Auteur |
Bericht |
|
COOTJE711
|
|
Geplaatst: woensdag 1 februari 2012, 23:05
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Ik heb meerdere vriendinnen Hannah |
Neem je ze toch gewoon allemaal mee willemijn?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
RIAATJUH149
|
|
Geplaatst: donderdag 2 februari 2012, 00:02
|
|
|
jammer ik had zeker meegegaan ziet er leuk uit. maar me zoon is jarig,ik had wel zin in een wandelingetje en ook jullie te ontmoeten. misschien de volgende keer
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PIEN621
|
|
Geplaatst: donderdag 2 februari 2012, 07:43
|
|
|
BrideZ kon zich vinden in een dagje later!!! Nu nog de vraag hoe ik er kom... want dat zogenaamde Nederland en het OV is net zoiets als de paus en de pil....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: donderdag 2 februari 2012, 08:20
|
|
|
PIEN621 schreef: | BrideZ kon zich vinden in een dagje later!!! Nu nog de vraag hoe ik er kom... want dat zogenaamde Nederland en het OV is net zoiets als de paus en de pil.... |
wat is er dan met de paus en de pil??
we gaan gewoon een wedstrijdje doen; wie mag pieneke uit het rotterdamse gat bevrijden, ok? leuk dat je toch mee kunt!!!
welke taxi heeft er nog ruimte in de kar?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: donderdag 2 februari 2012, 08:40
|
|
|
wie gaat er mee strandwandelen op vrijdag 10 februari ???
om 18:00 uur hopen we te verzamelen bij de brandweer kazerne van Oostkapelle.
de adresgegevens; (even noteren voor je in de auto stapt, voor alle zekerheid )
Brandweer Oostkapelle. Domburgseweg 68d 4356 NB Oostkapelle
voor we gaan wandelen hopen we daar om 20:00 uur ook weer de laatkomers op te pikken die na het werk aan willen sluiten, voor we gaan wandelen.
We hebben een lokatie waarvan we gebruik mogen maken, waar ieder een eigen (twee-persoons-)kamer tot zijn/haar/hun beschikking heeft, en willen de kosten van E 25 per persoon all in, dan wel graag delen.
Vanaf 18:00 uur kunnen we terecht in de accomodatie waar we eten slapen enz. We gaan s avonds een strandwandeling maken en hopen na afloop nog iets te drinken. er is een mogelijkheid om te overnachten voor degenen die willen blijven tot de zaterdag. we hopen dan rond 9 uur gezellig te ontbijten, en om 13 uur te lunchen, waarna ieder weer richting huis gaat. (of kiest voor een nachtje bijboeken met kosten rond de 10 á 12 euro houd er bij het extra nachtje dan wel rekening mee dat het avondeten uit een frietje-mét zal bestaan, om het allemaal zo low-budget mogelijk te houden.)
heb je interesse, wil je dan je naam invullen op onderstaand lijstje?
voorlopig hopen mee te gaan;
simsim368, 50 jaar, regio 0118, MET overnachting bert364, 42 jaar, regio 0321, MET overnachting en zoon van 10 jaar visser278, 44 jaar, regio 0113, MET overnachting peter717, 48 jaar, regio 0341, evt met overnachting bert168, 44 jaar, regio 0599 MET overnachting willem618, 43 jaar, regio 0344, MET overnachting barman007 , 49 jaar, regio 0118, MET overnachting nathan510, 53 jaar, regio 0164, MET overnachting sambal648, 38 jaar, regio 0111, ZONDER overnachting bleueyes120, 46 jaar, regio078, MET overnachting Henkeman399, 38 jaar, regio 0596, MET overnachting pjvdg690, 36 jaar, regio ehhm?, MET overnachting
tjoklat313, 51 jaar, regio 078 MET overnachting susannah475, 46 jaar, regio 0318 MET overnachting hannah810, 39 jaar, regio 073 MET overnachting en pleegdochter 6 jaar nathanya830, 34 jaar, regio 0251 MET overnachting en drie kids van (10,9 en 7 jaar) momo697, 45 jaar, regio 0592, MET overnachting Cootje711, 35 jaar, regio 0180, MET overnachting xabia, 48 jaar, regio belgie, MET overnachting ineke155, leeftijd 55-, regio 0183, MET overnachting pien621, 35 jaar, regio 010, MET overnachting
super, mensen, t wordt al een gezellig koppeltje!! wie doet er mee met poolen!! (ik ga niet sjoelen, daar ben ik niet goed in, en trampoline springen in het speeltuintje doe ik alleen als er niemand kijkt!!)
