Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: donderdag 4 augustus 2011, 21:51
|
|
|
MARTIN695 schreef: | Hallo Mariska.
Dat zou kunnen maar ze weten wel lekkere patateke s te maken . Sjalom. Martin |
Je vergeet hun bonbons...
Helaas zijn beiden niet goed voor de lijn...
Komt er nog wat goeds uit Belgie?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: vrijdag 5 augustus 2011, 22:16
|
|
|
Dat mijn zoon kwam...en we Heerlijk...en Eerlijk weer eens hebben kunnen praten!!!!!
Dat ik vandaag weer de vreugde voelde van alle goeds... Dat kwam ook door het magere zonnetje...maar wel heerlijk... Dat ik door al die gevoelens ook weer oude hobbys op wil gaan nemen. Dat ik kracht kreeg om THUIS, weer mijn werk te mogen doen.
Dat die kracht niet van mezelf was...maar ik hem wel KREEG!!!
(Zoals elke dag, maar ik dat niet altijd zie en voel)
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: vrijdag 5 augustus 2011, 22:29
|
|
|
17.00uur: VAKANTIEEEEEEEEEEE
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: vrijdag 5 augustus 2011, 22:32
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Dat mijn zoon kwam...en we Heerlijk...en Eerlijk weer eens hebben kunnen praten!!!!!
Dat ik vandaag weer de vreugde voelde van alle goeds... Dat kwam ook door het magere zonnetje...maar wel heerlijk... Dat ik door al die gevoelens ook weer oude hobbys op wil gaan nemen. Dat ik kracht kreeg om THUIS, weer mijn werk te mogen doen.
Dat die kracht niet van mezelf was...maar ik hem wel KREEG!!!
(Zoals elke dag, maar ik dat niet altijd zie en voel) |
Alle dank aan God! Fijn voor je!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: zaterdag 6 augustus 2011, 08:11
|
|
|
VISSER278 schreef: | 17.00uur: VAKANTIEEEEEEEEEEE |
Was je wel weer aan toe Visser natuurlijk........ Maar geniet ervan, ik werk wel gewoon door.......
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIA576
|
|
Geplaatst: zaterdag 6 augustus 2011, 11:27
|
|
|
Het mooiste moment is...een paar minuten geleden! Ik ontdekte namelijk dat het zicht in mijn linkeroog (opeens?) sterk is toegenomen!!! Een compleet wónder voor mij want het zicht in mijn linkeroog is al vanaf mijn 10e jaar heel weinig: minder dan 15%. Ik was eraan gewend en mijn rechteroog ving het altijd prima op. Maar nu? Nu zie ik opeens méér dan alleen wat vage schaduwen met m'n linkeroog! Ik voelde al wel dat er 'iets' veranderd was en maakte me zelfs een beetje zorgen...tot ik mijn hand voor mijn rechteroog hield....wauw! ik ben BLIJ!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: zaterdag 6 augustus 2011, 11:31
|
|
|
MARIA576 schreef: | Het mooiste moment is...een paar minuten geleden! Ik ontdekte namelijk dat het zicht in mijn linkeroog (opeens?) sterk is toegenomen!!! Een compleet wónder voor mij want het zicht in mijn linkeroog is al vanaf mijn 10e jaar heel weinig: minder dan 15%. Ik was eraan gewend en mijn rechteroog ving het altijd prima op. Maar nu? Nu zie ik opeens méér dan alleen wat vage schaduwen met m'n linkeroog! Ik voelde al wel dat er 'iets' veranderd was en maakte me zelfs een beetje zorgen...tot ik mijn hand voor mijn rechteroog hield....wauw! ik ben BLIJ!!! |
Ja goed zien is heel belangrijk....
ik was 2 jaar geleden al toe aan andere lenzen, maar bruintjes spaarpot was leeg..
sindskort nieuwe lenzen..
wauw.. de lucht is blauwer , het gras is groener...
