ChristianMatch

Forum

niet altijd een antwword op mail
Ga naar pagina Vorige 1 ... 65 66 67 68 69 70 71 ... 6194 Volgende
ChristianMatch forum index » Over ChristianMatch
Auteur Bericht
RELLOK036

BerichtGeplaatst: dinsdag 22 december 2009, 12:06

PIETER649 schreef:
het probleem op cee-em was niet zozeer het vinden, maar het kiezen
euhm kiezen waaruit?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARIJAN072

BerichtGeplaatst: dinsdag 22 december 2009, 12:12

RELLOK036 schreef:
euhm kiezen waaruit?

Uit al die leuke vrouwen hier natuurlijk! Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ELISABETH227

BerichtGeplaatst: dinsdag 22 december 2009, 13:05

Goed om stil te staan bij eenzamen en mensen die het moeilijk hebben en alleen zijn. Een ding moet mij wel van het hart, ik ben al bijna 20 jaar alleen, waarvan de eerste 15 jaar met mijn kinderen. Alleen met Kerst werd er door mensen tegen mij gezegd: "Ja, maar met Kerst kun je toch niet alleen zijn". De rest van het jaar maakte het blijkbaar niet uit, dan hoorde ik er nooit iemand over. Het kan soms zelfs nog 'n beetje beledigend zijn om mensen die alleen zijn met z'n allen uit te nodigen met Kerst, soort kneuzenparty. Zo voelde ik dat wel een beetje en ging daar nooit naartoe.
Ik vierde Kerst lekker met de kinderen en als zij met hun vader naar opa en oma gingen, maakte ik voor mijzelf wat lekkers en kroop met een goed boek op de bank. Heerlijk, die rust. Opgeprikt zitten op visite bij een gezin waar je toch niet bijhoort vind ik eenzamer dan gewoon lekker op mijzelf in mijn eigen thuisje. Voor oud-en-nieuw geldt hetzelfde wat mij betreft. Ik haal mijn bollen en mijn flappen, nestel mij voor de tv en geniet ervan dat er niemand door de oudejaarsconference heenkletst!
Denk niet aan wat je niet hebt, maar aan wat je wel hebt. En God is een goede Vader die in echt eenzame moment werkelijk zijn troostende armen om ons heenslaat. Dat mogen we ook niet vergeten! Maar dat geldt gelukkig het hele jaar door! En, tijdens die dagen is het fijn om via cm contact te hebben met mensen!
Gezegende feestdagen wens ik jullie!
Naar boven

Auteur Bericht
ANNETTE792

BerichtGeplaatst: dinsdag 22 december 2009, 13:30

Je was me net voor Elisabeth, waarom is het enkel met kerst erg?

Opeens zijn mensen die alleen zijn zielig die dagen, de zwervers, ow wat erg dat die geen kerst vieren aan een mooi gedekte tafel.Oude mensen in het bejaardenhuis die het hele jaar alleen zitten zonder bezoek, krijgen opeens wel de aandacht, hongersnoden zijn die dagen veel erger dan de rest van het jaar, dus kom op, met kerst geven we geld aan het goede doel.
Ik vind het gewoon afkopen van een schuldgevoel zodat men zelf zonder schuldgevoel zich klem kan eten en vergeten waar kerst nou eigelijk om draait. Als je iets voor anderen wil doen moet je dat het hele jaar doen, en niet enkel in december zodat je op 1 januari weer lekker je egoistische leventje kan leiden.
Zelf vieren we oud en nieuw bij een goede vriendin die alleen is, niet omdat ze zielig is, maar gewoon omdat we het hele jaar door gezellig met elkaar optrekken!
Naar boven

Auteur Bericht
ARIENNEZ498

BerichtGeplaatst: dinsdag 22 december 2009, 13:53

RELLOK036 schreef:
wat me eigenlijk hier opvat is dat sommige discussie hier stranden op van een soort van ik heb gelijk en jij niet zoals ik het zie is de juiste en enigste manier maar is er weinig ruimte voor een andere kijk op een situatie..... valt me gewoon op
kijk je kan kijken naar een auto die heeft vier wilen een motor en een stuur (als het goed is) maar je kan ook zeggen een auto heeft deuren en brengt je van a naar b.... wie heeft er nu gelijk? ander voorbeeldje:
een huis heeft een dak en een voordeur... maar ook heeft een huis ramen en vertrekken de een is een flat de ander een ruitjes huis of een villa of noem maar op zijn allemaal huizen en allemaal klopt het beeld maar wie heeft er nu gelijk? kan op sommige dingen geen ander beeld zijn? ook wat de bijbel zegt? de een zegt nee tis zo maar de ander zegt nee tis zo? wie heeft er nu aan het rechte end? misschien bijde maar belichten ze een andere kijk op de situatie..... solly wilde dit ff kwijt

