Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: dinsdag 24 januari 2012, 12:28
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: De nieuwe lijst:
Chatuliem Pieter Annette Willemijn Josina (o.v) Erika Bert Cootje Frank Ineke (als ik vrij ben) Hannah702 Marianne Herman Marsjg (ov) Tink (ov) Bommie Miekjes Marjan474 (o.v.) Mariska (o.v.) Iesje369 ov saskia (haas141) en aer sluit dan later aan ovb. Visje (ov) peertjes512 Trijnie (o.v)
En weer vol
Zo mijn ov is weg
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GRIFFIN748
|
|
Geplaatst: dinsdag 24 januari 2012, 12:31
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Zo mijn ov is weg |
trein gemist?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: dinsdag 24 januari 2012, 13:37
|
|
|
GRIFFIN748 schreef: | trein gemist?
|
Ben blij dat ik nooit hoef te treinen en dan tijd rekken om hem te missen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANOUSKA714
|
|
Geplaatst: donderdag 26 januari 2012, 19:08
|
|
|
Als er misschien een plaatsje vrij komt, mag ik dan mee?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CHATULIEM619
|
|
Geplaatst: donderdag 26 januari 2012, 20:12
|
|
|
ANOUSKA714 schreef: | Als er misschien een plaatsje vrij komt, mag ik dan mee? | Ik zet je op de wachtlijst, ok?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LEONARD480
|
|
Geplaatst: vrijdag 27 januari 2012, 00:25
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | Ik zet je op de wachtlijst, ok? |
Is o.v. een definitieve aanmelding Chat ..... In mijn beleving niet en het weerhoud er anderen ervan om zich aan te melden.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
TINK100
|
|
Geplaatst: vrijdag 27 januari 2012, 09:03
|
|
|
LEONARD480 schreef: | Is o.v. een definitieve aanmelding Chat ..... In mijn beleving niet en het weerhoud er anderen ervan om zich aan te melden. |
Mars en ik gaan definitief mee.....we hebben even moeten wachten op de roosters, maar die zijn nu bekend.....de ov kan er bij ons dus af.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: vrijdag 27 januari 2012, 09:09
|
|
|
Chatuliem Pieter Annette Willemijn Josina (o.v) Erika Bert Cootje Frank Ineke (als ik vrij ben) Hannah702 Marianne Herman Marsjg Tink Bommie Miekjes Marjan474 (o.v.) Mariska (o.v.) Iesje369 ov saskia (haas141) en aer sluit dan later aan ovb. Visje (ov) peertjes512 Trijnie (o.v)
En weer vol
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
XABIA794
|
|
Geplaatst: vrijdag 27 januari 2012, 12:00
|
|
|
wat raar om iets te organiseren waar maar beperkt plaats voor is
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CHATULIEM619
|
|
Geplaatst: vrijdag 27 januari 2012, 12:35
|
|
|
XABIA794 schreef: | wat raar om iets te organiseren waar maar beperkt plaats voor is | Is dat nu werkelijk zo vreemd? Je kunt toch niet met 50 man van cafe naar cafe gaan zonder ze van tevoren in te lichten? Met 50 man zou je een zaaltje moeten afhuren en dan wordt het allemaal veel duurder en krijgt de activiteit meteen een heel ander karakter.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANNETTE792
|
|
Geplaatst: vrijdag 27 januari 2012, 12:43
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | Is dat nu werkelijk zo vreemd? Je kunt toch niet met 50 man van cafe naar cafe gaan zonder ze van tevoren in te lichten? Met 50 man zou je een zaaltje moeten afhuren en dan wordt het allemaal veel duurder en krijgt de activiteit meteen een heel ander karakter. |
Maar wel een idee om volgende keer niet zo idioot vroeg te beginnen met het plannen van een uitje. Drie maanden van te voren krijg je een lijst met heel veel ov-tjes en zijn de roosters van mensen met wisseldiensten nog niet bekend en tegen de tijd dat het zo ver is is de helft alweer vergeten dat hij/zij zich opgegeven had. Ik snap ov-tjes toch niet zo goed, je komt of je komt niet, en als je 2 dagen van te voren opeens ziek wordt meld je je toch gewoon af. Ik vind het nu wel eens lijken op het reserveren van een plaatje voor als je niks beter te doen krijgt op die dag waardoor er anderen die dag iets gaan plannen omdat het uitje toch al vol zit en uiteindelijk wel meegekunt hadden.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: vrijdag 27 januari 2012, 12:47
|
|
|
ANNETTE792 schreef: | Maar wel een idee om volgende keer niet zo idioot vroeg te beginnen met het plannen van een uitje. Drie maanden van te voren krijg je een lijst met heel veel ov-tjes en zijn de roosters van mensen met wisseldiensten nog niet bekend en tegen de tijd dat het zo ver is is de helft alweer vergeten dat hij/zij zich opgegeven had. Ik snap ov-tjes toch niet zo goed, je komt of je komt niet, en als je 2 dagen van te voren opeens ziek wordt meld je je toch gewoon af. Ik vind het nu wel eens lijken op het reserveren van een plaatje voor als je niks beter te doen krijgt op die dag waardoor er anderen die dag iets gaan plannen omdat het uitje toch al vol zit en uiteindelijk wel meegekunt hadden. |
Ben ik helemaal met je eens, Annette. Trouwens het is niet uitgesloten dat er misschien enkele 'plots' naar een trouw- of ander feest moeten die dag en dan toch afmelden.
