Auteur |
Bericht |
|
YELNIN491
|
|
Geplaatst: maandag 24 oktober 2011, 23:08
|
|
|
JOSINA022 schreef: | In Utrecht ook hoor! |
Pfff gelukkig
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: maandag 24 oktober 2011, 23:10
|
|
|
JOSINA022 schreef: | In Utrecht ook hoor! |
In Zeeland ook , behalve vanochtend voor een uur of 8 en vanavond
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
YELNIN491
|
|
Geplaatst: maandag 24 oktober 2011, 23:12
|
|
|
VISSER278 schreef: | In Zeeland ook , behalve vanochtend voor een uur of 8 en vanavond |
nou dan, waarom ben je dan verbaasd??
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: maandag 24 oktober 2011, 23:15
|
|
|
YELNIN491 schreef: | nou dan, waarom ben je dan verbaasd?? |
Omdat het bij jullie heel de dag zonnig geweest is en hier maar een uur of 10. Dat scheelt 14 uur.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: maandag 24 oktober 2011, 23:17
|
|
|
VISSER278 schreef: | Omdat het bij jullie heel de dag zonnig geweest is en hier maar een uur of 10. Dat scheelt 14 uur. |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
YELNIN491
|
|
Geplaatst: maandag 24 oktober 2011, 23:19
|
|
|
VISSER278 schreef: | Omdat het bij jullie heel de dag zonnig geweest is en hier maar een uur of 10. Dat scheelt 14 uur. |
tja verschil moet er wezen he!! jij hebt zovaak de zon, dan hebben wij regen, dus gun ons ook es wat straaltjes zon.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: maandag 24 oktober 2011, 23:25
|
|
|
YELNIN491 schreef: | tja verschil moet er wezen he!! jij hebt zovaak de zon, dan hebben wij regen, dus gun ons ook es wat straaltjes zon. |
Nou, ik gun het jullie wel hoor. Maar dan ook niet klagen he dat het koud en frisjes is . Het is gewoon heerlijk najaarsweer.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: maandag 24 oktober 2011, 23:28
|
|
|
VISSER278 schreef: | Nou, ik gun het jullie wel hoor. Maar dan ook niet klagen he dat het koud en frisjes is . Het is gewoon heerlijk najaarsweer. |
Mij hoor je niet klagen hoor
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
YELNIN491
|
|
Geplaatst: maandag 24 oktober 2011, 23:29
|
|
|
VISSER278 schreef: | Nou, ik gun het jullie wel hoor. Maar dan ook niet klagen he dat het koud en frisjes is . Het is gewoon heerlijk najaarsweer. |
Dat is niet klagen, dat is meedelen en een beoordeling van het weer. De zon scheen, maar het was koud en frisjes, daarmee zeggen we niet dat het geen lekker najaarsweer was.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CROSSROAD317
|
|
Geplaatst: dinsdag 25 oktober 2011, 11:19
|
|
|
Yelnin zal wel 24 uur per dag het zonnetje in huis zijn ....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
YELNIN491
|
|
Geplaatst: dinsdag 25 oktober 2011, 11:46
|
|
|
CROSSROAD317 schreef: | Yelnin zal wel 24 uur per dag het zonnetje in huis zijn .... |
arme ik gun je mij niet eens een paar uur slaap
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: dinsdag 25 oktober 2011, 12:32
|
|
|
YELNIN491 schreef: | arme ik gun je mij niet eens een paar uur slaap |
Je kan ook het zonnetje zijn terwijl je slaapt he Maar je woeit hier aardig weg staat veul wind en zonnetje is pleitos zeker weer eens in Zeeland of hoeven
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: dinsdag 25 oktober 2011, 20:36
|
|
|
Maar je woeit hier aardig weg staat veul wind en zonnetje is pleitos zeker weer eens in Zeeland of hoeven [/quote]
Het is ook noooooooit goed zeg.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: dinsdag 25 oktober 2011, 21:05
|
|
|
VISSER278 schreef: | Maar je woeit hier aardig weg staat veul wind en zonnetje is pleitos zeker weer eens in Zeeland of hoeven |
Het is ook noooooooit goed zeg. [/quote]
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
YELNIN491
|
|
Geplaatst: dinsdag 25 oktober 2011, 23:58
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Je kan ook het zonnetje zijn terwijl je slaapt he Maar je woeit hier aardig weg staat veul wind en zonnetje is pleitos zeker weer eens in Zeeland of hoeven |
zal weer es niet
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HERMAN388
|
|
Geplaatst: woensdag 26 oktober 2011, 11:40
|
|
|
Weer of geen weer. Het is toch Hollandse gewoonte?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: donderdag 27 oktober 2011, 15:37
|
|
|
Het zonnetje schijnt lekker Maar ik heb het de hele dag al gruwelijk koud
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
YELNIN491
|
|
Geplaatst: donderdag 27 oktober 2011, 16:18
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Het zonnetje schijnt lekker Maar ik heb het de hele dag al gruwelijk koud |
Kon het niet koud krijgen, teveel werk. pfff nu ff afkoelen, lekker onderuit op de bank. O,nee zit bij de PC
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: vrijdag 28 oktober 2011, 12:10
|
|
|
YELNIN491 schreef: | Kon het niet koud krijgen, teveel werk. pfff nu ff afkoelen, lekker onderuit op de bank. O,nee zit bij de PC |
Zonnetje schijnt wederom lekker En ik heb het ook maarzo lekker niet koud Dus we genieten er maar van. Volgens voorspellingen krijgen we een zeer heftige winter vast net zo heftig als de zomer was
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MOMO697
|
|
Geplaatst: vrijdag 28 oktober 2011, 12:49
|
|
|
de zon probeert door de bewolking heen te breken
over een kwartier zou het gelukt moeten zijn volgens de voorspellingen
ik wacht rustig af ...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
THOMAS968
|
|
Geplaatst: vrijdag 28 oktober 2011, 12:59
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Volgens voorspellingen krijgen we een zeer heftige winter vast net zo heftig als de zomer was |
Ach, de voorspelling is er op gebaseerd dat door de te verwachten luchtdrukverdeling er wel eens meer polaire dus koude lucht naar ons toe zou stromen. Het is maar zeer de vraag of dat gebeurt. Kijk maar eens naar de voorspellingen vijf dagen vooruit, daar klopt vaak al weinig van. Als de weerinstituten bij langetermijnvoorspellingen dezelfde modellen gebruiken, komen ze ook wel ongeveer tot dezelfde conclusies. Het weer voorspellen in onze regio is een hachelijke zaak, al kan het waar zijn. Rustig afwachten lijkt me inderdaad het beste.
