Auteur |
Bericht |
|
PETRA824
|
|
Geplaatst: vrijdag 17 juli 2015, 14:39
|
|
|
HEIDE062 schreef: | Ik denk dat de werkelijkheid uitgaand van het profiel, alleen nog de persoon erbij plaatsen is. En dit spanningsveld...beleeft een ieder persoon gelukkig anders:)) |
dus fantaseren dat die persoon na je lacht of op paard aan komt rijden
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANNA415
|
|
Geplaatst: vrijdag 17 juli 2015, 17:00
|
|
|
PETRA824 schreef: | dus fantaseren dat die persoon na je lacht of op paard aan komt rijden | Of uit zijn hol komt
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PETRA824
|
|
Geplaatst: zaterdag 18 juli 2015, 14:00
|
|
|
Er in neurienberg, duitsland, geweldigge meeting is geweest van tig cristenen en Gods geest door de stad echt heen ging?
net een uur na een dochter van me zitten luisteren die daar was, geweldig!
En dat op d e plek waar jaren geleden hitler overheerste, mensen toesprak etc... nu Gods geest die door de stad gaat en mensen in hun hart aanraakt
Mensen kwamen tot geloof gewoon op straat, baden tot God gewoon op straat!!!!!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SANDRAJ719
|
|
Geplaatst: maandag 20 juli 2015, 00:17
|
|
|
PETRA824 schreef: | Er in neurienberg, duitsland, geweldigge meeting is geweest van tig cristenen en Gods geest door de stad echt heen ging?
net een uur na een dochter van me zitten luisteren die daar was, geweldig!
En dat op d e plek waar jaren geleden hitler overheerste, mensen toesprak etc... nu Gods geest die door de stad gaat en mensen in hun hart aanraakt
Mensen kwamen tot geloof gewoon op straat, baden tot God gewoon op straat!!!!!!! |
Ik heb ervan gehoord en beelden gezien. Echt geweldig wat daar gebeurd is. Via GodTV kun je een indruk krijgen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PETRA824
|
|
Geplaatst: maandag 20 juli 2015, 10:19
|
|
|
SANDRAJ719 schreef: | Ik heb ervan gehoord en beelden gezien. Echt geweldig wat daar gebeurd is. Via GodTV kun je een indruk krijgen. |
Jaa geweldig he god tv. Heb je destijds mission possibel ook gezien? Was ook zo geweldig.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANNA415
|
|
Geplaatst: vrijdag 24 juli 2015, 07:16
|
|
|
Vandaag een half dagje werken en dan weekend
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANTA961
|
|
Geplaatst: zaterdag 25 juli 2015, 00:14
|
|
|
ANNA415 schreef: | Vandaag een half dagje werken en dan weekend |
Dan kan ik je dus nu een fijn weekend wensen!
FIJN WEEKEND!!!
Ook voor al die andere mensen natuurlijk...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HEIDE062
|
|
Geplaatst: donderdag 30 juli 2015, 23:45
|
|
|
Ik wel is af vraag: Waarom mijn hoofd en hart soms net doen alsof ze elkaar niet kennen?..
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANNA415
|
|
Geplaatst: vrijdag 31 juli 2015, 07:12
|
|
|
HEIDE062 schreef: | Ik wel is af vraag: Waarom mijn hoofd en hart soms net doen alsof ze elkaar niet kennen?.. |
Omdat ze zo verschillend zijn, dat botst af en toe
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
NATASCHA498
|
|
Geplaatst: vrijdag 31 juli 2015, 13:49
|
|
|
HEIDE062 schreef: | Ik wel is af vraag: Waarom mijn hoofd en hart soms net doen alsof ze elkaar niet kennen?.. |
Daar is niks mis mee. Dat hoort al kan het soms knap vervelend zijn. Het maakt je tot wie je bent.
|
|
Naar boven |
|
|