er zijn nog veel mensen achter de schermen die er over denken mee te gaan, maar nog geen naam willen invullen en eerst eens kijken wie er nog meer aan gaan melden. wat zou er gebeuren als ze gewoon even een gezellig berichtje achter laten op dit topic, zonder dat dit het gevoel van verplichting schept? wieweet meld de ander zich dan wel het eerst aan; ik denk dat er dan velen meer komen!!
han, krijgt er meer en meer zin an!
Laatst aangepast door
|
HANNAH810
|
op donderdag 2 februari 2012, 20:16
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: donderdag 2 februari 2012, 08:45
|
|
|
veel mensen weten niet hoe het prikbord werkt, dus hieronder even een korte beschrijving;
boven aan je pagina zie je een rijtje woorden; zoeken-mailbox-prikbord-forum - kies voor prikbord - kies op de nieuwe pagina voor prikbordbericht plaatsen - kies bij de eerste vraag een gezellige groep - sla de tweede vraag over - bij de derde vraag vul je in op vrijdag 10 februari om 18.00 - bij de vierde vraag gezellig te gaan strandwandelen in zeeland met evt overnachting zie forum, agenda, strandwandelen met evt overnachting
de reden dat ik dit zeg is dat er mensen op de site zijn, die niet zo gemakkelijk contact leggen, of het forum nog niet hebben ontdekt. zien ze echter je prikbord bericht dan kan dat een aanleiding zijn je eens aan te spreken over dit onderwerp. durven ze dit ook niet, of willen ze niet weten dat je profiel hen wel aanspreekt, dan kunnen ze zich inschrijven en je in de groep in domburg ontmoeten, wat voor veel mensen laagdrempeliger voelt dan een 1 op 1 ontmoeting.
daarnaast.......... hoe meer zielen, hoe meer vreugd, en gezellige mensen hebben we nooit genoeg, toch?
ik ben benieuwd hoeveel prikbordjes ik zie verschijnen.......... en hoeveel aanmeldingen er nog binnenstromen. voorlopig vind ik het al een heel mooi clupje zo! maar er zijn in het pension meer dan genoeg kamers, dus "er kan nog meer bij, er kan nog meeeeeeeer bij, dus kom er maar bij!". (nog 29 bedden te vullen............... )
http://www.youtube.com/watch?v=kRUgvCpf-dg
hannah.........heeft niet zo snel genoeg (van) gezelligheid!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: donderdag 2 februari 2012, 08:46
|
|
|
RIAATJUH149 schreef: | jammer ik had zeker meegegaan ziet er leuk uit. maar me zoon is jarig,ik had wel zin in een wandelingetje en ook jullie te ontmoeten. misschien de volgende keer |
veel gezelligheid op de verjaardag van je zoon, riaatjuh, en er wordt vast nog wel een keer iets georganiseerd, hoor!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
TJOKLAT313
|
|
Geplaatst: donderdag 2 februari 2012, 09:01
|
|
|
PIEN621 schreef: | BrideZ kon zich vinden in een dagje later!!! Nu nog de vraag hoe ik er kom... want dat zogenaamde Nederland en het OV is net zoiets als de paus en de pil.... |
Pien, als je met het OV naar Dordt komt kun je verder met mij mee... alleen ben ik niet van de "vroege ploeg", ik moet werken op vrijdag.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HENKEMAN399
|
|
Geplaatst: donderdag 2 februari 2012, 09:29
|
|
|
Hoi Allen,
't Is definitief, heb vrij gekregen vrijdag de 10de febr. Wie wil ermee rijden, heb begrepen dat er twee personen uit groningen en friesland zijn.... dat kan want er is nog plek.... rij gratis, 't is nl. een lease-auto
Mvg. Henk
P.S. hier nog ff mijn gegevens...ik zag ze nog niet in het lijstje van Hannah staan:
Henkeman399, 38 jaar, regio 0596, MET overnachting
Laatst aangepast door
|
HENKEMAN399
|
op donderdag 2 februari 2012, 09:32
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: donderdag 2 februari 2012, 13:47
|
|
|
HANNAH810 schreef: | wie gaat er mee strandwandelen op vrijdag 10 februari ???
voor we gaan wandelen hopen we daar om 20:00 uur ook weer de laatkomers op te pikken die na het werk aan willen sluiten, voor we gaan wandelen.
