Auteur |
Bericht |
|
MAMALOE463
|
|
Geplaatst: woensdag 6 februari 2013, 12:45
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Ze zijn aan het vechten wie op de laptop mag tokkelen... |
Ons in de gaten aan t houden
Of moeten we hun in de gaten houden
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PETRA373
|
|
Geplaatst: woensdag 6 februari 2013, 14:04
|
|
|
wel zijne hoogheid , was zeer vereerd dat hij op bezoek mocht komen, hij had nog een ding mee genomen, tja vraag zijne majestieit maar wat die van het bezoek vond, nieuwsgieriggen.........
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PETRA373
|
|
Geplaatst: woensdag 6 februari 2013, 14:08
|
|
|
maaaarr,,,, zuchtttttt,,,,,, het moet me van het hart:
DE BUSDRIVER IS ECHT HEEEEEEEEEEL LEUK
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOL252
|
|
Geplaatst: woensdag 6 februari 2013, 14:10
|
|
|
PETRA373 schreef: | maaaarr,,,, zuchtttttt,,,,,, het moet me van het hart:
|
Yeah!!! Gaaf dat het een leuke date was.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
BERENDJAN590
|
|
Geplaatst: woensdag 6 februari 2013, 14:56
|
|
|
Ik heb gisteren een hele leuke avond gehad. Die gene die ik ontmoet heb zijn verschrikkelijk leuk en één specifiek.die is geweldig. Word vervolgd.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: woensdag 6 februari 2013, 15:02
|
|
|
BERENDJAN590 schreef: | Ik heb gisteren een hele leuke avond gehad. Die gene die ik ontmoet heb zijn verschrikkelijk leuk en één specifiek.die is geweldig. Word vervolgd. |
Wat leuk voor jullie!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LIES146
|
|
Geplaatst: woensdag 6 februari 2013, 15:30
|
|
|
Leuk om te horen!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: woensdag 6 februari 2013, 16:03
|
|
|
|
Zie je nu wel !! wat is nu afstand
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: woensdag 6 februari 2013, 16:14
|
|
|
|
...dan heb je mij nog niet ontmoet. Jol was eens hier op bezoek en ik heb haar moeten wegjagen want anders was ze hier nog. Zo leuk was ik...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: woensdag 6 februari 2013, 16:16
|
|
|
BERENDJAN590 schreef: | Ik heb gisteren een hele leuke avond gehad. Die gene die ik ontmoet heb zijn verschrikkelijk leuk en één specifiek.die is geweldig. Word vervolgd. |
ja ja, we weten nu al dat je Petra leuk vind...het was ons nog niet opgevallen, hoor. We konden het zeker niet zien aan jullie forum-communicatie...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PETRA373
|
|
Geplaatst: woensdag 6 februari 2013, 16:40
|
|
|
ha ha dank jullie allemaal en echt ja hij is echt leuk. ha ha maar oh oh wat was ik nerveus,want hij leek me zo leuk. dus busdriver kwam gisteren effe langs en bij me eten (je kon hemdus met kip siam lokken) en toen hij er bijna zou zijn, belde er iemand aan , en wie stond daar voor de deur
echt er stond een hele hele oude man, die glimlachend me aankeek en zijn handen op zijn rug hield,dus ik dacht: shittttttttttttttt, jeee heb ik weer, spreek ik es met iemand af, een faker,iemand die fotos van zijn zoon op cm heeft gehad en eh daar staat hij met zijn handen op zijn rug met bos bloemen.... help dus ik zei hoi en ha ha bleek het een colecte bus te zijn. dat was het moment dat ik hartkloppingen kreeg, vooral toen er later weer aaan de deur werd gebeld
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOL252