'k Geloof dat het méér is dan alleen maar je gelijk willen halen uit hoogmoed of starheid. Persoonlijk denk dat het te maken heeft met een stukje onzekerheid. Wanneer je je zelfbewust voelt, weet wie je bent en als je erop vertrouwt dat je persoonlijkheid door God gevoed wordt, is het niet zo erg 'eng' om een andere mening te horen dan de jouwe. Het brengt je niet van je stuk, sterker nog, je staat er open voor!
De rust die God geeft in jou? maakt de mening van een ander 'onbelangrijk' in goede zin.
Mijn persoonlijke mening doet er vaak niet toe vind ik. Ik luister graag en wanneer ik tóch mijn mening geef? Dan realiseer ik me heel goed dat deze door anderen 'verworpen' kan worden. Dat mag van mij....ik blijf nog steeds dezelfde Ariënne!
Naar boven

Auteur Bericht
MARIJAN072

BerichtGeplaatst: dinsdag 22 december 2009, 15:39

Helemaal mee eens, Elizabeth en Annette!
Naar boven

Auteur Bericht
JENNY524

BerichtGeplaatst: dinsdag 22 december 2009, 16:21

Trouwens, ik ben dan wel single, maar ik vier kerst niet alleen
Dat zou ik echt niemand toewensen. Althans, dan moeten de treinen nog wel rijden 24 december... anders ben ik het bokje..

Ik ben kerstavond en 1e kerstdag gezellig bij mijn zus en haar gezin + nog andere gasten en 2e kerstdag met bijna de hele familie bij mijn ouders. (zussen tussen 17 en 29 jaar oud)
Het is dan wel eens lastig, zoals ook degene die dit topic begint, niet iemand te hebben om ook lekker dicht tegen aan te kruipen. Je ziet het dan ineens wat meer. Maar ik ben niet eenzaam met kerst of alleen.
Ik hoop dat iedereen, en dat wens ik jullie bij deze ook toe, gezellige kerstdagen heeft met mensen om zich heen, zonder partner maar niet alleen.
Ik geef toe dat het wel wat anders is voor mensen die een specifiek iemand missen en niet 'een partner'. Ik wens hen ook warme kerstdagen (figuurlijk dan) toe.
Naar boven

Auteur Bericht
MARJAN029

BerichtGeplaatst: dinsdag 22 december 2009, 16:26

Wat ik best even kwijt wil,

Ik denk dat binnen een relatie/huwelijk het ook belangrijk is dat zowel man als vrouw hun eigen talenten kunnen ontwikkelen.
Te vaak zie je bij christenen dat de man de leidende rol in het gezin inderdaad heeft en hij heeft bijvoorbeeld een taak in de kerk en dat de vrouw zich daar volledig naar moet voegen, want, je volgt je man.
Als de vrouw zich daar goed bij voelt en het werk van harte kan ondersteunen is dat prima maar het komt ook voor dat het volledig ten koste gaat van die vrouw, dat ze er heel ongelukkig van wordt doordat ze niet aan een eigen ontwikkeling toekomt.
Misschien heeft ze heel andere talenten waar ze nu niks mee kan doen?
In hoeverre is het dan bijbels om jezelf als vrouw in die zin op te offeren, voer je dan de wil van God uit of is het beter om daar goed over te communiceren zodat je samen de goede weg voor allebei kunt gaan?
Naar boven

Auteur Bericht
JENNY524

BerichtGeplaatst: dinsdag 22 december 2009, 16:33

Hey mensen,

vlinders, tja daar kun je niet heel een relatie op baseren... maar dat is een heel ander onderwerp. Het is wel erg leuk om ze te voelen. Voornamelijk als je weet dat het wederzijds is.
Een poosje geleden had ik heel leuk contact met iemand via cm, maar na 2 dates merkten we dat we eigenlijk niks voor elkaar voelen. Gelukkig was dat ook wederzijds Coole smiley met zonnebril Maar het wekte bij mij wel echt een verlangen op naar een man.. op een niet wanhopige manier. Dat had ik namelijk eerder niet zo.
Nu ,tja het is geen cm-setje.. oh oh.. dan hoort het niet in deze topic. Clown smiley maargoed, ik moet het toch ERGENS kwijt!
Ik heb nu dus op een christelijk festival een heeeele leuke jonge man ontmoet.. en we zijn nu echt gek op elkaar. Ja wederzijdse vlinders enzo.. Hij woont alleen wel in Duitsland, Oost-Duitsland. Ja want als ik toch met een buitenlander ga, dan net zo goed flink ver weg. Clown smiley

