Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: dinsdag 2 november 2010, 18:50
|
|
|
MARISKA601 schreef: | Jammer dat je weggaat. Ik heb leuke dagen met je gehad. Het ga je goed in de toekomst. wANKel niet bij twijfel. |
Jammer dat je weggaat hoor, ik zal je heel erg missen...!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZINGA672
|
|
Geplaatst: dinsdag 2 november 2010, 19:10
|
|
|
GRIFFIN748 schreef: | zo dan...vandaag de laatste dag hier. en aangezien ik vanavond late dienst heb, zal dit wel zo ongeveer het laatste bericht zijn dat ik hier spui.
wat zal het hier stil worden, zeg: geen 'gezeik' meer over Saabs en dergelijke. na 536 berichten en 2418 bezoekers is het voor mij hier 'einde verhaal'. niet altijd even vrolijk, maar hé: dat zijn jullie toch ook niet altijd?
zal ik gemist worden? ik heb er zo mijn eigen idee over. ik heb altijd 'vanaf de zijlijn' meegekeken/meegelezen, en mijn bijdragen waren marginaal.
ik zal met een (1) enkeling zo af en toe kontakt (proberen te) blijven houden, daar ben ik geen uitblinker in, weet ik van mezelf.
het ga u allen goed, en hou mekaar een beetje heel (lees: heb een beetje respect voor andermans (m/v) mening en opvattingen over bepaalde dingen, en brand mekaar niet tot onder de voetzolen af). |
Hey coach... hoe lang ga je dat volhouden?? Succes met alles en God bless!
GrZing!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CROSSROAD317
|
|
Geplaatst: dinsdag 2 november 2010, 23:36
|
|
|
GRIFFIN748 schreef: | zo dan...vandaag de laatste dag hier. en aangezien ik vanavond late dienst heb, zal dit wel zo ongeveer het laatste bericht zijn dat ik hier spui.
wat zal het hier stil worden, zeg: geen 'gezeik' meer over Saabs en dergelijke. na 536 berichten en 2418 bezoekers is het voor mij hier 'einde verhaal'. niet altijd even vrolijk, maar hé: dat zijn jullie toch ook niet altijd?
zal ik gemist worden? ik heb er zo mijn eigen idee over. ik heb altijd 'vanaf de zijlijn' meegekeken/meegelezen, en mijn bijdragen waren marginaal.
ik zal met een (1) enkeling zo af en toe kontakt (proberen te) blijven houden, daar ben ik geen uitblinker in, weet ik van mezelf.
het ga u allen goed, en hou mekaar een beetje heel (lees: heb een beetje respect voor andermans (m/v) mening en opvattingen over bepaalde dingen, en brand mekaar niet tot onder de voetzolen af). |
Jammer Griffin, als afscheidskado maar een tomtom ?? (kun je altijd de weg terugvinden naar cm)
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LIESBETH326
|
|
Geplaatst: donderdag 4 november 2010, 13:07
|
|
|
Beste mensen,
Na ruim een jaartje lid te zijn geweest, hou ik het hier over een paar dagen voor gezien. Ik heb met plezier deelgenomen aan het forum, maar de laatste maanden kwam ik niet verder dan het forum volgen via de zijlijn. De tijd ontbrak me om actief mee te blijven schrijven. Bovendien heb ik sinds een aantal maanden een hele lieve en leuke vriend - nee, niet via CM - met wie ik graag wil bouwen aan een verdere toekomst. Kortom, de tijd van gaan is voorlopig voor mij gekomen. Ik wil iedereen bedanken voor de leuke contacten, gezellige gesprekken en leerzame discussies en bijdragen op het forum. Ik wens jullie allemaal het allerbeste toe en heeeel veel geluk en zegen!
Liesbeth
Laatst aangepast door
|
LIESBETH326
|
op donderdag 4 november 2010, 13:57
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: donderdag 4 november 2010, 13:27
|
|
|
geweldig nieuws, liesbeth!!! ik wens jullie veel liefde en geluk samen; geniet ervan!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANGELIQUE327
|
|
Geplaatst: donderdag 4 november 2010, 17:22
|
|
|
HANNAH810 schreef: | geweldig nieuws, liesbeth!!! ik wens jullie veel liefde en geluk samen; geniet ervan!! |
Nou eh....dat Liesbeth weggaat is niet zo geweldig nieuws Maar dat andere, Liesbeth, meid, van harte gefeliciteerd hoor! Ik wens je veel geluk!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: donderdag 4 november 2010, 18:59
|
|
|
Doei Liesbeth, het ga je goed !!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIJAN072
|
|
Geplaatst: donderdag 4 november 2010, 19:10
|
|
|
LIESBETH326 schreef: | Beste mensen,
Na ruim een jaartje lid te zijn geweest, hou ik het hier over een paar dagen voor gezien. Ik heb met plezier deelgenomen aan het forum, maar de laatste maanden kwam ik niet verder dan het forum volgen via de zijlijn. De tijd ontbrak me om actief mee te blijven schrijven. Bovendien heb ik sinds een aantal maanden een hele lieve en leuke vriend - nee, niet via CM - met wie ik graag wil bouwen aan een verdere toekomst. Kortom, de tijd van gaan is voorlopig voor mij gekomen. Ik wil iedereen bedanken voor de leuke contacten, gezellige gesprekken en leerzame discussies en bijdragen op het forum. Ik wens jullie allemaal het allerbeste toe en heeeel veel geluk en zegen!