|
|
Geplaatst: woensdag 6 februari 2013, 16:42
|
|
|
Degene die ik onmoet heb (enkelvoud) zijn (meervoud) verschrikkelijk leuk en één specifiek uuuhmm Was ze zo leuk dat je er dubbel van zag?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOL252
|
|
Geplaatst: woensdag 6 februari 2013, 16:44
|
|
|
FRANKT627 schreef: | ...dan heb je mij nog niet ontmoet. Jol was eens hier op bezoek en ik heb haar moeten wegjagen want anders was ze hier nog. Zo leuk was ik... |
Nou nou nou gij zult mijn naam niet ijdel gebruiken wanneer je jaloers wordt van andermans verhalen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: woensdag 6 februari 2013, 16:47
|
|
|
JOL252 schreef: | Nou nou nou gij zult mijn naam niet ijdel gebruiken wanneer je jaloers wordt van andermans verhalen. |
...jouw naam ijdel gebruiken??? Het is een compliment voor jou...dat je hier mocht zijn...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: woensdag 6 februari 2013, 16:57
|
|
|
PETRA373 schreef: | ha ha dank jullie allemaal en echt ja hij is echt leuk. ha ha maar oh oh wat was ik nerveus,want hij leek me zo leuk. dus busdriver kwam gisteren effe langs en bij me eten (je kon hemdus met kip siam lokken) en toen hij er bijna zou zijn, belde er iemand aan , en wie stond daar voor de deur
echt er stond een hele hele oude man, die glimlachend me aankeek en zijn handen op zijn rug hield,dus ik dacht: shittttttttttttttt, jeee heb ik weer, spreek ik es met iemand af, een faker,iemand die fotos van zijn zoon op cm heeft gehad en eh daar staat hij met zijn handen op zijn rug met bos bloemen.... help dus ik zei hoi en ha ha bleek het een colecte bus te zijn. dat was het moment dat ik hartkloppingen kreeg, vooral toen er later weer aaan de deur werd gebeld |
hij is leuuuuuuuuk haha
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ROOS575
|
|
Geplaatst: woensdag 6 februari 2013, 17:21
|
|
|
PETRA373 schreef: | ha ha dank jullie allemaal en echt ja hij is echt leuk. ha ha maar oh oh wat was ik nerveus,want hij leek me zo leuk. dus busdriver kwam gisteren effe langs en bij me eten (je kon hemdus met kip siam lokken) en toen hij er bijna zou zijn, belde er iemand aan , en wie stond daar voor de deur
echt er stond een hele hele oude man, die glimlachend me aankeek en zijn handen op zijn rug hield,dus ik dacht: shittttttttttttttt, jeee heb ik weer, spreek ik es met iemand af, een faker,iemand die fotos van zijn zoon op cm heeft gehad en eh daar staat hij met zijn handen op zijn rug met bos bloemen.... help dus ik zei hoi en ha ha bleek het een colecte bus te zijn. dat was het moment dat ik hartkloppingen kreeg, vooral toen er later weer aaan de deur werd gebeld |
geweldig!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LIES146
|
|
Geplaatst: woensdag 6 februari 2013, 17:26
|
|
|
Das een mooie anekdote voor later
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ROOS575
|
|
Geplaatst: woensdag 6 februari 2013, 17:35
|
|
|
LIES146 schreef: | Das een mooie anekdote voor later |
op het 25 jarig feest?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MAMALOE463
|
|
Geplaatst: woensdag 6 februari 2013, 17:37
|
|
|
|
Jippie!
Love is in the air
Tralalalala
Zie je wel, afstand is te overbruggen, wat is nou afstand in ons kikkerlandje
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ROOS575
|
|
Geplaatst: woensdag 6 februari 2013, 17:41
|
|
|
MAMALOE463 schreef: | Jippie!
