Auteur |
Bericht |
|
KLAAS252
|
|
Geplaatst: donderdag 24 december 2009, 01:12
|
|
|
Een hele dikke knuffel voor Mariska. Ik was er vanavond ook bij Je verdient deze dubbel en dwars Klaas
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CHATULIEM619
|
|
Geplaatst: donderdag 24 december 2009, 08:18
|
|
|
Het valt me op, dat een opmerking op de chatbox door iedereen meteen negatief geïnterpreteerd wordt. De beschuldigingen vliegen dan over en weer en de essentie wordt dan uit het oog verloren. Vaak vult men al voor de ander in wat men denkt en krijg je ruzie die heel gemakkelijk voorkomen had kunnen worden door beter naar elkaar te luisteren.
Ik ben het met de mensen eens die zeggen, dat gehandicapten heel vaak puur omgaan met muziek en dat we wat dat betreft heel veel van ze kunnen leren. Het optreden wat me zelf het meest voor ogen staat in dit geval, is die keer dat we voor gehandicapten moesten spelen, dat ze zelf mee gingen doen. En inderdaad daar straalde heel wat van af.
Waar ik moeite mee heb, is dat ik het idee heb dat ze gebruikt worden. Ik vergelijk het met de musical die mijn zoon gaf aan het einde van de basisschool. Als we toen gezegd hadden, dit is zo mooi, hier ga je mee optreden door het land, zouden we in mijn ogen precies hetzelfde doen. Voor ons was het mooi, omdat we hem kenden. Omdat we meegeoefend hadden en met hem de tekst geleerd hadden.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
TESSYBEAR731
|
|
Geplaatst: donderdag 24 december 2009, 09:09
|
|
|
[quote=HENK710]Eventueel boven gezin...dat is nu net het stukje. Want ik denk dat je gezin toch altijd als roeping mag zien. Dus dan is er geen roeping boven te verkiezen.... [/quote
Lees de rest van men bijdrage ook ff goed...dan hoef ik niet eens meer te reageren
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PIETER649
|
|
Geplaatst: donderdag 24 december 2009, 09:18
|
|
|
JENNY524 schreef: | Ik ga er even vanuit dat de reactie van 'die vrouw moet zich schamén' gewoon een grapje is.
zo niet.. dan mag de berichtenschrijver zich schamen als het nu de vrouw was die aan het schreeuwen was... |
Mag ik u ff verwijzen naar de bijdrage van Mariska hierboven.... Ik had die al gelezen, vandaar dat ik rustig durfde te stellen dat die vrouw zich moet schamen. Om een bus te mogen besturen moet men rijbewijs en cursussen halen. Kinderen opvoeden mag ook zonder vooropleiding. Deze mevrouw bewijst maar weer dat niet iedereen kinderen op kan voeden. En mocht het nou inderdaad om een allergie gaan, dan wist die vrouw dat al toen ze instapte. Als je bewust je kind een hele bus op stelten laat zetten, ben je gewoon een asociale tokkie.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GRACE015
|
|
Geplaatst: donderdag 24 december 2009, 09:35
|
|
|
Liefde, wijsheid, en geduld, wie dat vraagt met lege handen, krijgt ze ied're dag gevuld.
Grace
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LIESBETH326
|
|
Geplaatst: donderdag 24 december 2009, 10:34
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | Waar ik moeite mee heb, is dat ik het idee heb dat ze gebruikt worden. zouden we in mijn ogen precies hetzelfde doen. Voor ons was het mooi, omdat we hem kenden. Omdat we meegeoefend hadden en met hem de tekst geleerd hadden. |
Chatuliem, ik kan je idee van gebruikt worden niet goed plaatsen. Wat bedoel je daarmee? Het voorbeeld van je zoon lijkt mij een niet helemaal goed voorbeeld, omdat het doel / reden van het optreden anders is. Ik heb ooit wel eens mensen ontmoet die op de jostiband zaten. Daar waren ze zóó trots op! Dat was voor hun een lust en geen last. Wat is er dan mooier als je iets dat je met zoveel vreugde doet ook mag delen met andere mensen? Dat geldt voor iedereen, wel of niet gehandicapt. Pas als er sprake is van een last, is er volgens mij sprake van gebruikt worden (voor vermaak van het publiek), toch?
