Auteur |
Bericht |
|
INKA401
|
|
Geplaatst: dinsdag 13 april 2010, 00:08
|
|
|
WILMA729 schreef: | Tuuuurlijk, het uiterlijk van de vrouw is te vergelijken met die van auto's
Ik ga het uiterlijk van de mannen maar eens vergelijken met die van mijn afwasborstel, vaatdoekje en sop-emmertje Ligtie goed in de hand ? Istie makkelijk uit te wringen ? Heeftie de juiste kleur ?
|
hahaha ... ik leg helemaal dubbel ... onee lig ...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
WILMA729
|
|
Geplaatst: dinsdag 13 april 2010, 00:12
|
|
|
"LIG" JA
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
INKA401
|
|
Geplaatst: dinsdag 13 april 2010, 00:17
|
|
|
WILMA729 schreef: | "LIG" JA |
ja juf
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
RENSKE067
|
|
Geplaatst: dinsdag 13 april 2010, 01:18
|
|
|
WILMA729 schreef: | Tuuuurlijk, het uiterlijk van de vrouw is te vergelijken met dat van auto's
Ik ga het uiterlijk van de mannen maar eens vergelijken met die van mijn afwasborstel, vaatdoekje en sop-emmertje Ligtie goed in de hand ? Istie makkelijk uit te wringen ? Heeftie de juiste kleur ? Pastie bij mijn keukenhanddoekje?
|
oei moet ik hard wringen mijn keukenhanddoekjes zijn nl blauw
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
RELLOK036
|
|
Geplaatst: dinsdag 13 april 2010, 07:16
|
|
|
het oog van de man sja ik denlk biologisch gezien geen verschil tussen mannen ogen en vrouwen ogen ook niet in mannen vingers en vrouwen vingers of mannen knieen of vrouwen knieen. Oja schiet me nu te binnen hoe ziet zo'n oog eruit? gewoon een oogbol met een irus en een lens en achter het mannen oog is ook nog een zenuw knap he...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
DANIEL777
|
|
Geplaatst: dinsdag 13 april 2010, 10:33
|
|
|
SUSANNAH475 schreef: | Dit is wat ik vind... ik vind het zelf wel prettig om te weten hoe iemand eruit ziet... een foto zegt echter zo weinig over een persoon, je leert iemand pas echt kennen als je diegene ontmoet...!! maar een foto is wel het begin en het kan je een beeld vormen (dat moet dan nog maar blijken bij de ontmoeting of dat klopt ). Iemand die er voor kiest om geen foto te plaatsen, ja zou dat zelf jammer vinden, maar ik vind tegelijkertijd dat als iemand daarvoor kiest dat ook gewoon moet kunnen, zonder gelijk een etiket opgelegd te krijgen van angst, verlegenheid of wat dan ook. |
Susannah zou het ook in 90 procent van de gevallen kunnen zijn dat er als een privefoto erbij staat bij een profiel dat mensen er op afknappen ipv de mens achter de foto te willen leren kennen?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CARIEN982
|
|
Geplaatst: dinsdag 13 april 2010, 10:45
|
|
|
DANIEL777 schreef: | Susannah zou het ook in 90 procent van de gevallen kunnen zijn dat er als een privefoto erbij staat bij een profiel dat mensen er op afknappen ipv de mens achter de foto te willen leren kennen? |
Ben ik volkomen met je eens Daniel,
Meestal word je eerst gekeurd hoe je dr uit ziet, het gaat toch niet alleen om je uiterlijk?
Ik vind innerlijk veel belangrijker, is mijn mening dan !
Laatst aangepast door
|
CARIEN982
|
op dinsdag 13 april 2010, 10:48
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: dinsdag 13 april 2010, 11:07
|
|
|
CARIEN982 schreef: | Ben ik volkomen met je eens Daniel,
Meestal word je eerst gekeurd hoe je dr uit ziet, het gaat toch niet alleen om je uiterlijk?
