Auteur |
Bericht |
|
XABIA794
|
|
Geplaatst: zaterdag 29 januari 2011, 14:27
|
|
|
HANNAH810 schreef: | zoek de "malllllllllotige" saab, zonder modder, xabia, haha, dan komt het heeeelemaal goed hoor!
sorry grifjuuuh |
aaaaccchh was men spelling weer nie goe ??? nuttig om nog wat kleurkes weer te geven van die mallllloooootenbakken ferari's en saabbsss ... tsss
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GRIFFIN748
|
|
Geplaatst: zaterdag 29 januari 2011, 14:31
|
|
|
ja, maar heb ik nou een grijze of een zwarte Saab
ik vrees dat ze allebei nu grijs zijn...
Laatst aangepast door
|
GRIFFIN748
|
op zaterdag 29 januari 2011, 14:36
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: zaterdag 29 januari 2011, 17:49
|
|
|
XABIA794 schreef: | rare dingen genoeg hannah, ne ferrari? |
ik had een leuk geramd rarietje, xabia; en nu een rammel-rariteit. dus het geramde karretje is weg, en het rammelende (in griffins beleving) is daar voor in de plaats geferraried......... kun je het nog volgen?
@griffin; ja, ja, ik let op; ik lees in het bericht van xabia over hangende mallotige vermoedens om te volgen; zodat de roze stofwolken van de grijze saabs vliegen..........zo begrijp ik het toch goed, xabia?
mijn spelling was overigens niet goed, xabia; een L teveel, vandaar mijn aangepast berichtje; griffin is tenslotte niet voor niets een "kritsch lezer", he?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANGELIQUE327
|
|
Geplaatst: zaterdag 29 januari 2011, 18:17
|
|
|
GRIFFIN748 schreef: | ja, maar heb ik nou een grijze of een zwarte Saab
ik vrees dat ze allebei nu grijs zijn... |
ik reed vanmorgen achter een metallic-groene saab...gaaf joh....(voelde me wel een lelijk eendje in mijn gedeukte daewootje)
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: zaterdag 29 januari 2011, 18:40
|
|
|
ANGELIQUE327 schreef: | ik reed vanmorgen achter een metallic-groene saab...gaaf joh....(voelde me wel een lelijk eendje in mijn gedeukte daewootje) |
angeliqqqqqqq!! dat noem je zo toch niet, meid; rammel-ferrari heet een dergelijk bakkie!!! klinkt toch veel ehhhmmm..........indrukwekkender??
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
XABIA794
|
|
Geplaatst: zaterdag 29 januari 2011, 19:14
|
|
|
HANNAH810 schreef: | ik had een leuk geramd rarietje, xabia; en nu een rammel-rariteit. dus het geramde karretje is weg, en het rammelende (in griffins beleving) is daar voor in de plaats geferraried......... kun je het nog volgen?
@griffin; ja, ja, ik let op; ik lees in het bericht van xabia over hangende mallotige vermoedens om te volgen; zodat de roze stofwolken van de grijze saabs vliegen..........zo begrijp ik het toch goed, xabia?
