Auteur |
Bericht |
|
JANS221
|
|
Geplaatst: dinsdag 8 januari 2013, 20:50
|
|
|
VISSER278 schreef: | Die kerstster , daar zit ik toch wel een beetje mee in mn maag .Mn moeder had gezegd ... 2 keer per week een beetje water geven en dan blijft ie zo 2-3 maanden mooi. Heb dat dus netjes gedaan en volgehouden maar volgens mij is ie verzopen .Na 2 weken begon ie al last te krijgen van uitval en nu zitten er nog ongeveer 8 bladeren aan . Ziet er niet uit . Mijn vraag is nu ..... als ik dat ding nu eens een half jaar geen water meer geef , zou ie dan nog bijkomen?
|
Heb je ze opgegeten?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: dinsdag 8 januari 2013, 20:54
|
|
|
VISSER278 schreef: | Die kerstster , daar zit ik toch wel een beetje mee in mn maag . Mn moeder had gezegd ... 2 keer per week een beetje water geven en dan blijft ie zo 2-3 maanden mooi. Heb dat dus netjes gedaan en volgehouden maar volgens mij is ie verzopen .Na 2 weken begon ie al last te krijgen van uitval en nu zitten er nog ongeveer 8 bladeren aan . Ziet er niet uit . Mijn vraag is nu ..... als ik dat ding nu eens een half jaar geen water meer geef , zou ie dan nog bijkomen?
|
Visser, was aan de onderkant van de pot een gaatje waar het overtollige water uit kon? Ik denk van niet zo te horen aan je verhaal ...pfff, hij is al 43 en nog moet ik hem alles voorkauwen...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOANNIE702
|
|
Geplaatst: dinsdag 8 januari 2013, 21:05
|
|
|
VISSER278 schreef: | Die kerstster , daar zit ik toch wel een beetje mee in mn maag . Mn moeder had gezegd ... 2 keer per week een beetje water geven en dan blijft ie zo 2-3 maanden mooi. Heb dat dus netjes gedaan en volgehouden maar volgens mij is ie verzopen .Na 2 weken begon ie al last te krijgen van uitval en nu zitten er nog ongeveer 8 bladeren aan . Ziet er niet uit . Mijn vraag is nu ..... als ik dat ding nu eens een half jaar geen water meer geef , zou ie dan nog bijkomen?
|
Stond zeker dicht bij de kachel.....................of huis te warm
of je heb teweinig tegenaan gepraat........
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: dinsdag 8 januari 2013, 22:12
|
|
|
Er is hier in huis geen één plant die zoveel liefde en aandacht heeft gekregen als die kerstster. Maar ja , voor alle planten hier geldt .... doet ie het of doet ie het niet? Dat het nu een soort treurwilgje is geworden , sja ik vind het heel droevig maar voor de rest heb ik naar eer en geweten toch niks verkeerds gedaan . Maar goed , één tip moet ik dan nu nog opvolgen , alle andere heb ik al gedaan ... ik moet nu dus in mn reportoire gaan zoeken naar een geschikt lied .
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: woensdag 9 januari 2013, 00:23
|
|
|
VISSER278 schreef: | Er is hier in huis geen één plant die zoveel liefde en aandacht heeft gekregen als die kerstster. Maar ja , voor alle planten hier geldt .... doet ie het of doet ie het niet? Dat het nu een soort treurwilgje is geworden , sja ik vind het heel droevig maar voor de rest heb ik naar eer en geweten toch niks verkeerds gedaan . Maar goed , één tip moet ik dan nu nog opvolgen , alle andere heb ik al gedaan ... ik moet nu dus in mn reportoire gaan zoeken naar een geschikt lied . |
Aai je wel over de blaadjes?? Dat moet ook hoor!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ROELANDE345
|
|
Geplaatst: woensdag 9 januari 2013, 00:31
|
|
|
VISSER278 schreef: | Er is hier in huis geen één plant die zoveel liefde en aandacht heeft gekregen als die kerstster. Maar ja , voor alle planten hier geldt .... doet ie het of doet ie het niet? Dat het nu een soort treurwilgje is geworden , sja ik vind het heel droevig maar voor de rest heb ik naar eer en geweten toch niks verkeerds gedaan . Maar goed , één tip moet ik dan nu nog opvolgen , alle andere heb ik al gedaan ... ik moet nu dus in mn reportoire gaan zoeken naar een geschikt lied . |
je hebt hem gewoon verzopen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
STEENTJE178
|
|
Geplaatst: woensdag 9 januari 2013, 00:34
|
|
|
ROELANDE345 schreef: |
je hebt hem gewoon verzopen |
En dat zonder 1 zwemles. Foei, Visser!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: woensdag 9 januari 2013, 01:45
|
|
|
STEENTJE178 schreef: | En dat zonder 1 zwemles. Foei, Visser!!!