Ik vind innerlijk veel belangrijker, is mijn mening dan ! |
Volkomen mee eens. En ja, ik betrap mezelf er soms op dat ik op een foto afknap. En ik weet dat ik de persson die achter de foto zit daarmee te kort doe.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SUSANNAH475
|
|
Geplaatst: dinsdag 13 april 2010, 11:30
|
|
|
DANIEL777 schreef: | Susannah zou het ook in 90 procent van de gevallen kunnen zijn dat er als een privefoto erbij staat bij een profiel dat mensen er op afknappen ipv de mens achter de foto te willen leren kennen? |
Ik weet niet precies hoeveel procent, maar ik weet wel dat het uiterlijk (en dan bedoel ik het totaalplaatje) wel een grote rol speelt... aan de andere kant uiterlijk zegt ook maar weinig als je elkaar leert kennen, dan zie je toch dat het echt het totaalplaatje is zeg maar. En ja, ik ben daar heel eerlijk in... ik kijk ook naar iemands verschijning en dat is dan een eerste indruk... ik ben qua karakter best kritisch, maar ja op uiterlijke verschijning let ik ook, maar dat laatste laat ik in het geval dat ik val op iemands karakter ook wel weer vallen zeg maar haha... Merk dat als ik op iemand valt iets unieks ontdekt aan die persoon... en ja dat unieke is voor mij dan heel waardevol en bijzonder.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
BRAZEEVEL772
|
|
Geplaatst: dinsdag 13 april 2010, 11:36
|
|
|
nou ik ken die persoon al een beetje achter deze foto want die vind het normaal om een foto bij iemand weg te nemen en op zn eige profiel te plaatsen zet eens een foto van je zelf kunnen we is oordelen of je zo flink bent
bedankt daniel
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
DANIEL777
|
|
Geplaatst: dinsdag 13 april 2010, 11:41
|
|
|
BRAZEEVEL772 schreef: | nou ik ken die persoon al een beetje achter deze foto want die vind het normaal om een foto bij iemand weg te nemen en op zn eige profiel te plaatsen zet eens een foto van je zelf kunnen we is oordelen of je zo flink bent
bedankt daniel | Als je mij al kent zoals je beweerd heb jij dus al geen foto van mij nodig
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
DANIEL777
|
|
Geplaatst: dinsdag 13 april 2010, 11:55
|
|
|
als je zo mans bent brazeevel 772 kijk je nu op mijn profiel voor de foto en oordeel of ik mans genoeg ben
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
RELLOK036
|
|
Geplaatst: dinsdag 13 april 2010, 12:08
|
|
|
en daar heb je weer een oog voor nodig... in dit geval een mannenoog is het cirkeltje weer rond...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
BRAZEEVEL772
|
|
Geplaatst: dinsdag 13 april 2010, 12:19
|
|
|
DANIEL777 schreef: | als je zo mans bent brazeevel 772 kijk je nu op mijn profiel voor de foto en oordeel of ik mans genoeg ben |
ik zit niet op jou foto te wachten maar heb je al bedankt niet prive dacht ik dat je mijn foto weer hebt verwijderd succes hier verder
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CHATULIEM619
|
|
Geplaatst: dinsdag 13 april 2010, 12:48
|
|
|
LEANNE226 schreef: | Even een reactie in het algemeen: Het gaat er niet om wat voor jou werkt of voor mijn buurman/buurvrouw maar voor mij........wat daar de reden voor is is ook niet belangrijk,ieder voor zich.Ik toon foto's liever privé.
En Mar,jij maakt een hele rake opmerking met "het muurtje",knap!(meen ik)Maar gelukkig is mijn muurtje weg.Je kunt heel open zijn in het letterlijk tonen van jezelf maar ook in je woorden,jij kunt ze loos vinden maar je kent mij niet.