Laatst aangepast door
|
LIESBETH326
|
op donderdag 24 december 2009, 10:36
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
KERRY828
|
|
Geplaatst: donderdag 24 december 2009, 10:45
|
|
|
MARIJAN072 schreef: | Ik heb vanavond erwtensoep gegeten bij m'n ouders, gemaakt door m'n vader en m'n broer. M'n broer en z'n 2 dochtertjes (1 en 3) waren er dus ook. M'n 3-jarige nichtje riep voor het eten een paar keer 'ik vind erwtensoep vies!'. Ze zag er hoorbaar tegenop. Maar nadat we haar gepusht hebben om toch wat hapjes te proberen, begon ze toch te eten en riep ineens 'compliment voor de kok!'.
|
Leuk he! Dit zal vaker gebeuren, wel genieten van deze momenten.
Gisterenavond had ik groenteschotel in a wok voorbereid geserveerd met een zigeuner schnitzel, heerlijk!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANNETTE792
|
|
Geplaatst: donderdag 24 december 2009, 10:46
|
|
|
Ik vind ook niet dat je de muziek van de Jostiband met gaan vegelijken met een normaal orkest. Mensen die naar de jostiband gaan verwachten toch ook niet dat ze naar het Nederlands Philharmonisch Orkest gaan en daar moet je het dan ook niet mee vergelijken.
De mensen van de Jostiband genieten van het muziek maken en van de aandacht van de bezoekers, de bezoekers genieten van de muziek en de vreugde die de leden uitstralen, wie word er dan voor de gek gehouden?
En als je nou telkens vind dat iedereen negatief op je goedbedoelde opmerkingen reageert, zou het dan mogelijk kunnen zijn dat je het misschien net ff met de verkeerde woorden zegt chat? Ik heb namelijk vaak het gevoel dat dingen er veel rotter uitkomen dan dat je ze werkelijk bedoelt.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MIEKE364
|
|
Geplaatst: donderdag 24 december 2009, 10:56
|
|
|
HENK710 schreef: | Gewoon even op reageren klikken en dan de http selecteren en met rechtermuisknop kopiëren om dan in internetadresbalk te plakken...
...of zie hieronder Mieke/Jenny: |
[i] dank je hartelijk.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIJAN072
|
|
Geplaatst: donderdag 24 december 2009, 11:00
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | Het valt me op, dat een opmerking op de chatbox door iedereen meteen negatief geïnterpreteerd wordt. De beschuldigingen vliegen dan over en weer en de essentie wordt dan uit het oog verloren. Vaak vult men al voor de ander in wat men denkt en krijg je ruzie die heel gemakkelijk voorkomen had kunnen worden door beter naar elkaar te luisteren.
Ik ben het met de mensen eens die zeggen, dat gehandicapten heel vaak puur omgaan met muziek en dat we wat dat betreft heel veel van ze kunnen leren. Het optreden wat me zelf het meest voor ogen staat in dit geval, is die keer dat we voor gehandicapten moesten spelen, dat ze zelf mee gingen doen. En inderdaad daar straalde heel wat van af.
Waar ik moeite mee heb, is dat ik het idee heb dat ze gebruikt worden. Ik vergelijk het met de musical die mijn zoon gaf aan het einde van de basisschool. Als we toen gezegd hadden, dit is zo mooi, hier ga je mee optreden door het land, zouden we in mijn ogen precies hetzelfde doen. Voor ons was het mooi, omdat we hem kenden. Omdat we meegeoefend hadden en met hem de tekst geleerd hadden. |
‘k Heb het gesprek gisteren niet helemaal kunnen volgen, maar zoals je het nu verwoordt begrijp ik je wel. En ik draag, waar ik bij Chat eigenlijk ook niet aan twijfel, mensen met een verstandelijke (en lichamelijke) beperking een heel warm hart toe.
