Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: woensdag 20 april 2011, 18:51
|
|
|
MARISKA601 schreef: | ik krijg bij windows mail de error 0x800co155,2
bij msnmessenger live 80070005 |
Oeps.....dat klinkt niet best. Tekort aan vitamientjes denk ik.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: woensdag 20 april 2011, 19:54
|
|
|
Googelen maar......................
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARYLIEN613
|
|
Geplaatst: woensdag 20 april 2011, 23:13
|
|
|
werk met mac = geen windows (dat pop-up gedoe vind ik op mijn mac niet zo, maar heb geen problemen meer met firefox)
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LEONARD480
|
|
Geplaatst: zaterdag 23 april 2011, 13:18
|
|
|
Uit het blad Computer idee ... Misschien kan je er iets mee Mariska...
Foutmelding 0x80070005 Ik krijg foutmelding '0x80070005' bij Windows 7. Bij Systeemherstel na het weer opstarten zie ik: "...Het herstel is niet voltooid, onbekende fout 0x80070005..." Na uitschakelen van het antivirus-programma blijft het nog steeds fout gaan. Hoe is dit op te lossen?
De oplossing....
U zit sowieso op de goede weg, want deze fout heeft te maken met niet krijgen van toegang tot bepaalde (systeem)bestanden. Dit specifieke probleem wordt in de regel veroorzaakt door 'security software' van derden, dus het uitschakelen van dat antivirus-programma is een goede zet geweest. Kennelijk draait er nog meer en dan moet u ook denken aan de firewall of aan anti-malware, anti-spamware en anti-spyware. Wat gebeurt er als u in de 'Veilige Modus' aan het werk gaat?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: zaterdag 23 april 2011, 15:23
|
|
|
De beste oplossing is
is dat het account die is aangenmaakt door de koper van de desktop eraf gaat.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LEONARD480
|
|
Geplaatst: zaterdag 23 april 2011, 15:25
|
|
|
MARISKA601 schreef: | De beste oplossing is
is dat het account die is aangenmaakt door de koper van de desktop eraf gaat. |
Dan zie je ook dat muizen geen verstand van computers hebben.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
THOMAS968
|
|
Geplaatst: zaterdag 23 april 2011, 16:17
|
|
|
LEONARD480 schreef: | Dan zie je ook dat muizen geen verstand van computers hebben. |
Nou Mariska, dat valt me weer van je tegen. Het is toch volkomen logisch dat wanneer je fout 0x800co155,2 krijgt je meteen weet dat dit te maken heeft met anti-malware software van anderen dan microschoft, die dit soort flauwekul mogelijk bedenken om jou hun eigen bescherming te laten kopen? pfff wat een witteboordcriminelen zitten daar in Amerika.
In a world with no walls and fences, who needs Windows and Gates?
Apple kost wat meer geld maar minder ellende. Mijn computer is al jaren niet vastgelopen of vertraagd. Windows? Nooit weer.
Thomas, hoewel in een appel bijten? Kan niet op CM.
Laatst aangepast door
|
THOMAS968
|
op zaterdag 23 april 2011, 16:21
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: zaterdag 23 april 2011, 19:07
|
|
|
LEONARD480 schreef: | Uit het blad Computer idee ... Misschien kan je er iets mee Mariska...
Foutmelding 0x80070005 Ik krijg foutmelding '0x80070005' bij Windows 7. Bij Systeemherstel na het weer opstarten zie ik: "...Het herstel is niet voltooid, onbekende fout 0x80070005..." Na uitschakelen van het antivirus-programma blijft het nog steeds fout gaan. Hoe is dit op te lossen?
De oplossing....
U zit sowieso op de goede weg, want deze fout heeft te maken met niet krijgen van toegang tot bepaalde (systeem)bestanden. Dit specifieke probleem wordt in de regel veroorzaakt door 'security software' van derden, dus het uitschakelen van dat antivirus-programma is een goede zet geweest. Kennelijk draait er nog meer en dan moet u ook denken aan de firewall of aan anti-malware, anti-spamware en anti-spyware. Wat gebeurt er als u in de 'Veilige Modus' aan het werk gaat? |
De veilige modus staan aan..... geen inet verbinding... Veilige modus maar uitgezet.