Toevoeging:ik vind het tonen van foto's NIET oppervlakkig,het is mijn bedoeling niet mensen te kwetsen met mijn woorden,ik wilde alleen verklaren waarom ik geen foto toon,ik krijg die vraag nl. erg vaak. | De discussie gaat m.i. niet om het plaatsen van de foto. Het gaat in dit topic om het oog van de man. Je noemt de stelling van Cross vol zitten met cliche's. Mijn stelling is dat je wel degelijk rekening houdt met het oog van de man, wat ook logisch is. En dat je juist daarom geen foto plaatst. Ik vraag me af hoe diep zoiets zit. Ik vind dat vrouwen vaak extra hun best doen op hun werk er knap uit te zien. Waarom, omdat ze netjes willen zijn, of omdat ze rekening houden met het oog van de man? Ik ken vrouwen die keurig in rok en panties naar hun werk gaan, terwijl ze in vrije tijd in een spijkerbroek lopen. Bovendien wordt het ook gebruikt als inzet bij het zakendoen. Sommige vrouwen weten dat ze als ze zich aantrekkelijk kleden meer dingen kunnen verkopen. En dat gaat verder dan alleen maar netjes er uit zien. Vrouwen gebruiken net zo goed het oog van de man als het hun uitkomt.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: dinsdag 13 april 2010, 12:54
|
|
|
Laten we degene respecteren die geen foto bij hun profiel hebben, om welke reden dan ook. Maar zeur niet over dat iemand geen profiel foto heeft gezet, terwijl men er zelf ook geen 1 heeft geplaatst.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
DANIEL777
|
|
Geplaatst: dinsdag 13 april 2010, 13:07
|
|
|
MARISKA601 schreef: | Laten we degene respecteren die geen foto bij hun profiel hebben, om welke reden dan ook. Maar zeur niet over dat iemand geen profiel foto heeft gezet, terwijl men er zelf ook geen 1 heeft geplaatst. | blijkbaar denkt de over grote meerderheid hier helaas anders over mariska en dat is in die ruim 3 a 4 jaar blijkbaar nog steeds niet veranderd
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CROSSROAD317
|
|
Geplaatst: dinsdag 13 april 2010, 13:59
|
|
|
WILMA729 schreef: | Tuuuurlijk, het uiterlijk van de vrouw is te vergelijken met dat van auto's
Ik ga het uiterlijk van de mannen maar eens vergelijken met die van mijn afwasborstel, vaatdoekje en sop-emmertje Ligtie goed in de hand ? Istie makkelijk uit te wringen ? Heeftie de juiste kleur ? Pastie bij mijn keukenhanddoekje?
|
En voldoet GJ aan al die "eisen"
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIANNE129
|
|
Geplaatst: dinsdag 13 april 2010, 14:35
|
|
|
MARIJAN072 schreef: | Haha , ook nog een leuk onderwerp! Hebben mannen meer oog voor een auto of voor een vrouw. |
Eingelijk best een goed idee, ik denk dat ik mijn foto ga vervangen door een foto van mijn auto. Waarschijnlijk vergroot dat mijn kansen aanzienlijk.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PEACEDOVE820
|
|
Geplaatst: dinsdag 13 april 2010, 14:47
|
|
|
Hier wou ik effe op reageren!
Het zit hem toch in je hart niet in een uiterlijk plaatje, enne schoonheid is vergankelijk. We krijgen tenslotte allemaal rimpels op een dag
Schoonheid zit van binnen diep in je hart en ziel en dat kan je niet op een plaatje vast leggen!
Zo to zo ver mijn persoonlijke bijdrage....
Greets, Peacedove
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: dinsdag 13 april 2010, 15:25
|
|
|
PEACEDOVE820 schreef: | Hier wou ik effe op reageren!
Het zit hem toch in je hart niet in een uiterlijk plaatje, enne schoonheid is vergankelijk. We krijgen tenslotte allemaal rimpels op een dag
Schoonheid zit van binnen diep in je hart en ziel en dat kan je niet op een plaatje vast leggen!
Zo to zo ver mijn persoonlijke bijdrage....
Greets, Peacedove |
Eigenlijk off-topic maar vooruit........Peace,ik vind jou een hele "mooie" vrouw!Ik heb bewondering voor je!