Mijn oudste zus is wel een cm setje! Zij gaat 12 mei trouwen met haar op cm gevonden vriend. Of, hij heeft haar hier gevonden. Wel even in de rolpatroon blijven Clown smiley
Naar boven

Auteur Bericht
LEPELTJE037

BerichtGeplaatst: dinsdag 22 december 2009, 16:42

JENNY524 schreef:
...

Ik heb nu dus op een christelijk festival een heeeele leuke jonge man ontmoet.. en we zijn nu echt gek op elkaar. Ja wederzijdse vlinders enzo.. Hij woont alleen wel in Duitsland, Oost-Duitsland. Ja want als ik toch met een buitenlander ga, dan net zo goed flink ver weg. Clown smiley

Mijn oudste zus is wel een cm setje! Zij gaat 12 mei trouwen met haar op cm gevonden vriend. Of, hij heeft haar hier gevonden. Wel even in de rolpatroon blijven Clown smiley

Alles wat van ver komt is goed, hoor ik weleens mensen zeggen...
Ik hoop voor je dat het bij jou ook zo is. Knipoog smiley

En eh... Gefeliciteerd met je zus. Super.
Naar boven

Auteur Bericht
MARIO216

BerichtGeplaatst: dinsdag 22 december 2009, 16:49

Sterren
Ze verdwijnen.
Nodeloos ernergie verspillen.
Door lampen die verschijnen.
Bestuurders zonder enig natuur gevoel.
Ze reizen zelfs naar Kopenhagen.
Belichten daar hun zaak uit luie stoel.
Lasers, die grote stukken uit de hemel houwen.
Felle schijnwerpers op voor hun ego zo belangrijke gebouwen.
Inkeer zal niet komen, we moeten maar van sterren dromen.
Naar boven

Auteur Bericht
HDBAS635

BerichtGeplaatst: dinsdag 22 december 2009, 17:01

MARJAN029 schreef:

Ik denk dat binnen een relatie/huwelijk het ook belangrijk is dat zowel man als vrouw hun eigen talenten kunnen ontwikkelen.
Te vaak zie je bij christenen dat de man de leidende rol in het gezin inderdaad heeft en hij heeft bijvoorbeeld een taak in de kerk en dat de vrouw zich daar volledig naar moet voegen, want, je volgt je man.
Als de vrouw zich daar goed bij voelt en het werk van harte kan ondersteunen is dat prima maar het komt ook voor dat het volledig ten koste gaat van die vrouw, dat ze er heel ongelukkig van wordt doordat ze niet aan een eigen ontwikkeling toekomt.
In hoeverre is het dan bijbels om jezelf als vrouw in die zin op te offeren, voer je dan de wil van God uit of is het beter om daar goed over te communiceren zodat je samen de goede weg voor allebei kunt gaan?
Dit is inderdaad het probleem. Een soort geestelijke dwangbuis. Dat lijkt me voor een vrouw verschrikkelijk,die zich inderdaad wil ontwikkelen en dat niet MAG.
Naar boven

Auteur Bericht
ANNETTE792

BerichtGeplaatst: dinsdag 22 december 2009, 17:01

JENNY524 schreef:
Hey mensen,

vlinders, tja daar kun je niet heel een relatie op baseren... maar dat is een heel ander onderwerp. Het is wel erg leuk om ze te voelen. Voornamelijk als je weet dat het wederzijds is.
Een poosje geleden had ik heel leuk contact met iemand via cm, maar na 2 dates merkten we dat we eigenlijk niks voor elkaar voelen. Gelukkig was dat ook wederzijds Coole smiley met zonnebril Maar het wekte bij mij wel echt een verlangen op naar een man.. op een niet wanhopige manier. Dat had ik namelijk eerder niet zo.
Nu ,tja het is geen cm-setje.. oh oh.. dan hoort het niet in deze topic. Clown smiley maargoed, ik moet het toch ERGENS kwijt!