Love is in the air
Tralalalala
Zie je wel, afstand is te overbruggen, wat is nou afstand in ons kikkerlandje |
Wordt er nu een speciaal topic geopend? kunnen we het met z'n alle een beetje in de gaten houden
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MAMALOE463
|
|
Geplaatst: woensdag 6 februari 2013, 17:56
|
|
|
ROOS575 schreef: | Wordt er nu een speciaal topic geopend? kunnen we het met z'n alle een beetje in de gaten houden |
Goed idee, Het BerendJan en Petra Topic Gooi het maar in de groep, wij zullen jullie met raad en daad bijstaan en af en toe komen gluren bij de buren
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: woensdag 6 februari 2013, 17:58
|
|
|
MAMALOE463 schreef: | Goed idee, Het BerendJan en Petra Topic Gooi het maar in de groep, wij zullen jullie met raad en daad bijstaan en af en toe komen gluren bij de buren |
Goed idee
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: woensdag 6 februari 2013, 17:59
|
|
|
ROOS575 schreef: | op het 25 jarig feest? |
Nee, eerst de bruiloft zelf natuurlijk. Worden we vast allemaal voor uitgenodigd, het zal dan vast een wokfeestje worden
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PETRA373
|
|
Geplaatst: woensdag 6 februari 2013, 18:02
|
|
|
MAMALOE463 schreef: | Goed idee, Het BerendJan en Petra Topic Gooi het maar in de groep, wij zullen jullie met raad en daad bijstaan en af en toe komen gluren bij de buren |
ha ha neeee, dat kan frank niet aan al dat kleffe gedoe, het word tijd voor een topic over jullie dates en he,je weet ben nu voor frank aan het bidden en volgende week ga jij er effe ook bij in gebed, dus wacht op de verhalen, en wel rustig elkaar beter leren kennen, wie weet vind hij me over maand wel niet meer leuk ofzo, dat ik toch niet bij hem pas
wanneer ik sombere gedichten midden in de lente ga schrijven, dan eh bleken we niet bij elkaar te horen,kan het toch al bijna niet geloven, ha ha ben ik aan het dromen,ineens zweef ik rond
maar 1 ding wil ik wel kwijt, dit is me eerste cristelijke vriend en het is heel mooi om samen te bidden , dat vond ik echt prachtig
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PETRA373
|
|
Geplaatst: woensdag 6 februari 2013, 18:05
|
|
|
JOSINA022 schreef: | Nee, eerst de bruiloft zelf natuurlijk. Worden we vast allemaal voor uitgenodigd, het zal dan vast een wokfeestje worden |
is wel idee om als er zoiets ooit gebeurt een wokfeest er van te maken, aangezien onze niet van wokken houd. ik bedoel wie wil er nu iemand op de bruiloft hebben die er zo bij zit van
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: woensdag 6 februari 2013, 18:05
|
|
|
MAMALOE463 schreef: | Jippie!
Love is in the air
Tralalalala
Zie je wel, afstand is te overbruggen, wat is nou afstand in ons kikkerlandje |
Nou, jullie kikkerlandje is best wel groot. Kom maar eens hierheen gereden, Mamaloe, dan zal je wel merken hoe lang je onderweg bent.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: woensdag 6 februari 2013, 18:06
|
|
|
PETRA373 schreef: | ha ha neeee, dat kan frank niet aan al dat kleffe gedoe, het word tijd voor een topic over jullie dates en he,je weet ben nu voor frank aan het bidden en volgende week ga jij er effe ook bij in gebed, dus wacht op de verhalen, en wel rustig elkaar beter leren kennen, wie weet vind hij me over maand wel niet meer leuk ofzo, dat ik toch niet bij hem pas
wanneer ik sombere gedichten midden in de lente ga schrijven, dan eh bleken we niet bij elkaar te horen,kan het toch al bijna niet geloven, ha ha ben ik aan het dromen,ineens zweef ik rond
maar 1 ding wil ik wel kwijt, dit is me eerste cristelijke vriend en het is heel mooi om samen te bidden , dat vond ik echt prachtig |
Meis, het is jullie van harte gegund!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: woensdag 6 februari 2013, 18:07
|
|
|
JOSINA022 schreef: | Nee, eerst de bruiloft zelf natuurlijk. Worden we vast allemaal voor uitgenodigd, het zal dan vast een wokfeestje worden |
...wie gaat er trouwen? Zijn er alweer 2 mensen die na 5 weken verkering gaan aankondigen dat ze gaan trouwen?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: woensdag 6 februari 2013, 18:08
|
|
|
PETRA373 schreef: | is wel idee om als er zoiets ooit gebeurt een wokfeest er van te maken, aangezien onze niet van wokken houd. ik bedoel wie wil er nu iemand op de bruiloft hebben die er zo bij zit van |
Dan kietelen we hem wel ff, dan wordt het vanzelf
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PETRA373
|
|
Geplaatst: woensdag 6 februari 2013, 18:08
|
|
|
en niet over bruiloften praten, ha ha als berend dat leest denkt hij misschien wel helpppppppp, krijgt hij het heel benauwd dus ssssssssssssssssssssssssssssssssssssttttttttttttttttttttttttt
ik droom alleen van ooit misschien nog een huwelijk met een man met een ring...... sssssssstttttttttttt ha ha
|
|
Naar boven |
|
|
|
|
|
|
|
|
|