|
hij zal zijn nieuwe grijze wagen ook al wel verzopen hebben...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOANNIE702
|
|
Geplaatst: woensdag 9 januari 2013, 10:56
|
|
|
VISSER278 schreef: | geen één plant die zoveel liefde en aandacht heeft gekregen als die kerstsEr is hier in huis ter. Maar ja , voor alle planten hier geldt .... doet ie het of doet ie het niet? Dat het nu een soort treurwilgje is geworden , sja ik vind het heel droevig maar voor de rest heb ik naar eer en geweten toch niks verkeerds gedaan . Maar goed , één tip moet ik dan nu nog opvolgen , alle andere heb ik al gedaan ... ik moet nu dus in mn reportoire gaan zoeken naar een geschikt lied . |
geen één plant die zoveel liefde en aandacht heeft gekregen als die kerstsEr is hier in huis ter. ja ik hoor het al teveel aandacht................kunnen ze ook niet tegen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: woensdag 9 januari 2013, 12:23
|
|
|
JOANNIE702 schreef: | geen één plant die zoveel liefde en aandacht heeft gekregen als die kerstsEr is hier in huis ter. ja ik hoor het al teveel aandacht................kunnen ze ook niet tegen |
Zou het niet aan de kerssterren van dit jaar hebben gelegen?? Normaal doen ze het prima bij mij en bij mijn moeder maar dit jaar was het prut met peren
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOANNIE702
|
|
Geplaatst: woensdag 9 januari 2013, 12:42
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Zou het niet aan de kerssterren van dit jaar hebben gelegen?? Normaal doen ze het prima bij mij en bij mijn moeder maar dit jaar was het prut met peren |
Ja zeg ik wil niet zoveel zeggen dat was zeker geen kerst ster maar een peren boom. ...............vergissen is menselijk hoor
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: woensdag 9 januari 2013, 13:07
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Aai je wel over de blaadjes?? Dat moet ook hoor!!!
|
gekkie
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: woensdag 9 januari 2013, 13:08
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Zou het niet aan de kerssterren van dit jaar hebben gelegen?? Normaal doen ze het prima bij mij en bij mijn moeder maar dit jaar was het prut met peren |
is het ook een treurwilgje geworden?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANNA415
|
|
Geplaatst: woensdag 9 januari 2013, 22:19
|
|
|
Visser. Kraanwater, geen zeewater gebruiken
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: woensdag 9 januari 2013, 23:15
|
|
|
ANNA415 schreef: | Visser. Kraanwater, geen zeewater gebruiken |
Van wie is dat lied . Die ken ik niet .
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
STEENTJE178
|
|
Geplaatst: woensdag 9 januari 2013, 23:17
|
|
|
Wat doe ik dan verkeerd? Die planten doen het juist nooit bij mij, alleen uitgerekend dit jaar groeit en bloeit ie als er nog niet eerder eentje hier gedaan heeft.....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: woensdag 9 januari 2013, 23:36
|
|
|
Ha , dus die kerstster heb jij toen bij mn voordeur gezet? Nou bedankt , als je niks beters weet om weg te geven .........