We hebben een lokatie waarvan we gebruik mogen maken, waar ieder een eigen (twee-persoons-)kamer tot zijn/haar/hun beschikking heeft, en willen de kosten van E 25 per persoon all in, dan wel graag delen.
Vanaf 18:00 uur kunnen we terecht in de accomodatie waar we eten slapen enz. We gaan s avonds een strandwandeling maken en hopen na afloop nog iets te drinken. er is een mogelijkheid om te overnachten voor degenen die willen blijven tot de zaterdag. we hopen dan rond 9 uur gezellig te ontbijten, en om 13 uur te lunchen, waarna ieder weer richting huis gaat. (of kiest voor een nachtje bijboeken met kosten rond de 10 á 12 euro houd er bij het extra nachtje dan wel rekening mee dat het avondeten uit een frietje-mét zal bestaan, om het allemaal zo low-budget mogelijk te houden.)
simsim368, 50 jaar, regio 0118, MET overnachting bert364, 42 jaar, regio 0321, MET overnachting en zoon van 10 jaar visser278, 44 jaar, regio 0113, MET overnachting peter717, 48 jaar, regio 0341, evt met overnachting bert168, 44 jaar, regio 0599 MET overnachting willem618, 43 jaar, regio 0344, MET overnachting barman007 , 49 jaar, regio 0118, MET overnachting nathan510, 53 jaar, regio 0164, MET overnachting sambal648, 38 jaar, regio 0111, MET overnachting bleueyes120, 46 jaar, regio078, MET overnachting
tjoklat313, 51 jaar, regio 078 MET overnachting susannah475, 46 jaar, regio 0318 MET overnachting hannah810, 39 jaar, regio 073 MET overnachting en pleegdochter 6 jaar nathanya830, 34 jaar, regio 0251 MET overnachting en drie kids van (10,9 en 7 jaar) momo697, 45 jaar, regio 0592, MET overnachting Cootje711, 35 jaar, regio 0180, MET overnachting xabia, 48 jaar, regio belgie, MET overnachting ineke155, leeftijd 55-, regio 0183, MET overnachting pien621, 35 jaar, regio 010, MET overnachting
super, mensen, t wordt al een gezellig koppeltje!! wie doet er mee met poolen!! (ik ga niet sjoelen, daar ben ik niet goed in, en trampoline springen in het speeltuintje doe ik alleen als er niemand kijkt!!)
er zijn nog veel mensen achter de schermen die er over denken mee te gaan, maar nog geen naam willen invullen en eerst eens kijken wie er nog meer aan gaan melden. wat zou er gebeuren als ze gewoon even een gezellig berichtje achter laten op dit topic, zonder dat dit het gevoel van verplichting schept? wieweet meld de ander zich dan wel het eerst aan; ik denk dat er dan velen meer komen!!
han, krijgt er meer en meer zin an! |
Krijg al medelijden met de pensionhouder daar Jullie hebben toch wel het hele pand afgehuurd he
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
COOTJE711
|
|
Geplaatst: donderdag 2 februari 2012, 13:51
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Krijg al medelijden met de pensionhouder daar Jullie hebben toch wel het hele pand afgehuurd he |
Oww ik dacht.... eindelijk schrijft Erika haar naam op, maar nix hoor.....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: donderdag 2 februari 2012, 13:52
|
|
|
COOTJE711 schreef: | Oww ik dacht.... eindelijk schrijft Erika haar naam op, maar nix hoor..... |
Ik durf niet mee
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
COOTJE711
|
|
Geplaatst: donderdag 2 februari 2012, 13:55
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Ik durf niet mee |
Held....... Zèlfs Cootje durft nog....... Dus kom op!!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: donderdag 2 februari 2012, 14:26
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Krijg al medelijden met de pensionhouder daar Jullie hebben toch wel het hele pand afgehuurd he |
ja hoor erika; maak je geen zorgen, we doen gewoon aan een bepaalde versie van "landje-veroveren" haha.
ik heb eigenlijk ook wel een heel klein beetje medelijden als ik heel eerlijk ben; want ik heb niet verteld dat er wel een stel ernstig maffe mensen binnen komt stormen...................
ik ga nog wel even informeren of er wellicht een afsluitbare diepvries aanwezig is op desbetreffende locatie, dat snap je! (nog even op de checklist schrijven.)
