ChristianMatch

Forum

BZV Topic
Ga naar pagina Vorige 1 ... 5 6 7 8 9 10 11 ... 31 Volgende
ChristianMatch forum index » Vriendschap en relaties
Auteur Bericht
VISSER278

BerichtGeplaatst: zondag 23 januari 2011, 00:25

WILLEMIJN232 schreef:
Het is nog veel erger Visser, ik ben er morgenavond niet dus kan geen van beide programma's kijken...... Boze smiley
Hoewel, weggebruikers heb ik nog nooit gezien......

je bent weer scherp, willemijn. Dát programma ken ik ook niet.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CROSSROAD317

BerichtGeplaatst: zondag 23 januari 2011, 17:57

VISSER278 schreef:
je bent weer scherp, willemijn. Dát programma ken ik ook niet.

Coole smiley met zonnebril
Naar boven

Auteur Bericht
IMKE917

BerichtGeplaatst: zondag 23 januari 2011, 21:42

Wat een *** die boer Richard zeg Boze smiley speelt niet volgens de bzv spelregels Gefrustreerde smiley kunnen volgende week alle dames naar huis zeker Smiley die vol vragen zit
Naar boven

Auteur Bericht
PIETER649

BerichtGeplaatst: zondag 23 januari 2011, 21:44

IMKE917 schreef:
Wat een *** die boer Richard zeg Boze smiley speelt niet volgens de bzv spelregels Gefrustreerde smiley kunnen volgende week alle dames naar huis zeker Smiley die vol vragen zit

hij heeft groot gelijk... het is geen betaalde acteur die een kunstje opvoerd... waarom zou hij voor een tv programma nog n week met vrouwen over de vloer gaan zitten en ze valse hoop geven?
hop, dr uit met die dames.
Naar boven

Auteur Bericht
CROSSROAD317

BerichtGeplaatst: zondag 23 januari 2011, 21:46

PIETER649 schreef:
hij heeft groot gelijk... het is geen betaalde acteur die een kunstje opvoerd... waarom zou hij voor een tv programma nog n week met vrouwen over de vloer gaan zitten en ze valse hoop geven?

Iets met spelregels misschien .... Smiley die vol vragen zit
Naar boven

Auteur Bericht
HENK710

BerichtGeplaatst: zondag 23 januari 2011, 21:47

CROSSROAD317 schreef:
Iets met spelregels misschien .... Smiley die vol vragen zit

Alsof je gevoel totaal in spelregels kunt vangen...
Naar boven

Auteur Bericht
IMKE917

BerichtGeplaatst: zondag 23 januari 2011, 21:47

PIETER649 schreef:

Dan had tie direct nadat hij met die dame (naam ff ontschoten) was gaan daten moeten afmelden voor verdere deelname en niet nog scheinheilig ze allemaal op de boerderij moeten halen.
Naar boven

Auteur Bericht
HENK710

BerichtGeplaatst: zondag 23 januari 2011, 21:49

IMKE917 schreef:
Dan had tie direct nadat hij met die dame (naam ff ontschoten) was gaan daten moeten afmelden voor verdere deelname en niet nog scheinheilig ze allemaal op de boerderij moeten halen.

Blijkbaar kan een mens ook gaan twijfelen en wil hij dit eerst nog eens goed op een rij zetten voor zichzelf voor hij iets onderneemt... Bezint eer ge begint heet dat Knipoog smiley Voor een relatie misschien wel zo prettig Coole smiley met zonnebril
Naar boven

Auteur Bericht
IMKE917

BerichtGeplaatst: zondag 23 januari 2011, 21:54

HENK710 schreef:
Blijkbaar kan een mens ook gaan twijfelen en wil hij dit eerst nog eens goed op een rij zetten voor zichzelf voor hij iets onderneemt... Bezint eer ge begint heet dat Knipoog smiley Voor een relatie misschien wel zo prettig Coole smiley met zonnebril