Ik heb zeker respect voor de Jostiband en de mensen die daar omheen staan! Wel vind ik het bijna te mooi (niet echt) klinken. Er is ook veel begeleiding en ondersteuning op de achtergrond, wat natuurlijk ook wel logisch is als je zulke concerten geeft. Lang niet iedereen komt in aanmerking of is in staat, om mee te doen met de Jostiband. De selectie zal behoorlijk streng zijn. Vaak zijn het de mensen, die al meer kunnen en meer aandacht krijgen dan anderen. Persoonlijk vind ik die (media)aandacht wel eens overdreven, het is maar een hele kleine – zeker niet doorsnee – groep verstandelijk gehandicapten. Deze mensen redden zich vaak wel. Voor veel mensen is dit het enige, wat ze van deze mensen zien. En dan krijg je wel een vertekend beeld. Je ziet dan, behoorlijk uitvergroot, vooral de positieve kant die we denk ik ook graag willen zien. Daar is op zich niks mis mee, maar er is ook een andere kant. Ik zou liever meer aandacht willen voor de mensen die – ogenschijnlijk – weinig terug kunnen geven. Die groep, waaronder veel eenzaamheid is, is veel groter.
Ik ben meerdere jaren, als vrijwilliger, met vakantieweken voor verstandelijk gehandicapten mee geweest. Dat zijn altijd weer geweldige weken, heel verrijkend ook wel. Echt genieten wel, ik zou het iedereen aanraden! In deze weken is het samen zingen en muziek maken - tot eer van God - een belangrijk onderdeel. Dat is puur genieten en komt rechtstreeks uit hun hart, ontroerend mooi. Daar kan ik dus echt heel erg van genieten. Mensen met wie je bijna niet kunt communiceren, doen dan ook enthousiast mee. Zij zouden nooit in aanmerking komen voor de Jostiband, maar doen dan mee met bijv. een sambabal. Het klinkt muzikaal verre van perfect, maar in mijn oren klinkt het prachtig. Ook zijn er mensen die niks kunnen (zwaar gehandicapt), maar toch kun je aan hun gezichten zien dat ze genieten.
Aan de andere kant; doordat de Jostiband zoveel aandacht trekt, kunnen mensen nu wel zien hoe waardevol hun leven kan zijn. Wat puur genieten is, laten zij wel zien. Laten zij en wij daar ook vooral van (mee)genieten!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ROBBEDOES873
|
|
Geplaatst: donderdag 24 december 2009, 11:04
|
|
|
Ik weet niet hoor maar als ik het zo allemaal lees, was ik geloof ik zelf wel uitgestapt... Men had me doodgeschaamd als men kind zo had gedaan en ik em niet onder controle had kunnen houden, Dan maar ff buiten afkoelen.... Voel me al mega opgelaten als de jongste hardop iedereen gaat bespreken in de trein of bus
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MIEKE364
|
|
Geplaatst: donderdag 24 december 2009, 11:13
|
|
|
JONATHAN890 schreef: | http://www.youtube.com/watch?v=YiNBmNl88Pk |
Prachtig toch? Hebben we allemaal ergens ooit op een moment gezegd: Ja Heer, hier ben ik, zegt U maar wat ik voor U kan doen? Vast wel toen we bewust kozen voor christen zijn, de weg van Christus gaan, voor zover mogelijk. Mooi gemaakte film met een duidelijk antwoord. De vragen van de vrouw zijn die, die allemaal wel eens in ons hart opduiken. Al hebben we het maar over de problemen in ons eigen land. Waar het meest mijn hart naar uitgaat is de intensieve veehouderij, hoeveel doden moeten er vallen voordat we inzien dat het zo echt niet kan, dat nu het moment is waarop het tij gekeerd moet worden, nu en niet meer later. Dat geldt voor zoveel dingen die mis zijn. Dank je voor de tip, ik vond hem indrukwekkend en weer eens een prikje van de Heilige Geest, hé christen, ben je wakker, wat ga jij voor mij doen vandaag?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LIESBETH326
|
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ARIENNEZ498
|
|
Geplaatst: donderdag 24 december 2009, 12:19
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | Het valt me op, dat een opmerking op de chatbox door iedereen meteen negatief geïnterpreteerd wordt. De beschuldigingen vliegen dan over en weer en de essentie wordt dan uit het oog verloren. Vaak vult men al voor de ander in wat men denkt en krijg je ruzie die heel gemakkelijk voorkomen had kunnen worden door beter naar elkaar te luisteren.
