Auteur |
Bericht |
|
THIRZA120
|
|
Geplaatst: woensdag 13 juli 2011, 17:52
|
|
|
Mijn mooiste moment van vandaag was toen ik mijn pasgeboren neefje in mijn armen had. Het is altijd weer een wonder als alles gezond en wel is!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
TINK100
|
|
Geplaatst: woensdag 13 juli 2011, 17:54
|
|
|
gefeliciteerd!!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARGREET471
|
|
Geplaatst: woensdag 13 juli 2011, 18:37
|
|
|
THIRZA120 schreef: | Mijn mooiste moment van vandaag was toen ik mijn pasgeboren neefje in mijn armen had. Het is altijd weer een wonder als alles gezond en wel is! |
gefeliciteerd, tante Thirza. k heb altijd erg genoten van het tante-zijn. geniet ervan, en zegen voor dit nieuwe leven!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
THIRZA120
|
|
Geplaatst: woensdag 13 juli 2011, 19:13
|
|
|
MARGREET471 schreef: | gefeliciteerd, tante Thirza. k heb altijd erg genoten van het tante-zijn. geniet ervan, en zegen voor dit nieuwe leven! |
dank je...
Ik was alleen al wel een paar keer tante, maar daar blijf ik van genieten!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PIETER649
|
|
Geplaatst: woensdag 13 juli 2011, 20:17
|
|
|
THIRZA120 schreef: | dank je...
Ik was alleen al wel een paar keer tante, maar daar blijf ik van genieten! |
geen idee hoe dat voelt, ik zal het nooit worden
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANNETTE792
|
|
Geplaatst: woensdag 13 juli 2011, 20:47
|
|
|
PIETER649 schreef: | geen idee hoe dat voelt, ik zal het nooit worden |
Ach, je bent wel oom...en aangezien je oudste nichtje minder in leeftijd scheeld met mij dan dat jij en ik met elkaar schelen, wordt je misschien wel binnen afzienbare tijd oud-oom
Gefeliciteerd Thirza!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: woensdag 13 juli 2011, 20:52
|
|
|
ANNETTE792 schreef: | Ach, je bent wel oom...en aangezien je oudste nichtje minder in leeftijd scheeld met mij dan dat jij en ik met elkaar schelen, wordt je misschien wel binnen afzienbare tijd oud-oom
Gefeliciteerd Thirza! |
Tja en dan zeggen ze van je vrouw moet je het maar hebben
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARTIN695
|
|
Geplaatst: woensdag 13 juli 2011, 22:12
|
|
|
Ja dat ik vanavond een mail kreeg van mn vriend zn vrouw dat hij naar huis mocht en dat alle kanker uit zn lever is gehaald prachtig . GOD doet toch de wonderen en mogen we hem danken hiervoor. Sjalom. Martin
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: donderdag 14 juli 2011, 00:54
|
|
|
Lees net over ooms...tantes...nichtjes...neefjes....
Deze week kwamen er 3 geboortekaartjes binnen!!!!
Van 3 neven die opnieuw vader zijn geworden... Alle kindjes gezond en waaronder 1 adoptiekindje...(heel bijzonder)
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANNETTE792
|
|
Geplaatst: vrijdag 15 juli 2011, 13:02
|
|
|
Vandaag het vervelendste klusje van heel de verhuizing afgemaakt:
de kelder waar het normaal stikt van de spinnen leeggeruimt . ik had geluk, vandaag enkel spinnenlijkjes tegengekomen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
YELNIN491
|
|
Geplaatst: vrijdag 15 juli 2011, 19:28
|
|
|
het zien van het prachtige rapport van mijn puberzoon
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARTIN695
|
|
Geplaatst: vrijdag 15 juli 2011, 22:19
|
|
|
ANNETTE792 schreef: | Vandaag het vervelendste klusje van heel de verhuizing afgemaakt:
de kelder waar het normaal stikt van de spinnen leeggeruimt . ik had geluk, vandaag enkel spinnenlijkjes tegengekomen |
Hallo Pieter
Als je al lijken bent tegen gekomen dan heb je massel dat je niet in het web terecht gekomen bent. Sjalom. Martin
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: zaterdag 16 juli 2011, 15:45
|
|
|
Mn schilderwerk , zowel buiten als binnen, afgerond. Wat zullen we nu weer eens uit ons .... gaan krauwen?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: zaterdag 16 juli 2011, 15:47
|
|
|
VISSER278 schreef: | Mn schilderwerk , zowel buiten als binnen, afgerond. Wat zullen we nu weer eens uit ons .... gaan krauwen? |
Moest jij niet rustig aan doen?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: zaterdag 16 juli 2011, 16:25
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Moest jij niet rustig aan doen? |
Heb ik gedaaaaaan W-tje.!!!!!! Heb er 3 dagen over gedaan om heeel het trapgat te schilderen. Is dat niet op het gemakje???????? Heb tussendoor best wel koffie gedronken ook hoor.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: zaterdag 16 juli 2011, 16:30
|
|
|
VISSER278 schreef: | Heb ik gedaaaaaan W-tje.!!!!!! Heb er 3 dagen over gedaan om heeel het trapgat te schilderen. Is dat niet op het gemakje???????? Heb tussendoor best wel koffie gedronken ook hoor. |