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GERRIT084
|
|
Geplaatst: donderdag 2 februari 2012, 17:26
|
|
|
HANNAH810 schreef: | ja hoor erika; maak je geen zorgen, we doen gewoon aan een bepaalde versie van "landje-veroveren" haha.
ik heb eigenlijk ook wel een heel klein beetje medelijden als ik heel eerlijk ben; want ik heb niet verteld dat er wel een stel ernstig maffe mensen binnen komt stormen...................
ik ga nog wel even informeren of er wellicht een afsluitbare diepvries aanwezig is op desbetreffende locatie, dat snap je! (nog even op de checklist schrijven.) |
Plus meneer pastoor
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: donderdag 2 februari 2012, 17:53
|
|
|
GERRIT084 schreef: | Plus meneer pastoor |
wat bedoel je gerrit? ga je ook mee?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PIEN621
|
|
Geplaatst: donderdag 2 februari 2012, 17:54
|
|
|
TJOKLAT313 schreef: | Pien, als je met het OV naar Dordt komt kun je verder met mij mee... alleen ben ik niet van de "vroege ploeg", ik moet werken op vrijdag. |
Ah mooi!
Op zich ben ik om vier uur echt weg uit werk, dus mocht ik ergens anders opgepikt kunnen worden door iemand dan kan ik de vroege ploeg misschien nog halen. Anders maak ik graag gebruik van je aanbod!
Ik hou u op de hoogte!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PIEN621
|
|
Geplaatst: donderdag 2 februari 2012, 17:55
|
|
|
[quote=HANNAH810]wat is er dan met de paus en de pil??
dat matcht net zo goed als het OV en Pien in sommige gebieden van Nederland...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SAMBAL648
|
|
Geplaatst: donderdag 2 februari 2012, 19:48
|
|
|
Hey Hannah Er staat achter mijn naam, (met overnachting), het is niet mijn bedoeling om te overnachten, ik ga lekker in m'n eigen zeeuwse mandje slapen, een eiland verderop. Dat telefoonnummer waar je het over had wil je me dat tzt nog ff doorsturen bvd en hartelijke groeten allemaal van Sam.
p.s. de groep blijft gestaag groeien leuk hoor.
Laatst aangepast door
|
SAMBAL648
|
op donderdag 2 februari 2012, 19:52
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: donderdag 2 februari 2012, 20:00
|
|
|
SAMBAL648 schreef: | Hey Hannah Er staat achter mijn naam, (met overnachting), het is niet mijn bedoeling om te overnachten, ik ga lekker in m'n eigen zeeuwse mandje slapen, een eiland verderop. Dat telefoonnummer waar je het over had wil je me dat tzt nog ff doorsturen bvd en hartelijke groeten allemaal van Sam.
p.s. de groep blijft gestaag groeien leuk hoor. |
ik heb het gelijk even aangepast, sambal; en ja; er is tegen die tijd een telefoonnummer beschikbaar, maar visser wil dat liever niet op het forum geplaatst zien, dus tegen die tijd zie je het telefoonnummer wel in je mailbox verschijnen, oke?
de lijst groeit inderdaad nog steeds, mede doordat een aantal mensen anderen uitnodigd, en er prikbordberichten zijn geplaatst.
zo gaat het aanmelden steeds sneller he? niet iedereen heeft namelijk het forum en het prikbord ontdekt.
