ChristianMatch

Forum

Wat heb je gedaan vandaag?
Ga naar pagina Vorige 1 ... 64 65 66 67 68 69 70 ... 122 Volgende
ChristianMatch forum index » Van alles wat
Auteur Bericht
ANNA415

BerichtGeplaatst: zondag 9 december 2012, 11:53

kerstversiering neergezet/opgehangen, luieren Slapende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HERMAN388

BerichtGeplaatst: zondag 9 december 2012, 12:07

Veilig thuis gekomen uit de kerk en beetje regen. Nu koffie drinken met mijn schattige vrouw.
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627

BerichtGeplaatst: zondag 9 december 2012, 12:18

HERMAN388 schreef:
Veilig thuis gekomen uit de kerk en beetje regen. Nu koffie drinken met mijn schattige vrouw.

jaja, dat kan jij zeggen dat je vrouw schattig is... Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226

BerichtGeplaatst: zondag 9 december 2012, 12:59

Ik doe vandaag lekker mutserig.........de naaimachine was 5 jaar lang opgeborgen maar nu staat hij er weer.
Nog een capuchon,riem en de panden afwerken en mijn nieuwe winterjas is klaar!Wonderbaarlijk hoe je begint met een idee,dat uittekent,uitknipt en er een heel eigen iets van maakt..........en er ook nog voor bijna nop een lange suede jas met bontvoering aan overhoudt Lachende smiley met blinkend witte tanden

Ik geniet!
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627

BerichtGeplaatst: zondag 9 december 2012, 13:03

LEANNE226 schreef:
Ik doe vandaag lekker mutserig.........de naaimachine was 5 jaar lang opgeborgen maar nu staat hij er weer.
Nog een capuchon,riem en de panden afwerken en mijn nieuwe winterjas is klaar!Wonderbaarlijk hoe je begint met een idee,dat uittekent,uitknipt en er een heel eigen iets van maakt..........en er ook nog voor bijna nop een lange suede jas met bontvoering aan overhoudt Lachende smiley met blinkend witte tanden

Ik geniet!

Ik heb gisteren nog een portie knoopsgaten gekocht...kan jij die voor mij effe in mijn jas naaimachinen? Kussende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232

BerichtGeplaatst: zondag 9 december 2012, 14:23

LEANNE226 schreef:

Ik geniet!

zondagswerk is niet sterk zei mijn moeder vroeger altijd......calvinistische opvoeding verloochent zich nooit merk ik....Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226

BerichtGeplaatst: zondag 9 december 2012, 14:42

WILLEMIJN232 schreef:
zondagswerk is niet sterk zei mijn moeder vroeger altijd......calvinistische opvoeding verloochent zich nooit merk ik....Knipoog smiley

Oei........hier was het:een zondagse steek houdt geen week............maar wat dan te doen tegen verveling want ledigheid is des duivels oorkussen he Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627

BerichtGeplaatst: zondag 9 december 2012, 14:55

LEANNE226 schreef:
Oei........hier was het:een zondagse steek houdt geen week............maar wat dan te doen tegen verveling want ledigheid is des duivels oorkussen he Knipoog smiley

je kan dan nog steeds veel bidden Engeltje smiley
Naar boven

Auteur Bericht
JANS221

BerichtGeplaatst: zondag 9 december 2012, 15:11

Ik heb net mijn abonnement met een kwartaal verlengd. Jullie zitten weer 3 maanden met mij opgescheept. Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
THOMAS968

BerichtGeplaatst: zondag 9 december 2012, 15:17

LEANNE226 schreef:

Mijn grootmoeder moest als ze op zondag breide tegen de uitermate grote verveling op zondag het 's avonds weer uithalen. Maar het geld dat je op zondag verdient, kun je toch echt gewoon precies zo uitgeven als het geld wat je door de week bij elkaar schraapte...

Thomas, is wel voorstander van een arbeidsluwe dag in de samenleving, dat is goed voor kerk, ontspanning en sociale contacten.

