Auteur |
Bericht |
|
MARYLIEN613
|
|
Geplaatst: vrijdag 25 februari 2011, 23:43
|
|
|
BIANCABB146 schreef: | jah vandaag 3 weken verkering...hahaha de kop is eraf |
en dit betekent.........???
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LEONARD480
|
|
Geplaatst: zaterdag 26 februari 2011, 11:15
|
|
|
MARYLIEN613 schreef: | en dit betekent.........??? |
Verder gaan toch ....Marylien en over een week een feestje
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HERMAN388
|
|
Geplaatst: zaterdag 26 februari 2011, 22:16
|
|
|
LEONARD480 schreef: | Verder gaan toch ....Marylien en over een week een feestje |
Carnaval in het zuiden
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LEONARD480
|
|
Geplaatst: maandag 28 februari 2011, 20:03
|
|
|
HERMAN388 schreef: | Carnaval in het zuiden |
Ha Ha Ha nou hier is het nog niet zuidelijk genoeg om te spreken van carnaval....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GRACE585
|
|
Geplaatst: zondag 6 maart 2011, 21:06
|
|
|
als reeds bekend cm-setje ook hier even het goede nieuws plaatsen gisteren op 5 maart ,op zijn verjaardag ,heeft deze kanjer sjaak 585 mij ten huwelijk gevraagd .natuurlijk was mijn antwoord positief JA! en ook mijn kinderen hebben met een volmondig JA geantwoord wij zullen dan ook nog deze zomer in het huwelijk treden op een nader te bepalen datum.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MADELIEF469
|
|
Geplaatst: zondag 6 maart 2011, 21:13
|
|
|
GRACE585 schreef: | als reeds bekend cm-setje ook hier even het goede nieuws plaatsen gisteren op 5 maart ,op zijn verjaardag ,heeft deze kanjer sjaak 585 mij ten huwelijk gevraagd .natuurlijk was mijn antwoord positief JA! en ook mijn kinderen hebben met een volmondig JA geantwoord wij zullen dan ook nog deze zomer in het huwelijk treden op een nader te bepalen datum. |
Madelief
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARY052
|
|
Geplaatst: zondag 6 maart 2011, 21:13
|
|
|
GRACE585 schreef: | als reeds bekend cm-setje ook hier even het goede nieuws plaatsen gisteren op 5 maart ,op zijn verjaardag ,heeft deze kanjer sjaak 585 mij ten huwelijk gevraagd .natuurlijk was mijn antwoord positief JA! en ook mijn kinderen hebben met een volmondig JA geantwoord wij zullen dan ook nog deze zomer in het huwelijk treden op een nader te bepalen datum. |
WOW Grace Gefeliciteerd!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: zondag 6 maart 2011, 21:56
|
|
|
O Grace super Van Harte Gefeliciteerd En Sjaak natuurlijk ook ben echt super blij voor jullie.
Liefs Erika.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARTIN695
|
|
Geplaatst: dinsdag 8 maart 2011, 12:46
|
|
|
Hallo Grace Ook van mij een heel hartelijk gefeliciteert en GODs zegen gewenst. Martin
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIANNE338
|
|
Geplaatst: donderdag 10 maart 2011, 21:02
|
|
|
zoooo....dat is goed nieuws Grace!! Enu maar lekker van de voorbereidingen gaan genieten...
Gefeliciteerd hoor en veel voorspoed en geluk toegewenst in jullie verdere leven met de kids..
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CROSSROAD317
|
|
Geplaatst: vrijdag 11 maart 2011, 00:07
|
|
|
MARIANNE338 schreef: | zoooo....dat is goed nieuws Grace!! Enu maar lekker van de voorbereidingen gaan genieten...
Gefeliciteerd hoor en veel voorspoed en geluk toegewenst in jullie verdere leven met de kids.. |
Hebben jullie trouwens al een trouwdatum
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
EMMA807
|
|
Geplaatst: maandag 28 maart 2011, 10:29
|
|
|
Ik weet het zeker....liefde op het eerste gezicht bestaat, de bom sloeg in, alles klopt. Jeroen en ik zijn officieel een setje We hebben een fantastische tijd samen en gaan hoopvol de toekomst tegemoet!! Gisteravond in de box bekend gemaakt....dank jullie vrienden voor jullie lieve warme reakties!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MAAIKE874
|
|
Geplaatst: maandag 28 maart 2011, 10:34
|
|
|
Gefeliciteerd!