Liesbeth |
Hoi Liesbeth,
Voor ons is het jammer dat je weggaat en 'n beetje een verlies, maar een betere reden om CM te verlaten is er niet te bedenken. Ik gun het je van harte!
Jij ook heel erg bedankt voor al je positieve en doordachte bijdragen, 'k heb er van genoten. 't Blijft bijzonder, dat ik zoveel herkende in jou en in jouw stukjes.
'k Wens jou en je vriend ook het allerbeste toe en vooral veel geluk en zegen!
Marijan
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CARIN303
|
|
Geplaatst: donderdag 4 november 2010, 22:42
|
|
|
Lieve CM vrienden,
Ik ga jullie ook verlaten! Ben - af en aan- toch een jaar of 4 lid geweest waarvan het laatste jaar actief op het forum. Maar ja......nu heb ik het druk met een man ( jaja,de ideale man, hij is van mij ) en schiet het forummen er steeds meer bij in. Nog 2 dagen en mijn naam wordt grijs op de site en daarom wil ik jullie allemaal bedanken voor een hele fijne tijd. Ik heb veel gelachen met jullie, gediscussieerd, gebeden,meegeleefd en nog zoveel meer ( zucht, lijkt wel op een relatie). Bedankt allemaal voor de leuke tijd!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZINGA672
|
|
Geplaatst: donderdag 4 november 2010, 22:44
|
|
|
CARIN303 schreef: | Lieve CM vrienden,
Ik ga jullie ook verlaten! Ben - af en aan- toch een jaar of 4 lid geweest waarvan het laatste jaar actief op het forum. Maar ja......nu heb ik het druk met een man ( jaja,de ideale man, hij is van mij ) en schiet het forummen er steeds meer bij in. Nog 2 dagen en mijn naam wordt grijs op de site en daarom wil ik jullie allemaal bedanken voor een hele fijne tijd. Ik heb veel gelachen met jullie, gediscussieerd, gebeden,meegeleefd en nog zoveel meer ( zucht, lijkt wel op een relatie). Bedankt allemaal voor de leuke tijd!
|
Jammer Carin; ik ga je zeker missen. Maar de reden waarom je weggaat is natuurlijk geweldig: de ideale man... toe maar Veel geluk voor jullie allebei!
GrZing!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CROSSROAD317
|
|
Geplaatst: vrijdag 5 november 2010, 00:06
|
|
|
Liesbeth |
Probeer eens een duo-waterski
Succes Liesbeth, wens je een gezegende toekomst met je vriend
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CROSSROAD317
|
|
Geplaatst: vrijdag 5 november 2010, 00:08
|
|
|
|
Doeg doeg Carin, laat je Jonathan nu niet alle sigaren alleen roken .... of krijgt hij dan een (zware) pijp te roken
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GRACE585
|
|
Geplaatst: vrijdag 5 november 2010, 00:18
|
|
|
|
veel geluk en zegen carin
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LOES550
|
|
Geplaatst: vrijdag 5 november 2010, 00:29
|
|
|
[quote=CARIN303]
Jammer hoor. Had nog wel gehoopt op een herkansing van een verdiepings weekend. Heel veel geluk samen! liefs van mij
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
TESSYBEAR731
|
|
Geplaatst: vrijdag 5 november 2010, 07:48
|
|
|
TZ Carin, we spreken he!
Alle anderen die weer vertrekken heel veel zegen en natuurlijk vooral liefde toegewenst...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HENK710
|
|
Geplaatst: vrijdag 5 november 2010, 10:38
|
|
|
CARIN303 schreef: | |
Ik wens je, mede namens Does, veel van deze momenten toe in je CM-loze tijd samen met Jonathan... Nu maar hopen dat je niet teveel terug blijft verlangen naar de CM-relatie
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SUSANNAH475
|
|
Geplaatst: vrijdag 5 november 2010, 15:50
|
|
|
|
Veel geluk met jouw Jonathan. Doeg Carin
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: vrijdag 5 november 2010, 16:36
|
|
|
|
De reden van je vertrek is natuurlijk heel begrijpelijk...misschien kom je nog wel terug om jullie cm-baby te tonen...