Ik wilde dat ik nog in die fase zat dat ik rimpels kon "krijgen" maar "hebben" bevalt ook goed hoor
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
EVA685
|
|
Geplaatst: dinsdag 13 april 2010, 17:05
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | De discussie gaat m.i. niet om het plaatsen van de foto. Het gaat in dit topic om het oog van de man. Je noemt de stelling van Cross vol zitten met cliche's. Mijn stelling is dat je wel degelijk rekening houdt met het oog van de man, wat ook logisch is. En dat je juist daarom geen foto plaatst. Ik vraag me af hoe diep zoiets zit. Ik vind dat vrouwen vaak extra hun best doen op hun werk er knap uit te zien. Waarom, omdat ze netjes willen zijn, of omdat ze rekening houden met het oog van de man? Ik ken vrouwen die keurig in rok en panties naar hun werk gaan, terwijl ze in vrije tijd in een spijkerbroek lopen. Bovendien wordt het ook gebruikt als inzet bij het zakendoen. Sommige vrouwen weten dat ze als ze zich aantrekkelijk kleden meer dingen kunnen verkopen. En dat gaat verder dan alleen maar netjes er uit zien. Vrouwen gebruiken net zo goed het oog van de man als het hun uitkomt. |
Wij zetten er zelfs nog een extra bril bij op Chatuliem
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CROSSROAD317
|
|
Geplaatst: dinsdag 13 april 2010, 17:38
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | De discussie gaat m.i. niet om het plaatsen van de foto. Het gaat in dit topic om het oog van de man. Je noemt de stelling van Cross vol zitten met cliche's. Mijn stelling is dat je wel degelijk rekening houdt met het oog van de man, wat ook logisch is. En dat je juist daarom geen foto plaatst. Ik vraag me af hoe diep zoiets zit. Ik vind dat vrouwen vaak extra hun best doen op hun werk er knap uit te zien. Waarom, omdat ze netjes willen zijn, of omdat ze rekening houden met het oog van de man? Ik ken vrouwen die keurig in rok en panties naar hun werk gaan, terwijl ze in vrije tijd in een spijkerbroek lopen. Bovendien wordt het ook gebruikt als inzet bij het zakendoen. Sommige vrouwen weten dat ze als ze zich aantrekkelijk kleden meer dingen kunnen verkopen. En dat gaat verder dan alleen maar netjes er uit zien. Vrouwen gebruiken net zo goed het oog van de man als het hun uitkomt. |
He Chat, even voor alle duidelijkheid, het was niet mijn stellingname, wel goed lezen wat ik schreef. Ik plaatste het volledige artikel zoals dat in "Terdege" heeft gestaan, en niet een korte samenvatting zoals alfaromeo (auto) dat schreef. Er stond dus veel meer in het volledige artikel, waardoor er anders naar gekeken kon worden m.i. Leanne reageerde dus niet op mij persoonlijk maar op het volledige artikel zoals geplaatst door "Terdege" .... Zoals jij het neerzet krijg ik nog een slechte naam hier op CM, en dat kan ik niet gebruiken natuurlijk. Ze (de vrouwen) zien me nu nog als een lief knuffelbeertje, en dat wil ik graag zo houden .... zie foto dames
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JONATHAN890
|
|
Geplaatst: dinsdag 13 april 2010, 18:50
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | Ik vraag me af hoe diep zoiets zit. Ik vind dat vrouwen vaak extra hun best doen op hun werk er knap uit te zien. Waarom, omdat ze netjes willen zijn, of omdat ze rekening houden met het oog van de man? Ik ken vrouwen die keurig in rok en panties naar hun werk gaan, terwijl ze in vrije tijd in een spijkerbroek lopen. Bovendien wordt het ook gebruikt als inzet bij het zakendoen. Sommige vrouwen weten dat ze als ze zich aantrekkelijk kleden meer dingen kunnen verkopen. En dat gaat verder dan alleen maar netjes er uit zien. Vrouwen gebruiken net zo goed het oog van de man als het hun uitkomt. |
Ik heb van meerdere vrouwelijke collega's ook wel begrepen dat de onderlinge strijd om er leuk uit te zien, iets is wat dus voor een groot deel onder de dames zelf speelt.
En t oog van de vrouw let dus ook op de vrouw, dat van de man let volgens mij helemaal niet op de man. De concurrentie tussen vrouwen is er wel degelijk. Denk dat er hier wel vrouwen zijn, die dat heel goed ervaren hebben.
Ik vind het echter ook leuk als vrouwen er verzorgd en leuk uitzien, ik heb collega's die dagen hetzelfde dragen, week in week uit, heb t idee dat hun kledingkast maar 3 dingen bevat. Als ik dat dan weer afspiegel tegen hun uitstraling, overkomen en deels ook hun belevingswereld, zie je overeenkomsten. Deze dingen gelden net zo goed voor mannen. Ik weet dat ik deels generaliseer. Maar hoe iemand zich kleed, is deels hoe men zich opstelt. De uitstraling, een stuk zeker overkomen, heeft met elkaar te maken.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: dinsdag 13 april 2010, 18:58
|
|
|
JONATHAN890 schreef: | Ik heb van meerdere vrouwelijke collega's ook wel begrepen dat de onderlinge strijd om er leuk uit te zien, iets is wat dus voor een groot deel onder de dames zelf speelt.