Het is ook zo dat we ondanks dat lijstje niemand (die niet op de lijst staan) kunnen verbieden om te komen. Een kroegje is voor iedereen toegangelijk toch.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: vrijdag 27 januari 2012, 12:53
|
|
|
FRANKT627 schreef: | CHATULIEM619 schreef: De nieuwe lijst:
Chatuliem Pieter Annette Willemijn Erika Bert Cootje Frank Ineke (als ik vrij ben) Hannah702 Marianne Herman Marsjg Tink Bommie Miekjes Marjan474 (o.v.) Mariska (o.v.) Iesje369 ov saskia (haas141) en aer sluit dan later aan ovb. Visje (ov) peertjes512 Trijnie (o.v)
En weer vol |
Heb mijzelf eraf gehaald. Ik kan echt nu nog niet overzien hoe het met mij is tegen die tijd en hoe het dan gaat met werken, vandaar mijn "o.v.". Ik wens jullie allen een gezellige avond!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: vrijdag 27 januari 2012, 13:09
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Ben ik helemaal met je eens, Annette. Trouwens het is niet uitgesloten dat er misschien enkele 'plots' naar een trouw- of ander feest moeten die dag en dan toch afmelden.
Het is ook zo dat we ondanks dat lijstje niemand (die niet op de lijst staan) kunnen verbieden om te komen. Een kroegje is voor iedereen toegangelijk toch. |
Ik vind het juist reuze handig als je het lang van tevoren weet.....dan kan je je dienst aanvragen als je meewilt en je legt het vast..... Maar....Chatuliem organiseert het en laten we ons er allemaal niet mee bemoeien en kritiek op geven.....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: vrijdag 27 januari 2012, 13:15
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Ik vind het juist reuze handig als je het lang van tevoren weet.....dan kan je je dienst aanvragen als je meewilt en je legt het vast..... Maar....Chatuliem organiseert het en laten we ons er allemaal niet mee bemoeien en kritiek op geven..... |
Begrijp ik wel, W-tje, het is allemaal zo dubbel. Zelf ben ik ook een voorstander van een lijstje want zo zie je wie er komt en kan je ook eens 'onbekende' mensen ontmoeten of je kan de gezelligheidsgraad inschatten. Anderzijds is het ook zo wat Annette zei, een plaatsje reserveren en zo andere die echt mee willen en kunnen een plek ontzeggen ook weer een heikel punt. Sommige laten zich leiden door een euforie en plaatsen hun naam terwijl ze al zeker weten dat de kans dat ze meegaan erg miniem is. Natuurlijk is er die kans dat je op het laatste moment verhinderd wordt door de één of andere goede reden.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
XABIA794
|
|
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Ik vind het juist reuze handig als je het lang van tevoren weet.....dan kan je je dienst aanvragen als je meewilt en je legt het vast..... Maar....Chatuliem organiseert het en laten we ons er allemaal niet mee bemoeien en kritiek op geven..... |
Als ik het begrijp is het een gewoon avond stappen... een dienst voorbereiden okeej, als je naar een bowling zou gaan of restaurant moet je tevoren wat kunnen regelen met hoeveel je komt en ruim op tijd om de plaatsen te regelen... maar ik heb nog nooit een uitje geweten waar je maar beperkt mag komen opdagen om te stappen... en het gaat niet om kritiek, het is gewoon een mening, daar dient dit forum blijkbaar toch voor.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
|
|
|
Chatuliem Pieter Annette Willemijn Erika Bert Cootje Frank Ineke (als ik vrij ben) Hannah702 Marianne Herman Marsjg Tink Bommie Miekjes Marjan474 (o.v.) Mariska (o.v.) Iesje369 ov saskia (haas141) en aer sluit dan later aan ovb. Visje (ov) peertjes512 Trijnie (o.v)
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SIMSIM368
|
|
Geplaatst: vrijdag 27 januari 2012, 14:25
|
|
|
ERIKA129 schreef: | CHATULIEM619 schreef: De nieuwe lijst:
Chatuliem Pieter Annette Willemijn Josina (o.v) Erika Bert Cootje Frank Ineke (als ik vrij ben) Hannah702 Marianne Herman Marsjg (ov) Tink (ov) Bommie Miekjes Marjan474 (o.v.) Mariska (o.v.) Iesje369 ov saskia (haas141) en aer sluit dan later aan ovb. Visje (ov) peertjes512 Trijnie (o.v)