Waar ik moeite mee heb, is dat ik het idee heb dat ze gebruikt worden. Ik vergelijk het met de musical die mijn zoon gaf aan het einde van de basisschool. Als we toen gezegd hadden, dit is zo mooi, hier ga je mee optreden door het land, zouden we in mijn ogen precies hetzelfde doen. Voor ons was het mooi, omdat we hem kenden. Omdat we meegeoefend hadden en met hem de tekst geleerd hadden. |
Ik kan me voorstellen dat je het gevoel krijgt dat de Jostibandleden geëxploiteerd worden. Toch is dit niet het geval. Uit ervaring weet ik dat een man of vrouw met een verstandelijke beperking NIET te bewegen is tot iets wat hij of zij NIET wil. Jarenlang heb ik als groepsleidster gewerkt in een GezinsVervangendTehuis voor mensen met een verstandelijke beperking. Als ze naar 'club' moesten en ze hadden geen zin? Dan kregen we ze niet de deur uit, wát we ook probeerden! Geen zin is gewoon 'géén zin!!!!'. Muziek maken vinden ze eigenlijk allemaal leuk, net als dansen, en lid zijn van de Jostiband? Is beslist geen corvee voor hen maar een éér. Het is een belangrijk deel van hun leven geworden, ze zijn er tróts op. Want naast muziek....? zijn ze gék op bekendheid, 'beroemd zijn', ze zijn nu zélf een 'bekende Nederlander' geworden! Mijn broer dróómde ervan om van zoiets als de Jostiband lid te mogen zijn want muziek was zijn léven. Helaas was het muziekgroepje in ónze woonplaats een stúk minder bekend, maar zéker niet minder leuk, en als ie geen zin meer had in de éne club? ging hij gewoon naar een ándere club.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HAAS141
|
|
Geplaatst: donderdag 24 december 2009, 12:24
|
|
|
wij wensen alle cm -ers fijne kerstdagen en een knuffelig 2010!
lieve groet van aernoudt & saskia
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ARJAN007
|
|
Geplaatst: donderdag 24 december 2009, 14:32
|
|
|
ROBBEDOES873 schreef: | Ik weet niet hoor maar als ik het zo allemaal lees, was ik geloof ik zelf wel uitgestapt... Men had me doodgeschaamd als men kind zo had gedaan en ik em niet onder controle had kunnen houden, Dan maar ff buiten afkoelen....
|
Kijk... dít is een verstandige reactie! Weet je, als de moeder van dat bewuste kind al veel eerder was uitgestapt dan had het ook zover niet hoeven komen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ARJAN007
|
|
Geplaatst: donderdag 24 december 2009, 14:50
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | Waar ik moeite mee heb, is dat ik het idee heb dat ze gebruikt worden. Ik vergelijk het met de musical die mijn zoon gaf aan het einde van de basisschool. Als we toen gezegd hadden, dit is zo mooi, hier ga je mee optreden door het land, zouden we in mijn ogen precies hetzelfde doen. Voor ons was het mooi, omdat we hem kenden. |
Zo is dat - in principe. Maar: optreden en optreden is twee! Dat is dus heel verschillend. Bijna alle mensen zullen het niveauverschil weten tussen een gerenommeerd orkest en de Jostiband. Daarom heb ik er geen probleem mee als de media grote woorden gebruiken bij beschrijving van de Jostiband-concerten.
Laat de mensen maar gewoon genieten van zulke optredens!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIJAN072
|
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
RELLOK036
|
|
Geplaatst: donderdag 24 december 2009, 16:14
|
|
|
MARIO216 schreef: | Rel.
Ik had een vraag. Mag het zeilmeisje nu wel of niet alleen de wereld rond zeilen?? |
of ze het mag oke A wie is het zeilmeisje? ik ken wel ene laura die de wereld om wil zijlen...B euhm wat hebben wij er burgers mee te maken dat een meisje wil zeilen? ik bedoel tis eigenlijk een beetje opgeblazen allemaal en C van mij mag ze maar wie ben ik?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
RELLOK036
|
|
Geplaatst: donderdag 24 december 2009, 16:14
|
|
|
HENK710 schreef: | Als haar ouders haar daar genoeg voor toegerust achten....