Laatst aangepast door
|
MARISKA601
|
op zaterdag 23 april 2011, 19:09
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LEONARD480
|
|
Geplaatst: zaterdag 23 april 2011, 19:08
|
|
|
THOMAS968 schreef: | Nou Mariska, dat valt me weer van je tegen. Het is toch volkomen logisch dat wanneer je fout 0x800co155,2 krijgt je meteen weet dat dit te maken heeft met anti-malware software van anderen dan microschoft, die dit soort flauwekul mogelijk bedenken om jou hun eigen bescherming te laten kopen? pfff wat een witteboordcriminelen zitten daar in Amerika.
Apple kost wat meer geld maar minder ellende. Mijn computer is al jaren niet vastgelopen of vertraagd. Windows? Nooit weer.
Thomas, hoewel in een appel bijten? Kan niet op CM. |
Tjonge Thomas de emotie zit wel diep over microschoft ...ha ha Ook ik heb er moeite mee de leidende positie in de wereld van Windows. Ooit zijn ze op een makkelijke manier aan Dos gekomen, waarna ze het slim op de markt hebben gebracht ...... nu hoop ik dat er meer concurrentie strijd komt.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: zaterdag 23 april 2011, 19:37
|
|
|
THOMAS968 schreef: | Nou Mariska, dat valt me weer van je tegen. Het is toch volkomen logisch dat wanneer je fout 0x800co155,2 krijgt je meteen weet dat dit te maken heeft met anti-malware software van anderen dan microschoft, die dit soort flauwekul mogelijk bedenken om jou hun eigen bescherming te laten kopen? pfff wat een witteboordcriminelen zitten daar in Amerika.
Thomas, hoewel in een appel bijten? Kan niet op CM. |
Was het Doornroosje ook niet die in een Apple beet??????
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: zaterdag 23 april 2011, 20:50
|
|
|
He Leo
Heb jij ook verstand van digitale fotocamera's? Sinds vandaag heb ik iedere keer als ik dat ding aanzet de melding:Storing geheugenkaart, controleer de geheugenkaart. Heb dat dingetje eruit gehaald maar zie er niks aan.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: zaterdag 23 april 2011, 20:59
|
|
|
het werkt weer goed hier...mijn letters die me grote vertraging op het scherm komen (het zijn net de Nederlandse treinen) de chatbox die niet goed werkt of me een raar scherm oplevert...en toch is alleen de site van CM maar geopend...dit is echt heel erg irritant...een afknapper dus
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: zaterdag 23 april 2011, 21:02
|
|
|
FRANKT627 schreef: | het werkt weer goed hier...mijn letters die me grote vertraging op het scherm komen (het zijn net de Nederlandse treinen) de chatbox die niet goed werkt of me een raar scherm oplevert...en toch is alleen de site van CM maar geopend...dit is echt heel erg irritant...een afknapper dus |
CM- onwaardig, vind je niet?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: zaterdag 23 april 2011, 21:03
|
|
|
VISSER278 schreef: | CM- onwaardig, vind je niet? |
Wat was de naam van die Russische site ook al weer???
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: zaterdag 23 april 2011, 21:06
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Wat was de naam van die Russische site ook al weer??? |
wodka-friends.com
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: dinsdag 26 april 2011, 14:45
|
|
|
Ik heb IE8 (denk ik wat die versie betreft) en ik heb vele sites in mijn 'Favourieten' staan. Als ik nu Chrome installeer ben ik die sites in mijn 'Favourieten' dan kwijt.
Ik vraag dit omdat ik toch steeds die last blijf ondervinden wanneer ik een mail schrijf. De letters verschijnen met vertraging op het scherm wat heel lastig is.
Ik heb al met de CCleaner aan de slag geweest en ik schijfdefragmentie gedaan en als ik de site van CM opstaan heb is er geen enkele andere site open.
Frank
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: dinsdag 26 april 2011, 15:00
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Ik heb IE8 (denk ik wat die versie betreft) en ik heb vele sites in mijn 'Favourieten' staan. Als ik nu Chrome installeer ben ik die sites in mijn 'Favourieten' dan kwijt.
Ik vraag dit omdat ik toch steeds die last blijf ondervinden wanneer ik een mail schrijf. De letters verschijnen met vertraging op het scherm wat heel lastig is.
Ik heb al met de CCleaner aan de slag geweest en ik schijfdefragmentie gedaan en als ik de site van CM opstaan heb is er geen enkele andere site open.
Frank |
Nee frank ook in chrome kan je je favorieten kwijt. je kan ze importeren vanuit de webrowser die je gebruikt
Ik zelf had de IE 8 op de laptop en ik ondervond er zware problemen mee. oa om de 3 seconden van cm af knikkeren.