Joh, je kent het spreekwoord toch wel: wat van ver komt....... Knipoog smiley
Ik kwam mijn "duitser"ook hier op cm tegen, sinds vorig jaar november woon ik dus ook in Duitsland. Wij wonen echter niet in het oosten maar tegen de nederlandse grens aan. Ik hoop voor je dat het goed gaat en hoop dat ,als je inderdaad naar Duitsland zou vertrekken in de toekomst, je het hier net zo naar je zin mag krijgen als dat ik het heb!

Frohe Weihnachten und ein gutes neues Jahr zusammen!
Naar boven

Auteur Bericht
MARIO216

BerichtGeplaatst: dinsdag 22 december 2009, 17:27

http://www.youtube.com/watch?v=pudOFG5X6uA&feature=related
Naar boven

Auteur Bericht
HENK710

BerichtGeplaatst: dinsdag 22 december 2009, 17:31

MARIO216 schreef:
Sterren
Ze verdwijnen.
Nodeloos ernergie verspillen.
Door lampen die verschijnen.
Bestuurders zonder enig natuur gevoel.
Ze reizen zelfs naar Kopenhagen.
Belichten daar hun zaak uit luie stoel.
Lasers, die grote stukken uit de hemel houwen.
Felle schijnwerpers op voor hun ego zo belangrijke gebouwen.
Inkeer zal niet komen, we moeten maar van sterren dromen.

Leuk gevonden! Maar ook voor deze energieverspillende energieredenaars is er nog hoop Mario Knipoog smiley

Hoop doet leven.
Leven is energie.
Energie geeft licht.
Licht geeft leven.
Een energieke Kerst gewenst! Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
IMRE695

BerichtGeplaatst: dinsdag 22 december 2009, 17:54

Hmmm, ik zou wel eens een enquete willen houden hier, wie er echt zo bezorgd is om de wereldvoorraad energie en de opwarming van de aarde, dat hij of zij alleen nog maar op fietsvakantie gaat. Smiley die vol vragen zit

Bijna niemand toch zeker? We stappen weer vrolijk in auto's, bussen, in vliegtuigen of op een boot om elders ons vertier te zoeken. Knipoog smiley

Trouwens, over 20 jaar hebben we commerciële ruimtevaart. Kunnen we hele sterrenbanen gaan bekijken. Lachende smiley met blinkend witte tanden

Eh... of had dit in dichtvorm gemoeten? Verlegen lachende smiley

Laatst aangepast door
IMRE695
op dinsdag 22 december 2009, 17:55
Naar boven

Auteur Bericht
PIETER649

BerichtGeplaatst: dinsdag 22 december 2009, 18:10

MARJAN029 schreef:

Een taak binnen de kerk is 1 ding, zn vrouw kan secretaresse of voorzitster worden van de vrouwenvereniging... ook een erebaantje Knipoog smiley
Maar wat als de man stilstaat in zn carriere als bijvoorbeeld administratief medewerker en zn vrouw is sucsesvol juriste of accountant...
Wie geeft dan de carrriere op, of zet m op een laag pitje als er kinderen komen?
De vrouw zou in dat geval een beduidend hoger inkomen hebben dan haar man... kan een man daar mee leven??
Toen mijn zusje haar beroepskeuze ging maken, gaf de school het advies om lerares of verpleegkundige of zoiets te worden.
Letterlijk werd gesteld dat je niet het "risico" moest lopen om later "boven" een of meer mannen gesteld te worden.
Ook het betere carriere en meer verdienen dan je a.s. echtgenoot werd als bijzonder onwenselijk gezien.
Dit was een reformatorische school overigens.
Naar boven

Auteur Bericht
PIETER649

BerichtGeplaatst: dinsdag 22 december 2009, 18:17

MARIJAN072 schreef:

sommigen uit mijn cm-harem bleken nadat de keuze niet op hen gevallen was, veel minder leuk Twijfelende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
HENK030

BerichtGeplaatst: dinsdag 22 december 2009, 18:39

had vandaag mijn kleine meid aan de telefoon ze zij papa ik hou meer van jou dan jij van mijn dit doet zo goed
Naar boven

Auteur Bericht
MARIO216

BerichtGeplaatst: dinsdag 22 december 2009, 18:44

MARIJAN072 schreef:

Jij natuurlijk op die mannen
Naar boven

Auteur Bericht
PAULUS505

BerichtGeplaatst: dinsdag 22 december 2009, 18:57

Beste CM leden,

ik probeer elke dag tijdens mijn dagelijkse Lofprijzing 10 minuten Stille tijd voor God te nemen: 5 minuten in volledige stilte waar ik God tot mijn hart laat spreken. Daarna sla ik de Bijbel en Jezus Spreekt open.
Ik ontvang dan van God God prachtige Bijbel teksten en prachtige teksten uit Jezus Spreekt.
Deze typ ik dan in mijn Pc en zo houd ik elke week mijn dagboek met God bij.