Zou kunnen, maar zo bracht hij het niet.
Hij geeft aan direct al te hebben geweten dat die andere 2 dames geen kans meer maakten.
Naar boven

Auteur Bericht
INEZ910

BerichtGeplaatst: zondag 23 januari 2011, 22:04

Heerlijke soap dat BZV, genieten!! Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven

Auteur Bericht
VISSER278

BerichtGeplaatst: zondag 23 januari 2011, 22:16

INEZ910 schreef:
Heerlijke soap dat BZV, genieten!! Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

Wat jammer nou voor Willemijn, dat ze dit vanavond allemaal heeft moeten missen. Coole smiley met zonnebril
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226

BerichtGeplaatst: zondag 23 januari 2011, 22:16

IMKE917 schreef:
Hij geeft aan direct al te hebben geweten dat die andere 2 dames geen kans meer maakten.

De uitverkoren dame was ook niet zo blij.......cool Coole smiley met zonnebril

Annemarie blijft saai en bot,ze heeft haar kansen gemist ben ik bang en helaas heeft ze toegegeven niet zo van diepere gesprekken te houden dus past die Harry prima bij haar Knipoog smileyJohannes krijgt,denk ik,heel veel brieven van kijksters Clown smiley
Gijsbert blijft een lekker..........euh........leuke boer uche uche.......maar op een oud troepje,ik gok op die blonde........of gaat hij voor de veel jongere brunette? Lachende smiley met blinkend witte tanden

Nou,dat wastwelweer he?

Laatst aangepast door
LEANNE226
op zondag 23 januari 2011, 22:17
Naar boven

Auteur Bericht
MARIJAN072

BerichtGeplaatst: zondag 23 januari 2011, 23:09

IMKE917 schreef:

'k Ben het met je eens, dat hij dit niet kan maken. Hij had zich even in moeten houden en geen afspraak moeten maken. Maar ja, niet handig dat de KRO alle telefoonnummers geeft. De verleiding was kennelijk wel heel groot.

Wat betreft Annemarie, het verbaast mij eigenlijk dat zij 3 zulke leuke boeren heeft uitgekozen. Ze boft maar, dat ze alledrie willen blijven. Ze heeft namelijk maar weinig belangstelling in ze getoond. Ik vond het erg grappig dat de boeren, bij gebrek aan belangstelling van haar kant, met elkaar gingen praten. Leuk, om te horen! Meestal zijn vrouwen prateriger, maar hier zijn het de mannen. Of ze haar keuze kan motiveren, vraag ik me af. Ik blijf Adriaan de leukste vinden, maar denk aan de andere kant dat hij ook wel andere leuke meiden (iets voor jou, Carien Knipoog smiley ) kan krijgen.
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232

BerichtGeplaatst: maandag 24 januari 2011, 02:06

Ik lees jullie reacties en ik heb nog niets gezien Boze smiley
Wat is er allemaal aan de hand????Is Richard vreemd gegaan???? Verraste, verbaasde smiley
En wie is er nu weg bij Annemarie.....allemaal vragen Verraste, verbaasde smiley
Ga gauw uitzending gemist kijken, maar eerst maar eens slapen....... Slapende smiley

Laatst aangepast door
WILLEMIJN232
op maandag 24 januari 2011, 02:16
Naar boven

Auteur Bericht
GRIFFIN748

BerichtGeplaatst: maandag 24 januari 2011, 10:07

nieuw kijk-record: 5.1 (miljoen, ja)
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232

BerichtGeplaatst: maandag 24 januari 2011, 11:56

MARIJAN072 schreef:
'k Ben het met je eens, dat hij dit niet kan maken. Hij had zich even in moeten houden en geen afspraak moeten maken. Maar ja, niet handig dat de KRO alle telefoonnummers geeft. De verleiding was kennelijk wel heel groot.