Laatst aangepast door
THOMAS968
op zondag 9 december 2012, 15:28
Naar boven

Auteur Bericht
JOL252

BerichtGeplaatst: zondag 9 december 2012, 15:25

JANS221 schreef:
Ik heb net mijn abonnement met een kwartaal verlengd. Jullie zitten weer 3 maanden met mij opgescheept. Lachende smiley

Erg zeg. Clown smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ROELANDE345

BerichtGeplaatst: zondag 9 december 2012, 15:27

VISSER278 schreef:
Wacht maar ....tot je ook de 40 gepasseerd ben . Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

ja die ben ik ruimschoots gepasserd maar eh Smiley die vol vragen zit Smiley die vol vragen zit Smiley die vol vragen zit
mannen inderdaad onbegrijpelijke wezens af en toe
Naar boven

Auteur Bericht
VISSER278

BerichtGeplaatst: zondag 9 december 2012, 15:33

ROELANDE345 schreef:
ja die ben ik ruimschoots gepasserd maar eh Smiley die vol vragen zit Smiley die vol vragen zit Smiley die vol vragen zit
mannen inderdaad onbegrijpelijke wezens af en toe

ik snap er niks van, maarja .... Gefrustreerde smiley
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627

BerichtGeplaatst: zondag 9 december 2012, 16:40

JANS221 schreef:

Boze smiley ...kon je geen abo op de Libelle of de Privé nemen???
Naar boven

Auteur Bericht
ERIKA129

BerichtGeplaatst: zondag 9 december 2012, 16:42

JANS221 schreef:

Wat een ramp Clown smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ERIKA129

BerichtGeplaatst: zondag 9 december 2012, 16:43

WILLEMIJN232 schreef:

Jups hier zeiden en zeggen ze dat nog wel alleen dan plat hih
zonsdags wark is nie stark Clown smiley Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
JANS221

BerichtGeplaatst: zondag 9 december 2012, 16:44

FRANKT627 schreef:
Boze smiley ...kon je geen abo op de Libelle of de Privé nemen???

Nee, die stuur jij toch elke week naar mij door? Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226

BerichtGeplaatst: zondag 9 december 2012, 17:38

THOMAS968 schreef:
Mijn grootmoeder moest als ze op zondag breide tegen de uitermate grote verveling op zondag het 's avonds weer uithalen. Maar het geld dat je op zondag verdient, kun je toch echt gewoon precies zo uitgeven als het geld wat je door de week bij elkaar schraapte...

Thomas, is wel voorstander van een arbeidsluwe dag in de samenleving, dat is goed voor kerk, ontspanning en sociale contacten.

De knecht en de dienstmeid deden vroeger het zondagse werk,die hadden nl. geen vrij........waarom eigenlijk niet?

De zondagen van vroeger wil ik absoluut niet terug,het waren lege dagen(op de kerkgang na natuurlijk)

Leanne,heeft zelfs eten gekookt op zondag,was ook uit den boze Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
JOL252

BerichtGeplaatst: zondag 9 december 2012, 17:56

LEANNE226 schreef:
De knecht en de dienstmeid deden vroeger het zondagse werk,die hadden nl. geen vrij........waarom eigenlijk niet?

De zondagen van vroeger wil ik absoluut niet terug,het waren lege dagen(op de kerkgang na natuurlijk)

Leanne,heeft zelfs eten gekookt op zondag,was ook uit den boze Knipoog smiley

Mijn moeder had verhalen over pannen rijst koken op zaterdagavond en dan voor de helft van de tijd. Daarna kranten eromheen en doeken en dan in een kist vanzelf laten garen voor de volgende dag.

.... ik heb op deze rustdag heerlijk rustig verf etc. ingeslagen, lekker rustig de inhoud van een slaapkamer samen met de beheerster in dozen of vuilniszakken geruimd. Constructief dagje.