mijn spelling was overigens niet goed, xabia; een L teveel, vandaar mijn aangepast berichtje; griffin is tenslotte niet voor niets een "kritsch lezer", he? |
nou ben ik helemaal niet meer mee... ne ferrari voor de "armen" zou een toyota mr2 moeten zijn maar ik ga er in ieder geval wel geraken hoor met men oude groene audi zonder enige roze uitstoten, wolken, vleugjes of wat dan ook... was het nu maloten of malloten hahaha
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HERMAN388
|
|
Geplaatst: zaterdag 29 januari 2011, 19:24
|
|
|
XABIA794 schreef: | nou ben ik helemaal niet meer mee... ne ferrari voor de "armen" zou een toyota mr2 moeten zijn maar ik ga er in ieder geval wel geraken hoor met men oude groene audi zonder enige roze uitstoten, wolken, vleugjes of wat dan ook... was het nu maloten of malloten hahaha |
"versierauto"
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GRIFFIN748
|
|
Geplaatst: zaterdag 29 januari 2011, 19:32
|
|
|
HANNAH810 schreef: | angeliqqqqqqq!! dat noem je zo toch niet, meid; rammel-ferrari heet een dergelijk bakkie!!! klinkt toch veel ehhhmmm..........indrukwekkender?? |
Het laat in ieder geval een indruk achter
Overigens, het is 'malloot'. Heren kunnen trouwens geen malloot zijn... Zoek maar op
Laatst aangepast door
|
GRIFFIN748
|
op zaterdag 29 januari 2011, 19:37
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: zaterdag 29 januari 2011, 19:56
|
|
|
wel uitermate malllllllotig doen!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANGELIQUE327
|
|
Geplaatst: zaterdag 29 januari 2011, 20:22
|
|
|
GRIFFIN748 schreef: | Het laat in ieder geval een indruk achter Overigens, het is 'malloot'. Heren kunnen trouwens geen malloot zijn... Zoek maar op |
Ben al zo lang zoekende Griffy...kun je niet een tippie van de sluier oplichten????
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GRIFFIN748
|
|
Geplaatst: zaterdag 29 januari 2011, 20:26
|
|
|
HANNAH810 schreef: | wel uitermate malllllllotig doen!! |
Je bedoelt 'prettig gestoord', maar dat is heeeel wat anders!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
XABIA794
|
|
Geplaatst: zaterdag 29 januari 2011, 21:03
|
|
|
hoe moeten we die rare mannen dan eigenlijk noemen???
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
XABIA794
|
|
Geplaatst: zaterdag 29 januari 2011, 21:05
|
|
|
HERMAN388 schreef: | "versierauto" | bedoel je nu die saab... daewoo... audi, of die mr2 mij kan geen enkele auto versieren
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: zaterdag 29 januari 2011, 22:37
|
|
|
nee xabia; jij versiert de auto als je instapt, toch?
nogal wiedes......
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GRIFFIN748
|
|
Geplaatst: zondag 30 januari 2011, 00:24
|
|
|
HANNAH810 schreef: | nee xabia; jij versiert de auto als je instapt, toch?
nogal wiedes...... |
ziehier de emancipatie van de vrouw: vroeger lagen ze nog bevallig op de motorkap, nu nemen ze het stuurwiel over!
kan ik gerust zijn: ze willen toch niet in een SAAB rijden
Laatst aangepast door
|
GRIFFIN748
|
op zondag 30 januari 2011, 00:38
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GRIFFIN748
|
|
Geplaatst: zondag 30 januari 2011, 00:37
|
|
|
XABIA794 schreef: | ne ferrari voor de "armen" zou een toyota mr2 moeten zijn |
Laat Timo het maar niet horen, hij zou naast zijn schoenen gaan lopen
bespeur ik enige autokennis bij Xabia?
Laatst aangepast door
|
GRIFFIN748
|
op zondag 30 januari 2011, 01:01
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GRIFFIN748
|
|
Geplaatst: zondag 30 januari 2011, 01:20
|
|
|
HANNAH810 schreef: | mijn spelling was overigens niet goed, xabia; een L teveel, vandaar mijn aangepast berichtje; griffin is tenslotte niet voor niets een "kritsch lezer", he? |
Laatst aangepast door
|
GRIFFIN748
|
op zondag 30 januari 2011, 01:20
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: zondag 30 januari 2011, 11:16
|
|
|
XABIA794 schreef: | bedoel je nu die saab... daewoo... audi, of die mr2 mij kan geen enkele auto versieren |
Er zijn enkele dingen belangrijk voor het picknicken Xabia........ Allereerst de lokauto("bezit maakt op mij geen indruk maar stiekem vind ik die BMW toch wel euh........" ) Vervolgens de lokhond("ahhhhhhhh mag ik je puppy aaien????" en dan jou,daten,trouwen en 6 kindjes met je krijgen? ) En vergeet de lokpartner niet (als je naast een nog minder knap iemand gaat zitten kom je mooier over )
We kenne dr hoast een cursus van moake.......