Wat betreft Annemarie, het verbaast mij eigenlijk dat zij 3 zulke leuke boeren heeft uitgekozen. Ze boft maar, dat ze alledrie willen blijven. Ze heeft namelijk maar weinig belangstelling in ze getoond. Ik vond het erg grappig dat de boeren, bij gebrek aan belangstelling van haar kant, met elkaar gingen praten. Leuk, om te horen! Meestal zijn vrouwen prateriger, maar hier zijn het de mannen. Of ze haar keuze kan motiveren, vraag ik me af. Ik blijf Adriaan de leukste vinden, maar denk aan de andere kant dat hij ook wel andere leuke meiden (iets voor jou, Carien Knipoog smiley ) kan krijgen.

Die Richard zeg! Hij is gewoon niet fair.....en dan nog tegen Yvon zeggen dat hij gewoon het spel door wil spelen........
Terecht dat Yvon opmerkt: dat gaan we niet doen Duiveltje smiley En jij gaat het ze vertellen........ Boze smiley
Klare taal!
Naar boven

Auteur Bericht
MARIJAN072

BerichtGeplaatst: maandag 24 januari 2011, 17:33

WILLEMIJN232 schreef:
Die Richard zeg! Hij is gewoon niet fair.....en dan nog tegen Yvon zeggen dat hij gewoon het spel door wil spelen........
Terecht dat Yvon opmerkt: dat gaan we niet doen Duiveltje smiley En jij gaat het ze vertellen........ Boze smiley
Klare taal!

Prima aanpak van Yvonne! En die andere vrouwen zijn ook niet mis, hopelijk laten ze het hem goed voelen. 'k Moet overigens nog zien of het echt iets wordt tussen Richard en Annemieke hoor.
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232

BerichtGeplaatst: maandag 24 januari 2011, 17:53

MARIJAN072 schreef:
Prima aanpak van Yvonne! En die andere vrouwen zijn ook niet mis, hopelijk laten ze het hem goed voelen. 'k Moet overigens nog zien of het echt iets wordt tussen Richard en Annemieke hoor.

Ik ook Marijan....en trouwens.....zij heeft het ook niet zo fair gespeeld toch om al een afspraakje met hem te maken???? Verraste, verbaasde smiley
Ben inderdaad naar de reacties van de andere dames, die zijn volgens mij niet voor de poes........ Knipoog smiley
Nou ja, blijft spannend!
Naar boven

Auteur Bericht
MIEKE364

BerichtGeplaatst: maandag 24 januari 2011, 23:13

WILLEMIJN232 schreef:
Ik ook Marijan....en trouwens.....zij heeft het ook niet zo fair gespeeld toch om al een afspraakje met hem te maken???? Verraste, verbaasde smiley
Ben inderdaad naar de reacties van de andere dames, die zijn volgens mij niet voor de poes........ Knipoog smiley
Nou ja, blijft spannend!

Die meiden gaan hem het vuur aan de schenen leggen, reken maar!!
Hij geeft er twee het idee dat ze het wordt en dat kan-ie beter niet doen, hè, vragen om problemen. Hij is er niet uit en ze glimlachen wel lief naar hem maar meer ook niet; ze zijn op hun hoede. Hij maakt een wat warrige en flirterige indruk naar alledrie, arme man.
Zelfs in de wereld draait door zat de tafel vol met Yvonne, exboer op zoek met ega en deskundigen die de laatste aflevering ontrafelden, lachen! Dus Willemijn, neem die aflevering ook even mee met uitzending gemist, dat mag je niet missen.......
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232

BerichtGeplaatst: dinsdag 25 januari 2011, 02:33

MIEKE364 schreef:
Hij geeft er twee het idee dat ze het wordt en dat kan-ie beter niet doen, hè, vragen om problemen. Hij is er niet uit en ze glimlachen wel lief naar hem maar meer ook niet; ze zijn op hun hoede. Hij maakt een wat warrige en flirterige indruk naar alledrie, arme man.
Zelfs in de wereld draait door zat de tafel vol met Yvonne, exboer op zoek met ega en deskundigen die de laatste aflevering ontrafelden, lachen! Dus Willemijn, neem die aflevering ook even mee met uitzending gemist, dat mag je niet missen.......