Sorry Rel, maar onderwerp trok me toch even | geef nie ben ik van je gewent he...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
RELLOK036
|
|
Geplaatst: donderdag 24 december 2009, 16:21
|
|
|
oja een puntje.... euhm dames uit regio venlo is ook wel handig voor me.... kee eindhoven gaat net... liefst euhm onder de 32 aangezien ik zelf 32 ben euhm nog een puntje van verbetering?.... euhm prettige feestdagen nog....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HENK030
|
|
Geplaatst: donderdag 24 december 2009, 16:32
|
|
|
SIMONKWET418 schreef: | Mary daar ben ik het dus helemaal mee eens. Ik ben ook alleen met die dagen, en zie er echt tegenop. | bid voor je
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ROBBEDOES873
|
|
Geplaatst: donderdag 24 december 2009, 16:45
|
|
|
(stukje uit ons kerkblad)
Kerstfeest....
In deze tijd zijn er allerlei vieringen en feestelijke bijeenkomsten.Toch wil ik hier ook denken aan hen voor wie het kerstfeest eerder pijn dan vreugde betekent.Immers juist de feestelijkheid van de één kan het gemis van de ander extra sterk doen uitkomen.Van harte hoop en bid ik dat de kern van het kerst, nl dat het Licht van Gods liefde in het duister schijnt, door zal dringen in de meest duistere hoeken van ons hart, en ons allen zal omstralen in het jaar dat voor ons ligt...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CARIEN982
|
|
Geplaatst: donderdag 24 december 2009, 16:48
|
|
|
RELLOK036 schreef: | oja een puntje.... euhm dames uit regio venlo is ook wel handig voor me.... kee eindhoven gaat net... liefst euhm onder de 32 aangezien ik zelf 32 ben euhm nog een puntje van verbetering?.... euhm prettige feestdagen nog.... |
Duus dee ken net, hab iek ff geluuk zag dat bee Einhoven in de buart woan. Get altee minse die galuuk habn.
Laatst aangepast door
|
CARIEN982
|
op donderdag 24 december 2009, 16:49
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ELISABETH227
|
|
Geplaatst: donderdag 24 december 2009, 16:48
|
|
|
Ik begrijp de mensen die het alleen zitten met de feestdagen moeilijk vinden wel, als zij gewend waren dingen te ondernemen met hun vroegere partner of familie en dat valt ineens weg. Juist met al die vrije dagen heb je extra tijd om daarover na te denken. En mensen die door omstandigheden hun kinderen niet kunnen zien, dat komt hard aan en dat onderschat ik echt niet. Het kan dan moeilijk zijn om je draai te vinden in je "nieuwe" leven, vooral als je daar niet zelf voor gekozen hebt. Maar wat let je, als je het vervelend vindt om alleen te zijn, om zelf mensen uit te nodigen? Je hoeft natuurlijk niet te wachten totdat je door anderen wordt uitgenodigd, toch? Of spontaan iemand meevragen om na de kerk even bij jou een bakkie te doen? Ik hoop dat het voor iedereen toch een goed kerstfeest wordt en dat we allemaal, alleen of niet alleen, de nabijheid van God zullen ondervinden. Want daar was het toch eigenlijk allemaal om bedoelt? Immanuel, God met ons! Als je je rot voelt, vraag Hem om jou te voelen dat Hij bij je is. Hij doet dat echt! Hij houdt van je!! Veel liefs allemaal, Elisabeth
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HENK030
|
|
Geplaatst: donderdag 24 december 2009, 17:01
|
|
|
INKA401 schreef: | ik wil hier wel op reageren ...