(nadeel.. ik zag meer stof)
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: zaterdag 6 augustus 2011, 11:33
|
|
|
MARIA576 schreef: | Het mooiste moment is...een paar minuten geleden! Ik ontdekte namelijk dat het zicht in mijn linkeroog (opeens?) sterk is toegenomen!!! Een compleet wónder voor mij want het zicht in mijn linkeroog is al vanaf mijn 10e jaar heel weinig: minder dan 15%. Ik was eraan gewend en mijn rechteroog ving het altijd prima op. Maar nu? Nu zie ik opeens méér dan alleen wat vage schaduwen met m'n linkeroog! Ik voelde al wel dat er 'iets' veranderd was en maakte me zelfs een beetje zorgen...tot ik mijn hand voor mijn rechteroog hield....wauw! ik ben BLIJ!!! |
Gaaf, meis, ik ben blij met en voor je!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIA576
|
|
Geplaatst: zaterdag 6 augustus 2011, 12:15
|
|
|
JOSINA022 schreef: | Gaaf, meis, ik ben blij met en voor je! |
Dank je wel Josina!
en Mariska? Ik begrijp hélemaal wat je bedoelt! 'k Moet hier nog erg aan wennen en vindt het (nog) knap vermoeiend! Maar mss. grijp ik nu eens niet meer náást het handvat van de keukenkastjes, zoals ik in het verleden en tot groot plezier van mijn kinderen, altijd deed. Mss.....hoef ik nu niet meer zoveel nwe. glazen te kopen..omdat ik ze OP de tafel kan zetten...i.p.v ernáást!
Laatst aangepast door
|
MARIA576
|
op zaterdag 6 augustus 2011, 12:26
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: zaterdag 6 augustus 2011, 12:30
|
|
|
MARIA576 schreef: | Dank je wel Josina!
en Mariska? Ik begrijp hélemaal wat je bedoelt! 'k Moet hier nog erg aan wennen en vindt het (nog) knap vermoeiend! Maar mss. grijp ik nu eens niet meer náást het handvat van de keukenkastjes, zoals ik in het verleden en tot groot plezier van mijn kinderen, altijd deed. Mss.....hoef ik nu niet meer zoveel nwe. glazen te kopen..omdat ik ze OP de tafel kan zetten...i.p.v ernáást! |
zo erg was het hier niet... ik zag gewoon niet scherp...
maar ik snap je heel goed...
Ik vind het hel fijn voor je
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: zaterdag 6 augustus 2011, 20:46
|
|
|
Dat het ging regenen..net toen wij een gedeelte van het tuinhuis hadden geschilderd....
De buurvrouw zich zonodig weer eens moest bemoeien met ons... Mijn oudste zoon zijn belofte WEER niet nakwam...
(UHH...was dit het mooiste moment??)
Jawel...want ondanks alles ben ik gewoon heel blij en voel me erg gelukkig vandaag!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: zaterdag 6 augustus 2011, 21:09
|
|
|
Vanmorgen een geweldig mooi telefoontje van een oud cm-lid gehad,ik jankte binnen 3 seconden
Het nieuws verteld ze vast zelf nog wel een keertje.......
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARTIN695
|
|
Geplaatst: zaterdag 6 augustus 2011, 22:04
|
|
|
[quote=MARIA576
Hallo Maria
Heel erg gefeliciteert dat je nu meer mag zien ik moet zeggen dat ik weet waar over je praat want wat jij links hebt dat had ik rechts en ben ook heel blij dat het bij mij ook beter was en hoop voor je dat het nog beter mag worden. Sjalom. Martin
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIA576
|
|
Geplaatst: zaterdag 6 augustus 2011, 22:11
|
|
|
[quote=MARTIN695]
Dank je Martin! Het is mooi...maar ook vreemd om na 35 jaar opeens weer beter te kunnen zien. Wat is er véél te zien zeg!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JASMYN704
|
|
Geplaatst: zaterdag 6 augustus 2011, 22:44
|
|
|
Wauw Maria! Wat een zegening! En wat fijn voor je! Afgelopen winter heb ik bij de oogarts betreffende mijn 9-jarige zoon, die slechtziend is, te horen gekregen dat zijn zicht met ongeveer 10% verbeterd is! Wat waren wij blij en dankbaar! We hebben het als een wonder ervaren! In theorie kan het, in de praktijk komt verbetering bij zijn oogziekte niet voor. Voor mijn zoontje kan dit betekenen dat hij nu misschien wel een normaal leven kan gaan leiden (rijbewijs halen, auto rijden etc.).