Laatst aangepast door
|
MAAIKE874
|
op maandag 28 maart 2011, 10:39
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HERMAN388
|
|
Geplaatst: maandag 28 maart 2011, 10:42
|
|
|
Veel succes en Gods zegen toegewenst Emma en Jeroen
Groetjes
Herman en Marian
Laatst aangepast door
|
HERMAN388
|
op maandag 28 maart 2011, 10:44
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: maandag 28 maart 2011, 10:50
|
|
|
gefeliciteerd
Laatst aangepast door
|
MARISKA601
|
op maandag 28 maart 2011, 10:52
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GRACE585
|
|
Geplaatst: maandag 28 maart 2011, 11:29
|
|
|
gefeliciteerd emma en jeroen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
TRIJNIE671
|
|
Geplaatst: maandag 28 maart 2011, 15:41
|
|
|
Gefeliciteerd Emma en Jeroen , wens jullie veel geluk toe en Gods zegen voor de toekomst .
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SUSANNAH475
|
|
Geplaatst: maandag 28 maart 2011, 16:53
|
|
|
EMMA807 schreef: | Ik weet het zeker....liefde op het eerste gezicht bestaat, de bom sloeg in, alles klopt. Jeroen en ik zijn officieel een setje We hebben een fantastische tijd samen en gaan hoopvol de toekomst tegemoet!! Gisteravond in de box bekend gemaakt....dank jullie vrienden voor jullie lieve warme reakties! |
Gefeliciteerd !! geniet ervan...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JEROEN603
|
|
Geplaatst: maandag 28 maart 2011, 18:09
|
|
|
Dank jullie allemaal Emma: kussssssss
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
IMKE917
|
|
Geplaatst: maandag 28 maart 2011, 18:44
|
|
|
Gefeliciteerd Emma en Jeroen !! Hele goede tijd samen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
EMMA807
|
|
Geplaatst: maandag 28 maart 2011, 20:45
|
|
|
dank jullie allemaal voor jullie warme reakties!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARTIN695
|
|
Geplaatst: maandag 28 maart 2011, 22:01
|
|
|
Hallo Emma en Jeroen.
Ook van mij een heel hartelijk gefeliciteert en GOD.s zegen. Sjalom. Martin
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARYLIEN613
|
|
Geplaatst: dinsdag 29 maart 2011, 07:16
|
|
|
Ook van mij Emma en Jeroen, Gods zegen voor een gelukkige mooie toekomst!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LISA610
|
|
Geplaatst: dinsdag 29 maart 2011, 08:39
|
|
|
EMMA807 schreef: | Ik weet het zeker....liefde op het eerste gezicht bestaat, de bom sloeg in, alles klopt. Jeroen en ik zijn officieel een setje We hebben een fantastische tijd samen en gaan hoopvol de toekomst tegemoet!! Gisteravond in de box bekend gemaakt....dank jullie vrienden voor jullie lieve warme reakties! |
Nogmaals gefeliciteerd Emma en Jeroen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LEONARD480
|
|
Geplaatst: dinsdag 29 maart 2011, 13:20
|
|
|
Emma en Jeroen ook namens mij van harte gefelicteerd
en veel geluk samen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
THOMAS968
|
|
Geplaatst: dinsdag 29 maart 2011, 19:07
|
|
|
.
Laatst aangepast door
|
THOMAS968
|
op dinsdag 29 maart 2011, 19:07
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIAN096
|
|
Geplaatst: woensdag 30 maart 2011, 00:26
|
|
|
geen commentaar?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARTIN695
|
|
Geplaatst: woensdag 30 maart 2011, 21:34
|
|
|
MARIAN096 schreef: | geen commentaar? |
Hallo Mariano
???????????????????????????????
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: donderdag 14 april 2011, 15:03
|
|
|
Het is al even geleden dat er hier gereageert is... De scheiding is nog niet zo lang geleden....maar er was al wel heel veel jaar verdriet. Bidden...vragen...om een man...een nieuwe relatie durfde ik nog niet echt. Maar wel was ik ingeschreven op 2 christelijke datingsites... Het was meer het verlangen om te PRATEN, iets wat ik zo gemist had. Heel veel gereageert hier op het forum heb ik ook niet maar heb heel veel gelezen en kon daar veel van leren. Na een vervelende date die voor mij heel droevig eindigde hier met iemand van CM was ik even terug naar af...
Wilde ik dan toch te vlug??? Ik wist het niet meer. Ik las hier een reaktie van iemand die zei: Bid dan maar of datgene wat niet goed is...voor je... van je weggenomen mag worden, en daar kon ik me wel in vinden. Via een andere datingsite...sprak een man me aan en ik gaf hem een antwoord. We hebben geloof ik een weekje gemaild en op msn geweest. Wat was ik weer teleurgesteld want van de ene op de ander dag stond er een streep door zijn naam en was hij schijnbaar met de noorderzon vertrokken... Wat moest ik...ik had alleen een adres??? Maar weer laten rusten dan..en was dat misschien wel een antwoord op mijn vraag dat wat niet goed was...nu weer weggenomen was!!!!?????