En weer vol
Zo mijn ov is weg |
Laatst aangepast door
|
SIMSIM368
|
op vrijdag 27 januari 2012, 14:26
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: vrijdag 27 januari 2012, 14:34
|
|
|
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CHATULIEM619
|
|
Geplaatst: zaterdag 28 januari 2012, 10:52
|
|
|
De nieuwe lijst:
Chatuliem Pieter Annette Willemijn Erika Bert Cootje Frank Ineke (als ik vrij ben) Hannah702 Marianne Herman Marsjg Tink Bommie Miekjes Marjan474 (o.v.) Mariska (o.v.) Iesje369 ov saskia (haas141) en aer sluit dan later aan ovb. Visje (ov) peertjes512 Trijnie (o.v) Anouska714
Het volgende wil ik nog wel kwijt hier. Ik krijg de indruk, dat sommige mensen zich onder druk gezet voelen, en dat vind ik niet prettig. Wat voor de een een gewone opmerking is kan voor de ander als een verwijt overkomen. Ten tweede heb ik bewust de datum zo laat gepland, zodat de mensen die onregelmatige dienst hebben ruimschoots van tevoren aangeven dat ze die dag vrij willen hebben.. Een aantal heeft dat ook gedaan. Ten derde vind ik met 25 man de groep eigenlijk al te groot, dus groter kan gewoon niet. Dan verlies je snel het overzicht over iedereen. En idd, je kunt mensen niet verbieden te komen, maar mensen die zich niet opgeven, daar wordt ook geen rekening mee gehouden. Gezien het grote aantal, is het ook niet mogelijk zelf vrienden mee te nemen. Bovendien wat moeten die gasten er, poppetjes kijken ofzo? Geen introducé, geen kinderen en geen honden... Ik verwacht ook niet dat we voor die nare verrassingen komen te staan.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: zaterdag 28 januari 2012, 11:05
|
|
|
Hoi Chat,
In de lobby heb je gezegd dat je ook Amersfoort wilt bezichtigen. Wordt het nu dan van de ene kroeg naar de andere?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CHATULIEM619
|
|
Geplaatst: zaterdag 28 januari 2012, 11:17
|
|
|
MARISKA601 schreef: | Hoi Chat,
In de lobby heb je gezegd dat je ook Amersfoort wilt bezichtigen. Wordt het nu dan van de ene kroeg naar de andere? | Het kenmerk van een stapavondje is juist, dat je helemaal vrij bent om ergens te zijn, ergens te blijven of weer weg te gaan. Dus het kan zijn dat de eerste tent ons zo bevalt, dat we daar blijven hangen, maar het kan ook zijn, dat we na 10 minuten al zeggen, we gaan verder.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
XABIA794
|
|
Geplaatst: zaterdag 28 januari 2012, 11:33
|
|
|
dus pieter, laat je hond maar thuis . Jammer, bij het utrecht uitje paar jaar trug was ze net het middelpunt van de belangstelling waard... we konden toen ook gewoon overal binnen en buiten zoals we het graag hadden... kweet alleen niet meer met hoeveel we waren maar dat was toen geen probleem
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: zaterdag 28 januari 2012, 11:42
|
|
|
XABIA794 schreef: | dus pieter, laat je hond maar thuis . Jammer, bij het utrecht uitje paar jaar trug was ze net het middelpunt van de belangstelling waard... we konden toen ook gewoon overal binnen en buiten zoals we het graag hadden... kweet alleen niet meer met hoeveel we waren maar dat was toen geen probleem |
Maar jij gaat toch helemaal niet mee Xabia? Iedereen gaat zich met het uitje wat Chatuliem organiseert bemoeien.....En wat een paar jaar terug door een ander werd georganiseerd is nu toch niet aan de orde? En je gaat niet eens mee????Waarom dan die drukte?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
XABIA794
|
|
Geplaatst: zaterdag 28 januari 2012, 11:47
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Maar jij gaat toch helemaal niet mee Xabia? Iedereen gaat zich met het uitje wat Chatuliem organiseert bemoeien.....En wat een paar jaar terug door een ander werd georganiseerd is nu toch niet aan de orde? En je gaat niet eens mee????Waarom dan die drukte? |