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIA576
|
|
Geplaatst: zaterdag 6 augustus 2011, 22:51
|
|
|
JASMYN704 schreef: | Wauw Maria! Wat een zegening! En wat fijn voor je! Afgelopen winter heb ik bij de oogarts betreffende mijn 9-jarige zoon, die slechtziend is, te horen gekregen dat zijn zicht met ongeveer 10% verbeterd is! Wat waren wij blij en dankbaar! We hebben het als een wonder ervaren! In theorie kan het, in de praktijk komt verbetering bij zijn oogziekte niet voor. Voor mijn zoontje kan dit betekenen dat hij nu misschien wel een normaal leven kan gaan leiden (rijbewijs halen, auto rijden etc.). |
Geweldig! Ik kan me zó voorstellen dat jullie dit als wonder hebben ervaren want dat IS het ook. Ik hoop dat 't mannetje straks als jongeman lekker kan 'scheuren'... in z'n auto...eh, oeps... binnen de door de wet gestelde snelheidslimiet dan hè?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JASMYN704
|
|
Geplaatst: zaterdag 6 augustus 2011, 23:07
|
|
|
MARIA576 schreef: | Geweldig! Ik kan me zó voorstellen dat jullie dit als wonder hebben ervaren want dat IS het ook. Ik hoop dat 't mannetje straks als jongeman lekker kan 'scheuren'... in z'n auto...eh, oeps... binnen de door de wet gestelde snelheidslimiet dan hè? |
Dankje! HHH nou als hij enigzins op z'n moeder lijkt qua rijgedrag, dan zal er vast wel eens een envelop van het cjib op de mat vallen. Oeps...!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
THOMAS968
|
|
Geplaatst: zaterdag 6 augustus 2011, 23:14
|
|
|
JASMYN704 schreef: | Dankje! HHH nou als hij enigzins op z'n moeder lijkt qua rijgedrag, dan zal er vast wel eens een envelop van het cjib op de mat vallen. Oeps...! |
Een brief van het CJIB is nooit het mooiste moment van de dag.javascript:emoticon('')
Centrale Jatterij In plaats van Belasting
Thomas, verkeersengel javascript:emoticon('')
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JASMYN704
|
|
Geplaatst: zaterdag 6 augustus 2011, 23:17
|
|
|
THOMAS968 schreef: | Een brief van het CJIB is nooit het mooiste moment van de dag.javascript:emoticon('')
Centrale Jatterij In plaats van Belasting
Thomas, verkeersengel javascript:emoticon('') |
Tja, dan moeten wij ons maar aan de verkeersregels houden he! Is er ook geen sprake van jatterij.... ;)
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
THOMAS968
|
|
Geplaatst: zondag 7 augustus 2011, 00:20
|
|
|
JASMYN704 schreef: | Tja, dan moeten wij ons maar aan de verkeersregels houden he! Is er ook geen sprake van jatterij.... ;) |
De verhouding tussen de hoogte van de boete en de overtreding is zoek.
Thomas
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIA576
|
|
Geplaatst: zondag 7 augustus 2011, 00:28
|
|
|
THOMAS968 schreef: | De verhouding tussen de hoogte van de boete en de overtreding is zoek.
Thomas |
Helemaal mee eens! 'k Kreeg laatst een boete omdat mijn dochter de gordel niet om had (we reden vóór ons huis notabene) ruim honderd euro! ('t Was zondag...maar de 'beste' man had beslist géén zondagshumeur... )
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: zondag 7 augustus 2011, 00:33
|
|
|
MARIA576 schreef: | Helemaal mee eens! 'k Kreeg laatst een boete omdat mijn dochter de gordel niet om had (we reden vóór ons huis notabene) ruim honderd euro! ('t Was zondag...maar de 'beste' man had beslist géén zondagshumeur... ) |
GRRRRR...ik ook.... Die agent stond op een rotonde...zag mij...en heeft me gevolgd... kHeb hem nog wel stiekum omgedaan ...maar ja...was te eerlijk en wilde ook niet liegen...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: zondag 7 augustus 2011, 05:15
|
|
|
Ook ik ben te prooi gevallen aan zo'n flitsende paal in E-C... op het ene stuk mag je 30 dan weer 50 dan weer 70...en als jij ergens uit een zijstraat komt moet je als maar onbekende snuiven hoe hard je mag op een bepaald stuk weg...Ik rij nooit meer naar die uithoek van het land...pffff, 38 euro omdat ik 6 km te hard reed... de verklaring van Thoms wat betreft de afkorting van CJIB is dus heel terecht.
