Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: woensdag 19 december 2012, 20:44
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Ze heeft al zelfs een Chinees aan de haak geslagen... dat heeft ze me zelf gechat... |
Had ze voor dat alles ook nog tijd dan Die vrouw is echt een multitasker
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: woensdag 19 december 2012, 21:58
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Had ze voor dat alles ook nog tijd dan Die vrouw is echt een multitasker |
Onze Janske kan meer dan je denkt...het is een duizendvrouw...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOL252
|
|
Geplaatst: woensdag 19 december 2012, 22:05
|
|
|
FRANKT627 schreef: | en stand-by geweest op CM |
Voor de vorm
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOL252
|
|
Geplaatst: woensdag 19 december 2012, 22:06
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Onze Janske kan meer dan je denkt...het is een duizendvrouw... |
aaaawww Jans hoor je dat?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOL252
|
|
Geplaatst: vrijdag 21 december 2012, 08:19
|
|
|
Straks bij een lief mens de sjaal halen die ze zomaar voor me breide, een knallende rode. Huis verder in dozen vullen. Boodschappen... en voor vanavond hoef ik niets te verzinnen, er wordt voor me gekookt
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: vrijdag 21 december 2012, 09:05
|
|
|
JOL252 schreef: | Straks bij een lief mens de sjaal halen die ze zomaar voor me breide, een knallende rode. Huis verder in dozen vullen. Boodschappen... en voor vanavond hoef ik niets te verzinnen, er wordt voor me gekookt |
Wie gaat er dan voor jou koken???
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: vrijdag 21 december 2012, 09:11
|
|
|
JOL252 schreef: | Straks bij een lief mens de sjaal halen die ze zomaar voor me breide, een knallende rode. Huis verder in dozen vullen. Boodschappen... en voor vanavond hoef ik niets te verzinnen, er wordt voor me gekookt |
Ah wat lief!!!!!Ik heb nog geen breigek gevonden,moet zelf maar aan de slag.....ik verwacht wel een foto van jou in giga rode sjaal!
Vanmorgen eerst 5 minuten naar kerstmarkt op school,dan werken en als het meezit voor 7 uur thuis......koken......etc.......maar daarna 5 dagen vrij!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOL252
|
|
Geplaatst: vrijdag 21 december 2012, 09:45
|
|
|
LEANNE226 schreef: | Ah wat lief!!!!!Ik heb nog geen breigek gevonden,moet zelf maar aan de slag.....ik verwacht wel een foto van jou in giga rode sjaal!
Vanmorgen eerst 5 minuten naar kerstmarkt op school,dan werken en als het meezit voor 7 uur thuis......koken......etc.......maar daarna 5 dagen vrij! |
Lekker vooruitzicht. :)
Foto ? uhm ik zal er es over denken, voor de rest zie ik een beetje verlopen in deze drukke tijd, de sjaal zal het enige levende zijn
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOL252
|
|
Geplaatst: vrijdag 21 december 2012, 09:51
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Wie gaat er dan voor jou koken??? |
'k Weet niet, misschien Mikos, of Giliakos, of Artemis of Maritsa, of Anthea...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: vrijdag 21 december 2012, 09:52
|
|
|
Verwen daggie dus en een mooie rooie sjaal krijgen en je hoeft niet te koken ga je van alle dozen de kerstdis maken?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANNA415
|
|
Geplaatst: vrijdag 21 december 2012, 10:09
|
|
|
Ontbeten Internetten Zo maar eens het snowboard gaan pakken.. .. o nee toch te laat voor skibus dan maar volgende en nog maar ff internetten
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOANNIE702
|
|
Geplaatst: vrijdag 21 december 2012, 10:12
|
|
|
vanmorgen eindelijk weer fris en echt wakker, vanacht voor het eerst sinds tijden weer goed doorgeslapen! Dus net wakker en ga maar eens lekker aan de slag vandaag! Wat is dit fijn als je weer gewoon slapen kan zeg........! fijne dag voor ieder!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
STEENTJE178
|
|
Geplaatst: vrijdag 21 december 2012, 12:35
|
|
|
Zucht.... om kwart voor 6 wakker gebeld, voor 't werk, na een erg kort nachtje slaap. Nu een beetje katerig..... maar wél met een mooi rijtje vrije dagen in 't vooruitzicht
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: vrijdag 21 december 2012, 14:33
|
|
|
JOL252 schreef: | 'k Weet niet, misschien Mikos, of Giliakos, of Artemis of Maritsa, of Anthea... |
Wat een heerlijk idee dat je uit zoveel mannen kunt kiezen!!!!
Hier is het kokkin Ineke, maar ik heb haar laten weten dat ze het eenvoudig mag houden....
(uitsmijterdag!!!)
En nu gaat er een mooie CD op met de Laily Voices...en vlieg ik door het huis!!!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: vrijdag 21 december 2012, 15:19
|
|
|
ANNA415 schreef: | Ontbeten Internetten Zo maar eens het snowboard gaan pakken.. .. o nee toch te laat voor skibus dan maar volgende en nog maar ff internetten |
Ik dacht van de week ergens gelezen te hebben dat je verhuisdozen ging pakken en nu ben je weer aan het snowboarden...