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: zondag 30 januari 2011, 11:20
|
|
|
en verder leanne; verder? help me eens een handje; hoe pakkie zoiets an joh!! als ik dan de hond van mn vriendin en de auto van mn buurvrouw geleend heb.......... hoe zorg ik dan dat "hij" niet binnen vijf minuten op de vlucht slaat?
@ griffin; je gaat vooruit; je verbeterde me niet eens!
.
Laatst aangepast door
|
HANNAH810
|
op zondag 30 januari 2011, 11:20
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GRIFFIN748
|
|
Geplaatst: zondag 30 januari 2011, 11:21
|
|
|
HANNAH810 schreef: | en verder leanne; verder? help me eens een handje; hoe pakkie zoiets an joh!! als ik dan de hond van mn vriendin en de auto van mn buurvrouw geleend heb.......... hoe zorg ik dan dat "hij" niet binenn vijf minuten op de vlucht slaat?
@ griffin; je gaat vooruit; je verbeterde me niet eens! |
onbegonnen werk of ik raak er al aan gewend, dat kan ook
Laatst aangepast door
|
GRIFFIN748
|
op zondag 30 januari 2011, 11:21
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: zondag 30 januari 2011, 11:35
|
|
|
HANNAH810 schreef: | en verder leanne; verder? help me eens een handje; hoe pakkie zoiets an joh!! als ik dan de hond van mn vriendin en de auto van mn buurvrouw geleend heb.......... hoe zorg ik dan dat "hij" niet binnen vijf minuten op de vlucht slaat?
@ griffin; je gaat vooruit; je verbeterde me niet eens!
. |
Lok-eten! Want de liefde van de man gaat door de......... Je had uiteraard al een bevallig mandje gevuld met lekkernijen van de traiteur(en roept:"daaaaaaaagen heb ik in de keuken gestaan,daar geniet ik zooooo van he") Maar pas op voor de valkuil,net doen alsof je altijd op dieet bent(aangeboren gebrek),nip hooguit aan een bakje Activa yoghurt....(op de terugweg even aan bij de Mac voor een supersized burgermeal met karamelijs na)
En als het dan nog niet gelukt is een kerel te strikken ga je na afloop net als ik(en nog 3 malloten)stappen in Zwolle om vervolgens alleen mannen in lederhosen tegen te komen (dus geef je je weer op voor de volgende picknick etc etc etc)
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
XABIA794
|
|
Geplaatst: zondag 30 januari 2011, 14:39
|
|
|
LEANNE226 schreef: | Er zijn enkele dingen belangrijk voor het picknicken Xabia........ Allereerst de lokauto("bezit maakt op mij geen indruk maar stiekem vind ik die BMW toch wel euh........" ) Vervolgens de lokhond("ahhhhhhhh mag ik je puppy aaien????" en dan jou,daten,trouwen en 6 kindjes met je krijgen? ) En vergeet de lokpartner niet (als je naast een nog minder knap iemand gaat zitten kom je mooier over )
We kenne dr hoast een cursus van moake....... |
eeuuuhhh nog andere tips leanne heb zelf al een coole car, incl motor men lokhond is overgelopen naar men vorige vriend, en kwa liefde door de maag men ex kon beter koken als ik... tsssss misschien kunnen we een topic openen met verlanglijstjes
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GRIFFIN748
|
|
Geplaatst: maandag 31 januari 2011, 01:40
|
|
|
waar je al niet op uit komt...alleen omdat iemand meldt in een oud lijk, SAAB genaamd (tsja, geen Benz of BMW, daar gaan mijn kansen op de relatiemarkt...), te rijden.