Het is even een gepruts om chrome in te stellen. vooral als je een digibeet bent.
tis een beetje ver fietsen voor mij. ik hoop dat er iemand in je buurt woont die je kan helpen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: dinsdag 26 april 2011, 15:08
|
|
|
MARISKA601 schreef: | Nee frank ook in chrome kan je je favorieten kwijt. je kan ze importeren vanuit de webrowser die je gebruikt
Ik zelf had de IE 8 op de laptop en ik ondervond er zware problemen mee. oa om de 3 seconden van cm af knikkeren.
Het is even een gepruts om chrome in te stellen. vooral als je een digibeet bent.
tis een beetje ver fietsen voor mij. ik hoop dat er iemand in je buurt woont die je kan helpen. |
Dus Piep, ik kan Chrome installeren en de IE behouden? Versta ik dat goed zo? Daarna importeer ik de items van 'Favourieten' naar Chrome? Het is dus niet zo dat Chrome die automatisch overneemt?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: dinsdag 26 april 2011, 15:56
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Dus Piep, ik kan Chrome installeren en de IE behouden? Versta ik dat goed zo? Daarna importeer ik de items van 'Favourieten' naar Chrome? Het is dus niet zo dat Chrome die automatisch overneemt? |
Ja google chrome downloaden.. Instellen als startpagina... dan zie je rechtsboven een moersleutel daar op klikken en dan opties
dan kom je op daar op pagina basis instellingen links zie je dan ook persoonlijke items daarop klikken en als je het goed ziet dan zoek je browsergegevens daarop klikken en alles aanvinken
bovenin staat van microsoft internet explorer daar moet het op staan.
dan sluit je het zooitje van de opties
links boven zie je dan een oranje koffertje met andere bladwijzer. dan zie je als het goed is al je favorieten.
zo nee dan ligt het niet aan jouw maar aan mij, ikke beetje digibeet
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LEONARD480
|
|
Geplaatst: dinsdag 26 april 2011, 15:58
|
|
|
VISSER278 schreef: | He Leo
Heb jij ook verstand van digitale fotocamera's? Sinds vandaag heb ik iedere keer als ik dat ding aanzet de melding:Storing geheugenkaart, controleer de geheugenkaart. Heb dat dingetje eruit gehaald maar zie er niks aan. |
Misschien even in de laptop/pc geheugenkaartlezer en schijfcontole toepassen. Kan zijn dat de mapideling ...niet meer toegankelijk is.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LEONARD480
|
|
Geplaatst: dinsdag 26 april 2011, 16:00
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Dus Piep, ik kan Chrome installeren en de IE behouden? Versta ik dat goed zo? Daarna importeer ik de items van 'Favourieten' naar Chrome? Het is dus niet zo dat Chrome die automatisch overneemt? |
Je kunt diverse browsers, naast elkaar laten staan en gebruiken Frank Maar de favourieten is een ander verhaal
Laatst aangepast door
|
LEONARD480
|
op dinsdag 26 april 2011, 16:00
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: dinsdag 26 april 2011, 17:42
|
|
|
LEONARD480 schreef: | Je kunt diverse browsers, naast elkaar laten staan en gebruiken Frank Maar de favourieten is een ander verhaal |
Tja, als ik dat hoor hou ik het maar liever bij de IE. De favourieten zijn wel erg nuttig voor mij. Die wil ik dus niet kwijt.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
THOMAS968
|
|
Geplaatst: dinsdag 26 april 2011, 18:27
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Tja, als ik dat hoor hou ik het maar liever bij de IE. De favourieten zijn wel erg nuttig voor mij. Die wil ik dus niet kwijt. |
Frank, je maakt je zorgen om niks. Als je Explorer geïnstalleerd hebt en je zet Firefox of een andere browser er naast dan zal die vragen of de favorieten van een andere browser (in dit geval van Explorer) moeten worden geïmporteerd. In jouw geval blijven de favorieten in je oude browser daar ook gewoon staan. Je raakt dus niks kwijt. Firefox is als browser sneller en stabieler.Niet voor niets wordt gesproken over Internet Exploder. Veel onverklaarbare vastlopers vinden mogelijk niet meer plaats als je dit Microsoftproduct laat voor wat het is. Chrome is ook snel. Safari loopt minder hard maar heeft wat extra mogelijkheden, die je meestal niet zult gebruiken. Firefox is snel en compleet. Afhankelijk van je geheugen kun je meerdere browsers zelfs tegelijk gebruiken.
