schreef: | Die blauwe lamp is er met een onprettige reden.........in een blauw verlichtte ruimte kun je rood moeilijk zien,iemand die drugs wil spuiten kan dat niet in een ruimte met blauwe verlichting doen want daar zie je de aderen niet,daarom zie je die verlichting vaak in toiletten in openbare ruimtes,discotheken etc........ |
En ik maar denken dat die blauwe lamp was , voor de sfeer als je boer zoekt vrouw wil kijken en de boer een blauwe overal aan heeft
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HEIDE936
|
|
Geplaatst: donderdag 25 april 2013, 00:12
|
|
|
PETRA373 schreef: | En ik maar denken dat die blauwe lamp was , voor de sfeer als je boer zoekt vrouw wil kijken en de boer een blauwe overal aan heeft |
Petra, Ik vindt je zo aardig Maar bedoel je als die goudvis uit die nooit aan kwam zo hoog niet kon zingen?
k lach niet daar ben ik voorlopig mee gestopt.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PETRA373
|
|
Geplaatst: donderdag 25 april 2013, 00:16
|
|
|
HEIDE936 schreef: | Petra, Ik vindt je zo aardig Maar bedoel je als die goudvis uit die nooit aan kwam zo hoog niet kon zingen?
k lach niet daar ben ik voorlopig mee gestopt. |
eh goudvis?????? en warom ben je gestopt, jee moet het op het huishoudtopic ook al serieus worden
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HEIDE936
|
|
Geplaatst: donderdag 25 april 2013, 00:25
|
|
|
PETRA373 schreef: | eh goudvis?????? en warom ben je gestopt, jee moet het op het huishoudtopic ook al serieus worden |
Nee;blijf lekker je zelf ik heb even een moment,geen time out ingelast Ik moet wat meer serieus doen,van me zelf
We komen hier niet voor de lol En wil ik ooit vaste verkering,dan moet ik wel laten zien dat ik niet alleen lol maakt
Begrijp je..?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PETRA373
|
|
Geplaatst: donderdag 25 april 2013, 00:31
|
|
|
HEIDE936 schreef: | Nee;blijf lekker je zelf ik heb even een moment,geen time out ingelast Ik moet wat meer serieus doen,van me zelf
We komen hier niet voor de lol En wil ik ooit vaste verkering,dan moet ik wel laten zien dat ik niet alleen lol maakt
Begrijp je..? |
Zoals ik jou kan, kan je anders serieuze mooie stukken schrijven, en romantische gedichten en humor, wat ik niet begrijp waar die vaste verkering blijft bij jou, die komt wel.
Maar mocht je geflipt zijn op me onzin momenten, soms toch een beetje, met je ik vind je aardig... eh sarcastisch bedoeld? Wel sorry en geef dat dan aan, dan kan ik het verwijderen en voor de dames, ook ik maak me wel es op hoor
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HEIDE936
|
|
Geplaatst: donderdag 25 april 2013, 00:36
|
|
|
PETRA373 schreef: | Zoals ik jou kan, kan je anders serieuze mooie stukken schrijven, en romantische gedichten en humor, wat ik niet begrijp waar die vaste verkering blijft bij jou, die komt wel.
Maar mocht je geflipt zijn op me onzin momenten, soms toch een beetje, met je ik vind je aardig... eh sarcastisch bedoeld? Wel sorry en geef dat dan aan, dan kan ik het verwijderen en voor de dames, ook ik maak me wel es op hoor |
Nee,ik bedoel niks verkeerd naar jou Het is mijn uiting,dingen zo te zeggen..
pff,met jou wil ik nooit woorden hebben!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HEIDE936
|
|
Geplaatst: donderdag 25 april 2013, 18:57
|
|
|
Leuk dat bij jullie alles goed gaat op huishoudelijk terrein Nou hier ook hoor,alles loopt op rolletjes
Alleen,was zo gek vorige week.. Ze kwamen de gasmeter vervangen Alles gaat om verzekeringen,garanties..noem maar op.
Tot mijn verbazing zag ik dat enkele leidingen vanuit mijn gasmeter naar de buren gingen.
Ik schok wel even... Kijk ik wil best vrienden zijn met de buren Maar hun gas betalen?!... Dat heeft niks met gierig zijn te maken.:)
Nou ja,ik weet nu,dat het allemaal zo hoorde, En iedereen betaald gewoon zijn eigen gas hier in de straat
He'..wat een fijn idee..heerlijk!
Laatst aangepast door
|
HEIDE936
|
op donderdag 25 april 2013, 19:33
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANNA415
|
|
Geplaatst: vrijdag 26 april 2013, 06:50
|
|
|
Ik heb net een nieuw tl-lampje gekocht, netjes verwisseld en nu gaat ie telkens niet aan, moet elke keer de tlbuis weer een beetje op z'n plek drukken
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HEIDE936
|
|
Geplaatst: vrijdag 26 april 2013, 08:55
|
|
|
ROELANDE345 schreef: | mijn nieuwe doet dat ook soms houd ik gewoon het kopje vast |
Volgens mij horen er gewoon 2 kopjes op te staan:);)....
