Auteur |
Bericht |
|
BILLY701
|
|
Geplaatst: zaterdag 12 november 2011, 09:07
|
|
|
YELNIN491 schreef: | mooi, maar dan moet ik nog wel weten wanneer je het gaat eten |
Ik zal het doorgeven als het weer op het menu staat.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: zaterdag 12 november 2011, 11:07
|
|
|
Dan ga je toch samen kastanjes zoeken... dennenappels en eikeltjes??
Maak je middenin het bos een herfst-tafel!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
BILLY701
|
|
Geplaatst: zaterdag 12 november 2011, 17:23
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Dan ga je toch samen kastanjes zoeken... dennenappels en eikeltjes??
Maak je middenin het bos een herfst-tafel!!! |
OEPS eikeltjes???? laat dat sommige mensen maar niet horen!!!!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
YELNIN491
|
|
Geplaatst: zaterdag 12 november 2011, 21:20
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Dan ga je toch samen kastanjes zoeken... dennenappels en eikeltjes??
Maak je middenin het bos een herfst-tafel!!! |
gezellig, ga je volgende keer ook mee?? nemen we lijmpistool mee, gaan de dames herfsttafel maken en de mannen een boomhut
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: zondag 13 november 2011, 17:59
|
|
|
YELNIN491 schreef: | gezellig, ga je volgende keer ook mee?? nemen we lijmpistool mee, gaan de dames herfsttafel maken en de mannen een boomhut |
Heb jij electrische in het bos??
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
YELNIN491
|
|
Geplaatst: zondag 13 november 2011, 21:41
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Heb jij electrische in het bos?? |
uhmmm ik niet weet niet, maar nu je et zegt, zitten zekers geen batterijtjes in he
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: maandag 14 november 2011, 12:50
|
|
|
YELNIN491 schreef: | uhmmm ik niet weet niet, maar nu je et zegt, zitten zekers geen batterijtjes in he |
nee
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: maandag 14 november 2011, 17:45
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Heb jij electrische in het bos?? |
Mutsjes,dan neem je toch gewoon een draadloos stopcontact mee.........
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: maandag 14 november 2011, 19:00
|
|
|
LEANNE226 schreef: | Mutsjes,dan neem je toch gewoon een draadloos stopcontact mee......... |
Euh maak ons dames nu niet ten schande he draadloos stopcontact
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
YELNIN491
|
|
Geplaatst: maandag 14 november 2011, 20:20
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Euh maak ons dames nu niet ten schande he draadloos stopcontact |
LOL Laten we et gaan vragen op ons verlanglijstje van de goede Sint
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GERRIT084
|
|
Geplaatst: maandag 14 november 2011, 21:48
|
|
|
YELNIN491 schreef: | LOL Laten we et gaan vragen op ons verlanglijstje van de goede Sint |
En zou dat volgens de dames niet kunnen hoeveel willen jullie er hebben ik kom ze wel plaatsen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MOMO697
|
|
Geplaatst: maandag 14 november 2011, 22:03
|
|
|
GERRIT084 schreef: | En zou dat volgens de dames niet kunnen hoeveel willen jullie er hebben ik kom ze wel plaatsen |
in het bos? nou das dan ook weer geregeld Gerrit gaat volgende keer ook mee om stopcontacten te plaatsen is weer es wat anders dan broodkruimels valt ook wat beter op kunnen we de route vast beter vinden
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LEONARD480
|
|
Geplaatst: maandag 14 november 2011, 23:18
|
|
|
YELNIN491 schreef: | gezellig, ga je volgende keer ook mee?? nemen we lijmpistool mee, gaan de dames herfsttafel maken en de mannen een boomhut |
Kijk, aangezien er een bloemist zit op CM ....moet het niet zo moeilijk zijn.
Er is trouwens ook een koude lijm soort ... die veel beter hecht
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
YELNIN491
|
|
Geplaatst: maandag 14 november 2011, 23:35
|
|
|
MOMO697 schreef: | in het bos? nou das dan ook weer geregeld Gerrit gaat volgende keer ook mee om stopcontacten te plaatsen is weer es wat anders dan broodkruimels valt ook wat beter op kunnen we de route vast beter vinden |
joepie toch electriciteit in het bos, kunnen we ook lampjes in de boomhut maken. En gezellig en koffie drinken. Maar ja, dan lijkt het net al weer als gewoon thuis
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MOMO697
|
|
Geplaatst: dinsdag 15 november 2011, 00:01
|
|
|
YELNIN491 schreef: | joepie toch electriciteit in het bos, kunnen we ook lampjes in de boomhut maken. En gezellig en koffie drinken. Maar ja, dan lijkt het net al weer als gewoon thuis |
eh die boomhut is voor leonardo en zijn drenths vrouwtje ... t is geen inloophuis
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
YELNIN491
|
|
Geplaatst: dinsdag 15 november 2011, 07:51
|
|
|
MOMO697 schreef: | eh die boomhut is voor leonardo en zijn drenths vrouwtje ... t is geen inloophuis |
owww, sorry, wist ik niet!! Dacht dat wij ook wel een kijkje mochten nemen en mee mochten genieten
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GERRIT084
|
|
Geplaatst: dinsdag 15 november 2011, 08:23
|
|
|
YELNIN491 schreef: | joepie toch electriciteit in het bos, kunnen we ook lampjes in de boomhut maken. En gezellig en koffie drinken. Maar ja, dan lijkt het net al weer als gewoon thuis |
Hoho, electriciteit in het bos heb ik niet gezet maar wel draadloze contacktdozen
Die dingen zijn n.m altijd draadloos als je ze koopt
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
BILLY701
|
|
Geplaatst: dinsdag 15 november 2011, 17:37
|
|
|
YELNIN491 schreef: | owww, sorry, wist ik niet!! Dacht dat wij ook wel een kijkje mochten nemen en mee mochten genieten |
En mijn schuilkelder dan ??? Koffie erbij dankzij de draadloze stopcontacten!!!! En anders doen we het gewoon met kaarsjes, nemen we de koffie van huis mee
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
YELNIN491
|
|
Geplaatst: dinsdag 15 november 2011, 19:22
|
|
|
BILLY701 schreef: | En mijn schuilkelder dan ??? Koffie erbij dankzij de draadloze stopcontacten!!!! En anders doen we het gewoon met kaarsjes, nemen we de koffie van huis mee |
ja nemen we de stopcontacten mee naar de schuilkelder, als we toch niet in de boomhut mogen.
|
|
Naar boven |
|
|