Laatst aangepast door
|
GRIFFIN748
|
op maandag 31 januari 2011, 02:10
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: maandag 31 januari 2011, 10:20
|
|
|
GRIFFIN748 schreef: | waar je al niet op uit komt...alleen omdat iemand meldt in een oud lijk, SAAB genaamd (tsja, geen Benz of BMW, daar gaan mijn kansen op de relatiemarkt...), te rijden. |
Je hebt in ieder geval een auto.... .Er was toch ook al eens een topic geweest over dat mannen zonder auto moeilijker aan de vrouw kwamen of zoiets?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
XABIA794
|
|
Geplaatst: maandag 31 januari 2011, 10:58
|
|
|
GRIFFIN748 schreef: | waar je al niet op uit komt...alleen omdat iemand meldt in een oud lijk, SAAB genaamd (tsja, geen Benz of BMW, daar gaan mijn kansen op de relatiemarkt...), te rijden. |
aaacchh... tis best wel sympathiek om met een ouwe kar rond te rijden mijne is ook al voorbij zen tienerjaren
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GRACE585
|
|
Geplaatst: maandag 31 januari 2011, 11:26
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Je hebt in ieder geval een auto.... .Er was toch ook al eens een topic geweest over dat mannen zonder auto moeilijker aan de vrouw kwamen of zoiets? |
ach als 1 van de 2 een auto heeft dan kom je al een heel eind hoor willemijn
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GRACE585
|
|
Geplaatst: maandag 31 januari 2011, 11:28
|
|
|
LEANNE226 schreef: | Lok-eten! Want de liefde van de man gaat door de......... Je had uiteraard al een bevallig mandje gevuld met lekkernijen van de traiteur(en roept:"daaaaaaaagen heb ik in de keuken gestaan,daar geniet ik zooooo van he") Maar pas op voor de valkuil,net doen alsof je altijd op dieet bent(aangeboren gebrek),nip hooguit aan een bakje Activa yoghurt....(op de terugweg even aan bij de Mac voor een supersized burgermeal met karamelijs na)
En als het dan nog niet gelukt is een kerel te strikken ga je na afloop net als ik(en nog 3 malloten)stappen in Zwolle om vervolgens alleen mannen in lederhosen tegen te komen (dus geef je je weer op voor de volgende picknick etc etc etc) |
zoveel goede raad leanne en men komt er nog niet uit ¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CHATULIEM619
|
|
Geplaatst: maandag 31 januari 2011, 13:08
|
|
|
LEANNE226 schreef: | Lok-eten! Want de liefde van de man gaat door de......... Je had uiteraard al een bevallig mandje gevuld met lekkernijen van de traiteur(en roept:"daaaaaaaagen heb ik in de keuken gestaan,daar geniet ik zooooo van he") Maar pas op voor de valkuil,net doen alsof je altijd op dieet bent(aangeboren gebrek),nip hooguit aan een bakje Activa yoghurt....(op de terugweg even aan bij de Mac voor een supersized burgermeal met karamelijs na)
En als het dan nog niet gelukt is een kerel te strikken ga je na afloop net als ik(en nog 3 malloten)stappen in Zwolle om vervolgens alleen mannen in lederhosen tegen te komen (dus geef je je weer op voor de volgende picknick etc etc etc) |
Het is dus duidelijk een date-picknick, fijn dat we dat nu eindelijk eens boven water hebben....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: maandag 31 januari 2011, 13:18
|
|
|
GRACE585 schreef: | ach als 1 van de 2 een auto heeft dan kom je al een heel eind hoor willemijn |
Ik vind het absoluut geen basisvoorwaarde voor een relatie hoor.....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MAR907
|
|
Geplaatst: maandag 31 januari 2011, 13:19
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | Het is dus duidelijk een date-picknick, fijn dat we dat nu eindelijk eens boven water hebben.... |
Het is duidelijk een saab-date-picknick met een stofwolkje....
|
|
Naar boven |
|
|