Laatst aangepast door
JOL252
op zondag 9 december 2012, 17:57
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232

BerichtGeplaatst: zondag 9 december 2012, 19:27

JANS221 schreef:

Eén troost, mijn abbo verloopt deze week en ik was niet van plan te verlengen........ Engeltje smiley
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232

BerichtGeplaatst: zondag 9 december 2012, 19:29

LEANNE226 schreef:

Het grappige is dat die opmerkingen je toch bijblijven he? Ook die verveling van die zondagen is me bij gebleven, nu hield ik gelukkig van lezen dat was een meevaller..... Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ERIKA129

BerichtGeplaatst: zondag 9 december 2012, 20:23

WILLEMIJN232 schreef:
Eén troost, mijn abbo verloopt deze week en ik was niet van plan te verlengen........ Engeltje smiley

Huilende smiley, smiley in tranen maar goed we salle het accepteren Knipoog smiley
Wat ik heb gedaan???
net weer een heel aantal kerstkaarten gemaakt, verder gewoon rustig zondag gehouden..
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232

BerichtGeplaatst: zondag 9 december 2012, 20:49

ERIKA129 schreef:
Huilende smiley, smiley in tranen maar goed we salle het accepteren Knipoog smiley
Wat ik heb gedaan???
net weer een heel aantal kerstkaarten gemaakt, verder gewoon rustig zondag gehouden..

Hoeveel kerstkaarten maak jij wel niet? Volgens mij hoor ik je daar zomers ook al over? Zijn ze mooi? dan mail ik wel even mijn adres... Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627

BerichtGeplaatst: zondag 9 december 2012, 21:20

JANS221 schreef:
Nee, die stuur jij toch elke week naar mij door? Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

Boze smiley ...klikspaan
Naar boven

Auteur Bericht
HERMAN388

BerichtGeplaatst: maandag 10 december 2012, 12:08

Snel alles afschilderen in huis en dan behangen.
Volgende week komen de vloerleggers en daarna vrolijke kerst en jaarwisseling. Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ERIKA129

BerichtGeplaatst: maandag 10 december 2012, 12:14

WILLEMIJN232 schreef:
Hoeveel kerstkaarten maak jij wel niet? Volgens mij hoor ik je daar zomers ook al over? Zijn ze mooi? dan mail ik wel even mijn adres... Knipoog smiley

Ik maak ze in etappes Clown smiley
net wanneer ik zin heb maar tegen de kerst tja dan moeten ze wel klaarzijn he maarre vollgens mij heb ik er nu genoeg of bijna genoeg...

Jou adres.....die je weet wel Smiley met dichtgeplakte mond Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627

BerichtGeplaatst: maandag 10 december 2012, 12:34

ERIKA129 schreef:
Ik maak ze in etappes Clown smiley
net wanneer ik zin heb maar tegen de kerst tja dan moeten ze wel klaarzijn he maarre vollgens mij heb ik er nu genoeg of bijna genoeg...

Jou adres.....die je weet wel Smiley met dichtgeplakte mond Knipoog smiley

Jij maakt kerstkaarten en wij maken je huiswerk...tja, zo kan het ook Boze smiley
Naar boven

Auteur Bericht
STEENTJE178

BerichtGeplaatst: maandag 10 december 2012, 12:37

FRANKT627 schreef:
Jij maakt kerstkaarten en wij maken je huiswerk...tja, zo kan het ook Boze smiley

Tsja..... misschien mag je óók wel meehelpen kerstkaartjes maken, als je het héél lief vraagt??........ Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627

BerichtGeplaatst: maandag 10 december 2012, 12:46

STEENTJE178 schreef:
Tsja..... misschien mag je óók wel meehelpen kerstkaartjes maken, als je het héél lief vraagt??........ Knipoog smiley

Boze smiley ...knippen en plakken is niet aan mij besteed. Op het internet lukt dat nog maar niet met die kerstkaarten.
Naar boven

Auteur Bericht
ERIKA129

BerichtGeplaatst: maandag 10 december 2012, 12:55

FRANKT627 schreef:

Dat noemen ze slim delegeren Engeltje smiley
Naar boven

ChristianMatch forum index » Van alles wat
Ga naar pagina Vorige 1 ... 64 65 66 67 68 69 70 ... 122 Volgende
Pagina 67 van 122