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ROLF230
|
|
Geplaatst: donderdag 10 januari 2013, 08:31
|
|
|
Nee, huishoudelijke vragen mogen niet
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
STEENTJE178
|
|
Geplaatst: donderdag 10 januari 2013, 14:22
|
|
|
ROLF230 schreef: | Nee, huishoudelijke vragen mogen niet |
Heb jij zelf misschien huishoudelijke vragen waar je het antwoord niet op weet, Rolf??
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ROLF230
|
|
Geplaatst: donderdag 10 januari 2013, 17:33
|
|
|
Steentje schreef:
Heb jij zelf misschien huishoudelijke vragen waar je het antwoord niet op weet, Rolf??
Nog niet, maar dat komt misschien nog wel daar ik volgende week ga verhuizen. Dan zal ik het even laten weten. Zijn er hier ook mensen die mijn huishouden willen doen? (Is dat geen huishoudelijke vraag? )
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: donderdag 10 januari 2013, 18:10
|
|
|
VISSER278 schreef: | Ha , dus die kerstster heb jij toen bij mn voordeur gezet? Nou bedankt , als je niks beters weet om weg te geven ......... |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
TESSYBEAR731
|
|
Geplaatst: donderdag 10 januari 2013, 18:14
|
|
|
ROLF230 schreef: | Steentje schreef:
Nog niet, maar dat komt misschien nog wel daar ik volgende week ga verhuizen. Dan zal ik het even laten weten. Zijn er hier ook mensen die mijn huishouden willen doen? (Is dat geen huishoudelijke vraag? ) |
Ik zou de Orde van Tuinkabouters aanschrijven... die schijnen daar goed in te zijn
Moet het hier nog maar zien gebeuren.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: donderdag 10 januari 2013, 21:41
|
|
|
ROLF230 schreef: | Steentje schreef:
Nog niet, maar dat komt misschien nog wel daar ik volgende week ga verhuizen. Dan zal ik het even laten weten. Zijn er hier ook mensen die mijn huishouden willen doen? (Is dat geen huishoudelijke vraag? ) |
Ik zou ze nu maar vast vragen als ik jou was . Volgende week tijdens de verhuizing heb je er geen tijd voor , of je hebt nog geen aansluiting , en dan zit je met je handen in het haar . En dan heb je spijt , heel cm die je wilt helpen en er geen gebruik van gemaakt .
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: vrijdag 11 januari 2013, 12:19
|
|
|
VISSER278 schreef: | Ik zou ze nu maar vast vragen als ik jou was . Volgende week tijdens de verhuizing heb je er geen tijd voor , of je hebt nog geen aansluiting , en dan zit je met je handen in het haar . En dan heb je spijt , heel cm die je wilt helpen en er geen gebruik van gemaakt . |
...welk haar??? Misschien in het haar van steentje wanneer zij het huishouden van Rolf doet?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
STEENTJE178
|
|
Geplaatst: vrijdag 11 januari 2013, 13:50
|
|
|
FRANKT627 schreef: | ...welk haar??? Misschien in het haar van steentje wanneer zij het huishouden van Rolf doet? |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: vrijdag 11 januari 2013, 17:09
|
|
|
veelzeggend of juist niets zeggend
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: vrijdag 11 januari 2013, 17:18
|
|
|
ERIKA129 schreef: | veelzeggend of juist niets zeggend |
hoe meer poppetjes, hoe minder er gezegd wordt
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: vrijdag 11 januari 2013, 19:24
|
|
|
FRANKT627 schreef: | hoe meer poppetjes, hoe minder er gezegd wordt |
Owwww werkt het zo.. Tja je weet ik ben af en toe blond he
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOANNIE702
|
|
Geplaatst: vrijdag 11 januari 2013, 20:21
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Owwww werkt het zo.. Tja je weet ik ben af en toe blond he |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
STEENTJE178
|
|
Geplaatst: vrijdag 11 januari 2013, 21:20
|
|
|
FRANKT627 schreef: | hoe meer poppetjes, hoe minder er gezegd wordt |
Die van mij hebben, op eentje na, tenminste hun mond open..... Die favoriete van jou heeft hem altijd dicht...... Dus aan het aantal zal het niet liggen. (evenmin als aan de afzender ervan )
|
|
Naar boven |
|
|