Thomas
Laatst aangepast door
|
THOMAS968
|
op dinsdag 26 april 2011, 19:19
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: dinsdag 26 april 2011, 19:31
|
|
|
LEONARD480 schreef: | Misschien even in de laptop/pc geheugenkaartlezer en schijfcontole toepassen. Kan zijn dat de mapideling ...niet meer toegankelijk is. |
Bedankt Leo. Heb idd. even het geheugenkaartje in de pc gestopt , daarna terug in de camera en hij deed het weer. Maar aangezien mn zoon dat ding vrijdag mee moet nemen naar Bangladesh ... is het verstandig om maar een nieuw sd-kaartje op reserve mee te geven? Denk niet dat daar zoveel pc's/ laptops beschikbaar zijn.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: dinsdag 26 april 2011, 19:36
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Tja, als ik dat hoor hou ik het maar liever bij de IE. De favourieten zijn wel erg nuttig voor mij. Die wil ik dus niet kwijt. |
je raakt ze niet kwijt frank. je behoud ze in de IE. en ze komen terecht in chrome. dus dubbelop.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: dinsdag 26 april 2011, 19:46
|
|
|
VISSER278 schreef: | Bedankt Leo. Heb idd. even het geheugenkaartje in de pc gestopt , daarna terug in de camera en hij deed het weer. Maar aangezien mn zoon dat ding vrijdag mee moet nemen naar Bangladesh ... is het verstandig om maar een nieuw sd-kaartje op reserve mee te geven? Denk niet dat daar zoveel pc's/ laptops beschikbaar zijn. |
Ik zal er maar een stuk of wat meenemen. Ik, als fotografie liefhebber, zal het wel weten. En vooral als er iets meegebeurt of kwijtraakt heb je altijd nog iets..........
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: dinsdag 26 april 2011, 19:51
|
|
|
MARIO216 schreef: | Ik zal er maar een stuk of wat meenemen. Ik, als fotografie liefhebber, zal het wel weten. En vooral als er iets meegebeurt of kwijtraakt heb je altijd nog iets.......... |
Zijn zoon kan ook gewoon thuis blijven. Dat zijn een hoop pc-problemen en kosten uitgespaard.
Laatst aangepast door
|
FRANKT627
|
op dinsdag 26 april 2011, 19:52
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: dinsdag 26 april 2011, 20:57
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Zijn zoon kan ook gewoon thuis blijven. Dat zijn een hoop pc-problemen en kosten uitgespaard. |
Dat hedde gedacht frankie. Wel eens gehoord van aftellen? Nou, daar is ie al een poosje mee bezig. En wat betreft de kosten......alles bij elkaar gesponsord. Zelfs nog ruim over wat direct naar het desbetreffende project gaat. Dus ja, voor pa kunnen er wel een paar sd- kaartjes af he.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: woensdag 27 april 2011, 06:25
|
|
|
Nu heb ik Chrome maar nu is mijn CM-scherm kleiner. Bij IE had ik een groter scherm en zodoende waren de letters ook groter.
Bij Chrome mis ook de balk die ik bij IE had. In die balk stonden dan iconen van sites waar ik maar op hoefde de klikken om die site te openen.
Ook het kadertje voor een zoekopdracht in Google is er niet. Dat heb je wel bij IE.
Ik zal nog eens verder onderzoeken wat kan of niet kan met Chrome. Het is wel even wennen.
Frank
Laatst aangepast door
|
FRANKT627
|
op woensdag 27 april 2011, 06:26
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LEONARD480
|
|
Geplaatst: woensdag 27 april 2011, 08:01
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Nu heb ik Chrome maar nu is mijn CM-scherm kleiner. Bij IE had ik een groter scherm en zodoende waren de letters ook groter.
Bij Chrome mis ook de balk die ik bij IE had. In die balk stonden dan iconen van sites waar ik maar op hoefde de klikken om die site te openen.
Ook het kadertje voor een zoekopdracht in Google is er niet. Dat heb je wel bij IE.
Ik zal nog eens verder onderzoeken wat kan of niet kan met Chrome. Het is wel even wennen.
Frank |
Tel alle voor en nadelen Frank en je komt toch weer op IE uit.
|
|
Naar boven |
|
|