Als je straks met een gebroken been of arm naar huis komt moet je niet komen klagen dat je werk niet op tijd afgeraakt is ...en ik kom niet helpen...voila
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANNA415
|
|
Geplaatst: vrijdag 21 december 2012, 17:18
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Ik dacht van de week ergens gelezen te hebben dat je verhuisdozen ging pakken en nu ben je weer aan het snowboarden...
Als je straks met een gebroken been of arm naar huis komt moet je niet komen klagen dat je werk niet op tijd afgeraakt is ...en ik kom niet helpen...voila |
Alles nog heel
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: vrijdag 21 december 2012, 17:29
|
|
|
ANNA415 schreef: | Alles nog heel |
Alles??? Je hebt je nek verstuikt...zo heel ben je dus niet meer...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANNA415
|
|
Geplaatst: vrijdag 21 december 2012, 17:30
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Alles??? Je hebt je nek verstuikt...zo heel ben je dus niet meer... |
Is wel heel, piept en kraakt alleen een beetje
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: vrijdag 21 december 2012, 17:32
|
|
|
ANNA415 schreef: | Is wel heel, piept en kraakt alleen een beetje |
...je moet maar niet van die gekke dingen doen op die strijkplank...eigen schuld
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOL252
|
|
Geplaatst: vrijdag 21 december 2012, 22:42
|
|
|
LEANNE226 schreef: | Ah wat lief!!!!!Ik heb nog geen breigek gevonden,moet zelf maar aan de slag.....ik verwacht wel een foto van jou in giga rode sjaal!
Vanmorgen eerst 5 minuten naar kerstmarkt op school,dan werken en als het meezit voor 7 uur thuis......koken......etc.......maar daarna 5 dagen vrij! |
I did.
Laatst aangepast door
|
JOL252
|
op vrijdag 21 december 2012, 22:42
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JANS221
|
|
Geplaatst: vrijdag 21 december 2012, 22:45
|
|
|
JOL252 schreef: | I did. |
Die knoflooklucht hou je zo niet tegen, Jol (wel leuke foto)
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: vrijdag 21 december 2012, 23:30
|
|
|
Mooi!Lekker dik en groot denk ik?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
STEENTJE178
|
|
Geplaatst: vrijdag 21 december 2012, 23:31
|
|
|
Dat ziet er heerlijk warm uit, Jol. En een leuke kleur ook! Geniet ze!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: zaterdag 22 december 2012, 06:39
|
|
|
LEANNE226 schreef: | Mooi!Lekker dik en groot denk ik? |
De vrouw die de sjaal breidde voor Jol gaat voor mij warme sokken breien... Als ze af zijn zet ik ook een foto op mijn profiel...
Laatst aangepast door
|
FRANKT627
|
op zaterdag 22 december 2012, 06:45
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOL252
|
|
Geplaatst: zaterdag 22 december 2012, 10:20
|
|
|
FRANKT627 schreef: | De vrouw die de sjaal breidde voor Jol gaat voor mij warme sokken breien... Als ze af zijn zet ik ook een foto op mijn profiel... |
Mag jij jokken?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: zaterdag 22 december 2012, 10:24
|
|
|
JOL252 schreef: | Mag jij jokken? |
Heftig kleurtje...maar wel leuk hoor!!! Een groene jas erbij...en je hebt helemaal geen kerstboom nodig toch???
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: zaterdag 22 december 2012, 10:39
|
|
|
JOL252 schreef: | Mag jij jokken? |
...dat was per ongeluk...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZOEKER064
|
|
Geplaatst: zaterdag 22 december 2012, 14:02
|
|
|
Heb vanmorgen bij twee gezinnen in onze gemeente kerstpaketten weg mogen brengen, wat een zegen rust daarop. Wat zitten er toch veel mensen klem door omstandigheden!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: zaterdag 22 december 2012, 14:24
|
|
|
...een halfuur rondgereden om een parkeerplekje bij de AH te vinden...gelukkig vond ik op de duur wat en er was ook weer wat te proeven...ik heb ook al de route uitgeprint voor morgen want dan ga ik wandelen met iemand. Ik zeg niet met wie want jullie zijn veel te nieuwsgierig...ik hou niet van nieuwsgierige mensen...ik heb gewassen en gestreken...en mijn vinger verbrand, weeral eens
nu ga ik stofzuigen en dweilen want meneer Flosh is eindelijk wakker geworden...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
STEENTJE178
|
|
Geplaatst: zaterdag 22 december 2012, 14:26
|
|
|
FRANKT627 schreef: | ...een halfuur rondgereden om een parkeerplekje bij de AH te vinden...gelukkig vond ik op de duur wat en er was ook weer wat te proeven...ik heb ook al de route uitgeprint voor morgen want dan ga ik wandelen met iemand. Ik zeg niet met wie want jullie zijn veel te nieuwsgierig...ik hou niet van nieuwsgierige mensen...ik heb gewassen en gestreken...en mijn vinger verbrand, weeral eens
nu ga ik stofzuigen en dweilen want meneer Flosh is eindelijk wakker geworden... |
Sjonge...... dat klinkt best als: ik heb het druk! Alleen je vinger verbranden......... wilde je die ook gelijk maar glad strijken dan? Stofzuig en dweil ze!! (en struikel daarbij niet over meneer Flosh)
|
|
Naar boven |
|
|