In België mogen dan wel te veel verkeersborden staan, zoals wel eens beweerd wordt, maar daar wordt de snelheidsbeperking wel zichtbaar en duidelijk aangegeven...
Ik weet niet waarom jullie over boetes spreken op deze topic...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: zondag 7 augustus 2011, 09:43
|
|
|
[quote=FRANKT627]Ook ik ben te prooi gevallen aan zo'n flitsende paal
.pffff, 38 euro omdat ik 6 km te hard reed...
Onbegrijpelijk.....onbegrijpelijk.....onbegrijpelijk.....visser,die dáár totaaaaaaaaal niks van snapt.
Laatst aangepast door
|
VISSER278
|
op zondag 7 augustus 2011, 09:45
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: zondag 7 augustus 2011, 10:01
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Ook ik ben te prooi gevallen aan zo'n flitsende paal in E-C... op het ene stuk mag je 30 dan weer 50 dan weer 70...en als jij ergens uit een zijstraat komt moet je als maar onbekende snuiven hoe hard je mag op een bepaald stuk weg...Ik rij nooit meer naar die uithoek van het land...pffff, 38 euro omdat ik 6 km te hard reed... de verklaring van Thoms wat betreft de afkorting van CJIB is dus heel terecht.
In België mogen dan wel te veel verkeersborden staan, zoals wel eens beweerd wordt, maar daar wordt de snelheidsbeperking wel zichtbaar en duidelijk aangegeven...
Ik weet niet waarom jullie over boetes spreken op deze topic... |
Wat doe je dan ook in die plaats...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: zondag 7 augustus 2011, 10:37
|
|
|
Wakker wordend nog wel erg moe maar wetende genoten te hebben van een gezellige en heerlijke BBQ Gitaar muziek er later nog bij super!
Dank u lieve gastvrouw en mede cm-ers vrienden voor de fijne en gezellige avond
Laatst aangepast door
|
ERIKA129
|
op zondag 7 augustus 2011, 10:39
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: zondag 7 augustus 2011, 10:43
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Wakker wordend nog wel erg moe maar wetende genoten te hebben van een gezellige en heerlijke BBQ Gitaar muziek er later nog bij super!
Dank u lieve gastvrouw en mede cm-ers vrienden voor de fijne en gezellige avond |
Mag ik u bedanken voor het meeliften... En ome gertje, als u dit leest, ook u bedankt voor het rijden... En verder alle andere cm-ers bedankt voor de gezelligheid...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SUSANNAH475
|
|
Geplaatst: zondag 7 augustus 2011, 11:42
|
|
|
MARISKA601 schreef: | Mag ik u bedanken voor het meeliften... En ome gertje, als u dit leest, ook u bedankt voor het rijden... En verder alle andere cm-ers bedankt voor de gezelligheid... |
Mooi dat jullie zo'n gezellige bbq hebben gehad. Gelukkig was het bij mij ook gezellig... eerst mijn oudste broer op bezoek gehad en erna nog een vriend... zonder gitaarmuziek dat wel
Laatst aangepast door
|
SUSANNAH475
|
op zondag 7 augustus 2011, 11:43
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CROSSROAD317
|
|
Geplaatst: zondag 7 augustus 2011, 13:38
|
|
|
LEANNE226 schreef: | Vanmorgen een geweldig mooi telefoontje van een oud cm-lid gehad,ik jankte binnen 3 seconden
Het nieuws verteld ze vast zelf nog wel een keertje....... |
kon je wel boven dat andere "gejank" uitkomen dan ....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIA576
|
|
Geplaatst: zondag 7 augustus 2011, 14:20
|
|
|
CROSSROAD317 schreef: | kon je wel boven dat andere "gejank" uitkomen dan .... |
eens even zien: tranen van blijdschap, ánder 'gejank'? dan vermoed ik ....de geboorte van een baby! (leuk die puzzels!)
|
|
Naar boven |
|
|