Dan is het goed..... Ik hou je in de gaten dat merk je wel he?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: zaterdag 16 juli 2011, 16:35
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Dan is het goed..... Ik hou je in de gaten dat merk je wel he? |
En wanneer mag ik weer gaan werken van je? Van m'n werk hebben ze nu al 2 x gebeld wanneer ik weer kom. Maar ik gezegd dat ik dat eerst met W-tje moet overleggen. De volgende klus wordt behangen. Ook zo'n mooi werk.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
YELNIN491
|
|
Geplaatst: zaterdag 16 juli 2011, 16:53
|
|
|
VISSER278 schreef: | En wanneer mag ik weer gaan werken van je? Van m'n werk hebben ze nu al 2 x gebeld wanneer ik weer kom. Maar ik gezegd dat ik dat eerst met W-tje moet overleggen. De volgende klus wordt behangen. Ook zo'n mooi werk. |
zou eerst die fruitmand nog maar es vragen. mag zo langzamerhand wel.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
THIRZA120
|
|
Geplaatst: zaterdag 16 juli 2011, 19:48
|
|
|
VISSER278 schreef: | Heb ik gedaaaaaan W-tje.!!!!!! Heb er 3 dagen over gedaan om heeel het trapgat te schilderen. Is dat niet op het gemakje???????? Heb tussendoor best wel koffie gedronken ook hoor. |
was best lekker hoor, die koffie
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: zondag 17 juli 2011, 23:04
|
|
|
[quote=VISSER278]En wanneer mag ik weer gaan werken van je? Van m'n werk hebben ze nu al 2 x gebeld wanneer ik weer kom. Maar ik gezegd dat ik dat eerst met W-tje moet overleggen. De volgende klus wordt behangen. Ook zo'n mooi werk. [/qu
Ik kan wel goed behangen al zeg ik het zelf.......als je niet zo ver weg woonde en ik het niet zo druk had kwam ik je even helpen....... Kon ik gelijk even kijken hoe het nu met je was.......
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: zondag 17 juli 2011, 23:13
|
|
|
[quote=WILLEMIJN232]
Ik hoor het al.....ga zelf wel beginnen. Vol gas er tegen aan. Kijken of we alle plannen klaar kunnen krijgen vóórdat de vakantie begint.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: dinsdag 19 juli 2011, 09:21
|
|
|
Op een moment dat het even niet zo lekker ging kreeg ik me toch een duw in de rug van "boven"! Ik kreeg nl een mailtje van 3 ex-collega's dat er 300 stuks kleding klaar staan(om uit te delen),lief lief lief!!!!!!!!!!
Ik loop al de hele ochtend te zingen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARY052
|
|
Geplaatst: dinsdag 19 juli 2011, 12:15
|
|
|
LEANNE226 schreef: | Op een moment dat het even niet zo lekker ging kreeg ik me toch een duw in de rug van "boven"! Ik kreeg nl een mailtje van 3 ex-collega's dat er 300 stuks kleding klaar staan(om uit te delen),lief lief lief!!!!!!!!!!
Ik loop al de hele ochtend te zingen |
Leuk voor je Leanne!! Succes!
Groetjes Mary
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
YELNIN491
|
|
Geplaatst: dinsdag 19 juli 2011, 19:40
|
|
|
nu, ff lekker bankhangen nog, bakkie koffie, masterchef aan en dan straks weer aan de bak, werk wacht.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANNETTE792
|
|
Geplaatst: dinsdag 19 juli 2011, 20:13
|
|
|
Ken je die Heinekenreclame met de gillende dames rondom de inloopkast?
Zo'n momentje had ik toen ik vanmiddag mn nieuwe keuken inliep....
AAAAHHHHHHHH!!!
Laatst aangepast door
|
ANNETTE792
|
op dinsdag 19 juli 2011, 20:17
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: dinsdag 19 juli 2011, 22:10
|
|
|
ANNETTE792 schreef: | Ken je die Heinekenreclame met de gillende dames rondom de inloopkast?
Zo'n momentje had ik toen ik vanmiddag mn nieuwe keuken inliep....
AAAAHHHHHHHH!!!
|
Wauwieeeeeeeeee zou ik ook doen geloof ik Mooi joh een super keuken. Kan pietje zn buikie nog meer groeien vooral met die super koelkast
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PEET760
|
|
Geplaatst: dinsdag 19 juli 2011, 23:25
|
|
|
Ja Annet, Zou is hij nog gaver dan op de tekening. Hoop hem binnenkort real te zien. Sterkte met de verhuizing. gr. petra
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARTIN695
|
|
Geplaatst: dinsdag 19 juli 2011, 23:47
|
|
|
Dat ik vandaag weer kan kijken want ik had een staal splinter in mn oog en mn andere is erg slecht dus ik was heel erg om het hand want ik heb gewoon 3 dagen CM moeten missen met de verhalen maar nu is de splinter er uit en kan weer een beetje kijken alleen moet nu de balk er nog uitgehaald worden. Sjalom. Martin
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
TINK100
|
|
Geplaatst: woensdag 20 juli 2011, 03:56
|
|
|
na 5 nachten weten waarom ik ook al weer aan vakantie toe ben.....ik hou van me werk....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GRIFFIN748
|
|
Geplaatst: woensdag 20 juli 2011, 12:01
|
|
|
ANNETTE792 schreef: |
|
mooie warme kleur, maar wel een beetje donker, wenn ich's sagen darf...oder gibt's noch eine lösung dazu? da's Duits, Hannah...
|
|
Naar boven |
|
|