Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: woensdag 6 februari 2013, 18:09
|
|
|
FRANKT627 schreef: | ...wie gaat er trouwen? Zijn er alweer 2 mensen die na 5 weken verkering gaan aankondigen dat ze gaan trouwen? |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: woensdag 6 februari 2013, 18:10
|
|
|
PETRA373 schreef: | ha ha dank jullie allemaal en echt ja hij is echt leuk. ha ha maar oh oh wat was ik nerveus,want hij leek me zo leuk. dus busdriver kwam gisteren effe langs en bij me eten (je kon hemdus met kip siam lokken) en toen hij er bijna zou zijn, belde er iemand aan , en wie stond daar voor de deur
echt er stond een hele hele oude man, die glimlachend me aankeek en zijn handen op zijn rug hield,dus ik dacht: shittttttttttttttt, jeee heb ik weer, spreek ik es met iemand af, een faker,iemand die fotos van zijn zoon op cm heeft gehad en eh daar staat hij met zijn handen op zijn rug met bos bloemen.... help dus ik zei hoi en ha ha bleek het een colecte bus te zijn. dat was het moment dat ik hartkloppingen kreeg, vooral toen er later weer aaan de deur werd gebeld |
Dat is dus weer een typisch uit 'het leven gegrepen' verhaal van ons Peetje...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: woensdag 6 februari 2013, 18:10
|
|
|
PETRA373 schreef: | en niet over bruiloften praten, ha ha als berend dat leest denkt hij misschien wel helpppppppp, krijgt hij het heel benauwd dus ssssssssssssssssssssssssssssssssssssttttttttttttttttttttttttt
ik droom alleen van ooit misschien nog een huwelijk met een man met een ring...... sssssssstttttttttttt ha ha |
Welnee, dat zal vast wel meevallen.
Enne...blijven dromen...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PETRA373
|
|
Geplaatst: woensdag 6 februari 2013, 18:11
|
|
|
FRANKT627 schreef: | ...wie gaat er trouwen? Zijn er alweer 2 mensen die na 5 weken verkering gaan aankondigen dat ze gaan trouwen? |
namens de cm redactie meld ik effe dat het trouw woord taboe is
jeeee laten we eerst maar es afwachten of we na 5 weken nog bij elkaar zijn...... hij weet nog niet ik: 1wel es een scheet laat eh de andere 100 dingen noem ik maar niet,lijkt me verstandigger
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: woensdag 6 februari 2013, 18:12
|
|
|
MAMALOE463 schreef: | Goed idee, Het BerendJan en Petra Topic Gooi het maar in de groep, wij zullen jullie met raad en daad bijstaan en af en toe komen gluren bij de buren |
Het BJ & P-topic...
Ik ga niet bij de buren van Petra gluren...ik gluur bij Petra zelf...misschien leer ik er nog wat van...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
BERENDJAN590
|
|
Geplaatst: woensdag 6 februari 2013, 18:52
|
|
|
PETRA373 schreef: | namens de cm redactie meld ik effe dat het trouw woord taboe is
jeeee laten we eerst maar es afwachten of we na 5 weken nog bij elkaar zijn...... hij weet nog niet ik: 1wel es een scheet laat eh de andere 100 dingen noem ik maar niet,lijkt me verstandigger |
nou bedankt voor de informatie cool ik kan ook wel een scheet laten en heb 100 andere dingen,
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MAMALOE463
|
|
Geplaatst: woensdag 6 februari 2013, 18:58
|
|
|
PETRA373 schreef: | ha ha neeee, dat kan frank niet aan al dat kleffe gedoe, het word tijd voor een topic over jullie dates en he,je weet ben nu voor frank aan het bidden en volgende week ga jij er effe ook bij in gebed, dus wacht op de verhalen, en wel rustig elkaar beter leren kennen, wie weet vind hij me over maand wel niet meer leuk ofzo, dat ik toch niet bij hem pas
wanneer ik sombere gedichten midden in de lente ga schrijven, dan eh bleken we niet bij elkaar te horen,kan het toch al bijna niet geloven, ha ha ben ik aan het dromen,ineens zweef ik rond
maar 1 ding wil ik wel kwijt, dit is me eerste cristelijke vriend en het is heel mooi om samen te bidden , dat vond ik echt prachtig |
Lief van je dat je voor ons bid, maar uhh, jij hebt nu berendjan, waarom moet ik met jou bidden nog steeds een week in de wacht blijven bij jou
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
BERENDJAN590
|
|
Geplaatst: woensdag 6 februari 2013, 19:03