Hoeft niet Mieke, ik heb het gezien! En als je er al te serieus naar keek dacht je: waar gaat dit over?????? Maar ja, eigenlijk genoot ik er ook wel weer van..... Knipoog smiley

Laatst aangepast door
WILLEMIJN232
op dinsdag 25 januari 2011, 02:33
Naar boven

Auteur Bericht
CARIEN982

BerichtGeplaatst: dinsdag 25 januari 2011, 12:42

MARIJAN072 schreef:

Hij is wel de aardigste Marijan, maar niet echt mijn type.

Ik ga eens kijken of er in Oostenrijk nog leuke boertjes lopen. Clown smiley

En wat denk je van die Groningers... die in hetzelfde hotel logeren? Coole smiley met zonnebril
Komt allemaal goed hoor! Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
EVA685

BerichtGeplaatst: dinsdag 25 januari 2011, 15:50

CARIEN982 schreef:
Hij is wel de aardigste Marijan, maar niet echt mijn type.

Ik ga eens kijken of er in Oostenrijk nog leuke boertjes lopen. Clown smiley

En wat denk je van die Groningers... die in hetzelfde hotel logeren? Coole smiley met zonnebril
Komt allemaal goed hoor! Lachende smiley

Carien....geniet ervan, daar hoog in de bergen Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
CARIEN982

BerichtGeplaatst: dinsdag 25 januari 2011, 15:54

EVA685 schreef:
Carien....geniet ervan, daar hoog in de bergen Knipoog smiley

Dat ga ik zeker doen Eva! Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
CROSSROAD317

BerichtGeplaatst: dinsdag 25 januari 2011, 17:17

CARIEN982 schreef:
Dat ga ik zeker doen Eva! Knipoog smiley

Heidi (Carien) treft de schaapherder Peter ..... jodelahieeetieeee ..... Clown smiley
Naar boven

Auteur Bericht
MARIJAN072

BerichtGeplaatst: dinsdag 25 januari 2011, 22:22

MIEKE364 schreef:

Bedankt voor deze kijktip, had ik nog niet gezien. Inmiddels dus wel.... Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
CARIEN982

BerichtGeplaatst: dinsdag 25 januari 2011, 22:34

CROSSROAD317 schreef:
Heidi (Carien) treft de schaapherder Peter ..... jodelahieeetieeee ..... Clown smiley

Dat zou wel leuk zijn Crossie...daarop die hoge berg Clown smiley
Naar boven

Auteur Bericht
BERT168

BerichtGeplaatst: woensdag 26 januari 2011, 00:00

ja moi,

hadden jullie al gehoord dat boer marcel voor de poolse Ksenia kiest?
boeren in de omgeving zien alleen Ksenia nog maar bij zijn boerderij,tenminste dat heb ik op een nieuws site gezien...

het programma is immers maanden geleden al opgenomen,dus mensen die in omgeving van de bzv boeren wonen,weten allang welke vrouw het geworden is natuurlijk..
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232

BerichtGeplaatst: woensdag 26 januari 2011, 00:41

BERT168 schreef:
ja moi,

hadden jullie al gehoord dat boer marcel voor de poolse Ksenia kiest?
boeren in de omgeving zien alleen Ksenia nog maar bij zijn boerderij,tenminste dat heb ik op een nieuws site gezien...

het programma is immers maanden geleden al opgenomen,dus mensen die in omgeving van de bzv boeren wonen,weten allang welke vrouw het geworden is natuurlijk..

Je klapt uit de school Bert..... Verraste, verbaasde smiley
Naar boven

Auteur Bericht
MARIJAN072

BerichtGeplaatst: zaterdag 29 januari 2011, 10:15

Nog 1 nachtje slapen...... Knipoog smiley Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
AARTJE289

BerichtGeplaatst: zaterdag 29 januari 2011, 10:23