2 weken later krijg ik via de mailbox(van CM) weer een bericht, van diezelfde man, en schreef hij dat hij blij was mij teruggevonden te hebben.. Uiteraard was ik nieuwsgierig naar de plotselinge verdwijning, en daar kreeg ik een eerlijk antwoord op.
Gelukkig, het was duidelijk en ik was gerustgesteld. Vorige week heel veel gepraat...gemaild....gebeld.... Komt er dan een antwoord op mijn vraag? Want ik heb niet gevraagd of ik die man opnieuw mocht ontmoeten maar het gebeurde wel!!!! Als God wil wegnemen wat niet goed voor me is zou die man dan wel teruggekomen zijn???
Lieve mensen...het voelt vooralsnog heel fijn. Na jaren nu echt praten OPEN EN EERLIJK en juist zo vrij over ons geloof(wat vol is van fouten en gebreken hoor)...onze twijfels maar ook over ons leven(allebei gescheiden)
Ik ben wel erg blij geweest deze week....maar ook dankbaar. We zullen doorgaan met praten. Volgende week zal ik hem ontmoeten. Nee nog niet te hard van stapel lopen hebben we gezegd. Maar het voelt fijn...en vooralsnog GOED...
Dat we het allemaal in Gods handen mogen geven. Willen jullie ook voor ONS bidden??
Ik zou het fijn vinden als er mensen de vrijheid hebben om te reageren, ook omdat ik in gesprek wil blijven en jullie forum graag lees.
Dank jullie wel!!!!
Nee...ik zeg nog niet wie, maar wie weet kan ik het eens in vrijmoedigheid zeggen!!!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: donderdag 14 april 2011, 16:00
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Het is al even geleden dat er hier gereageert is... De scheiding is nog niet zo lang geleden....maar er was al wel heel veel jaar verdriet. Bidden...vragen...om een man...een nieuwe relatie durfde ik nog niet echt. Maar wel was ik ingeschreven op 2 christelijke datingsites... Het was meer het verlangen om te PRATEN, iets wat ik zo gemist had. Heel veel gereageert hier op het forum heb ik ook niet maar heb heel veel gelezen en kon daar veel van leren. Na een vervelende date die voor mij heel droevig eindigde hier met iemand van CM was ik even terug naar af...
Wilde ik dan toch te vlug??? Ik wist het niet meer. Ik las hier een reaktie van iemand die zei: Bid dan maar of datgene wat niet goed is...voor je... van je weggenomen mag worden, en daar kon ik me wel in vinden. Via een andere datingsite...sprak een man me aan en ik gaf hem een antwoord. We hebben geloof ik een weekje gemaild en op msn geweest. Wat was ik weer teleurgesteld want van de ene op de ander dag stond er een streep door zijn naam en was hij schijnbaar met de noorderzon vertrokken... Wat moest ik...ik had alleen een adres??? Maar weer laten rusten dan..en was dat misschien wel een antwoord op mijn vraag dat wat niet goed was...nu weer weggenomen was!!!!?????
2 weken later krijg ik via de mailbox(van CM) weer een bericht, van diezelfde man, en schreef hij dat hij blij was mij teruggevonden te hebben.. Uiteraard was ik nieuwsgierig naar de plotselinge verdwijning, en daar kreeg ik een eerlijk antwoord op.
Gelukkig, het was duidelijk en ik was gerustgesteld. Vorige week heel veel gepraat...gemaild....gebeld.... Komt er dan een antwoord op mijn vraag? Want ik heb niet gevraagd of ik die man opnieuw mocht ontmoeten maar het gebeurde wel!!!! Als God wil wegnemen wat niet goed voor me is zou die man dan wel teruggekomen zijn???
Lieve mensen...het voelt vooralsnog heel fijn. Na jaren nu echt praten OPEN EN EERLIJK en juist zo vrij over ons geloof(wat vol is van fouten en gebreken hoor)...onze twijfels maar ook over ons leven(allebei gescheiden)
Ik ben wel erg blij geweest deze week....maar ook dankbaar. We zullen doorgaan met praten. Volgende week zal ik hem ontmoeten. Nee nog niet te hard van stapel lopen hebben we gezegd. Maar het voelt fijn...en vooralsnog GOED...
Dat we het allemaal in Gods handen mogen geven. Willen jullie ook voor ONS bidden??
Ik zou het fijn vinden als er mensen de vrijheid hebben om te reageren, ook omdat ik in gesprek wil blijven en jullie forum graag lees.
Dank jullie wel!!!!
Nee...ik zeg nog niet wie, maar wie weet kan ik het eens in vrijmoedigheid zeggen!!!!! |
fijn voor je, zeeland!!
|
|
Naar boven |
|
|