En t oog van de vrouw let dus ook op de vrouw, dat van de man let volgens mij helemaal niet op de man. De concurrentie tussen vrouwen is er wel degelijk. Denk dat er hier wel vrouwen zijn, die dat heel goed ervaren hebben.
Ik vind het echter ook leuk als vrouwen er verzorgd en leuk uitzien, ik heb collega's die dagen hetzelfde dragen, week in week uit, heb t idee dat hun kledingkast maar 3 dingen bevat. Als ik dat dan weer afspiegel tegen hun uitstraling, overkomen en deels ook hun belevingswereld, zie je overeenkomsten. Deze dingen gelden net zo goed voor mannen. Ik weet dat ik deels generaliseer. Maar hoe iemand zich kleed, is deels hoe men zich opstelt. De uitstraling, een stuk zeker overkomen, heeft met elkaar te maken. |
Ik werk in een vrouwencultuur en heb altijd in mijn werkkleding een lippenstift en een oogpotlood (je weet nooit wie je tegenkomt tenslotte ; maar doe ik dat om een man te behagen? Nee, dat hoort bij mij..... Net zoals weer andere dingen bij mijn andere collega's horen..... En ik denk dat het merendeel van de vrouwen het ook zelf leuk vind om er verzorgd en leuk uit te zien....... Dus Jonathan, ik ben het met je eens!
Willemijn
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CARIEN982
|
|
Geplaatst: dinsdag 13 april 2010, 19:19
|
|
|
JONATHAN890 schreef: | Ik
Ik vind het echter ook leuk als vrouwen er verzorgd en leuk uitzien, ik heb collega's die dagen hetzelfde dragen, week in week uit, heb t idee dat hun kledingkast maar 3 dingen bevat. Als ik dat dan weer afspiegel tegen hun uitstraling, overkomen en deels ook hun belevingswereld, zie je overeenkomsten. Deze dingen gelden net zo goed voor mannen. Ik weet dat ik deels generaliseer. Maar hoe iemand zich kleed, is deels hoe men zich opstelt. De uitstraling, een stuk zeker overkomen, heeft met elkaar te maken. |
Als ik een kantoorbaan zou hebben, zou ik er ook netjes uitzien wat kleding en uiterlijk betreft. Met mijn werk valt het niet mee om een nette rok aan te hebben.
Zondags of als ik uitga of een feestje heb, dan zie ik er wel netjes uit en maak ik mij ook op, is vrouwen eigen denk ik
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIJAN072
|
|
Geplaatst: dinsdag 13 april 2010, 20:18
|
|
|
JONATHAN890 schreef: | Ik heb van meerdere vrouwelijke collega's ook wel begrepen dat de onderlinge strijd om er leuk uit te zien, iets is wat dus voor een groot deel onder de dames zelf speelt.
Er staat toch ergens in de Bijbel (waar ) dat, als je 2 kledingstukken hebt, je 1 kledingstuk weg moet geven? Dus Jonathan...als een vrouw vaak hetzelfde aan heeft, kan dat ook iets positiefs over haar zeggen!
Maar verder begrijp ik je wel hoor, kleding kan wel iets zeggen over iemand. Ik denk dat vrouwen onderling heel veel op elkaar en op elkaars kleding letten. Kleding aantrekken waar je je prettig en goed in voelt, doe je ook wel voor jezelf.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SUSANNAH475
|
|
Geplaatst: dinsdag 13 april 2010, 20:28
|
|
|
Misschien dragen je collega's wel iets wat héél lekker zit...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIJAN072
|
|
Geplaatst: dinsdag 13 april 2010, 20:31
|
|
|
SUSANNAH475 schreef: | Misschien dragen je collega's wel iets wat héél lekker zit... |
Ik moet zeggen dat ik ook een spijkerbroek heb, die héél erg lekker zit. Helaas is die voor m'n werk minder geschikt, want anders......
Laatst aangepast door
|
MARIJAN072
|
op dinsdag 13 april 2010, 20:31
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: dinsdag 13 april 2010, 20:34
|
|
|
MARIJAN072 schreef: | Ik moet zeggen dat ik ook een spijkerbroek heb, die héél erg lekker zit. Helaas is die voor m'n werk minder geschikt, want anders...... |
Dat heb ik ook! En als ik niet oppas woon ik er bijna in.........
|
|
Naar boven |
|
|