Thomas, met het weer is het eerst zien en dan geloven.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HERMAN388
|
|
Geplaatst: vrijdag 28 oktober 2011, 13:34
|
|
|
MOMO697 schreef: | de zon probeert door de bewolking heen te breken
over een kwartier zou het gelukt moeten zijn volgens de voorspellingen
ik wacht rustig af ... |
Hier schijnt de zon volop en heerlijk
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HERMAN388
|
|
Geplaatst: maandag 31 oktober 2011, 12:36
|
|
|
Nog steeds
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: maandag 31 oktober 2011, 12:50
|
|
|
Heerlijk straks maar eens even de tuin in
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
YELNIN491
|
|
Geplaatst: maandag 31 oktober 2011, 15:36
|
|
|
zon schijnt al hele tijd, maar geen tijd om er van te genieten.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: maandag 31 oktober 2011, 19:45
|
|
|
YELNIN491 schreef: | zon schijnt al hele tijd, maar geen tijd om er van te genieten. |
Arme jij en het was zo lekker
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LEONARD480
|
|
Geplaatst: maandag 31 oktober 2011, 21:11
|
|
|
THOMAS968 schreef: | Ach, de voorspelling is er op gebaseerd dat door de te verwachten luchtdrukverdeling er wel eens meer polaire dus koude lucht naar ons toe zou stromen. Het is maar zeer de vraag of dat gebeurt. Kijk maar eens naar de voorspellingen vijf dagen vooruit, daar klopt vaak al weinig van. Als de weerinstituten bij langetermijnvoorspellingen dezelfde modellen gebruiken, komen ze ook wel ongeveer tot dezelfde conclusies. Het weer voorspellen in onze regio is een hachelijke zaak, al kan het waar zijn. Rustig afwachten lijkt me inderdaad het beste.
Thomas, met het weer is het eerst zien en dan geloven. |
Kan wel waar zijn Thomas, maar maak me nu toch wel ernstige zorgen. Zowel de Engelse als de Duitse meteorologen komen met dezelfde conclusie en voorspellen dat we halverwege november de eerste grote sneeuwval, met -25 graden Celsius. Zie wat er nu in de VS is gebeurd ...dat komt meestal in vertragende vorm hier naar toe. Winterbanden zijn nu ook al uitverkocht.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
YELNIN491
|
|
Geplaatst: maandag 31 oktober 2011, 22:13
|
|
|
LEONARD480 schreef: | Kan wel waar zijn Thomas, maar maak me nu toch wel ernstige zorgen. Zowel de Engelse als de Duitse meteorologen komen met dezelfde conclusie en voorspellen dat we halverwege november de eerste grote sneeuwval, met -25 graden Celsius.Zie wat er nu in de VS is gebeurd ...dat komt meestal in vertragende vorm hier naar toe. Winterbanden zijn nu ook al uitverkocht. |
Krijgen we lange wintervakantie
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: maandag 31 oktober 2011, 22:54
|
|
|
LEONARD480 schreef: | Kan wel waar zijn Thomas, maar maak me nu toch wel ernstige zorgen. Zowel de Engelse als de Duitse meteorologen komen met dezelfde conclusie en voorspellen dat we halverwege november de eerste grote sneeuwval, met -25 graden Celsius. Zie wat er nu in de VS is gebeurd ...dat komt meestal in vertragende vorm hier naar toe. Winterbanden zijn nu ook al uitverkocht. |
Half november: Volgens buienradar op 13 nov.: Max. temp 10 graden, min. temp. 6 graden en kans op neerslag 39 %.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HERMAN388
|
|
Geplaatst: dinsdag 1 november 2011, 09:57