je snijd voor mij en mijn gezin best een emotioneel onderwerp aan ... om even kort door de bocht te gaan, mijn vrouw en lieve moeder van haar kinderen is overleden op oudejaarsdag 2002 ... laat ik maar eerlijk wezen ... een rotterige dag kan ik mij niet voorstellen oké ... het is met het a's nieuwjaar al 7 jaar geleden, maar zo werkt het nou eenmaal niet ... ik heb 4 kids ... van 13 tot 25 jaar ... 3 thuiswonend, en ieder kind ervaard dit op zijn eigen manier ... pappa is ruimdenkend, en weet best dat het de tijd was voor mijn allerliefste pauline ... hoe graag ik ook haar bij mij wilde houden, maar leg dit maar eens uit aan je kids ... dit kán gewoon niet ... en een knap iemand die mij dit wél kan uitleggen rond kerst en oud en nieuw proef ik weer de diepte van hun gemis van hun lieve moeder ... uuuh ... ik zet mijzelf nu wel even op de achtergrond hoor, en hoop op jullie begrip ... ik zeg grrrr .... elk jaar leggen wij rond oudejaarsdag op het graf van pauline een mooi nieuw bloemstuk ... is voor ons zó waardevol , maar tegelijk zo emotioneel ... ik wil hierbij niet zielig overkomen lieverds jullie kennen inka niet ... maar inka is wél gebaat met medeleven ... reaktie's ... dat doet mij goed ... écht wel ... al is het voor ons nu al 7 jaar geleden ... rond deze tijd ervaren wij dit als de dag van gisteren ...
groetjes inka |
Ik schik hier van En bid voor je gezin voor kracht in deze moeilijke dagen En zal aan je denken broeder
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARJAN029
|
|
Geplaatst: donderdag 24 december 2009, 17:09
|
|
|
[quote=JOLAN931]Dit houd voor mij in dat je als vrouw zijnde, niet anders kunt dan je man steunen om God te dienen, en Hem op de eerste plaats te zetten.
Daarbij mag wel even gelet worden op de motieven van de man om kerkenraadslid te worden, maar als deze motieven zuiver zijn, heeft hij zijn roeping maar te volgen. En zijn vrouw(of ze wil of niet)heeft daarin ook direct de roeping om haar man te steunen in zijn ambtelijk werk.
En als zij daar hardstikke ongelukkig van word? Daar ken ik dan voorbeelden van dat de man veel tijd aan de kerk had en de vrouw de roeping van haar man vervulde door jarenlang het kinderwerk tegen heug en meug op zich te nemen. En ze moest dat ook vol van blijdschap doen uiteraard. Deze vrouw had heel andere talenten en interesse. Kinderwerk moet bij je passen! Je kunt toch pas goed funktioneren als je dat doet waar je goed in bent
Het is mooi als je samen achter een keuze kan staan. Dan komt daar denk ik iets heel goeds uit. Waarom maakt God je uniek met je eigen talenten en heb je vervolgens de keuzen van je echtgenoot maar te acceoteren? Iets klopt daar dan toch niet in?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ROBBEDOES873
|
|
Geplaatst: donderdag 24 december 2009, 17:17
|
|
|
[quote=MARJAN029]
Heel mooi gezegd marijan
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
DOORTJE538
|
|
Geplaatst: donderdag 24 december 2009, 17:22
|
|
|
[quote=SMILEY462]voor alle alleen kerstvierders....weet dat dr meer zijn,dus je bent niet echt alleen.
Aan iedereen die dit leest wil ik zeggen,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
Gezegende Kerstdagen ,
En als je alleen bent, weet dan dat je niet echt alleen bent,,,,,,,,,,
En voor het jaar 2010 wens ik jullie allemaal Gezondheid
Een hartelijke groet ,,,,,,,,,,,,Doortje
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SKAYLA241
|
|
Geplaatst: donderdag 24 december 2009, 18:24
|
|
|
ik ken het gevoel van inka heel goed. ook ik ben voor 5jaar terug net na het nieuwe jaar,mijn man en vader van mijn kinderen verloren.met deze dagen doet het nog veel pijn dat we iemand missen,niet meer kompleet zijn.en of het nog niet genoeg is,is vorig jaar maart op jonge leeftijd ook mijn schoonzoon en man van mijn dochter en vader van een kleine van toen 5mnd plotseling overleden. het verdriet en gemis is heel erg met deze dagen.en al is het al langer geleden dit gevoel blijft ook bij de kinderen.maar met Gods steun gaan we verder. ik wens iedereen hele fijne feestdagen en een heel gelukkig 2010
|
|
Naar boven |
|
|
|
|
|
|
|
|
|