Ik vind dit echt prachtig om te doen.
Het geeft veel vreugde om als je depressief bent soms, dat je dan terug kunt lezen wat wat voor (kleine) wonder God al in het verleden voor jou heeft bericht.
Ik ben hier ongeveer begin December mee begonnen.

Houden jullie wel eens Stille Tijd, echt in stilte bij God zijn?

Groeten van Paulus
Naar boven

Auteur Bericht
ARJAN007

BerichtGeplaatst: dinsdag 22 december 2009, 19:30

Vandaag gehoord hoe het komt dat in het sneeuwrijke Zwitserland en Oostenrijk de wissels zelden of nooit vastvriezen.
Ze maken dáár gebruik van...... elektrisch verwarmde wissels!
Hier in ons land gebruiken ze gasverwarming, en ja.... dat schijnt wat gevoeliger te zijn voor sneeuwvlokken.....!
Naar boven

Auteur Bericht
MARIO216

BerichtGeplaatst: dinsdag 22 december 2009, 19:48

http://www.youtube.com/watch?v=yUmJZ1kyYoU&feature=related
Naar boven

Auteur Bericht
PIETER649

BerichtGeplaatst: dinsdag 22 december 2009, 20:03

Deze week weer een vervolg op de soap die afgelopen zomer speelde.
Laura Dekker, 14 jaar, wil graag een wereldreis maken, solo met een zeiljacht.
Uiteraard maakt iedereen zich daar druk om, ze is onder beheer van jeugdzorg gesteld en die stelden dat zij te weinig ervaring had.
Nu staat jeugdzorg bekend om hun nautische kennis, dus het zal best zo zijn.
Gelukkig mag Laura van jeugdzorg wel op reis als ze meer ervaring heeft... dus legt jeugdzorg haar boot aan de ketting en geeft haar een vaarverbod. Zieke smiley

Van pure ellende is Laura weggelopen en via St Maarten vandaag weer in Nederland gearriveerd. Omdat er geen wachtlijsten bestaan bij jeugdzorg en justitie kon zij vanmiddag direct voorgeleid worden bij de rechtbank.
De verwachting is dat Laura als onhandelbare tiener uit huis word geplaatst.
Evenals tientallen andere moeilijk opvoedbare meisjes zal ze dan wel in een jeugdgevangenis geplaatst worden omdat jeugdzorg op dit terrein toevallig wel een wachtlijst heeft.
Dan zit ze in ieder geval droog als het regent, tussen andere meisjes met vergelijkbare problemen zoals loverboys, prostitutie, drugsgebruik etc.

Triest dat in Nederland een meisje met pit zo kapot gemaakt moet worden. Het sterft in Nederland al van de vegeterende ongeinteresseerde asociale jeugd... wees er nou eens trots op dat er 1 tussen zit die ergens anders over droomt dan een ontmoeting met een popster!
Dit meisje hoefde geen subsidie, wou alles alleen doen maar word nu geslacht door het systeem. Zieke smiley
Naar boven

Auteur Bericht
MARIO216

BerichtGeplaatst: dinsdag 22 december 2009, 20:27

http://www.youtube.com/watch?v=PuA2VyYzcVI&feature=PlayList&p=C4238AE29B1CCD3D&playnext=1&playnext_from=PL&index=5
Naar boven

Auteur Bericht
MARISKA601

BerichtGeplaatst: dinsdag 22 december 2009, 20:28

verwijderd door mezelf.