|
|
|
MAMALOE463 schreef: | Lief van je dat je voor ons bid, maar uhh, jij hebt nu berendjan, waarom moet ik met jou bidden nog steeds een week in de wacht blijven bij jou |
zal ik kijken of ik wacht tijd kan verkorten
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PETRA373
|
|
Geplaatst: woensdag 6 februari 2013, 19:08
|
|
|
MAMALOE463 schreef: | Lief van je dat je voor ons bid, maar uhh, jij hebt nu berendjan, waarom moet ik met jou bidden nog steeds een week in de wacht blijven bij jou |
heb allang es voor je gebeden,maar dan ben jij het speciale gebedsonderwerp . en frank heeft natuurlijk heel veel gebeds ondersteuning nodig,waar vind je een vrouw die ook altijd zo van kijkt, die bij hem matcht dus is effe veel bidden
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MAMALOE463
|
|
Geplaatst: woensdag 6 februari 2013, 19:09
|
|
|
BERENDJAN590 schreef: | zal ik kijken of ik wacht tijd kan verkorten |
Ja doe dat want ze kan toch makkelijk voor twee personen tegelijk bidden, daar hoef ik niet een week voor in de wacht te blijven mijns inziens
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: woensdag 6 februari 2013, 19:10
|
|
|
PETRA373 schreef: | namens de cm redactie meld ik effe dat het trouw woord taboe is
jeeee laten we eerst maar es afwachten of we na 5 weken nog bij elkaar zijn...... hij weet nog niet ik: 1wel es een scheet laat eh de andere 100 dingen noem ik maar niet,lijkt me verstandigger |
Petra, moet dat sch...woord weer ter sprake komen??? Waar is je romantiek gebleven???
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MAMALOE463
|
|
|
|
|
PETRA373 schreef: | heb allang es voor je gebeden,maar dan ben jij het speciale gebedsonderwerp . en frank heeft natuurlijk heel veel gebeds ondersteuning nodig,waar vind je een vrouw die ook altijd zo van kijkt, die bij hem matcht dus is effe veel bidden |
Maar ik heb momenteel ook veel gebedsondersteuning nodig
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PETRA373
|
|
|
|
|
BERENDJAN590 schreef: | nou bedankt voor de informatie cool ik kan ook wel een scheet laten en heb 100 andere dingen, |
jee en ik maar denken dat het riool was opengebroken ofzo,maar dat kwam dus van jou
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: woensdag 6 februari 2013, 19:12
|
|
|
MAMALOE463 schreef: | Ja doe dat want ze kan toch makkelijk voor twee personen tegelijk bidden, daar hoef ik niet een week voor in de wacht te blijven mijns inziens |
Ik zal wel voor jou bidden, meisje. Dan ben je zeker dat het goed gedaan is. Petra heeft nu andere dingen aan haar verliefd hoofdje...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: woensdag 6 februari 2013, 19:14
|
|
|
BERENDJAN590 schreef: | Ik heb gisteren een hele leuke avond gehad. Die gene die ik ontmoet heb zijn verschrikkelijk leuk en één specifiek.die is geweldig. Word vervolgd. |
Wat hebben jullie zoal gedaan die avond?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
BERENDJAN590
|
|
Geplaatst: woensdag 6 februari 2013, 19:15
|
|
|
PETRA373 schreef: | jee en ik maar denken dat het riool was opengebroken ofzo,maar dat kwam dus van jou |
dacht dat heu........ dat jij toilet nog niet schoon had
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOL252
|
|
Geplaatst: woensdag 6 februari 2013, 19:15
|
|
|
PETRA373 schreef: | jee en ik maar denken dat het riool was opengebroken ofzo,maar dat kwam dus van jou |
--- verslikmeindekoffiemomentje ---
proest
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: woensdag 6 februari 2013, 19:16
|
|
|
JOL252 schreef: | --- verslikmeindekoffiemomentje ---
proest |
...en jij vind dat om te proesten...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PETRA373
|
|
Geplaatst: woensdag 6 februari 2013, 19:18
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Ik zal wel voor jou bidden, meisje. Dan ben je zeker dat het goed gedaan is. Petra heeft nu andere dingen aan haar verliefd hoofdje... |
doe je er ook wel effe eerder bij, dan heb je frank, petra,berend, zijn er al drie die voorje bidden. berend doet ook vast mee. waar 2 of 3 in mijn naam.......