(heren; nodigen jullie nog een aantal gezellige dames uit? we raken in de minderheid namelijk!! )
Laatst aangepast door
|
HANNAH810
|
op zondag 5 februari 2012, 11:28
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: donderdag 2 februari 2012, 20:29
|
|
|
(heren; nodigen jullie nog een aantal gezellige dames uit? we raken in de minderheid namelijk!! )[/quote]
Vindt han dat niet erg dan, meer keus zou ik zeggen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
BOMMIE663
|
|
Geplaatst: vrijdag 3 februari 2012, 13:47
|
|
|
MARIO216 schreef: | (heren; nodigen jullie nog een aantal gezellige dames uit? we raken in de minderheid namelijk!! ) |
Vindt han dat niet erg dan, meer keus zou ik zeggen [/quote]
ik heb ook wel zin om mee te gaan maar weet mijn werk schema nog niet.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: vrijdag 3 februari 2012, 18:29
|
|
|
wie gaat er mee strandwandelen op vrijdag 10 februari ???
simsim368, 50 jaar, regio 0118, MET overnachting bert364, 42 jaar, regio 0321, MET overnachting en zoon van 10 jaar visser278, 44 jaar, regio 0113, MET overnachting peter717, 48 jaar, regio 0341, evt met overnachting bert168, 44 jaar, regio 0599 MET overnachting willem618, 43 jaar, regio 0344, MET overnachting barman007 , 49 jaar, regio 0118, MET overnachting nathan510, 53 jaar, regio 0164, MET overnachting sambal648, 38 jaar, regio 0111, ZONDER overnachting bleueyes120, 46 jaar, regio078, MET overnachting Henkeman399, 38 jaar, regio 0596, MET overnachting pjvdg690, 36 jaar, regio ehhm?, MET overnachting
tjoklat313, 51 jaar, regio 078 MET overnachting susannah475, 46 jaar, regio 0318 MET overnachting hannah810, 39 jaar, regio 073 MET overnachting en pleegdochter 6 jaar nathanya830, 34 jaar, regio 0251 MET overnachting en drie kids van (10,9 en 7 jaar) momo697, 45 jaar, regio 0592, MET overnachting Cootje711, 35 jaar, regio 0180, MET overnachting xabia, 48 jaar, regio belgie, MET overnachting ineke155, leeftijd 55-, regio 0183, MET overnachting pien621, 35 jaar, regio 010, MET overnachting leonie042, 38 jaar, regio 0166, evt met overnachting, ov van oppas hond mama519, 45 jaar, regio 0166, MET overnachting, onder voorbehoud
han, krijgt er meer en meer zin an!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: vrijdag 3 februari 2012, 18:38
|
|
|
denken jullie nog even aan een prikbord-berichtje? er zijn namelijk nog bedden vrij!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HENKEMAN399
|
|
Geplaatst: vrijdag 3 februari 2012, 18:45
|
|
|
HANNAH810 schreef: | denken jullie nog even aan een prikbord-berichtje? er zijn namelijk nog bedden vrij!! |
bedden vrij? geeft niet heb ruimte nodig
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: vrijdag 3 februari 2012, 19:41
|
|
|
HENKEMAN399 schreef: | bedden vrij? geeft niet heb ruimte nodig |
heb jij plaats voor drie dames die evt mee willen rijden, EN hun tassen? ze nemen zelf contact op met je als ze vervoer nodig hebben.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HENKEMAN399
|
|
Geplaatst: vrijdag 3 februari 2012, 20:12
|
|
|
HANNAH810 schreef: | heb jij plaats voor drie dames die evt mee willen rijden, EN hun tassen? ze nemen zelf contact op met je als ze vervoer nodig hebben. |
Dat moet vast wel lukken...dus kom maar op
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MOMO697
|
|
Geplaatst: vrijdag 3 februari 2012, 20:58
|
|
|
HENKEMAN399 schreef: | Dat moet vast wel lukken...dus kom maar op |
bertje en ik zouden ook graag mee willen rijden als dat nog past]
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: vrijdag 3 februari 2012, 22:12
|
|
|
ik heb ook wel zin om mee te gaan maar weet mijn werk schema nog niet.[/quote]
Kwestie van op tijd ermee stoppen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SIMSIM368
|
|
Geplaatst: zaterdag 4 februari 2012, 16:24
|
|
|
Het is zooo mooi en zooo koud het strand met sneeuw!
Dat wordt dikke kleding! (voor degene die de kou trotseren)
Of............
|
|
Naar boven |
|
|
|
|
|
|
|
|