Laatst aangepast door
MARISKA601
op vrijdag 8 januari 2010, 22:13
Naar boven

Auteur Bericht
MARIO216

BerichtGeplaatst: dinsdag 22 december 2009, 20:35

he,
ja, jij
wil jij echt de wereld rond
dat meen je toch niet?
in je uppie op je guppy
er zijn dan vast wel instanties
die echt proberen om je tegen te houden
je snapt toch wel dat iedereen het beter weet
want de beste zeilers staan nog steeds op de wal

Ik geloof niet dat het verstandig is dat ze alleen de wereld rond zeilt. Mijn zegen heeft ze. Maar ik ga ze niet redden. De belastingbetaler zal wel weer dan moeten dokken. Dat doen we nu trouwens ook.
Haar moeder was trouwens ook tegen.
Naar boven

Auteur Bericht
ARIENNEZ498

BerichtGeplaatst: dinsdag 22 december 2009, 20:39

PAULUS505 schreef:
Beste CM leden,

ik probeer elke dag tijdens mijn dagelijkse Lofprijzing 10 minuten Stille tijd voor God te nemen: 5 minuten in volledige stilte waar ik God tot mijn hart laat spreken. Daarna sla ik de Bijbel en Jezus Spreekt open.
Ik ontvang dan van God God prachtige Bijbel teksten en prachtige teksten uit Jezus Spreekt.
Deze typ ik dan in mijn Pc en zo houd ik elke week mijn dagboek met God bij.

Ik vind dit echt prachtig om te doen.
Het geeft veel vreugde om als je depressief bent soms, dat je dan terug kunt lezen wat wat voor (kleine) wonder God al in het verleden voor jou heeft bericht.
Ik ben hier ongeveer begin December mee begonnen.

Houden jullie wel eens Stille Tijd, echt in stilte bij God zijn?

Groeten van Paulus

Ja Paulus, stille tijd houden is het begin en het einde van mijn dag en zijn de momenten waarin ik echt gelukkig ben, rust vind en vrede heb. Ik schrijf, net als jij, de teksten op die ik van God krijg. Ook schrijf ik (soms) de gebeden op. Gebeden voor mijn 4 kinderen, toen mijn ouders en broer stierven en ook deze gebeden vormen zich nu tot een boek.
Als ik soms teruglees dan verbaas ik me over God's nabijheid in mijn leven, over de gebeden die verhoord zijn, over de leiding die God genomen heeft en de wendingen in mijn leven die daaruit voort komen. Ik vergeet veel, 't schijnt bij mijn vorm van reuma te horen en op deze manier, door het teruglezen, wordt ik steeds opnieuw herinnerd aan God's almacht in mijn leven en in dat van mijn kinderen.
Ik zoek ook echt stilte-momenten op, momenten waarin ik mijn mond houd en luister.....wát een rust! wát een vrede.....!
Naar boven

Auteur Bericht
INEZ910

BerichtGeplaatst: dinsdag 22 december 2009, 21:02

ANNETTE792 schreef:
Je was me net voor Elisabeth, waarom is het enkel met kerst erg?

Opeens zijn mensen die alleen zijn zielig die dagen, de zwervers, ow wat erg dat die geen kerst vieren aan een mooi gedekte tafel.Oude mensen in het bejaardenhuis die het hele jaar alleen zitten zonder bezoek, krijgen opeens wel de aandacht, hongersnoden zijn die dagen veel erger dan de rest van het jaar, dus kom op, met kerst geven we geld aan het goede doel.
Ik vind het gewoon afkopen van een schuldgevoel zodat men zelf zonder schuldgevoel zich klem kan eten en vergeten waar kerst nou eigelijk om draait. Als je iets voor anderen wil doen moet je dat het hele jaar doen, en niet enkel in december zodat je op 1 januari weer lekker je egoistische leventje kan leiden.
Zelf vieren we oud en nieuw bij een goede vriendin die alleen is, niet omdat ze zielig is, maar gewoon omdat we het hele jaar door gezellig met elkaar optrekken!

De vraag is zelfs of het erg is om alleen te zijn met kerst ea feestdagen.
Het is wel wat de reclame en de weekbladen ed. je aanpraten.
Maar ik kan me ook heel goed vinden in de reactie van Elisabeth, het is soms heerlijk om alleen thuis te zijnLachende smiley met blinkend witte tanden .
Naar boven

Auteur Bericht
MARIO216

BerichtGeplaatst: dinsdag 22 december 2009, 21:26

Rel.

Ik had een vraag. Mag het zeilmeisje nu wel of niet alleen de wereld rond zeilen??
Naar boven

ChristianMatch forum index » Over ChristianMatch
Ga naar pagina Vorige 1 ... 65 66 67 68 69 70 71 ... 6194 Volgende
Pagina 68 van 6194