Goeie morge,zonder zorgen(hoop ik)
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HERMA135
|
|
Geplaatst: zaterdag 27 april 2013, 20:54
|
|
|
I mijn gipsen muurtje zit een ondiep gat van ongeveer 3 bij 3 cm. eet iemand hoe je dat kan repareren of moet je daar een stukadoor voor laten komen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANNA415
|
|
Geplaatst: zaterdag 27 april 2013, 20:57
|
|
|
HERMA135 schreef: | I mijn gipsen muurtje zit een ondiep gat van ongeveer 3 bij 3 cm. eet iemand hoe je dat kan repareren of moet je daar een stukadoor voor laten komen. |
Daar is spul bij de bouwmarkt voor, weet niet meer hoe het heet, maar laatst zelf nog gebruikt.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PETRA373
|
|
Geplaatst: zaterdag 27 april 2013, 20:59
|
|
|
HERMA135 schreef: | I mijn gipsen muurtje zit een ondiep gat van ongeveer 3 bij 3 cm. eet iemand hoe je dat kan repareren of moet je daar een stukadoor voor laten komen. |
soort tube met heet het niet plamuursel of zo iets, moet je effe vragen, zo gedaan. smeer je erop en dicht
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANNETTE050
|
|
Geplaatst: zaterdag 27 april 2013, 21:12
|
|
|
PETRA373 schreef: | soort tube met heet het niet plamuursel of zo iets, moet je effe vragen, zo gedaan. smeer je erop en dicht |
Hey bedankt.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANNA415
|
|
Geplaatst: zaterdag 27 april 2013, 21:30
|
|
|
Haha zit net reclame te kijken. Wisten jullie dat Vanish ook onzichtbare vlekken verwijdert?!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PETRA373
|
|
Geplaatst: zaterdag 27 april 2013, 23:30
|
|
|
ANNETTE050 schreef: | Hey bedankt. |
en je kan het zelf, ik heb het ook gedaan, je hebt het ook voor hout, als je gaten in je kozijnen hebt, dat e rop, voor hout dan, drogen, schuren, verfen en je kozijn rot niet meer verder weg.
Zo zie je maar, dat we het goed redden zonder mannen...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANNETTE050
|
|
Geplaatst: zondag 28 april 2013, 18:08
|
|
|
PETRA373 schreef: | en je kan het zelf, ik heb het ook gedaan, je hebt het ook voor hout, als je gaten in je kozijnen hebt, dat e rop, voor hout dan, drogen, schuren, verfen en je kozijn rot niet meer verder weg.
Zo zie je maar, dat we het goed redden zonder mannen... |
Hoe heb je dat dan gedaan bij het muurtje het is een ronde plek in het midden 1 cm diep gewoon dat spul erop smeren, dat kleeft aan elkaar? En dan meteen met een plamuurmes glad schuren?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANNA415
|
|
Geplaatst: zondag 28 april 2013, 19:19
|
|
|
ANNETTE050 schreef: | Hoe heb je dat dan gedaan bij het muurtje het is een ronde plek in het midden 1 cm diep gewoon dat spul erop smeren, dat kleeft aan elkaar? En dan meteen met een plamuurmes glad schuren? |
http://www.youtube.com/watch?v=vZKO-mUAdeA
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HEIDE936
|
|
Geplaatst: zondag 28 april 2013, 19:51
|
|
|
Er bestaan ook van die schilderijtjes die je ervoor kan hangen?!
Ik zeg maar iets...
Maar; inmiddels zal het gat wel gedicht zijn denk ik?....
Laatst aangepast door
|
HEIDE936
|
op zondag 28 april 2013, 21:20
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HEIDE936
|
|
Geplaatst: maandag 29 april 2013, 23:12
|
|
|
Heb ik weer:)
Dus die persoon zegt aan de andere kant van de lijn;
Ja maar u belt met onbekend?
Ik zeg: het maakt mij niet zo uit wie u bent?!... Ik bel voor dat kleed....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: woensdag 1 mei 2013, 16:05
|
|
|
Een tuinvraag...is dat ook huishoudelijk??? Komtie...
Ik kan aan een heleboel lelietjes -van -dalen komen Ik weet dat dat zogenaamde wortelstok plantjes zijn...
Kan ik die stekjes....(ze hebben al bloemknopjes in zich) ook nu nog planten???
Ook al ga ik er van uit dat die nu niet meer zullen bloeien...(misschien) Maar als ik ze nu plant...zouden ze dat nog redden...misschien volgend jaar???
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HEIDE936
|
|
Geplaatst: woensdag 1 mei 2013, 18:20
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Een tuinvraag...is dat ook huishoudelijk??? Komtie...
Ik kan aan een heleboel lelietjes -van -dalen komen Ik weet dat dat zogenaamde wortelstok plantjes zijn...
Ook al ga ik er van uit dat die nu niet meer zullen bloeien...(misschien) Maar als ik ze nu plant...zouden ze dat nog redden...misschien volgend jaar??? |
Is dat 1 vraag ZEELAND? ............
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOANNIE702
|
|
Geplaatst: woensdag 1 mei 2013, 18:20
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Een tuinvraag...is dat ook huishoudelijk??? Komtie...
Ook al ga ik er van uit dat die nu niet meer zullen bloeien...(misschien) Maar als ik ze nu plant...zouden ze dat nog redden...misschien volgend jaar??? |
Ja hoor ze zullen wel redden , niet bloeien, zorg dat er goed lange wortel eraan zit, succes ermee zeeland
|
|
Naar boven |
|
|