Het lijkt wel dat het "drukte maken" alleen maar besteed is aan een vast clubje of zo? Het zijn nou net degenen die steeds commentaar hebben op anderen die zich hier aangesproken voelen. Ik denk dat ik net als andere gewoon ook "lekker" mag mee zeveren als de rest toch... als je de rest ziet van de ongeloofelijke lange bladzijden onzin er hier in het forum te vinden is... en dan heb jij moeite met mijn kleine bijdrage
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARRY942
|
|
Geplaatst: zaterdag 28 januari 2012, 12:40
|
|
|
XABIA794 schreef: | Het lijkt wel dat het "drukte maken" alleen maar besteed is aan een vast clubje of zo? Het zijn nou net degenen die steeds commentaar hebben op anderen die zich hier aangesproken voelen. Ik denk dat ik net als andere gewoon ook "lekker" mag mee zeveren als de rest toch... als je de rest ziet van de ongeloofelijke lange bladzijden onzin er hier in het forum te vinden is... en dan heb jij moeite met mijn kleine bijdrage |
Ik niet hoor Xabia, nix van aantrekken!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: zaterdag 28 januari 2012, 12:55
|
|
|
De nieuwe lijst:
Chatuliem Pieter Annette Willemijn Erika Bert Cootje Frank Ineke (als ik vrij ben) Hannah702 Marianne Herman Marsjg Tink Bommie Miekjes Marjan474 (o.v.) Mariska (o.v.) Iesje369 ov saskia (haas141) en aer sluit dan later aan ovb. Visje (ov) peertjes512 Trijnie (o.v) Anouska714
Het volgende wil ik nog wel kwijt hier. Ik krijg de indruk, dat sommige mensen zich onder druk gezet voelen, en dat vind ik niet prettig. Wat voor de een een gewone opmerking is kan voor de ander als een verwijt overkomen. Ten tweede heb ik bewust de datum zo laat gepland, zodat de mensen die onregelmatige dienst hebben ruimschoots van tevoren aangeven dat ze die dag vrij willen hebben.. Een aantal heeft dat ook gedaan. Ten derde vind ik met 25 man de groep eigenlijk al te groot, dus groter kan gewoon niet. Dan verlies je snel het overzicht over iedereen. En idd, je kunt mensen niet verbieden te komen, maar mensen die zich niet opgeven, daar wordt ook geen rekening mee gehouden. Gezien het grote aantal, is het ook niet mogelijk zelf vrienden mee te nemen. Bovendien wat moeten die gasten er, poppetjes kijken ofzo? Geen introducé, geen kinderen en geen honden... Ik verwacht ook niet dat we voor die nare verrassingen komen te staan.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: zaterdag 28 januari 2012, 15:17
|
|
|
XABIA794 schreef: | Het lijkt wel dat het "drukte maken" alleen maar besteed is aan een vast clubje of zo? Het zijn nou net degenen die steeds commentaar hebben op anderen die zich hier aangesproken voelen. Ik denk dat ik net als andere gewoon ook "lekker" mag mee zeveren als de rest toch... als je de rest ziet van de ongeloofelijke lange bladzijden onzin er hier in het forum te vinden is... en dan heb jij moeite met mijn kleine bijdrage |
Het gaat mij om de relevantie......je gaat niet eens mee en toch heb je een heleboel kritiekjes.....en daar heb ik wat moeite mee....ik bemoei me toch ook niet met de strandwandeling met overnachting?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: zaterdag 28 januari 2012, 15:18
|
|
|
MARRY942 schreef: | Ik niet hoor Xabia, nix van aantrekken! |
Lekker stoken Marry.......heeft echt meerwaarde deze opmerking...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: zaterdag 28 januari 2012, 15:30
|
|
|
Een geintje over en weer kan ik nog begrijpen. Humor is belangrijk maar wanneer sommige leden zich gaan afzetten tegen andere leden omdat in het verleden onenigheid was en daardoor de sfeer verpesten getuigt van heel kinderachtig gedrag met een IQ, menslievendheid en christelijk gedrag van een heel laag niveau. Het neemt de zin en verlangen van mensen die niet veel sociaal contact hebben helemaal weg. Doe zo vooral verder. Hou de schijnheiligheid maar goed in ere. Ga ergens maar evangeliseren hoe goed God is en hoe we moeten leven en ondertussen verpest je lekker de sfeer wanneer er iets leuks te gebeuren staat...proficiat hoor...
|
|
Naar boven |
|
|