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
BERENDJAN590
|
|
Geplaatst: woensdag 6 februari 2013, 19:18
|
|
|
proest |
proest whahahahaha
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PETRA373
|
|
Geplaatst: woensdag 6 februari 2013, 19:28
|
|
|
proest |
volgens mij he jol kan ik hem beter de volgende keer geen koffie meer geven misschien dat dat bepaalde dingen voorkomt of kwam door die kip siam, ehhh zon goeie kok ben ik niet, heb wel op de datum nog gekeken
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
BERENDJAN590
|
|
Geplaatst: woensdag 6 februari 2013, 19:30
|
|
|
PETRA373 schreef: | volgens mij he jol kan ik hem beter de volgende keer geen koffie meer geven misschien dat dat bepaalde dingen voorkomt of kwam door die kip siam, ehhh zon goeie kok ben ik niet, heb wel op de datum nog gekeken |
kip siam was goed de rijst ook? of teveel paracetmol?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MAMALOE463
|
|
Geplaatst: woensdag 6 februari 2013, 19:33
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Ik zal wel voor jou bidden, meisje. Dan ben je zeker dat het goed gedaan is. Petra heeft nu andere dingen aan haar verliefd hoofdje... |
Ik voel me n beetje remi achtig momenteel
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MAMALOE463
|
|
Geplaatst: woensdag 6 februari 2013, 19:35
|
|
|
PETRA373 schreef: | doe je er ook wel effe eerder bij, dan heb je frank, petra,berend, zijn er al drie die voorje bidden. berend doet ook vast mee. waar 2 of 3 in mijn naam....... |
Ahh je bent lief, voel me door het idee alleen al n stuk beter weer
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PETRA373
|
|
Geplaatst: woensdag 6 februari 2013, 19:36
|
|
|
MAMALOE463 schreef: | Ik voel me n beetje remi achtig momenteel |
remi achtig wat is dat misschien helpt paracetamol, wel op letten voor de bijwerkingen, sommigge mesnen schijnen er winderig van te worden
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ROOS575
|
|
Geplaatst: woensdag 6 februari 2013, 19:44
|
|
|
PETRA373 schreef: | doe je er ook wel effe eerder bij, dan heb je frank, petra,berend, zijn er al drie die voorje bidden. berend doet ook vast mee. waar 2 of 3 in mijn naam....... |
Waarom komt het woord Jomanda nu opeens in mijn gedachte Maar veel geluk Petra en BerendJ Waar blijft die nieuwe topic???
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: woensdag 6 februari 2013, 19:46
|
|
|
BERENDJAN590 schreef: | nou bedankt voor de informatie cool ik kan ook wel een scheet laten en heb 100 andere dingen, |
Nah volgens mij hebben we een aardig koppel bij elkaar zo Ze laten beide lekkere rufters zo te horen geven beide elkaar de schuld.... nah zit wel goed
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ROOS575
|
|
Geplaatst: woensdag 6 februari 2013, 19:47
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Nah volgens mij hebben we een aardig koppel bij elkaar zo Ze laten beide lekkere rufters zo te horen geven beide elkaar de schuld.... nah zit wel goed |
ach Erika, stank moet je altijd met stank verdrijven Maar ja of ze elkaar nu willen verdrijven
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PETRA373
|
|
Geplaatst: woensdag 6 februari 2013, 19:48
|
|
|
ROOS575 schreef: | Waarom komt het woord Jomanda nu opeens in mijn gedachte Maar veel geluk Petra en BerendJ Waar blijft die nieuwe topic??? |
jomanda bid niet in jezus naam en is niets mis mee om voor elkaar te bidden.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
BERENDJAN590
|
|
Geplaatst: woensdag 6 februari 2013, 19:48
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Nah volgens mij hebben we een aardig koppel bij elkaar zo Ze laten beide lekkere rufters zo te horen geven beide elkaar de schuld.... nah zit wel goed |
was jij niet die gene die zei van dat we moesten gaan date
dan is het jou schuld een beetje toch???
Laatst aangepast door
|
BERENDJAN590
|
op woensdag 6 februari 2013, 19:57
|
|
Naar boven |
|
|