http://www.youtube.com/watch?v=RrcGpibEhr0
Heel veel plezier en geluk samen...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOLAN931
|
|
Geplaatst: vrijdag 5 november 2010, 17:15
|
|
|
Veel geluk samen en tot je driedaagse proefabonement
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: vrijdag 5 november 2010, 18:28
|
|
|
Het ga je goed Carin !!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: vrijdag 5 november 2010, 20:12
|
|
|
|
Het gaat jullie goed! Gods zegen voor jullie beide! Hierbij een knuffel terug
José
Laatst aangepast door
|
JOSINA022
|
op vrijdag 5 november 2010, 20:12
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
THOMAS968
|
|
Geplaatst: vrijdag 5 november 2010, 21:58
|
|
|
Liesbeth |
Toen je nog actief was op het forum had je goede, warme en scherpzinnige bijdragen. Die missen we allemaal wel een beetje. Ik waardeerde het altijd zeer in je dat je respectvol wist om te gaan met mensen die hele andere invalshoeken hadden. Ik wens je het beste met je vriend - hij boft maar - en verder alles wat goed is en gelukkig maakt. Dag Liesbeth.
Thomas.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIAN519
|
|
Geplaatst: vrijdag 5 november 2010, 23:38
|
|
|
Liesbeth |
Ik heb je op het forum al een poosje gemist, en ja, het is een tijdrovende bezigheid. Alle geluk toegewenst, maak er iets moois van.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GERT856
|
|
Geplaatst: zaterdag 6 november 2010, 00:30
|
|
|
Miauw mia.......u..w meaaaauw mie....uw mi......mia.........uw................miau...........w....
miauw
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: zaterdag 6 november 2010, 07:57
|
|
|
GERT856 schreef: | Miauw mia.......u..w meaaaauw mie....uw mi......mia.........uw................miau...........w....
miauw |
Kat in het nauw, kan rare sprongen maken.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANITA324
|
|
Geplaatst: dinsdag 9 november 2010, 18:11
|
|
|
De Vrijheid van meningsuiting is hier ver te zoeken! De waarheid mag niet meer gezegt worden!
Ik word nu als boeman of zwarte piet gezien. Ik heb al weerlegt dat het mij spijt en berouw betuigt !!! Alleen men leest en ziet het niet en blijft door op mij hakken.
Daarom is het voor mij beter na 15 december niet meer te verlengen. Men is beter van mij af men ziet mij liever gaan dan komen.
Ik blijf van jullie houden !!! Dat is oprecht gemeend of je het geloofd of niet.
Hartelijke groet,
Anita
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARY052
|
|
Geplaatst: dinsdag 9 november 2010, 21:54
|
|
|
ANITA324 schreef: | De Vrijheid van meningsuiting is hier ver te zoeken! De waarheid mag niet meer gezegt worden!
Ik word nu als boeman of zwarte piet gezien. Ik heb al weerlegt dat het mij spijt en berouw betuigt !!! Alleen men leest en ziet het niet en blijft door op mij hakken.
Daarom is het voor mij beter na 15 december niet meer te verlengen. Men is beter van mij af men ziet mij liever gaan dan komen.
Ik blijf van jullie houden !!! Dat is oprecht gemeend of je het geloofd of niet.
Hartelijke groet,
Anita |
Van mij mag je echt blijven Anita!
Mary
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HENK710
|
|
Geplaatst: dinsdag 9 november 2010, 22:07
|
|
|
ANITA324 schreef: | Daarom is het voor mij beter na 15 december niet meer te verlengen. Men is beter van mij af men ziet mij liever gaan dan komen.
|
Velen hier nemen die laatste opmerking met warmte in ontvangst, Anita. En velen voelen hetzelfde voor jou... ...al zal het misschien niet altijd even duidelijk worden uit wat er gezegd/geschreven wordt... Weet dat velen je zien als een waardevol mens met een geheel eigen visie en manier van overbrengen! Elders op het forum is dat ook al aangekaart door anderen... ...koester dat, welke keus je verder ook maakt!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HELEEN863
|
|
Geplaatst: dinsdag 9 november 2010, 23:33
|
|
|
Overmorgen loop mijn abonnement hier af. Ik vond het erg gezellig hier op de site en heb er ook een leuk contact aan overgehouden. Maar het forum bijhouden met lezen is al bijna een dagtaak en ik heb nog meer dingen te doen op een dag!
Mensen allemaal Gods zegen voor de toekomst en ik hoop dat het jullie welgaat.
Groetjes...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: dinsdag 9 november 2010, 23:36
|
|
|
HELEEN863 schreef: | Overmorgen loop mijn abonnement hier af. Ik vond het erg gezellig hier op de site en heb er ook een leuk contact aan overgehouden. Maar het forum bijhouden met lezen is al bijna een dagtaak en ik heb nog meer dingen te doen op een dag!
Mensen allemaal Gods zegen voor de toekomst en ik hoop dat het jullie welgaat.
Groetjes... |
Jij ook, Heleen!
|
|
Naar boven |
|
|